Jump to content
benjamin4o

Задно окачване Accord CN1

Recommended Posts

Здравейте,надявам се да ми помогнете с каквото и да е адекватно мнение.Смених всичко по окачването отзад (амортисьори,пружини,щанги,тампони)въпросът ми е каква е възможната причина гумите в предната та си част да са толкова прибрани и също така по същия начин в долната качвам 2 снимки да да се види най-добре.Благодаря на отзовалите се

IMAG0046.jpg

IMAG0045.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал ли си колата на сходимост?

 

С оригинален размер гуми и джанти ли си, и какъв е той 16 или 17?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 цола в сряда ще ходя,но аз болта за регулиране го въртях оправи се и пак стана така,незнам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимките не си личи добре, но все пак се вижда че има нещо нередно. Трябва да се снима отдалеч и на макс. зум с фотоапарат и добър обектив. Така няма да има перспективно изкривяване.

Задните колела трябва да са съвсем леко затворени в посока напред и леко затворени нагоре. Първото е ок, но второто при теб е обратното и има нещо супер сбъркано, понеже изглеждат затворени надолу (като на празна Татра).

Иди на стенд за реглаж и там ще видят кое и с колко е извън нормите. Размерът на гумите и джантите няма значение в този случай, понеже положението им в пространството се определя от главините, а тяхното - от коректно сглобеното окачване и регулировките му.

Такъв визуален ефект се получава в 2 случая:

1 - ако задницата на колата е вдигана на място и после е спусната на земята без да е местена напред/назад. Като се търколи 2 метра, позицията на елементите от окачването се намества.

2 - ако се дръпне ръчната - даде се на заден и колата се угаси и остави на задна предавка и дръпната ръчна.

Но при теб е повече от обикновено, а и задницата изглежда някак по-висока от стандартното. Сигурен ли си че пружините които сте сложили са с коректната дължина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите бяха Цецо незнам и аз вече,всичко беше еднакво на дължина,лагерите имат ли специална позиция на монтаж и ако имат дали не е от това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А щангите и тампоните да не са стегнати когато колата е била вдигната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, deltaplast.kk написа:

А щангите и тампоните да не са стегнати когато колата е била вдигната?

Да тогава,защото тия нямаха стенд..но и във вдигнато положение бяха с разхлабени болтове бяха така.Пуснах се с колата по магистралата гумите свистяха и след някой метър дава проблем с VSA системата,най-вероятно защото колата става неконтролируема

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах. Болтовете по тампоните се стягат при положение на автомобила на земята , с цел да не са под напрежение в нормално състояние. Ако са стегнати на крик или подемник понякога остават в същото положение, докато се скъсат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, deltaplast.kk написа:

 

Ще видя в сряда възможно ли е от това напрежение да е толкова повдигната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах нямах време да пиша даже сега се върнах от работа,извинявам се за закъснението.Качиха я тамън беше готова и механика направи едно кръгче в двора на сервиза и колелата се сгънаха още повече в долната част.През цялото време бях там и след като се случи това си тръгнах,защото бях вече закъснял за работа.Преди да затворят отидох да я взема,седеше на подемника и монтьора който беше там ми показа как се мърда гумата от дясно предната долна щанга играеше и ми каза да ги сменя с Оем щанги и сега незнам в кое е проблема абсолютно всичко е сменено тампони ли са ,неправилно монтирани щанги ли са или пружините на амортисьорите.С 20кмч е като лодка преди да я закарам вървеше с 70.Незнам какво да правя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кой град си?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ника му пише Бургас.

Колега benjamin4o, иди при Апостолов. Едни го хвалят, други не, но поне от Хонди разбира и ще видят кое не е в ред. Не помня имаха ли стенд, но и да нямат, ще знаят къде да те пратят за реглаж.

Не че съм го търсил редовно, но ми е помагал. Една година нещо се промени звука под капака и никой не знаеше какво е, а случайно бях на море. Минах през него и още преди да отворя капака (на работещ мотор) каза че знае за какво идвам. Викна 1 от момчетата си, каза му да свали пистовия ремък и да му донесе 2 метра здрав кабел. Нави го на ролката на алтернатора и дърпайки яко, я развъртя силно с думите "Това чуваш, нали?" Беше адският звук от дребежденето на разбито лагерче. Нямаха в момента, а беше събота и каза че ще ме прибере, а самото лагерче струва 3-4лв.

Окачването трябва да си е в ред и с това никакви компромиси. Преди години (кой ме би през главата) отидох на стенд в наше село, уж марков, уж спецове (в сервиза на БОШ) - ужас. Старият Акорд после над 120 бягаше от пътя и по завоите трябваше да намалям, та едвам стигнах до Русе. Там при доверен човек, който я погледна, измери и рече че съм бил голям смелчаг да тръгна с тая кола, но щом съм минал 300км така, явно ме бива. :)

Не се мъчи с догадки - вкарай геометрията в толерансите (колкото и да струва), за да не те мислим!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, crown_bg написа:

От кой град си?


Sent from my iPhone using Tapatalk

В момента не съм в Бг..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ceco_accord написа:

 

Не се мъчи с догадки - вкарай геометрията в толерансите (колкото и да струва), за да не те мислим!

Не се мъча,просто ми е писнало от пишман майстори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.01.2020 г. at 9:19, ceco_accord написа:
На 31.01.2020 г. at 8:08, crown_bg написа:



 

 

Възможно ли е от твърде меки тампони да се получи такова изкривяване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам. Ти до къде стигна с проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ми казаха,10 броя щанги наново ще се сменят за една солена сума апък после ще видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сигурен ли си, че не са объркали нещо частите? Страничен наклон не се регулира отзад(регулира се де, но с афтърмаркет горни щанги).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те щангите за които говориш с донастройка са поне 3,но не са разрешени там където съм,афтърмаркетни бяха всички но без донастройка,долните са с меки тампони незнам защо та сега с оемски...надявам се нищо друго да не излезе след това,защото в 2сервиза ми казаха че е от тях и го видях с очите си..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...