Jump to content
Flameff

Ново CR-V във форума

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От вчера съм горд собственик на CR-V 3, 2008, 2.0 бензин. Колата която обсъждахме в раздела мнения за конкретни обяви и както колегата @frizzante каза на 100% като неговата 😃

 

Първи впечатления след 40-50км. пробег. 

Плюсове: пълна с екстри (май всичко налично за модела), много приятна за каране, директен волан, стегнато окачване, гледаш другите от високо 😃 Четейки мненията тук за пъргавината на този двигател се бях подготвил да е като костенурка, но останах положително изненадан. Не е кола за бързо каране и ръчкане, но върви нормално добре, идеална за човек със спокоен стил на шофиране. Жена ми ще я кара, така че няма и да разбере да ки е мудна или не 😃

 

Минуси:

1. При прегледа в сервиза по капачката за маслото на двигателя имаше полепнало образование като боза, което може да е резултат от конденз. Това, което ни притесни е, че имаше и леко навътре по капака, което може да е признак за тръгнала гарнитура. Възможно е да е и от това че не е карана дълго и е припалвана от време на време само на място. Бях готов да се откажа, но търговецът даде гаранция 1г. плюс 10к км. и с моя майстор преценихме, че е ок. 

2. Може би от еуфорията първоначално не го забелязах - като я карам и спра на светофар или на място ми се струва, че има леки вибрации от двигателя в купето, които ме дразнят малко, но тук сравнявам с по-висок клас автомобил.

3. Струва ми се, че сменя скоростите малко бавно, не като времетраене, а все едно са по-дълги. Също така се усеща превключването от една предавка на друга. Тук пак сравнявам с по-висок клас скоростна кутия и ще се радвам за вашите мнения.

4. Чувствителността на парктроника ми се струва слаба, но може би въпрос на навик.

5. Копчетата на таблото около волана не светят. Надявам се да е само смяна на крушки.

 

Моля ако някой се е сблъсквал с нещата по-горе или има знания за тях да сподели мнение.

 

Засега толкова. Нататък ще пиша още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и много безаварийни километри!

По т.2 - тези вибрации при спрял автомобил си ги има при нашия модел, не са притеснителни. Ако става въпрос за същото - треперене при спрял автомобил, което се засилва с включване на климатика.

3. Включването на предавките може се усеща при ниски обороти в града или ако колата се движи по инерция и се включи ниска предавка. При високи обороти или по магистрала не би трябвало да се усещат, но това е субективно наблюдение - зависи с какво си свикнал. Колкото за смяната на предавките - компютърът се адаптира спрямо стила на шофиране. Много зависи как боравиш с педала. При натискане на D3 предавките стават още по-дълги.

4. Парктроникът го изключих веднага след закупуването на колата, не ми върши работа в нашите тесни улички и гаражи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@note мерси за пожеланията и отговорите. Информацията е полезна, най-вероятно и аз трябва да свикна малко с колата 😃

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в маслото е имало добавка като на Liqui Moly--,, Ceratec",  е възможно също да има такива отлагания по капачката и вътре, ако не е карана редовно! Така беше с нашият Опел Корса- майсторът при смяна на маслото, забелязал това и веднага искаше да правим гарнитури 😁😏😉🤫.... Ей го  вече две години мърка мотора.... 😊

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често и много безаварийни километри.

Смени маслото на автомат ,по точно го опресни имаш и външен филтър на кутията .След тази процедура автомата започва да работи много по-добре.Сега в форум а има поръчка на масла до 7февруари може да се включиш,и вземеш масла на супер цени и оригинални. За автомата ако искаш хубаво вземи ATF DW1 4л което е в ламаринената туба.

Маслото на двигателя направи поне две къси смени за да поотмиеш ако има наслагвания,има бюджетни масла в ато24 имаш избор.

Примерно Petro Canada SS.

Има хубава тема за маслати и доста информация там.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси @CARPERA. Другата седмица ще я вкарам за масло на автомата и смяна на предни накладки, плюс предни прахоловители (или както се казва там) и да видим копчетата дали ще засветят.

Маслото на двигателя го смених в сервиз на търговеца заради гаранцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, mitaka0007 said:

Ако в маслото е имало добавка като на Liqui Moly--,, Ceratec",  е възможно също да има такива отлагания по капачката и вътре, ако не е карана редовно! Така беше с нашият Опел Корса- майсторът при смяна на маслото, забелязал това и веднага искаше да правим гарнитури 😁😏😉🤫.... Ей го  вече две години мърка мотора.... 😊

От твойте думе в ушите на двигателя 😃😃 че на другата кола правих гарнитура и други неща около нея. Не ми се минава пак през този филм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
16 minutes ago, Flameff said:

Мерси @CARPERA. Другата седмица ще я вкарам за масло на автомата и смяна на предни накладки, плюс предни прахоловители (или както се казва там) и да видим копчетата дали ще засветят.

Маслото на двигателя го смених в сервиз на търговеца заради гаранцията.

Какво маслото сложиха в двигателя,искат ли определени км за гаранцията.

Както съм писал в автомата само Хонда ATF DW1  и филтъра само оригинален , увери се че това ще сложат.

Защото бързаш толкова за автомата филтъра може да си го вземеш,но маслото  за това говоря

https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html

Тик в Бг 1л е 40лв излишни пари а сега ще ти трябват .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложиха Castrol Edge 5w30 или 40, вчера ми бяха в повече емоциите, та забравих, но ще проверя. В темата за маслото видях, че го дават 0w20 или 30, но и моя майстор каза, че на тия километри по-добре да е 5w. Гаранцията ми е 10к. км., на толкова мисля да завъртя и маслото, нищо че го дават за 15к. Все пак не знам как е обслужвана преди това.

 

Скоростната кутия и другите неща ще обслужвам в сервиза, който ползвам от години и за другите ми коли. От там още вчера ми казаха, че скоростите само с оригинално масло се правят и няма място за компромис. Така че ще спазя твоя съвет. Принципно не обичам компромисите и само при гаранция от сервиза ползвам алтернативни части и консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е съвета за маслото за автомата няма откъде да го намерят 4 л точно показаното от сайта,има го само там.

Напомни им за филтъра.

Ясно е нямаш време,хубаво е да се види какво ще изтече като масло, ако е много черно хубаво е още едно обновяване.

Трабво да се види  има ли налепи по магнитната глава на болта на пробката,ако са стружки е зле.

Неща които едва ли ще обърнат внимание в сервиза.

10хил км е много ако искаш да изкараш мръсотията от двигателя.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, mitaka0007 написа:

Ако в маслото е имало добавка като на Liqui Moly--,, Ceratec",  е възможно също да има такива отлагания по капачката и вътре, ако не е карана редовно! Така беше с нашият Опел Корса- майсторът при смяна на маслото, забелязал това и веднага искаше да правим гарнитури 😁😏😉🤫.... Ей го  вече две години мърка мотора.... 😊

Колега, искаш да кажеш, че тази добавка, скапва гарнитури ли? Питам, защото ще купувам такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, точно обратното--използвам я от 5 години на три различни коли... Тъй като се карат 95% градско, да не се износва двигателя толкова бързо! 

 

p. s.  Да не говорим на тема добавки, че ще разлаем кучетата лошо! 🤫😉

Редактирано от mitaka0007
  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA мерси за съветите. Прав си за маслото на двигателя, ще го сменя по-рано. В понеделник ще обсъдя със сервиза на колко км. Относно скоростната кутия съм напълно съгласен за промивка с едно масло и после слагане на ново. Така направих и на предната ми кола. 

 

Сега се замислих че несветенето на копчетата около волана - Cmbs/asf и т.н. може да е нещо от бушон. Едно две копчета да не светят ОК, ама всички крушки да са изгоряли - интересно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни хора са това японците - колата наблъскана с екстри, а няма опция вратите да се заключват сами в движение. Ще търся вариант workaround. 

 

Има автоматични фарове, но няма дневни. Чудя се ако затъмня сензора за светлина, дали няма да придобия дневни 24/7 😉

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Flameff said:

@CARPERA мерси за съветите. Прав си за маслото на двигателя, ще го сменя по-рано. В понеделник ще обсъдя със сервиза на колко км. Относно скоростната кутия съм напълно съгласен за промивка с едно масло и после слагане на ново. Така направих и на предната ми кола. 

 

Сега се замислих че несветенето на копчетата около волана - Cmbs/asf и т.н. може да е нещо от бушон. Едно две копчета да не светят ОК, ама всички крушки да са изгоряли - интересно...

Незнам какво  имаш да обсъждаш сменяш  го 4 до 5хил това е. 

Смяната повторно  ново масло в автомата не е промивка  просто с втората смяна  на  маслото там процента на новото става повече, но трябва да го направиш след 2 максимум 3 хил км.Спри с тези съвети l сервиза ,  аз бих промил двигателя  като за това има специално масло.

Аз използвам това 

56449942_1_800x600_promivno-maslo-4l-prista-oil-gr-sredets.thumb.jpg.5aa69baad7db4a79acadce844f4517fe.jpg

Питай твоя майстор защо не можеш да сложиш 0w30или 0w40 ама да го обясни ,да видим какви простотии ще на говори.  

След като спрях да слушам майсторчета че моя двигател е за 10 w40 , двигателя и самата кола върви много по-добре,като в момента съм с 0w30. 

Избери си масло да е по 

ACEA A5/B5  с малко повече цинк да пази веригата.

Този Castrol ли сложиха или незнаят че такъв съществува

https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Flameff написа:

Сега се замислих че несветенето на копчетата около волана - Cmbs/asf и т.н. може да е нещо от бушон. Едно две копчета да не светят ОК, ама всички крушки да са изгоряли - интересно...

Честито и от мен желая много безаварийни километри.

По повод подсветката, да не би да е намалена от бутона за нулиране на километража. Промяната на подсветката е като се завърта бутона наляво/надясно без да се натиска. 

За фаровете има тема за лесен монтаж на DRL. Там е описано как с модулче за тридесетина лева и кабелчета за още 5 лв. от Алиекспрес, се монтира през бушоните. Поставяте врътката на Ауто и повече не пипате нищо. През деня си пали дългите на 30%, а в тунел и през ноща си пали късите светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси niksi. Подсветката не е намалена, защото всички други копчета светят. Не светят само за парктроника, миячката на фарове, за огледалата и системите за стабилност.

Относно DRL-те съм силно против използването на дълги светлини за тази цел. Дори и на 30% в лек сумрак когато дневните още не са се включили са неприятни за насрещното движение, отделно ми изглеждат грозно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Crapera, под обсъждам има предвид дали да не го сменя пак и преди 1000км. В момента е сменено в сервиза на търговеца, така че със сигурност не е това от линка. Единствено въздушния филтър смениха пред мен, защото в сервиза нямали. Така че първата работа утре е да проверя дали е нов масления филтър или смяната е била доливане с нов въздушен. Също ми е интересно и филтъра на купето дали е сменен.

Аз също съм за 0w30 - щом японеца го дал така е имал причина. 

 

Онзи ден търговеца разправяше, че на 200к километри не се слагало толкова финно масло, за да не го гори колата и затова слагали 5w.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Flameff написа:

Онзи ден търговеца разправяше, че на 200к километри не се слагало толкова финно масло, за да не го гори колата и затова слагали 5w.

По принцип, горенето на масло зависи повече от второто число, след W.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно маслото търговеца винаги ще избере по-евтиния вариант и ще те убаждава че е най-доброто за теб. 

Крушката на VSA се подменя лесно, предполагам за парктроника и праскалката ще по същата схема, издърпва се бутона развива се едно капаче и се подменя лампичката в цокъла. Но за лампичката на огледалата си е голяма разправия, по надолу имаше доста описателна тема по въпроса. И при мен лампичката за огледалата изгоря, но нямам намерение да се занимавам с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо му е нужно да избира по-евтиния вариант при положение, че си плащам. Най-вероятно реализира по-голяма печалба с това масло.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 2 часа, Flameff написа:

Crapera, ...

Това (в превод от английски) е яко ... по-яко от carper (критикар, англ.) :D

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Crapera=Carpera ще трябва да взимам риза май 😃

 


 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Усмирителна?! :P

 

п.п. Аз винаги, когато се опитвам да напиша Carpera, редакторът ми изписва Carpets.  

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Не мога да разбера защо му е нужно да избира по-евтиния вариант при положение, че си плащам. Най-вероятно реализира по-голяма печалба с това масло.

На прав път си.

2 hours ago, Flameff said:

Crapera=Carpera ще трябва да взимам риза май 😃

 

 

Ок аз спирам щом ти се лута из форума  заповядай има много за четене. 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Flameff said:

Crapera=Carpera ще трябва да взимам риза май 😃

 

 

Krasi-mir видя тайпото и се коригирах без лоши чувства. Че риза няма да взема е ясно, но винаги си добре дошъл на по бира или някое друго питие 😃

1 hour ago, CARPERA said:

На прав път си.

Ок аз спирам щом ти се лута из форума  заповядай има много за четене. 

 

 

Благодарен съм за споделената информация и опит. Най-вероятно голяма част от въпросите ми са коментирани в други теми, но не вярвам да има човек, който може да прочете и асимилира всичките налични данни в хилядите постове. Затова се радвам на активната подкрепа тук. Ако някой се чувства засегнат, не съм имал такова намерение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок приема се.

В тази тема последния пост може да видиш филтъра си за атоматичната кутия не съм сигурен дали са идентични номерат.

 

Тук като вкараш VIN номера си може да го намериш, както и номерата на всичките части за твоята кола.

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийно! 

Относно вибрациите в купето които усещаш до някаква степен са си типични за модела, но все пак не пречи да прегледаш тампоните на мотора и по точно големия кръгъл (от страната на капачката за маслото). Автомата ще се нагласи по начина ти на каране с времето. Съветвам те да го обслужиш при първа възможност с оригинално масло. Дифа също. Когато сменяш накладки (съвета ми е за АТЕ) си смени и спирачната течност. Тоя Кастрол който са ти го сложили го карай 1500 км да се пооцапа и го махай. Маслото което трябва да сложиш в мотора е със стандарт ILSAC-GF5. Относно марки и вискозитети не ми се влиза в полемики, че мнения много. Аз лично карам със Равенол. Също лично мнение, подчертавам лично мнение не прави промивки на мотора с каквото и да е. Просто смени това масло на 1500 км, ако е много замърсено повтори още един цикъл и тогава сложи хубавото масло. Не се занимавай с подсветката на модула на огледалата сам. Ако държиш да свети, свали го, вземи си крушки и го занеси в ТВ сервиз, защото има разпояване/запояване и тнт. фини неща. Другите бутони се оправят лесно, круши има във Викиват. Писал съм някъде из форума с линк и тнт. Потърси. Ако има друго питай. Колкото и да не ти харесва най-удачно е да сложиш модул на дългите на 30% за да ти работи датчика за светлина коректно, да си запазиш сток визията на колата и също да не караш постоянно на ксенон, хубавите D2S крушки са 70/80 лв/бр. спрямо 10/15 лв/бр. HB3 халоген. Държиш си врътката на AUTO и забравяш за всичко, през деня светят само дългите на 30% без всички останали крушки по колата. Като се стъмни, датчика сработва и пали всичко. Не правиш нищо, по голямо удобство от това няма. Карта за навигацията най-вероятно ще ти трябва. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям горе написаното, като мога да добавя за великото модулче, че може да се свърже не към дългите а към халогените и да му се вдигне още малко процента на светене.  Но разбира се въпрос на личен избор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея за халогените, ще го погледна как изглежда, а и би трябвало да не заслепявам насрещното с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@frizzante Мерси много за пожеланията и информацията. В петък я вкарвам за масла и филтри на скоростната кутия, диференциал, накладки, лампички на таблото, реглаж и други леки неща, които ми направиха впечатление. Маслото на двигателя ще го сменя след около 1000 км. 

 

Може ли да споделиш как си свързал твоя телефон към хендсфрито на колата? Пробвам както е по упътване, говоря си с колата ама не успявам. Има ли някакв трик? Трябва ли ъпдейт на софта на колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост не мога да помогна тук. Не съм го правил. Има разни клипове из нета, гледай ги. Някой друг ще се включи тук да помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Flameff написа:

Добра идея за халогените, ще го погледна как изглежда, а и би трябвало да не заслепявам насрещното с тях.

Въобще не е добра идея повярвай ми.Вържи си го на дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е проблемът ако е на халогените?

Визуално изглежда по-добре, а и не заслепяваш насрещното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, frizzante said:

За жалост не мога да помогна тук. Не съм го правил. Има разни клипове из нета, гледай ги. Някой друг ще се включи тук да помага.

Гледам, чета ама засега греда. Един колега с Legend каза, че се е борил сумати време с войс контрола, но не е успял да върже хендсфрито засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш право да караш само на халогени,отделно това не може да са дневни светлини.Има изисквания за това на каква височина трябва да са,а халогена не отговаря на тях и въобще думата халоген е нарицателно понятие за фаровете за мъгла.Тези фарове се ползват за каквото са предназначени и всеки по-заядлив полицай може да ти направи проблем,а те никак не са малко.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори не трябва да е заядлив. Фарове за мъгла имаш право да използваш само при намалена видимост. Също така те са по-силни от халогенни къси и в някои случаи могат да са също толкова допринасящи за заслепяване или дори повече от късите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а не важат ли същите правила и за дългите светлини, особено при шофиране в градски условия? Според мен фаровете за мъгла ще заслепяват по-малко, защото са долу ниско и не светят толкова високо колкото дългите. 

 

Засега ще карам на ръчен режим пък ще го мисля нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не важат същите, а други правила за дългите. И късите, и фаровете за мъгла трябва да са така регулирани, че снопът светлина да не свети пряко в очите на насрещните водачи. Фаровете за мъгла са по-ниско и светят доста по-насочено към пътя, което при по-отразяваща настилка, като мокър път например, комбинирано с лек мрак може да заслепява повече от късите. Особено имайки предвид, че са по-мощни от обикновени къси халогенни фарове.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...