Jump to content
manch

Горна помпа съединител

Recommended Posts

Здравейте, при продължително натиснат педал на съединителя (примерно 10-тина секунди) при отпускане на педала, съединителя "зацепва" долу ниско. Ако не го държа натиснат продължително няма проблеми. Вчера обаче, малко я подържах с натиснат педал и той остана на половината и се наложи да го "повдигна крачно", след това всичко нормално. Познат проблем е като гледам и изглежда като горна помпа. Усещането ми е такова все едно изпуска докато е натиснат педала и при отпускане "зацепва" долу ниско. Спирачната течност не мърда, не е сменяна от мен.

Въпроса ми е има ли "ремонтни комплекти" гумички прочие или направо нова помпа?

За какво да гледам, теч около педала и за теч в маншончето на изпълнителния цилиндър долу?

 

 

Колата е на 230х.км. (сигурен съм за тях) при мен е от около 40х.км. Съединител и маховик не са сменяни от мен. Съединителя не приплъзва.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типичен пример на прецакана горна помпа колега. Малко е тегава подмяната, минал съм по този път. Цена на нова марка NISIN е около 150 лв. по спомен. Успех! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е голям филма със смяната? Нещо специфично?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неудобна е позицията за работа, защото помпата се намира в купето над педала на съединителя.Първо се развива изходящата тръбичка за долната помпа, след това маркуча за течността от съда. Развива 4те болта на паланката на педала и си готов. Един от болтовете е доста вляво зад бушонното табло. Трябва да внимаваш при реглажа на хода на помпата, защото това определя къде ще ти отделя педала. Реглаж се извършва от оста на помпата. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приключа темата. 

Помпата е сменена. Малко тегаво с щифта на педала понеже реших да не свалям целия педал но стана.

Пружината на помпата беше здрава но вътре стените са видимо износени и явно е изпускала. Течността беше отвратителна и пълна с боклуци, които явно стават абразив. Смених я изцяло. Долната "помпа" е суха за сега няма да я барам. Промяната е драстична. Педала се усеща по различен начин и включва по-лесно (не че преди това е включвала трудно).

 

IMG_20200207_132514.jpg

IMG_20200207_132525.jpg

IMG_20200207_132510.jpg

Редактирано от manch
  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще добавя към темата, която явно не е приключена.

От няколко дни жена ми шофира колата и явно държи повече време натиснат съединителя. Оплака ми се че педала й оставал "до половината" и "не можела да включи" от време на време. Пробвах аз и наистина ако се заиграя на полусъединител или държа повече време натиснат педала той става "странен". В смисъл не се движи нормално и става един муден. След отпускане и ново натискане всичко е наред. Течност има и си е бистра както след смяната.

Съединителя продължава да не приплъзва няма някакви шумове или вибрации. Колата си върви страхотно.

 

Въпроса ми е дали е от притискателя и съответно съединител, маховик или има шанс нещо с долната "помпа" да не е наред?

 

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Подобен проблем и при мен. Сагата започна с потъване на педала на съединителя. След издърпване с крак се оправяше. Постепенно с времето педала започна да зацепва или долу или нормално. Смених помпата на педала(не знам горна ли е или долна). След излизане от сервиза педала на съединителя се държеше нормално, но още на следващия ден същия проблем се появи отново. Смених и другата помпа и ситуацията е все същата. Моля за мнение. Четох някъде, че е възможно маркуча между двете помпи да се е скапал но да не тече. Друг вариант, че системата не е обезвъздушена. Моля за съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.09.2020 г. at 18:57, rumen_rrs написа:

Четох някъде, че е възможно маркуча между двете помпи да се е скапал но да не тече. Друг вариант, че системата не е обезвъздушена.

Б, Б, :D  вариант Б пробвай .

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и А да е, щом и двата цилиндъра ( :P ) са нови.

Виждал съм го на живо, само че със спирачен маркуч. Един "майстор" смени сп.помпа, серво и сп.цилиндър, и задържането не се оправи. Накрая смени сп.маркуч и воала, всичко заспа, задържането изчезна. С годините маркучът може да се скапе отвътре и да пропуска течност само в едната посока. Външно изглежда като нов.

 

Все пак, пробвай първо с обезвъздушаване.

 

п.п. Между другото, миналия месец бра'чеда имаше абсолютно същия проблем със съединителя на Сивика на тъщата му. Жената си отиде в България и колата стоя половин година на място. Оказа се долния цилиндър.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Ще пробвам с обезвъздушаване и смяна на маркуч и ще пиша за резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Krasi-mir написа:

Може и А да е, щом и двата цилиндъра ( :P ) са нови.

Не вярвам .

Щом

На 19.09.2020 г. at 18:57, rumen_rrs написа:

След излизане от сервиза педала на съединителя се държеше нормално,

няма как да е вариант А, няма как маркуча  да се е възстановил за един ден и после пак да се е раздул .😛

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mar_tod има логика в това, което казваш.

Това с карането 1 ден явно е останало между редовете, когато съм чел. Наблегнах на цитираното от теб за маркуча.

 

п.п. Все пак, така и така е подкарал всичко наред, може да остави смяната на маркуча за накрая, като краен вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че ако км са "правилни" вече работата си е за притискател, съединител и т.н. При мен, че се промени педала след смяната на горната помпа го отдавам на новата течност. За сега ще я карам така и на пролет всичко вън и ново :)

 

А за колегата 100% ли сте сигурни, че обезвъздушихте както трябва? Това според мен е най-лесното да го пробваш пак, ако трябва и при друг майстор.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...