Jump to content
Данчо82

Тресене и мудност при ниски обороти

Recommended Posts

Здравейте. След едно отиване и връщане до София, вече ми се иска да я продам тази кола. Изведнъж двигателя започна да работи неравномерно, да трепери, да се чуди какво искам от него, да не набира изобщо до 2000 оборота! А на всичко отгоре на празен ход, при подаване на газ до 1800-2000 оборота и свалянето им после до около 900,двигателя вибрира осезаемо! Кажете ми какво може да е и ако е нещо сериозно, да я бартеросвам за нещо бензиново, че тия печки май, май за нищо не стават. Благодаря. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,бензинова хонда това е истината. Относно въпросът ти,може да са много неща ,сензор на въздушният филтър  ( дебидомер), може също ако да е егр клапата,също така и турбото и влиза в режим на запазване,може да е дори някоя дюза но е по малко вероятно. При всички тези възножности би трябвало да светне и чека ,но.....най добре да се закачи диагностика. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на ти по дизелите, но да не си и ти в групата с менте горивни филтри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с "менте" горивен филтър, се получава обикновено при настъпване, при по-голяма скорост и обороти.

Залагам на блокирал ЕГР клапан (същите симптоми на два пъти усетих и при мен - преди месец) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра не е менте, защото я купих от много мой човек и знам, че е какъвто трябва, не че не го прави и на по-висока скорост. А я ми кажи как реши това с ЕГР клапана?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитирам се от другата тема (понеже там имах съмнение за потенциометъра на педала на газта):

Цитат

Да докладвам. Потенциометъра ми е на ред.

Проблема е бил, в некоректно работещ EGR клапан - на моменти е задържал  в затворено положение и е задушавал двигателя. Оправи се и карах една седмица без проблем, след което пак го направи.

Като я закачих на диагностика, клапана беше блокирал и не отчиташе нищо, но в такова положение, което не пречи на работата на колата (все едно е елиминиран). 

Изглежда или се е натрупал нагар в самия EGR, или клапана с филтърчето което го командва се е зацапало/задръстило нещо.

Като се постопли малко , ще ги сваля и двете профилактично, за да ги почистя.

 

Като начало, тогава  само разглобих въпросното филтърче, и му измих филтриращото кече,а клапанчето на което е монтиран ( при мен са заедно - при теб може и да са отделно) , промих с ВД.

След като изсъхнаха, го сглобих и от тогава не съм имал ядове.

Може да е било от него, но може и самия ЕГР да се е оправил.

След като се оправи, не съм го закачал диагностиката, да видя дали работи - а трябваше.

Това обаче не означава, че няма да почистя и самия ЕГР клапан, тръбите към него, а може би този път и целия колектор - но това като се постопли малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha,твоят ЕГР е с вакуумно управление. Тази процедура не е за колегата с проблема. Неговият ЕГР е елктрически (ако въпросната кола е от профилът му).

За да се подобри положението на неговата версия (да стане по пъргава и по адекватна) трябва да се разглоби дроселовата клапа и да се почисти от саждите доставени от ЕГР-а. Да се свали тръбата между топлообменника на ЕГР-а и смикателният колектор и да се изчисти отново от въпросните сажди,както и входовете на смукателният колектор откъм дроселовата клапа и откъм тръбата на ЕГР-а. Също така почистване или смяна(това се установява с диагностика) на дебитомера.

Редактирано от KrIv
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krlv, сигурно си прав  (пиша от GSM и не виждам колата от профила му - само разбрах че е дизелов Акорд 7). 

Както и да е, по симптомите както ги описва, мисля че там някъде му е проблема, а ти си му дал процедурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, но вече 2-3 дни това нещо го няма. Не знам дали може ЕГР-а да прави така или не. Сега ще й сменя шарнирите и тампоните на носача, а ако пак го направи, ще я смятаме. Благодаря отново. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...