Jump to content
Деян

Проблем със CR-V, I-ген. автомат

Recommended Posts

Здравейте колеги от 2 месеца имам хонда црв 1 генерация 128 к. с. Автомат. Имам проблем и моля ако някой може да помогне. При каране на колата при ниски обороти до около 1500-2000 при равномерна газ колата все едно не и стига горивото като и дам повече газ излита като самолет? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър сменял ли си,понякога и евтините вариянти вредят. Провери жилото опънато ли е ,гледаш там където отива до дросела,леко се натягане. 

Хубаво е да се  почисти дросела. 

Когато е запушен катализатора  също няма тяга  в раздела има един начин за почистване.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора мисля че е наред защотото беше спукано средното гърне и гонаправих а отзад си духа добре а за горивния филтър не съм го сменил но утре ще го направя! Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти обслужи ли я тази кола смени и въздушния.

Марките за филтри надеждни са MANN, Mahle.

Твоето масло е 5w30 или 5w40 каквато  и да кажат  не натиквай 10 w40 .

Маслото караш не повече от 10хил.

От общите поръчки тук може  да си вземеш евтино и хубаво масло PetroCanadaSS  Shell Helix Ultra.

Няма  да му навреди  да го почистиш катализатора.

Опресни  маслото на автомата  3 литра ти трябват и лесно се сменя,динамиката на автомата се променя с ново масло,ако е кафяво или черно повтори след 2 хил км.

Имаш раздел  за твоята кола пускай там теми,има и хубави за четене. 

https://forums.hondabg.com/forum/112-cr-v-1ва-ген-1995-2001/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за ценните съвети. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Във връзка с маслото 11г. си карам мойта с 10-40 нищо и няма миналата година реших и аз да сложа ПетроКанада 5-30 ама много редко ми иде, и за това пак сега 10-40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как разбра че редко ти  иде.

На моята  сега съм и сложил 0w30 и не и иде редко. 

На колко го сменяш  това  10на 40 и колко харчи двигателя. 

Пробвай с това https://www.ato24.de/de/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html

но не повече от 7 хил км да видим как ще е.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миии с Петроканада 5/30 за около 8к съм долял около 2л а с 10/40 някъде около 1л демек разликата е двойно .Все пак това е кола на 20г. ка която не и е пипапан двигателя освен за периодичния реглаж на клапани .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PetroCanada SS след 7 хил да започва да го  харчи.

Питах те на какви интервали сменяш 10w40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Около между 7 и 8к  го сменям ,гледам да сменяван всичко до към 8к филтри ,масла и газовата също и двата филтъра,даже въдушния понякога го сменям и на около 5к.Около 7г. карах с КОМА10/40 англйско масло ,после карах с тотал10/40 миналата година с Петроканада5/30 си взех от офиса в Булгара на 10лв ,ама както казах редичко ми дойде и сеГа съм с Репсол 10/40 за 1500км не мръднало .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам? Мидля да слагам газ и ми казаха че спокойно си вървяла с обикновенна газ! Какво ви е мнението.... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво  че нищо не схванах.

Какво караш ,кого си питал  какво са ти казали  точно. 

Незнаех че има обикновенна и необикновена газ.

 

Прочети тази тема хубаво

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2020 г. at 15:22, tonii47 написа:

 Във връзка с маслото 11г. си карам мойта с 10-40 нищо и няма миналата година реших и аз да сложа ПетроКанада 5-30 ама много редко ми иде, и за това пак сега 10-40.

Колко хиляди километра са минати с колата от Вас за 11 години? На газ или на бензин?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за обикновенна газова уредба и за газов инжекцион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай инжекцион, не се подвеждай. Инжекционът най-малко дава възможност за много по-прецизна настройка и работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Деян said:

Питам за обикновенна газова уредба и за газов инжекцион

Отговора е прочети темата  постнатата от мен в горния ми пост.

Газов инжекцион който не е сборен  комплект и забравяш. 

Ако искаш каруца сложи си обикновено газово. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено си сложи газов инжекцион .Не се стискай за разликата в парите ,ще ти излезе през носа .10г карам с газов инжекцион Bradolini , за това време съм сменил веднъж редуктор или по известен като изпарител .Като цяло съм нямал проблеми е 2-3 годишно и правя настройки и редовна смяна на филтри на около 8/10к 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...