Jump to content
ИцоД

Не пали без подаване на газ

Recommended Posts

Джазката винаги е палела (даже в студени сутрини) без да докосвам газта. От няколко дни ми прави впечатление че трябва да подам газ. Иначе (без газ) или върти само или пали нерешително, оборотите падат и веднага след това се стабилизират на 1500 за част от секундата. Говоря за първо палене сутрин. След като е поработила и угася, веднага след това си пали без подаване на газ. Ако поизстине, същият проблем се повтаря - трябва да подам газ при въртенето.

Мнения или опит ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има клапан който предотвратява връщането на горивото в резервоара,и се намира капсолован в помпата в резервоара.

Няма оправия,може да се почисти цедката която се намира в резервоара  под помпата,смяна на горивния филтър също има подобрение.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дави се с гориво (ако имаш газ може и да изпуска и газова дюза). Или пропуска през бензиновия  инжектор гориво...Или може да не влиза достатъчно въздух през моторчето за празен ход или клапана за отработените газове. Чистиш гореизброените!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам как да се дави, защото при подаване на газ именно пали. М/у другото, днес пална от раз в студеното и цял ден пали така. Това след като вчера заредих от Еко и покарах 10-20 км вкл. градско. Явно е било мръсотия или нещо друго в горивото. Благодаря за отзивчивостта !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същия проблем даже шях да пускам питане. само че  аз не подавам газ допълнително просто знам, че от втория път пали от раз и после цял ден никакъв проблем. Интересно миналата зима палеше сутрин от първия път, а имаше и по студени дни не както настоящата мека зима. Доколкото знам горивната помпа и филтър са в резервоара м/у предните две седалки и е много сложно ремонтирането ако е там проблема де. Ако предположим някакво замърсяване в зоната, някакви горивни добавки биха ли свършили работа? Дежурния отговор за добавките го знам, но питам някой Експериментатор  с положителен резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак толкова сложно

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, ganimed said:

 Ако предположим някакво замърсяване в зоната, някакви горивни добавки биха ли свършили работа? Дежурния отговор за добавките го знам, но питам някой Експериментатор  с положителен резултат.

Добавките  могат  да разтварят някъкав нагар и леки  наслояватия.Но твърди частици направо боклуци  не може да ги изчисти, иска се смяна  на филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто пада налягането на горивото при по дълъг престой. Нищо общо с филтри и мръсотия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дълъг престой. От вечер до сутрин е най-дългия. Вчера и онзи ден карах с изключена газ (от копчето) и никакъв проблем с паленето, вкл. днес сутринта. После включих газта и след престой около 3-4 часа пак запали трудно. Дали не е от газовото ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай като спираш и загасяш да е на бензин ако изчезне това,тогава може да търсиш проблем в газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение е възможно да изпуска газ изпарителя от тънкия маркуч на вакума. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.01.2020 г. at 10:40, vespa написа:

Просто пада налягането на горивото при по дълъг престой. Нищо общо с филтри и мръсотия. 

Добре, явно товае проблема. Къде да се търси решението.

Защото миналата зима го нямаше. Може би има връзка между околна температура и налягането на горивото?

Нещо се е променило междувременно но какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го повторя пак в помпата в резервоара има капсулован клапан,проста пружина с съчма.С годините тази пружина омеква и горивото се просмуква обратно.Има решение но е скъпо смяната и.Написах начините как това да се облекчи,още един да добавя, просто няколко пъти даваш на контакт да качи хубаво гориво помпата.

Има връзка при студено време всички агрегати и всяка част работи по тегова от двигателя докато загрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...