Jump to content
Peko

Трудно пали при топло време

Recommended Posts

Здравейте! От скоро съм собственик на Хонда Црв 2.2 дизел 2007г. и установих следния проблем. Когато външната температура е над 0градуса стартер върти по 6-7пъти и тогава пали. Това е само при първото палене. След това пали на второто завъртане. При минусовия температури няма проблем. Смених акумулатора но няма промяна. Някакви идеи от какво прави тази мизерия? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля май при този мотор е тъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така но аз си знам и не паля веднага след като угасне индикацията за нагревателя а примерно след 2-30сек. и си пали ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам-студена на второто завъртане,топла на трето,четвърто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това не е нормално, но никой майстор не може да ми отговори конкретно. Казват акумулатор, стартер, а сега ми казаха, че са дюзи, но това без проверка. Първите две съм съгласен и ще гледам да ги отстранят като евентуален проблем ама незнам възможно ли е да са дюзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е над 0 градуса ( или над 5 ) не се включват подгревните свещи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.02.2020 г. at 11:13, Peko написа:

Според мен това не е нормално, но никой майстор не може да ми отговори конкретно. Казват акумулатор, стартер, а сега ми казаха, че са дюзи, но това без проверка. Първите две съм съгласен и ще гледам да ги отстранят като евентуален проблем ама незнам възможно ли е да са дюзи

Мани ги тия майстори все още като видят Хонда и я гледат като полезно изкопаемо. Аз на такива им викам бурмаджии, дай им само да отвъртат и завъртат гайки и болтове. По принцип може и от много лоша нафта да го прави. Колко време ти свети иконката за свещите? Добавки в нафтата слагаш ли? 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да се похваля. В неделя смених акумулатора с нов, че след като през целия ден в събота не я палих в неделя при паленето мигаха лампите. Днес сутринта на 3градуса запали на втория оборот, така че явно и този който бях сменял за пробата е бил заминал.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...