Jump to content
Ivan_Ch

K24A3 с неподходящи компоненти на газ.

Recommended Posts

Здравейте. Моля за мнението на запознати и препатили колеги относно компонентите по газифицирането на Акорд 2.4. 

По една или друга причина се наиграх със сбирщайн газова, която работеше близо година съмнително. В един момент светна чека и колата заби муцуна. След посещение при газаджията и смяна на рейка гаранционно (беше се прецакала) колата спря да върви и повиши разхода значително (от 15 до 18-19 градско нормалко каране). При новото посещение и убеждаване, че 2.4 така си горят реших повече колата ми да не ходи при тези хора и намерих човек, който да позакрепи положението с настройка. Вчера сменях филтри при препоръчан газаджия в града и го помолих да погледне газовата и да я настрои наново. Човека изказа мнение за много приличен монтаж и крайно неподходящо избрани компоненти. ПВЦ тръба ф6 и може би неподходящ редуктор, но като видя дюзите (херкулес), каза че нищо повече не може да направи. Препоръката му е да сложим жълти BRC и да се види дали редуктора ще ги храни. Та въпроса ми е да инвестирам ли една сума от 450-500 лв за дюзи при положение, че не е сигурен резултата или да изчакам да свърши ресурса на тези. 

Това е инфо за компонентите. Дюзите гаранционно са подменени от Валтек на Херкулес. Чел съм повечето теми за газифицирането и знам за колеги с безупречна репутация от форума но разстоянието ме възпрепядства. 

 Моля за съвети какво ще е на-добре да предприема.

IMG_20200211_163341.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с всичко на БРЦ, но инжектори Хана. Газаджията ми ги препоръча като по-евтини от БРЦ (около двойно), а разликата е несъществена. Това второто е моя интерпретация защото не помня детайлите, които ми обяснява тогава. Каза, че карали поне 100хил км. Така че, ако ще сменяш инжектори, може би това е също вариант – по-лек финансово.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 minutes ago, Ivan_Ch said:

Здравейте. Моля за мнението на запознати и препатили колеги относно компонентите по газифицирането на Акорд 2.4. 

По една или друга причина се наиграх със сбирщайн газова, която работеше близо година съмнително. В един момент светна чека и колата заби муцуна. След посещение при газаджията и смяна на рейка гаранционно (беше се прецакала) колата спря да върви и повиши разхода значително (от 15 до 18-19 градско нормалко каране). При новото посещение и убеждаване, че 2.4 така си горят реших повече колата ми да не ходи при тези хора и намерих човек, който да позакрепи положението с настройка. Вчера сменях филтри при препоръчан газаджия в града и го помолих да погледне газовата и да я настрои наново. Човека изказа мнение за много приличен монтаж и крайно неподходящо избрани компоненти. ПВЦ тръба ф6 и може би неподходящ редуктор, но като видя дюзите (херкулес), каза че нищо повече не може да направи. Препоръката му е да сложим жълти BRC и да се види дали редуктора ще ги храни. Та въпроса ми е да инвестирам ли една сума от 450-500 лв за дюзи при положение, че не е сигурен резултата или да изчакам да свърши ресурса на тези. 

Това е инфо за компонентите. Дюзите гаранционно са подменени от Валтек на Херкулес. Чел съм повечето теми за газифицирането и знам за колеги с безупречна репутация от форума но разстоянието ме възпрепядства. 

 Моля за съвети какво ще е на-добре да предприема.

IMG_20200211_163341.jpg

Може да разбереш думите ми може и не. 

В началото  и аз имах газова сбирщайн  и тръгнах по твоя път на части. 

Това  забавяне   да не я изхвърля веднага от колата  ми струва в годините 5хил лв назад.

Сега  с нова газова  и без никакъв  проблем  2 год и колата  върви по добре на газ. 

Газова Романо монтирана от Маркони. 

София е близо до теб доколкото  знам Иво Ленков е там твоя човек .Отиди при него,знам  че търсиш евтиния вариант от опит не става.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 2,4 АТ комби гореше градско 15-16 л./100 км. със система Агис и инжектори Баракуда. Аз живея в Монтана, тук имаме по-малко задръствания, но караме на по-къси разстояния. Извън града колата ми гореше 11 л./100 км.  Не съм сигурен, че Романо-то би променило много разхода. Просто автоматът си харчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпрос на разход  всяка сбирщайн газова що годе   ще го докара една две години добър разход.

Важно е  пораженията която ще нанесе  тя на двигателя. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите ще обмисля какво да правя по-нататък. Не ми се щеше да обиколя половин България за газова уредба, но ако това е най-сигурния вариант май ще се спра на него. Най-вероятно ще отложа решението с 1, 2 месеца а и доколкото знам нещата се случват с предварителна уговорка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам  как  да го напиша  колегата  първо регулира клапаните преглежда колата  с оригинален софтуер на Хонда. 

След това поставя газова  в колата сякаш тя е била винаги там и получаваш 3 години гаранция  150хил км.

Ако има нещо  нередно се отстранява по колата и тогава ти слага газовата. 

При мен  беше измиване ня дросела  чрез сваляне, при колега измиване двигателя  говоря вътре е бил осран от предния собственик италянец. Като подарък ти измива двигатиеля та получаваш колата като нова.

Ти какво от това получи в сервиза за газовото. 

Като цената е смешно ниска за всичките манипулации.

Естествено ти поставя Романо газова на която всеки елемент е от марката.

На това му казвам аз тунинг газово .

Ако нещо се промени по настройките  ти трябва лаптоп и Интернет  не да ходиш при него,все пак сме 21 век и връзката е безжична.

За две години нищо не се е променило при мен. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от сервиза за газовата засега получих само главоболия и загуба на пари за нещо, което се оказва напълно неподходящо за този автомобил. При всички положения ще се търси един от двамата, които всички във форума споменавате с уважение, но ме притиска финансовата срана на проблема ми. Началото на годината ми е критично с каско, гражданска, данък и т. н. На по-късен етап нещата ще се случат, но ми се щеше да се сменят по-малко компоненти по уредбата.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Ivan_Ch написа:

Та въпроса ми е да инвестирам ли една сума от 450-500 лв за дюзи

 

Егати скъпите инжектори. :D

Това К24А3 не е ли близо 200 коня? Жълтото BRC не е ли до 40 коня на цилиндър макс?

 

Не искам да давам предложения, защото само разцъках из сайтовете и видях варианти бол, ама като не разбирам ...:D

Много зависи дюзите с какво Ø ще са и на колко бара за това дали ще "хранят" колата.

 

Според мен изчакай по-вещите колеги да се включат и тогава решавай, още повече че си дал компонентите.

 

Преди 4 часа, Pavel_Pavlov написа:

Аз съм с всичко на БРЦ, но инжектори Хана

Hana са вариант, да.

 

@CARPERA Не помагаш особено и се заформя пак един чат с твое участие. Едно и също, едно и също във всяко твое мнение. Пиши нещо конкретно за проблема на колегата.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което забелязвам през последните месеци че и половин година тези по-вещи голеги ги няма.

Не мисля че трябва да казвам на някого,или да се хваля на колко колеги съм помогнал да направят правилния избор,или да поправят грешката на  предните майстори.

Това е поредния опит.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината "CARPERA"е прав,че последно време,липсва включване на вещи (технически)лица,а вярвайте тук има много.

Явно си пазят хляба,съвсем логично.

Има разбира се някои изключения,като фена и емод.

Колега "Ivan_Ch"недей да хвърляш грешни пари за части,преди да си сигурен за точния проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA Т.е. конкретните ти препоръки са "хвърли тази уредба и я смени с Романо при Маркони, който не се знае дали изобщо има време и е на 300 км от теб" ако съм разбрал правилно?

И разбира се "сам си си виновен, че си се набутал с тази уредба"

И разбира се още 1500-600 лева отгоре. :)

 

Защото колегата го е написал:

преди 48 минути, Ivan_Ch написа:

но ме притиска финансовата срана на проблема ми. Началото на годината ми е критично с каско, гражданска, данък и т. н. На по-късен етап нещата ще се случат, но ми се щеше да се сменят по-малко компоненти по уредбата.

И това според мен е постижимо.

 

@Ivan_Ch Колега, какъв точно Tomasetto ти е изпарителят? 67R-01 4066 е само хомологация, разбери модела (Alaska, Artic, Antartic ...)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам конкретно при мен какво се случи,и аз как го реших ,като брах ядове близо 3 години и безброй посещавания при газаджии, и сигурно имам бели коси,с такава сборна уредба.

Мога да напиша списък с стотина проблема които ми изкараха че трябва да оправя по колата,а не че газовата за нищо не става.

Докато разбрах,да късно, че не отиде ли всичко в коша нищо няма да стане.

Това хоро по което колегата е тръгнал съм го играл и написах какво ми стуваше.Бих  се радвал да му помогна,както на други колеги преди него решили да сложат газова,или сложили такава и  ги излъгали за частите.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря на всички отзовали се на проблема. Да за избора си дъм виновен сам. Убедителен търговец, нищо не разбиращ клиент и резултата е на лице. За жълтите дюзи на БРЦ пише че са от 48 до 56 к.с. Изпарителя е наврян на много добро място така, че да не успявам да го огледам добре а от документацията не става ясно какъв е. Тези дни ще пробвам да махна кутията с бушоните за да видя поне модела. 

IMG_20200212_005205.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези жълтите инжектори на БРЦ кое ще ги управлява? Това ребрандирано АЕБ не може да ги управлява ефективно. 6 ММ термопластика, е достатъчна за тоя мотор, колкото и да не им се вярва на повечето хора. В снимката с описанието на компонентите пише, че инжекторите са валтек, а пък ти пишеш, че са херкулес. Кой модел точно са на херкулес, че имат разлика? По-добре не набивай излишни пари за компоненти, които е съмнително,че ще подкараш. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да даваш толкова много пари за дюзи BRC.
Търси друга алтернатива.

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jijane написа:

В снимката с описанието на компонентите пише, че инжекторите са валтек, а пък ти пишеш, че са херкулес

 

Преди 16 часа, Ivan_Ch написа:

Дюзите гаранционно са подменени от Валтек на Херкулес.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да снимам редуктора Tomasetto AT13 LPG a рейката е синя. За нея мисля че е само един модел със син цвят.  Screenshot_2020-02-12-13-11-52-021_com_miui.videoplayer.thumb.jpg.967c89d3a537375f601fec61a4a50743.jpgScreenshot_2020-02-12-13-10-55-522_com_miui.videoplayer.thumb.jpg.46d2c932e96acab2c42e9df83efc01d7.jpgIMG_20200212_125531.thumb.jpg.5644b3bd81234280983e0bd98d2326e5.jpg

 

Редактирано от Ivan_Ch
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите в кофата заедно с изпарителя. Най-евтиния вариант - нов изпарител и инжектори хана. Настройките в последствие са малко относителни, защото тези ребрандирани АЕБ-та са малко с характер.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че няма да съм в помощ, но точно заради ето такива случаи (монтажи от професионалисти с качествена техника) има хора които не искат да чуят за газ. Въпреки това на всички ни се иска да минем по-евтино, че сме сиромаси.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/12/2020 at 1:41 PM, Ivan_Ch said:

IMG_20200212_125531.thumb.jpg.5644b3bd81234280983e0bd98d2326e5.jpg

 

Да натикаш на такъв двигателя  най-простите  и евтини  дюзи ,незнам  какво до направиш тоя монтажни. 

Поне от същата марка да бяха сложи Томасето  .

Просто максимална печалба  с евтини компоненти ,изобщо те ги интересува какво става с двигатели на клиента. 

Това от снимката  е наистина за коша. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.02.2020 г. at 15:14, jijane написа:

тези ребрандирани АЕБ-та са малко с характер.

 

Това за тоя комп ReaGas ли става въпрос? Че трябва да ги управлява чарколяците след монтажа, гледам софтуер има, ама какво има в него не знам. 

 

Преди 1 час, Иво Ленков написа:

Не е чак толкова зле.

 

Накрая да не се окаже, че е за настройки колегата? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Iv_Chav ето и моите съвети към твоя проблем. Относно компонентите на ГИ, който ти е монтиран. Бутилката е ясна, сондата ти щом е Томасето е много добра и без проблем се справя от към дебит с твоя мотор. Термопластичната тръба ф6 също няма проблем, защото вътрешния и диаметър е равен на медна тръба ф8. Редуктора дали ще се справи, много зависи от стила ти на каране, дали си спокоен водач или обичаш да си караш колата в червения сектор на оборотомера. Но това при настройките на ГИ се вижда. Относно инжекторите. Това са Hercules Blue и нямат нищо общо с Valtek инжекторите. Който не вярва да им види характеристиките на сайта на полския  производител AG Centrum. Би трябвало да захранят с необходимото гориво мотора ти. Относно компютъра на ГИ. От това което си дал би трябвало да е Reagas MP 48 OBD. И тук ще хвърла един камък във водата на форума. Мое мнение е, че компютъра е много добър и по нищо не отстъпва на прехваления в този форум компютър на Romano. Който не вярва, нека си инсталира една програма на А. Е. В. и програмата Romano AIS. Да ги сравни и да посочи в кои пунктове Романото превъзхожда А. Е. В. Само че да работи добре колата ти с твоя компютър, намери майстор, който разбира от него, защото с автоматични настройки не се получават нещата. Само като факт ще ти кажа, че А. Е. В. компютъра без проблем работи с инжектори Романо. Виждал съм го с очите си, а не някой да ми го е разказвал. Така че, ако мотора ти е изправен,  би трябвало с тези компоненти на ГИ да работи добре. Единствено редуктора в някои режими, може да се окаже слаб за този мотор. Така че не бързай да хвърляш пари. Виждам че си събрал негативни емоции, но не се подавай на тях. Намери правилния човек и проблемите могат да се решат. Хубава вечер и дано съм ти бил полезен. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички взели отношение по моя проблем. За сега няма да предприемам смяна на компонентите, но определено ще направя консултация с човек от форума запознат с газифицирането на хонда и след това ще му мисля. Лошото в случая е, че тази конфигурация ми беше препоръчана (без дюзите, тях ги смениха в последствие)  от човек фен на Хонда и каращ такава, чойто семеен бизнес е монтаж на газови уредби. Както и да е, газовата може и да я сменя и колата може да сменя, но за себе си знам, че при тези хора не бих се върнал. Мисля , че и други колеги са ги споменавали с добро  във форума Идната седмица  ще се разходя до София пък да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема за отзиви от сервизи. Ще е хубаво според мен да споменеш кой е сервиза за колеги, обмислящи газифициране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фагу Янаджиев

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, isullivan написа:

Фагу Янаджиев

Там са монтирали споменатия ГИ?

2 коли имам с монтаж от там. Коренно различно мнение имам за тях. Колата от подписа направи вече над 100к км с БРЦ монтирано там. Само обслужване. На баща ми Аудо-то също е от там, пак няма никакъв проблем. Има нещо сиво в цялата ситуация..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да каже колегата, но от жокерите които е дал, и според личните ми наблюдения, това е сервизът.  И на мен ми беше предложен подобен вариант като на колегата вместо БРЦ, но аз на времето се замислих добре и засега още си карам на бензин, а ако някой ще ми слага газова на Хондата, това ще е Маркони.

 

Както коментирахме в една друга тема където се газифицираха ракети и космически кораби, в Пловдив големите газ сервизи са 3-4 и всеки е доволен/си е платил от там, включително и аз.

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, h5rov написа:

Там са монтирали споменатия ГИ?

2 коли имам с монтаж от там. Коренно различно мнение имам за тях. Колата от подписа направи вече над 100к км с БРЦ монтирано там. Само обслужване. На баща ми Аудо-то също е от там, пак няма никакъв проблем. Има нещо сиво в цялата ситуация..

 

Това поне значи, че не е обичайна практика а само където мине номера. Пак казвам вината си е моя. Хората ми предложиха а аз приех. Познавам и други доволни, но и недоволни от тях. Просто мохабеди от сорта "Брат, на моята кола газовата е същата и върви на гръм" ме подтикнаха да избера този сбирщайн уредба а не някои от доказалите се брандове. Здраве да е коли се правят... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, isullivan написа:

Да каже колегата, но от жокерите които е дал, и според личните ми наблюдения, това е сервизът.  И на мен ми беше предложен подобен вариант като на колегата вместо БРЦ, но аз на времето се замислих добре и засега още си карам на бензин, а ако някой ще ми слага газова на Хондата, това ще е Маркони.

 

Както коментирахме в една друга тема където се газифицираха ракети и космически кораби, в Пловдив големите газ сервизи са 3-4 и всеки е доволен/си е платил от там, включително и аз.

Имаш в предвид - патил??? 😉😁

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не са ти сложили стари или дефектни инжектира, ако изпарителя е зле това се вижда с софтуера. Инжектирите поддържат ли се от софтуера.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вината е не само твоя. Само в България може да монтират сбирщайн уредба. Тук в Италия е невъзможно. Единствено бутилката може да е различна но сондата е винаги на определената марка уредба която монтираш. В България се търси винаги най тънкото това е проблема и няма точни наредби. При вас върви много това Романо защото е най евтината италианска уредба и работи добре защото не е сбирщайн. Слагайте него като няма пари за друго но не правете грешки да се комбинира китайски с турски боклуци. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, vespa написа:

В България се търси винаги най тънкото това е проблема и няма точни наредби.

Точно така,няма никакъв стандарт,както в компонентите,така и в качеството на газта,по газстанциите.

Оттам,нямаш нищо сигурно,като база и оттам да настройваш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Ivan_Ch написа:

Здраве да е коли се правят... 

Точно така..,има и други сервизи!

Тези ги забравяш,много голямо име,пък не желаят да си оправят бакиите.

Пиши му името на сервиза,за да им отговориш подобаващо!

Вярвай,повече ще загубят,от колкото ти!

Колко пари ти взеха за всичко?

Един такъв кит ,от онлайн магазин, едва ли надхвърля 350лв. с бутилката.

И те са му много!

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синята рейка от снимката е подобна по характеристики на Валтек.Дюзи Баракуда или Хана ще се справят по-добре.За редуктора не мога да кажа нищо конкретно, освен че редукторите Томасето не ме кефят.Компютрите и програмата на AEB(чисто AEB) дават добри опции за настройка.Имам и USB ключ за AEB който отваря допълнителни опции.Ако тази Reagas е като чисто AEB, няма причина да не работи добре на тази кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...