Jump to content
prissnr

Въпроси за настройка на VTEC engagement point

Recommended Posts

Здравейте

 

Имам Акорд с K24, на който както знаете VTEC-а се активира адски късно - 6800об. Знам, че е възможно и искам някъде да свалят точката до 4500-5000об като основната причина ми е, че ми се струва тъпо да го имам, пък да не го използвам. Да си призная по-скоро търся кефа от включването, но и някое друго конче няма да е лошо да се появи.

 

Търся доста време информация какво представлява това 'чипване' в български и чужди форуми но не намерих отговор на всичките си въпроси. (извинявам се ако има, но не открих такава тема)

  • Какво представлява тази настройка - добавя се нов чип, подменя се софтуера, добавя се контролер с който аз да го променям, или нещо друго? Виждал съм че се продават такива контролери в ebay, но само те ли са вариант, как се слагат?
  • Колата колко различно се усеща после - звук, вървеж?
  • Може ли да е опасно за двигателя, да стопи клапаните например?
  • Задължително ли е да я качвам на dyno ако не търся оптимални резултати?
  • Има ли сервизи в София, които се занимават с това и ориентировъчно какви пари взимат?

 

ПС. Говорим за чипване на стоков автомобил без други интервенции преди това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с търсачката става по лесно
 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря, чел съм точно тази тема неведнъж и както казах горе по никакъв начин не отговаря на въпросите ми

Редактирано от prissnr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че на готово е по лесно ама по тая тема колкото изписано има сигурно за маслата толкова няма.
700лв струва ремапа потърси в интернет HPP Garage и се свържи с тях за повече инфо.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става само със свалянето на активиране на в-тек. Трябва и други неща да се барат. Най-лесно става с наливането на готов файл, може с дино, може и без. Файловете са горе долу едни и същи за всички 7-ма генерация к24-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В HPP това ли правят, наливат нов файл? Как се прави това всъщност, през OBD-то или се сваля компютъра?

 

И какви са тези допълнителни модули за които се говори, нещо за хардкор тунинг и ли е само?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налива се нов файл през ОБД-то. Ако няма да се сменят карантии това с модулите/друго еку е неоправдано ценово според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова лесно, колкото се описва тук - налива се файл, създава се впечатление че е копи/пейст през ОБД буксата, само че не е.
ЕКУ-то е заключено и има защита, за 7-ма говоря.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-лесната част е флашването. Файла е трудната част, или поне създаването му. Паролите на ЕКУ-то изобщо не ги коментирам, тях все едно ги няма. Проблемът е ако нещо стане по време на писането. Тогава компа трябва да се съживява на масата.

 

Който има желание да се пробва в създаването на файл и иска да си го качи на колата да ми пише, без проблем мога да флашна всяка 7-ца бензин. Разбира се рисковете от кофти файл са си негови.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста рисково да не кажа 100% счупен мотор ако се пипа от някой който не се е занимавал с това.
Рефлаш файла на Сергей за сега е най читав и определено си заслужава. Не си рискувайте живота на мотора, няма да успеете да направите дори близко до на Сергей "творението"
 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...