Jump to content
Калоян Теодосиев

Honda accord 2.0 vtec 7ма генерация vs Mercedes-Benz w204 c180

Recommended Posts

Добър вечер! Ориентирал съм се към закупуването на нова кола втора ръка разбира се. И съм се спрял между 2 модела които имат съществена разлика- Хонда акорд 2.0 vtec 7ма генерация и Мерцедес w204 c180 компресор на газ. Вчера карах такъв мерцедес и доста неща в него ми харесаха но не съм ориентиран относно неговата поддръжка(предполагам че е по-скъпа от на акорда). Знам че w204 са доста скъпи коли. Ориентирал съм се към бензин и точно  към тези двигатели защото може да им бъде сложена газ. Разчитам на вашето мнение и повече на тези които имат такъв акорд. Да ми споделят техния разход и цена за поддръжка и дали си струва да взема хондата. Аз съм студент и за сега нямам стабилни доходи с които да поддържам скъпа кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл!

лично моето мнение е че тези два автомобила не са за студент. Всъщност може, но трябва да правиш доста компромиси в  качеството на поддръжката им,  е ако си подсигурен с доходна работа извън ученето може.

Същата дилема ме "тормозеше" близо 8 месеца като стигнах до по- задълбочено изучаване на слабостите и предимствата на двата модела като за мен Хондат-та задължително беше 2,4 автомат 8-ма генерация а Мерца същия като посочения от теб. Голямо чудене, четене по форуми и разни други спец издания като везните съвсем сериозно наклониха към Хонда. Този мотор на MB има сериозен проблем с ваносите (няма да обяснявам) и смяната е доста скъпа - 2 - 2500лв., освен това гледайки няколко екземпляра за мен Ц класата освен по поддръжка и някой екстри е далеч от истински Мерц. , виж Е класа и нагоре си е друго.  

Важното е да не бързаш с покупката и да събереш сериозно инфо за автомобилите, аз от мерак за 8 ген. на Хонда попаднах на много добър екземпляр 7-ма и "скочих" в него, разгледай повече коли и твоята ще я познаеш. Предполагам че други колеги също ще се включат с препоръки.

Успех в избора!

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли вече и аз почнах да накланям везните към хондата но просто не виждам какво толкова може да се счупи в нея в сравнение с мерцедеса. Бях гледал и голф 5 1.6 фси с фабрична газова уредба но за този двигател не съм чувал добри работи. Започнах да разглеждам и бмв е90 320 на газ но преполагам че то ще е от класа на МБ със сравнително същата цена за обслужване. Интересуваме какъв разход дава 2.0 vtec на бензин и на газ ако има някой и каква е ориентировъчната цена за поддържане 

преди 45 минути, CCord написа:

Попаднах на много добър екземпляр 7-ма и "скочих" в него

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, за да вземеш читав бенц от този модел ще трябва да платиш цената на акорд 8-а ген. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасен автомобил на който са отстранени проблемите от префейса. Разход от 9 до 12макс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

Прекрасен автомобил на който са отстранени проблемите от префейса. Разход от 9 до 12макс.

Газ или бензин, градско/извънградско:D

Редактирано от Калоян Теодосиев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за газ, градско не знам, но 12/100 е пълна с много багаж 130-140. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, vespa написа:

Става въпрос за газ, градско не знам, но 12/100 е пълна с много багаж 130-140. 

2.0 или 2.4. Съжалявам за досадните въпроси но много се интересувам от колага :D

Редактирано от Калоян Теодосиев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, интересуваш се, ами разръчкай го тоя форум. Има толкова теми в които ще намериш отговорите си (и много повече, защото ще възникнат и други въпроси у теб). Почети, премисли дали ти трябва и ще ти е сгоден финансово. Хондата е скъпа на сърцето кола, а оттам и на джоба, щото всеки си я пази и гледа. Щом си в Русе, има човек с когото да говориш за газта - дано го намериш. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на поддръжката - средно около 1000( събрани в най-различни малки ремноти и обслужвания) лева на 20-25000 километра, ако имаш късмет да намериш читав автомобил и ако си стриктен и съвестен.Говоря само за поддръжка,горивото е отделно.Ако не се правиш на състезател средно 8/100 газ извънградско. В града около 10/100 в зависимост от задръстванията. Говоря за седан с 2.0 мотор с газова, какъвто имам. Хонда са много здрави автомобили, само да си ги гледаш добре и ще карат стотици хиляди километри. Ако попаднеш на кола ,дето гори масло като за световно, ще правиш по-голям ремонт. Другото дето може да издуха е гарнитура на главата, ако е тормозена много и не е поддържана. НЕ съм чул да се изхвърли мотор или скоростна кутия на Хонда. Много често се налага да сменяш определени части само с оригинални (например много сензори) и това повишава цената на поддръжката. Хонда има допълнителен разход за регулиране на клапани през 20000 километра от 40 до 100 лв , в зависимост от сервиза. Прави си сметките, ако не ти харесват цифрите дето съм написал по-горе. Уверявам те обаче ,че собствениците на BMW И MB не си правят счетоводство и няма да могат да ти кажат колко им излиза поддръжката на колата им, но ако го направят сигурно ще се хванат за главите. За тях кефа цена няма все пак. Тук повечето фенове не сме свикнали да даваме много пари по автомобили и затова сме си взели хонди и си записваме,че даже си имаме и приложение за следене на разходите, разработено от колега хондаджия. АКо искаш да даваш газ и да не даваш пари за поддръжки и ремонти си вземи нещо до 2000. година японско или немско с подходящ мотор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избрал това което карам в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за какво ще се ползва колата и какъв ще е режимът на шофиране. Например , ако карам повече градско, ще взема сивика. В по ранната ми възраст карах Сивик. Разходът в града ще ти е по малък , ще ти е по лесно да я паркираш заради по малките размери. Има си достатъчно мощност, а моторът е малко по безпроблемен от 2.0. (теоретично).Ако се кара повече извън града и се товари повече- по добре акорд. Акордът вози по приятно, а сивикът е малко дървен, заради по евтиното си окачване, което пък по евтино се ремонтира. Вероятността да ти похарчват масло не е малка, но това не е проблем. Доливаш и караш, ако е много - ремонт. Ако имаш късмет със запазен автомобил, може и нищо да не харчи. Което и да избереш , няма да сбъркаш, говорейки като фен разбира се. И последното важно е, че 1.8 и 2.0 моторите са икономични витеци, макар и от различни серии. Тоест не са перформънс ориентирани. Ако искаш да усетиш прословутия витек на марката,така както е предвиден преди 30 години, по скоро се насочи към 2.4 мотора, който става много приятен на 5000 оборота, но и харчът на масло се качва пропорционално.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един линк да разгледаш. 

 

https://www.auto-data.net/en/compare?carId1=12537&carId2=29154&carId3=

 

Опредлено w204 бие по всички показатели, но ще бие и по джоба повече 100%. Най-малкото, защото колко повече екстри има един автомобил, толкова е по-голям шанса да се развали нещо. Мерцедеса е и по-нов, не стига, че по принцип поддръжката е по-скъпа, но и това, че е по-нов го прави още по-скъп за поддръжка. Както и при Акорд 8, който съвпада с годините на w204 модела, поддръжката е осезаемо по-скъпа. Щом казват колегите, че този модел имат фабричен дефект може да се вкараш в голям филм. Казваш, че нямаш възможности има голям шанс колата да стой пред блока докато дойдат пари за ремонта. От БМВ и Мерцедес се краде най-много, лайсни, огледала, парктроници и тем подобни.

В крайна сметка всичко зависи от самото състояние на автомобила. 

И разбира се, това си е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да проверя що за "животно" е тоя Бенц и попаднах на интересна статия:

https://autobild.bg/400-000-км-с-mercedes-c-180-k-вечният-benz/2/

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснали са задължителното скапване на заключването на волана , 1500лв в оторизиран сервиз. Ако е някой мурдар и си изтърва ключовете постоянно 650лв. при дилъра за нов. А пък ремонтни дейности по колата с вкаран ключ в контакта ...... мале мале кви готини неща докарват.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, 5 GTT написа:

Реших да проверя що за "животно" е тоя Бенц и попаднах на интересна статия:

https://autobild.bg/400-000-км-с-mercedes-c-180-k-вечният-benz/2/

 

Ми то и цени си пише. Да гледа от 200 000 нататък щото той поне на толкова ще е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли не разбирам написаното?


Двигателят жужи тихо, компресорът – кой ли би повярвал – работи надеждно. Mercedes може да се гордее с този С-клас.

130 литра моторно масло за доливане = 0,3 л/1000 км 6358 лева. Тоест на смяна от 15к доливат 4.5л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, 5 GTT написа:

 

 Обърках с цитирането, моля колегата да ме извини!  ставаше въпрос за това: 

 

 https://www.auto-data.net/en/compare?carId1=12537&carId2=29154&carId3=

 

И това сравнение е некоректно, освен може би ако е на базата на същото питане в темата.

Единия мотор е атмосферен а другия с надув, единия автомобил е ръчка а другия автомат и от тук доста от изредените показатели като сравнение губят смисъл. 

Някой пробвал ли се е да седне на задна седалка на W203 - 204?  ми трябва да "прескача" калника като на Москвич осмак. Излизащите навигации на  204 в 80% не работят, спирачната система е електронна (не помня точно името и) и даде ли фира отива половин кола отгоре да не говорим че ще те остави на пътя. За фазо-регулаторите на мотора споменах по-горе, макс. 100 хилки и смяна с веригата - цена четвърт кола. Компресора също има дерт в доста екземпляри и оправянето е мъка съпроводена с доста манги. Гледам че колеги са посочили и други "болежки" на модела. 

Плюсовете на Бенца за мен - вози по-комфортно от Акорда, и големия за мен плюс е много по-добрата шумоизолация.

 

Редактирано от CCord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц класата няма проблеми със спирачките (sbc модула). Това е най-масово в префейса на w211, а w204 се произвежда от 2006та нататък. Отделно от това, отдавна има хора и в България, които ги рециклират на доста народни цени. 

Механизма за заключване се прави за между 300 и 600лв. 

Та тези цитирани цени, едното било половин кола, другото струвало кола и половина са били актуални сигурно 2009та, когато всеки с тоя проблем е ходил в балканстар. 

 

Само за справка - тпс сензор + смяна за Акорд 7 ми взеха 450лв в Бултрако. Ако решиш и горните задни носачи да си смениш с оем такива, сигурно ще ти вземат поне 800лв (само носачите са към 300лв парчето). 

 

Вземай си която кола те кефи повече и която изглежда по-гледана. И двете са способни да те вкарат в голям разход, какъвто е реално случая с всяка кола извън гаранция. 

Поне после като плащаш ще знаеш защо. Защото, че мерцедеса вози по-добре е факт, по-обезшумен е факт, спира по-добре е факт. Акорда, че е по-здрав няма кой и как да го гарантира, особено 17 годишен и с неясна поддръжка над едно десетилетие. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има проблем с недостатъкът на информация, която ние като фенове на Хонда можем да дадем по отношение на автомобилите с марка Мерцедес. Трябва просто някой да е притежавал и двата автомобила, да ги е експлоатирал в сходни условия като километри и време и редовно да си е записвал какви са му разходите с точност до левчето по всяка от двете коли. Такъв човек мисля ,че не съществува в България, или са единици и не можем да се свържем с тях.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Мерцедеса са му скъпи ремонтите на глезотиите и иновативните технологии. Но нормалните неща понякога са даже по-евтини от на Хонда. Такива като радиатори накладки, съединител и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дилъра или в независим сервиз и кой точно?С какви части - оргинални или афтърмаркет и колко струват? На какви модели от какви години е сравнението? Колко пари струва труда в мерцедесовия сервиз и колко в хондовския за дадения ремонт? Нещата са сложни. Всеки знае - " накладките са ми 200, а маслото 100. Евтиния ,братле" . Ама като тръгнеш да поддържаш колата нещата изглеждат по друг начин.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявал съм цени на части по онлайн магазините, така че става въпрос за афтърмаркет части. Не специално за този модел, но даже за по-висок клас. За разлика от Хонда там повечето афтърмаркет части стават. И от колеги знам как стоят нещата при МБ. Това са мои впечатления.

 

Между другото само от хондаджии съм чувал да слагат оригинални части :D 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би сме принудени да слагаме такива. Европа за азиатските марки не е привлекателен пазар. Те са застъпени в пъти повече навсякъде другаде. Съответно и афтърмаркет производителите може би нямат нужното ноу хау, а може и просто да не се опитват , понеже нямат много продажби на части за тая марка.,заради по малкото автомобили в европа. За сравнение хонда са продали през 2019 толкова автомобили в  цяла европа , колкото само в Тайланд за същата година - около 130 хиляди.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, Cap_Slow said:

Ц класата няма проблеми със спирачките (sbc модула). Това е най-масово в префейса на w211, а w204 се произвежда от 2006та нататък. Отделно от това, отдавна има хора и в България, които ги рециклират на доста народни цени. 

Механизма за заключване се прави за между 300 и 600лв. 

Та тези цитирани цени, едното било половин кола, другото струвало кола и половина са били актуални сигурно 2009та, когато всеки с тоя проблем е ходил в балканстар. 

 

Само за справка - тпс сензор + смяна за Акорд 7 ми взеха 450лв в Бултрако. Ако решиш и горните задни носачи да си смениш с оем такива, сигурно ще ти вземат поне 800лв (само носачите са към 300лв парчето). 

 

Вземай си която кола те кефи повече и която изглежда по-гледана. И двете са способни да те вкарат в голям разход, какъвто е реално случая с всяка кола извън гаранция. 

Поне после като плащаш ще знаеш защо. Защото, че мерцедеса вози по-добре е факт, по-обезшумен е факт, спира по-добре е факт. Акорда, че е по-здрав няма кой и как да го гарантира, особено 17 годишен и с неясна поддръжка над едно десетилетие. 

Точно това щях да пиша и аз, плюс, че на японските коли цената на частите е една идея по-скъпа, така, че едва ли ще има някаква фрапантна разлика в поддръжката.

 

On 2/2/2020 at 11:39 AM, Калоян Теодосиев said:

Като че ли вече и аз почнах да накланям везните към хондата но просто не виждам какво толкова може да се счупи в нея в сравнение с мерцедеса. Бях гледал и голф 5 1.6 фси с фабрична газова уредба но за този двигател не съм чувал добри работи. Започнах да разглеждам и бмв е90 320 на газ но преполагам че то ще е от класа на МБ със сравнително същата цена за обслужване. Интересуваме какъв разход дава 2.0 vtec на бензин и на газ ако има някой и каква е ориентировъчната цена за поддържане 

 

 

Относно голфа с фабричната газова уредба - не е FSI, а MPI и е 75kW/102 к.с., голфето не е лошо, но мен лично този мотор е абсолютно бесмислен, поне в България - купуваш си спънат кон, който за една конска сила влиза в по-голямата данъчна ставка - от над 74 до 110 kW, хем плащаш голям данък, хем не върви. Единствения плюс е газовата уредба. Също така 1.6 MPI е единственият мотор на голф 5, на който може да му се сложи газова уредба, а FSI/TFSI са отвратително мотори - разпъват вериги и събират гняс в мотора.

Аз имам Голф 5 комби, 1.9 TDI 2009 г. и съм супер доволен от него като возия, поддръжка, комфорт и т.н.

 

Иначе на твое място бих се насочил към Accord 7 или 8 2.4 автомат(според зависи кое можеш да си позволиш), но аз не съм ти, нито обратното :)

 

Успех с избора!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, monkos написа:

Относно голфа с фабричната газова уредба - не е FSI, а MPI и е 75kW/102 к.с., голфето не е лошо, но мен лично този мотор е абсолютно бесмислен, поне в България - купуваш си спънат кон, който за една конска сила влиза в по-голямата данъчна ставка - от над 74 до 110 kW, хем плащаш голям данък, хем не върви. Единствения плюс е газовата уредба. Също така 1.6 MPI е единственият мотор на голф 5, на който може да му се сложи газова уредба, а FSI/TFSI са отвратително мотори - разпъват вериги и събират гняс в мотора.

Аз имам Голф 5 комби, 1.9 TDI 2009 г. и съм супер доволен от него като возия, поддръжка, комфорт и т.н.

 

Не е MPI. Виж: https://m.mobile.bg/details/11580136648528760

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау... Не разбирам защо ги караме тия хонди тогава. Очевидно не са по евтини, не са по здрави ,не са по обезшумени и нямат достатъчно екстри и лукс. Па май не са и особено по икономични от един мерджан. Закривай да го е*а. Ние сме адски тъпи.

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой казал, че не са по-здрави? Пък и на който каквото му харесва :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Калоян Теодосиев said:

Бягай от тоя голф мен ако питаш. Даже халогени няма и е с климатик, не с климатроник.

FSI/TFSI по принцип се кара с по-високооктанов бензин - претенциозни са откъм гориво, а в България качеството на газ, бензин и дизел са под всякаква критика.

Щом са си играли да слагат газова уредба на мотор с директно впръскване, значи са смятали, че ще въртят километри, а от там се прецакват бензиновите дюзи и не само.

Ето снимки от 2.0 TFSI 200 к.с.

image.thumb.png.9d3054bece6831200792720dbb7df4f6.pngimage.thumb.png.af91c7bd2fa3e571442d31a9fe083a34.png

Голф 5 само с MPI, 1.9 TDI(помпа-дюза) или 2.0 TDI(common-rail след 2006-2007 година).

 

1 hour ago, ivailopp said:

Уау... Не разбирам защо ги караме тия хонди тогава. Очевидно не са по евтини, не са по здрави ,не са по обезшумени и нямат достатъчно екстри и лукс. Па май не са и особено по икономични от един мерджан. Закривай да го е*а. Ние сме адски тъпи.

Много сте ми забавни когато започнете да подскачате като ощипани монахини, човек ще каже, че Хонда е на майка ви и татко ви ...

Аз не робувам на никакви марки и смятам, че мнението ми е меродавно и безпристрастно.

От друга страна, никой не може да ме накара да си купя форд и рено :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е все пак тук е фенклуб, нормално е да има пристрастия. Нещата , които приказвате не ми се струват реалистични. Поддръжка на кола не значи само смяна на масло,филтри, тампони и накладки. Говорим като се скапе нещо да го оправиш, а не да караш със светещ чек, препрограмиран компютър или половината функции по колата да не ти работят, ма тя да си върви. Иначе не съм усетил да съм ощипан персонално по никакъв начин , пък и от манастира последно ме увериха, че може да ме щипкат, стига намеренията да са богоугодни или има поне една скромна вечеря преди това. 

  • Харесвам 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че всички може да се съгласим а няколко негатива в нашите Акорди, и като цяло япончетата:

  •  Лоша шумоизолация
  •  Афтърмаркет части и консумативи често няма или са некачествени, а оригиналните са по-скъпи и се чака доставка
  •  Няма толкова профилирани "форумни" сервизи, колкото имат немските марки
  •  Малко по-бедни са откъм екстри, в сравнение с европейските автомобили в този клас
  •  Барат масълцето

Позитивите за мен обаче надделяват, най вече редките ремонти, какво като са по-скъпи. Освен това звука и вървежа на 2.4 е много приятен над 4000об.

Редактирано от prissnr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по т. 4 ще кажа, че щом на вторичния пазар цените на Акорда са ако не по-високи, то поне същите като на премиума, значи си е в реда на нещата да очакваш определени екстри, комфорт (тишина най-вече) и т. н.. Като цените в магазина са били двойно надолу, значи сега няма как да искаш 13 бона за 14 годишен Акорд, при наличието на БМВ и Мерцедес от същите години за същите пари. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама читав Акорд може обслужиш и регистрираш за още 10% от цената и да си го караш с години, а "премиумите" ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С читав премиум е абсолютно същото.

Ако си вземеш премиум гробник, ще ти е по-скъпо да му вдъхнеш живот от Акорд гробник. 

Ако си вземеш утрепан от каране Леджънд, гаранция ще ти е по-скъпо да го стегнеш от уморено е60 и така. 

 

За мен само хора, които са имали или минимален или просто лош опит с някой от премиум марките говорят сякаш трябва да си милионер да караш такава. Това все пак са коли, на които болежките са им от ясни та по-ясни на майсторите, коли за които има тонове афтърмаркет и втора ръка части, не са 15 годишни Мазерати, Ферари, Порше и т. н. 

 

В момента в е90 форума има diy теми от как да си смениш маслото, до как да си смениш диса клапата и веригата на двигателя, как да си регенерираш принудително дпф-а, че дори и как да го свалиш и изчистиш. 

Не хапят толкова колкото някои си мислят. 

Редактирано от Cap_Slow
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, цената на вторичния пазар се определя от това тая кочина генерално колко се скапва и колко често съответно се ремонтира и колко струва да я ремонтираш. Премиум автомобилите са най-бързо обезценяващите се автомобили, точно понеже като тръгнат да заминават екстрите или мотора и кутията струва ужасно скъпо , ако искаш да ги оправяш. Тия коли без екстрите с какво са по-различни от останалите? Един премиум автомобил с максимално оборудване се обезценява с примерно 95% на 10-та година, а Хонда на 10. година  се е обезценила на 80% примерно и затова отиват на една и съща цена. Сега признавам ,че преувеличих за цената х2 и х3, понеже има и по нисък клас мерцедеси и бмв-та, ама има поне 50 процента разлика в първоначалната цена...

Другата скъпа кола на вторичния пазар е Тойота. Двете марки просто поддържат цена, понеже джамбазите знаят , че генерално тва са здрави автомобили и няма какво толкова да им се скапе.Те все пак имат и сервизи много често към моргите. Иначе защо поддържат ниски цени на премиумите , а не са ги надули до небето? Нали човек трябва да си плаща за екстрите? Просто се знае, че ще ходиш пак и пак ,и пак да ремонтираш екстри, мотори, и кутии , и ще буташ пари допълнително за прословутия лукс по-късно. Всички го знаят това. Говорим генерално като процент от многото, а не ,че на Вуте 'Ондата е по-разбита от Мерджано на Дуда и дай да правим изводи. А тва ,че няколко сервиза на Хонда в София тарашат колкото за два Мерцедеса е друга история. Гледам преди няколко дни един пич във форума дал 1000 лв. за ролки и ремъци, масло и филтри. Това е на светлинни години от нормалното ,ама и те си пробутват ценичката и ако мине...Те разчитат на монопола. Ама пак , човек трябва да страни от такива и това е. Има си съвсем нормални сервизи на нормални цени. Пък дори и майстора да не ти е спец по японски автомобили , просто не трябва да е малоумник ,че да я обслужи тая кола. Хонда не е чудо на технологията.

Редактирано от ivailopp
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, моето мнение при избора ти на кола е 100% за акорда. Имах W204 с фул екстри и не съм никак доволен от колата. Първо като качество на изработка е много зле, панели се лющат, седалките неудобни, екстрите се прецакват ( голямата навигация гори лампите, парктроници те гърмят често, все някоя лампа светва) Абе накратко трагедия!!! Да добавя само, че колата до 190000км е обслужвана само в мерцедес сервиз, не мога да си представя какво щеше да е ако беше правена в по кофри сервизи. Возията на акорд ми харесва повече ( колата е на жълти пружини) стагната. 

Мерца от към окачване е доста солен, всичко е алуминий и се сещаш разбиват се бързо по наще пътища. За акорда ще видим :) на Мерца има страшно много бъгава електроника, двата сам модула отпред и отзад за доста проблемни и ремонти те им не са евтини, динамика ОК, но на фона че си взех сега 2.4 190кс Мерца пак е на заден план и то сериозно. Още един проблем при Мерца е, че има малко хора който могат и знаят как да ремонтират. Колата ми седя 1 седмица в сервиз на Мерцедес и накрая като отидох да си я взема ми казаха, че имала малко по сериозен проблем и трябва да им я оставя за повече време (1 месец ли да седи там?) после при втори майстор който само мерцове прави и там една седмица и накрая ми каза много странен проблем и избяга :) :) :) Най накрая един пич за 7 мин я оправи без да говори, без да се прави на голям и тнт. Така че аз съм 100% за акорд!!! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...