Jump to content
Марто8412

Хонда црв 1 147коня загрява

Recommended Posts

Здравейте колеги и благодаря за приема.От скоро имам Хонда црв 1 2001г 147коня. Смених антифриз  термостат и 30 дни след това почна от време на време да вдига температура.Когато я вдигна днес спрях слязох отворих капака да видя дали перките се включват но те неработеха.Как да проверя дали работят.Прилагам и снимка.

20200224_124901.jpg

20200224_124901(0).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с газ ли е или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен ли е радиатора с антифриз, казанчето до къде  е с антифриз.Какъв термостат сложи. Сензора който включва перките  е до термостат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, CARPERA написа:

Пълен ли е радиатора с антифриз, казанчето до къде  е с антифриз.Какъв термостат сложи. Сензора който включва перките  е до термостат. 

Радиатора е пълен казанчето има 3 -4 пръста антифриз термостат незнам каква марка беше но е един от най скъпите 32лв го взех.А сензора не знаех къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казанчето трябва да е на минимума  при загряла се качва на макс  проследи това. Огледай капачката на радиатора. Датчика които отчита температура  стрелката  на таблото  може да е сдал багажа,   намира се отляво на блока под капака на клапаните този с единия кабел.

По късно ще го снимам.

Този които е до термостат  се изключва като сменят  термостат провери го дали е наместен. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Марто8412 написа:

Смених антифриз  термостат и 30 дни след това почна от време на време да вдига температура

Ще рече че не го прави постоянно, така ли? Възможно ли е да ти е запушен радиатора? Ти видя ли какво беше състоянието на стария антифриз? Само източихте стария и наляхте нов или промивахте системата? Съмнява ме, че е имало боклуци вътре и има някакво запушване.

Редактирано от golfy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за температура табло 20200224_165832.thumb.jpg.1bfedc328182fa2e43e3bffbfaa267d7.jpg

 

 

Този който включва перките

20200224_165821.thumb.jpg.a0ab340a037183c68e537ffca773c1c2.jpg20200224_165821.thumb.jpg.a0ab340a037183c68e537ffca773c1c2.jpg

Първия е евтин 10-20 лв като сдаде багажа шашка стрелката. 

Проверете  като я включите на софтуер  дали вярно показва  този на таблото. Ако е всичко наред  и той лъже е за смяна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес нямах време да обясня има вероятност просто да е от датчика,когато е заминал така отвреме на време или пада или се покачва стрелката.

Закачате я на софт и караш колата и гледате как работи системата за охлаждане,ако  всичко е наред и го показва това софта значи е датчика ,сменяй го.

Перките трябва да работят,и се включват от датчика който показах провери дали правлно са го наместили защото се сваля при смяна на термостата.

При поставяна на термостата има определен начин как той се слага надявам се майстора ти да не го е объркал.

Колко антифриз сложи като литри .

Виждам че  ти свети постояно АВС лампата ако не си я гледал защо,кагота я закачиш на софт  колата ще ти покаже кой от 4 те датчика е за смяна ако в тях е пробрема.

Не нужен споциално софт на Хонда всеки ги хваща тези неща.

Това е датчика ако ти се наложи смяна,като пробвах няколко други марки и те  не отчитаха.

20200224_211041.thumb.jpg.36103ad8cc978eb0290e359d6a5eee57.jpg

20200224_211112.thumb.jpg.80468300a715a8a7a1d0df325e3f7f7e.jpg20200224_211142.thumb.jpg.2903338a891e68ca97bb9b5d68c12464.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да провериш въпрсния датчик

715481991_.thumb.png.7c365a63f063913ef38e41a45a0b0719.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптоми  на гарнитура на глава може би.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от два дена карам колата и забелязах че като включа фаровете стрелката на температурата мъдра.Колата вдига температура когато си иска не е всеки път.Изключвам фаровете и пада.Когото вдигна спрях и отворих капачката на радиатора нямаше проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени датчика които ти казах става лесно.За да си сигурен в него закачи а на софт и покарайте да проследите температурата.

Но съм сигурен че е от него имах същите проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново смених датчик който е за стрелката на таблото,но не се оправя и сега постоянно стрелката е на червено.Утре отивам да я закачат на комп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 2/24/2020 at 9:21 PM, CARPERA said:

Това е датчика ако ти се наложи смяна,като пробвах няколко други марки и те  не отчитаха.

20200224_211041.thumb.jpg.36103ad8cc978eb0290e359d6a5eee57.jpg

20200224_211112.thumb.jpg.80468300a715a8a7a1d0df325e3f7f7e.jpg20200224_211142.thumb.jpg.2903338a891e68ca97bb9b5d68c12464.jpg

 

Този датчик ли сложи,изрично ти писах че другите марки не работят,да и при мен с друга марка скочи стрелката на червено.

Пробваш докато намериш точния,оригинален е 130лв.

 

Написах също да сложите колата на софт,за да видите и се уверите че проблема е в датчика и неговото отчитане.

Може да сложиш ако намериш оригинален,втора употреба,но не се знае и той колко ще те издържи.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги закачиха колата на софт и нищо не показва всичко излиза че е наред.Смениха ми всички датчици и стрелката на температурата пак отива до горе.Колата загрява на 100, 104,градуса перките тогава се включват.Всичко е ново сменено.Незнам какво да правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Незнам как да ти го  напиша  или ти не ме разбираш.

Тази марка ли датчик сложиха.

Явно незнаеш какво са сложили, отиваш до магазина за авточасти показваш  снимките  ми и си взимаш датчика .

При мен той сработи.

Пиши какво е станало ,сам може да си го смениш.

Посочен ти е точно датчика виновник , защо са ти сменили  всичките. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.02.2020 г. at 12:02, Марто8412 написа:

... Смених антифриз  термостат ...

 

На 2.03.2020 г. at 18:08, Марто8412 написа:

... Когото вдигна спрях и отворих капачката на радиатора нямаше проблем.

 

Само на мен ли тези две неща ми говорят за менте термостат?!

Не може колата да е почти прегряла и да отвориш радиатора без да се попариш!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Термостата работи в тези граници.

972080730_.thumb.png.3bd84e09de3d575aa879aae071f90581.png

 

Отиди при някой който знае какво прави най вече на ХОНДА.

Знае какво да замери и стойности,а не каквото пишеш хайде да сменяме всичко,с там каквото ни дадат в магазина,и да видим какво ще стане.

По това което пишеш става ясно че майстора ти изобщо не е в час.

Не мога да намеря стария си термостат да снимам но върху него пишеше 78-90  точно диапазона в който работи,увери се че такъв са ти сложили,а не както в повечето случаи необразованото магазинерче казва и това става.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрамей ходих в сервиза да видя закакво става на въпрос и докъде са стигнали с колата 4ти ден е там.И какво да чуя нищо,сега ми казаха че като я закачили на софт всичко си работело но перките се включвали късно на 103 ,105 градоса ама това се следи през софт закачен в момента.И казаха че не знаят какво да правят,казах им да сменят отново датчик за стрелката.Като този дето ми казахте.Термостата е същият за модела бях там като го сменят и днес пак казах да го сменят и все същото.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здраве ето в какъв диапазон трябва да работи ключа който се намира на корпуса на термостата.Той е 91-95 градуса да включва перките другия диапазон е кога да изключват.Да наистина тези 103 и 105градуса е късно но това е от датчика.

1754283985_.thumb.png.cdb8a39e745e40a38d0c1ed31471ba0c.png

992786836_..thumb.jpg.ce4e373116814927bb2512267077af90.jpg

 

Това е диапазона в който трябва да работи датчика за стрелката.

 

944042553_.thumb.png.e86f27f143e94411bbeabe7f4bfdc9cf.png

Това май всичко трябва да го знаят майсторите за да си свършат работата,явно са ти сложили грешен датчик за перките него сменяха ли.

Провериха ли как работи оригиналния.

Както ти написах новите не всеки пасва трябва да пробват с няколко марки.

Въпреки че аз бях сложил неоригинален термостат след време го смених с оригинален от общите поръчки тук за части мисля че дойде за 47 лв ,поради факта че неоригиналните незнаеш кога е менте кога добър.

Имаш ли кутийката на този термостат който ти сложиха,да я снимаш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не помага да го проверим.

Другото съм го написал в горния пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

По начало, системата на автофорумите е сбъркана. Колкото помагат, толкова и вредят. Много често хора без никакви знания, умения и условия се опитват да правят неща, от които изобщо си нямат понятие.

Решаването на проблеми по колата и ходенето при автомонтьор трябва да е като ходенето при доктор, и решаване на здравословни проблеми. Отиваш, казваш, какъв ти е проблема и оставяш специалиста да намери решение на този проблем. Ако специалиста не открие проблема и не предложи адекватно решение, отиваш при друг, по-голям специалист.

Кой луд отива при доктора и му казва - "Докторе, боли ме корема. Четох в медицинския форум, че най-вероятно е апендисит. Слагай упойка и я режи тая гад." Докторът те мята на масата и след 2 часа си без апендисит. Джоб дан, както викат местните. Да, ама не, корема продължава да те боли!

 

Ееееее, защо всички си мислят, че нещата при автомонтьора трябва да се случват по този сценарии?!

Имаш проблем. Изчиташ 100-тина страници мнения и предположения в автофорума. Даваш едни пари за едни части (обикновено големи пари за големи ОЕМ части). Отиваш в сервиза и казваш на монтьора да намести частите където трябва. Джоб дан! Да, ама не, проблема си остава!

 

А може преди това да си минал по другия сценарии.

Казваш си болката в автофорума. Карпера веднага ти праща линк към ютюб, как сам да се излекуваш. Купуваш едни части, после и едни инструменти. Бърз ютюб курс за автомонтьори. Отваряш сергията на тротоара пред блока и се започва. 

 

Марто, явно нещата няма да ти се получат, преди да си намерил правилния доктор за колата ти.

 

Този двигател и тази кола не са, кой знае каква космическа технология. Това е старата школа от миналия век. Всеки уважаващ себе си специалист по двг и всеки уважаващ себе си специалист по авто. ел.инсталации би трябвало да се справят.

 

Не знам, какъв е тоя сервиз, в който си попаднал, ама очевАдно, нито автомонтьора им е с главно "А", нито ел.специалиста им е с главно "С".

 

Не изключвам и варианта просто да си попаднал на дефектни, или менте части.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
58 minutes ago, Krasi-mir said:
  Hide contents

По начало, системата на автофорумите е сбъркана. Колкото помагат, толкова и вредят. Много често хора без никакви знания, умения и условия се опитват да правят неща, от които изобщо си нямат понятие.

Решаването на проблеми по колата и ходенето при автомонтьор трябва да е като ходенето при доктор, и решаване на здравословни проблеми. Отиваш, казваш, какъв ти е проблема и оставяш специалиста да намери решение на този проблем. Ако специалиста не открие проблема и не предложи адекватно решение, отиваш при друг, по-голям специалист.

Кой луд отива при доктора и му казва - "Докторе, боли ме корема. Четох в медицинския форум, че най-вероятно е апендисит. Слагай упойка и я режи тая гад." Докторът те мята на масата и след 2 часа си без апендисит. Джоб дан, както викат местните. Да, ама не, корема продължава да те боли!

 

Ееееее, защо всички си мислят, че нещата при автомонтьора трябва да се случват по този сценарии?!

Имаш проблем. Изчиташ 100-тина страници мнения и предположения в автофорума. Даваш едни пари за едни части (обикновено големи пари за големи ОЕМ части). Отиваш в сервиза и казваш на монтьора да намести частите където трябва. Джоб дан! Да, ама не, проблема си остава!

 

А може преди това да си минал по другия сценарии.

Казваш си болката в автофорума. Карпера веднага ти праща линк към ютюб, как сам да се излекуваш. Купуваш едни части, после и едни инструменти. Бърз ютюб курс за автомонтьори. Отваряш сергията на тротоара пред блока и се започва. 

 

По начало, системата на автофорумите е сбъркана. Колкотопомагат, толкова и вредят. Много често хора без никаквизнания, умения иусловия се опитват да правят неща, от които изобщо си нямат понятие.

Решаването на проблеми по колата иходенето при автомонтьор трябва да е като ходенето придоктор, и решаване на здравословнипроблеми. Отиваш, казваш, какъв ти е проблема и оставяшспециалиста да намери решение на този проблем. Акоспециалиста не открие проблема и не предложи адекватнорешение, отиваш при друг, по-голямспециалист.

Кой луд отива при доктора и му казва -"Докторе, боли ме корема. Четох в медицинския форум,че най-вероятно е апендисит. Слагай упойка и я режи таягад." Докторът те мята на масата и след 2 часа си без апендисит. Джоб дан, както викат местните. Да, ама не, корема продължава да те боли!

 

Ееееее, защо всички си мислят, че нещата при автомонтьоратрябва да се случват по този сценарии?!

Имаш проблем. Изчиташ 100-тина страници мнения ипредположения в автофорума. Даваш едни пари за едничасти (обикновено големи пари за големи ОЕМ части). Отиваш всервиза и казваш на монтьора да наместичастите където трябва. Джоб дан! Да, ама не, проблема си остава!

 

А може преди това да си минал по другиясценарии.

Казваш си болката в автофорума. Карпераведнага ти праща линк към ютюб, как сам дасе излекуваш. Купуваш едни части, после и едни инструменти.Бърз ютюб курс за автомонтьори. Отваряш сергията натротоара пред блока и се започва. 

 

Проблема  на колегата съм го имал същия,ако бях постъпил както ти  казваш  сега щях да съм в неговата ситуация. 

Да бях при майстори в два сервиза.

Първия ми каза да си сменя таблото  но не бил  сигурен. 

Втория  ми каза да  намеря приятел и да взема неговия датчик  да пробвам.

Та има си ръководството с точни данни, избрах датчика по тях първия не стана стрелката отиде до горе. 

Втория показан от мен сработи  и го проверихме на софт какво  отчита и показва ,всичко беше точно. 

Та по темата коя информация грешно съм дал.

За  ОЕМ термостат дадох 47 лв може да сравниш цените дали си е заслужавал. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак търсиш под вола теле.

Това скритото затова е скрито. Общи приказки на тема ремонт на кола през автофорум. Връзката с конкретния случай е минимална.

 

Да съм казал, че в конкретния случай, даваш грешна информация?!

 

Казваш, че си имал същия проблем и, казваш как си го решил.

Ама даваш ли си сметка, че при Марто проблемът може да не е ТОЧНО същия? 

Може ли маааааалко да се различава от твоя?

Може ли причината за проблема да не е само една, а комплекс от причини?

 

Затова, пак казвам - Марто смени си специалистите. Явно тези сегашните няма да ти помогнат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 3/17/2020 at 4:50 PM, Марто8412 said:

Термостата е същият за модела бях там като го сменят и днес пак казах да го сменят и все същото.

 

Как установи това казваш марката а видя ли да пише върху него 78градуса,пробвали са друг и пак включва перките на 103,105 градуса така ли.

Как установиха че всички датчици който са  три са за смяна.

Този за стрелката ясно,но другите два защо.

Ето снимка оригиналния  и жълтия  неоригинален,вижда се ясно в кой има повече вложени материали и защо избрах ОЕМ ,който не е на "големи пари" а 47лв.

20200318_212808.thumb.jpg.1451e3555d0d647ad6c2027aee130dbf.jpg

20200318_212928.thumb.jpg.b072965cb5c1007d607cbcda2294d170.jpg

 

По хубава снимка

520648743_TERMOCTAT78.thumb.jpg.5c3f357951b4d77bc9abbab98c364cc6.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видях термостата 78с' пишеше но е бял не като този на снимката жълт.Такъв ли да им кажа да сложат.Те вдигат ръце и викат не знаем от какво е смениха орталъка.И вече викат прегрята,била и ремонт на главата.6ти ден ще стане там и резултат няма.Утре отивам да я прибирам вече че ми писна.Пък ще видя какво ще правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре отивам и прибирам колата и ще търся майстор.Ще пиша пак.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какъв на цвят  е показах  ти двата.

Ако е гарнитура   ва глава има признаци  по които да се диагностицират. 

Единия е изследване на антифриза, за изгори газове. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега намери си ИЧ термометър и си виж температурите при датчиците преди и след термостата. Стойностите вече ги знаеш. При работещ двигател откачи горните уши на радиатора и премери температурите в няколко точки, трябва да са приблизително еднакви, така ще разбереш дали ти е запушен радиатора. Сам ще си отговориш, къде ти е проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, неразбирам защо когато имате проблем, сте много активни, а като се реши, никой нищо не пише. Какъв е смисъла от цялото писане?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свикни така е в повечето случаи регистрират се питата,даваш съвети,евентуално оправя се проблема и ни вест ни кост,нито едно благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...