Jump to content
Flameff

Ново CR-V във форума

Recommended Posts

11 hours ago, Bizzito said:

Колеги, сега четох една много добра тема в секцията за акорд.

 

Наистина много добре са описани нещата. Хареса ми това, че дневните изгасват при включване на габарити/къси. Ще поръчам такива крушки и после монтаж 😃

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си сложил и релето за отложен старт.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, най-вероятно пълният комплект от статията ще сложа. Т.е. мисля в сервиз да го направя, така че да избегна неточности, а и по пипнато трябва да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета Ви, и недоумявам защо си причинявате всичко това?

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С комплекта, крушки, който съм постнал по-горе си има вградено реле, от което си излиза управляващ проводник, който се връзва за кабела на един от габаритите. Така като светнат късите /респективно и габаритите/ дневните изгасват. А основно съм ги захранил от бушонната кутия в купето. Има предпазител предназначен за дневни светлини, използвал съм тая верига. Назад във форума Маркони беше обяснил, че CRV 3 има на хардуерно изпълнение за дневни светлини фабрично. Може да се захранят и от кутията в двигателният отсега. Мисля предпазител 15, даже ако се използва тая верига се получава "екстрата" изпрати до вкъщи, тоест гасиш вадиш ключа, слизаш, а дневните светят още една минута. Успех!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, emonai написа:

С комплекта, крушки, който съм постнал по-горе си има вградено реле, от което си излиза управляващ проводник, който се връзва за кабела на един от габаритите. Така като светнат късите /респективно и габаритите/ дневните изгасват. А основно съм ги захранил от бушонната кутия в купето. Има предпазител предназначен за дневни светлини, използвал съм тая верига. Назад във форума Маркони беше обяснил, че CRV 3 има на хардуерно изпълнение за дневни светлини фабрично. Може да се захранят и от кутията в двигателният отсега. Мисля предпазител 15, даже ако се използва тая верига се получава "екстрата" изпрати до вкъщи, тоест гасиш вадиш ключа, слизаш, а дневните светят още една минута. Успех!

А ето някой доводи защо съм си причинил всичко това: 1.На ксенона крушки и запалка са му по- малко работните часове. 2. По- малка консумация. 3. Но не на последно място през деня таблото ми свети по- ярко. 4.Никога не ги забравяш да пуснеш/ угасиш. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с таблото не ми е много ясно къде точно е проблемът. Моето си е постоянно на макс и денем и нощем и ми е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удобството е, ако искаш през нощта / по тъмно да ти е по-малко ярко. Удобно е, ако се остави осветеността да се регулира от това дали фаровете са включени. Всъщност май са габарити, но същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах крушки като на @emonai, да видим кога ще пристигнат и след това монтаж 😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, emonai написа:

А ето някой доводи защо съм си причинил всичко това: 1.На ксенона крушки и запалка са му по- малко работните часове. 2. По- малка консумация. 3. Но не на последно място през деня таблото ми свети по- ярко. 4.Никога не ги забравяш да пуснеш/ угасиш. 

 

Чудесно - и дано си убеден в написаното защото:

- по точка 1 бъркаш - сравни ги примерно с Н1 ;) !

- по точка 2 - като е по-малка консумацията, колко по-малко ще платиш и от къде :) ?

- по точка 3 -  като искаш таблото да ти свети по-ярко през деня, го увеличаваш до край и си готов .

- по точка 4 - и при нормалните хора се случва, да забравят да ги пуснат понякога, а при глухите се случва да не чуят звуковия сигнал при слизане от колата.

 

п.п. пропускате и някои други точки , например:

-  точка 5 - ще вдигнете поне 20/30 от умрелите коне !

- точка 6 - "як" тунинг  като на "ферари"!

- точка 7 - автоматично щайгата се подмладява и става 2020г. !

и т.....н..... ако ме разбираш .

 

п.п.п. По добре обръщайте повече време на близките и семейството си , отколкото на тези ламарини !

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мераклии са още хората,в момента в две теми паралелно се обсъждат тия дневни светлини.Сега чакам тема за булбар,прагове и спойлер.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво лошо има някой да се занимава с колата си с такива дреболии. Всеки си има приоритети и си избира как да си „харчи“ времето и парите. Не ми допада лекия сарказъм, с който се отнасяте. А предимства има, дори да се умаловажават :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм избрал модул за дългите на 30% и от тогава съм забравил от къде се палят фаровете. По светло не свети нищо друго по колата освен 2 те крушки на дългите на 30%. Като запалиш издава звуков сигнал, че сработва (ако е светло) и пали лампите като постепенно ги нагрява до 30%. Сработи ли датчика за тъмно, пак издава звуков сигнал, че спира, пали ксенона и съответно всички други светлини по колата. Аз лично през деня не искам нищо друго освен нужното по закон да ми свети по колата. Отзад габаритите през деня не са нужни, някой писа назад нещо такова...Варианта който обсъждате тук с тая схема в мигача също е приемлив. Само недейте да лепите някакви лед ленти или други изгъзици по бронята. Това не е Голф.

  • Нагоре 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Pavel_Pavlov написа:

Че какво лошо има някой да се занимава с колата си с такива дреболии. Всеки си има приоритети и си избира как да си „харчи“ времето и парите......

 

Абсолютно си прав за това .

 

За останалото - относно сарказма и предимствата съм на друго мнение, ама нали сме различни хора и виждаме нещата по различен начин.

Сигурно и аз ако бях на двадесетина години, щях да си бодна едни "ангелски очи -тип БМВ", или да си сложа някакви други дневни светлини, за да си пазя рефлекторите и крушките за "век и веков" ,защото нали с тая кошница ще векувам - но не съм :) .

И последно - всеки прави нещо по колата си, както на него му е удобно и му харесва, но жалкото е, че не се съобразява с останалите участници в движението, оставяйки въпроса с безопасността на пътя, на заден план.

Дерзайте - няма сарказъм, дано този път разберете какво казвам.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 30 минути, Emicha написа:

...

за "век и веков" ,защото нали с тая кошница ще векувам - но не съм :) .

...

Сутринта се засилих да добавя това като точка 8 към твоите 7, ама се отказах.

Отказах се, заради свободата всеки да прави, каквото си иска.

 

Иначе да, и аз съм против "подобрения" със съмнителен характер по осветителната уредба на колата. Ама сигурно, защото ЕГН-то ми е около това на Емича. 

Карам си това, което съм си купил и си свиркам. Даже радиото ми е оригиналното. Не че нямам на склад дабъл дин мултимедия, ама за 15 мин сутрин и 15 мин вечер до/от работа ... нема нужда.

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, най-накрая пристигнаха прословутите крушки и вече са монтирани на колата. Светят и изглеждат много добре. Ако човек не знае, че са китайски, би решил, че са заводски светлини.

Сега държа лоста на ауто и когато запаля колата светва т. нар. DLR. При влизане в тунел или като се стъмни, дневните гаснат и се включват късите светлини. Също така осветеността на таблото се регулира автоматично спрямо околната светлина, което е супер удобно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2020 г. at 23:10, Flameff написа:

Процедурата се оказа доста лесна, но не добре описана в ръководството.  Ще се опитам да я обясня по-подробно:

1. Колата трябва да е на контакт (II-ра позиция) или запалена.

2. Натиска се бутана за говорене и се подава гласова команда "Phone setup pair".

3.Изчаква се малко и IVR- на колата пуска съобщение с кратки указания, което казва, че трябва да му подадете код за сдвояване.

4. Натиска се бутона за говорене,  след което казвате произволен код, например 0000.

5. IVRa пита сигурни ли сте, че искате код 0000

6. Натискате бутона за говорене и казвате ДА

7. IVRa казва че минава в свързващ режим и да пуснете bluetooth-а на телефона.

8. След като телефона намери HT Honda го сдвоявате и въвеждате кода 0000

9. IVRa ви пита как да се казва сдвоеното устройство, натискате копчето за говорене и казвате желаното от вас име.

10. IVRa пита дали това е името, което искате (плейва казаното от вас), потвърждавате му и сте готови. 

Колега, днес пробвах твойте стъпки, но колата ми връща команда, която не мога добре да чуя добре "code *skip back*" нещо подобно. Имали вариант бутоните за вдигане и затваряне да са просто сложени, и ако собственика реши да си сложи handsfree отделно? Когато кажа "Phone setup pair" ми връща командата по-горе и когато кажа кода "1234" или "0000" почва да сменя станцията на радиото или да вдигне температурата на климатика. Също така пробвах и с кода за навигацията, но уви не стана😂.

IMG_20200724_174520.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2020 г. at 6:11, zograffa написа:

Мераклии са още хората,в момента в две теми паралелно се обсъждат тия дневни светлини.Сега чакам тема за булбар,прагове и спойлер.

 

Mного добра идея. Мен лично ме интересуват релси за тавана....ама надлъжни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 hours ago, KDungarov said:

Колега, днес пробвах твойте стъпки, но колата ми връща команда, която не мога добре да чуя добре "code *skip back*" нещо подобно. Имали вариант бутоните за вдигане и затваряне да са просто сложени, и ако собственика реши да си сложи handsfree отделно? Когато кажа "Phone setup pair" ми връща командата по-горе и когато кажа кода "1234" или "0000" почва да сменя станцията на радиото или да вдигне температурата на климатика. Също така пробвах и с кода за навигацията, но уви не стана😂.

IMG_20200724_174520.jpg

Не вярвам копчетата да стоят просто така. 

Пускаш ли бутона за говорене преди да подадеш гласова команда или го държиш постоянно натиснат? По спомен трябва да го пуснеш преди да започнеш да говориш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Flameff написа:

Не вярвам копчетата да стоят просто така. 

Пускаш ли бутона за говорене преди да подадеш гласова команда или го държиш постоянно натиснат? По спомен трябва да го пуснеш преди да започнеш да говориш.

Натискам бутона за говорене, казвам командата и го пускам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...