Jump to content
Fen8

Помпа или съединител

Recommended Posts

Здравейте , прочетох няколко теми но пак да питам и вие какво мислите. От скоро педала на съединител стана доста мек захапва много долу и отделя много долу, това става след като е студена колата, утре сутринта 100% ще е така, чак трудно изключва или включва на скорост, връща си се сам не застава на едно място долу или посредата. Има леко предърпване,претрисане при тръгване на първа или ниските на втора но не боксува, като я покарам малко 1-2км се оправя , но и по принцип съединител захапва посредата и отделя посредата, според други хора които я караха преди това казаха съединител за смяна а доколкото знам е саморегулиращ ? 

Майсторa вика горна помпа а и аз от това което прочетох мисля е помпа. Проблема e че и той не знае долна или горна помпа, демек сега сменямe горна първо и ако не се оправи долна , ама и ако тогава не се оправи ? Сменян е преди около 50к километра. Вие какво мислите ще излезне според вас ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Fen8 написа:

Сменян е преди около 50к километра. Вие какво мислите ще излезне според вас ? 

Кое е това нещо което е сменено, загуба на спирачна течност имаш ли. В купето при педала на съединениттеля чисто ли е? Същия въпрос и за долната помпа. Утре като запалиш на помпи педала 5,6 пъти и тогава пробвай как влизат скоростите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 minutes ago, vespa said:

Кое е това нещо което е сменено, загуба на спирачна течност имаш ли. В купето при педала на съединениттеля чисто ли е? Същия въпрос и за долната помпа. Утре като запалиш на помпи педала 5,6 пъти и тогава пробвай как влизат скоростите. 

 Съединителя е сменен преди около 50к километра. Няма загуба на спирачна течност. При съединителя e чисто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото на течността до горе ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, минимумa посредата , да не стига течност да работи и като загрее колата да качва до горе ли трябва да е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото на спирачната течност в казанчето на горната помпа на съединителя трябва да е до макс.

При намаляла течност, симптомите са като твоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам за тия 2-те трябва да са пълни , съединител и спирачки ?

22222222222.thumb.png.586aa55e10b0d9917f03e6fc52e09eb0.png

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дясната - да!

За спирачките като намалее, свети лампа. ☺️

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ги видях пак, значи на спирачките остава 2 пръста да е пълно на съединителя не е до горе а до пробката за маркуча. Напомпих педала 10-на пъти и скоростите влизаха доста по лесно, но пак си отделя много долу а течноста за съединителя не мръдна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени течноста на съединителя може и на спирачките еднакъв ДОТ са,и двете системи започват да работят много добре след процедурата.

Съединителя иска сериозна промивка ако е замърсена течноста.

Ако е така

20190901_101002.thumb.jpg.b8b1f591330e7f94902c1e8f6125b55c.jpg

След промивка и смяна на  течноста през  долната  помпа съединителя започна  да работи много по-добре по думите на приятеля ми.

И двете казанчета се свалят и измиват хубаво с обезмаслител и подсушават.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа горна , обикновено тя заминава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска мисля да  пробвам така. От спирачната течност да изпомпя малко колкото да долея за съединителя да видя дали ще се оправи. Те са еднаква течност нали няма как да са различна, а пресичат ли се някъде по веригата дали има смисал изобщо това дето го мисля ? Ако се оправи тогава промивка, има малко шлака но не е толкова много и без това мислех да промия цялата система на пролетта., нова течност и ако не стане случайно чак тогава помпа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тази  капачка/казанче горе е доста затлачена , ако сравнявам мойта е като нова.

Редактирано от Fen8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са свързани двете системи щяха да имат едно казанче.

По добре купи малка разфасовка от някоя бензиностанция и долей.

През седмицата си вземи хубава течност 1 л ще ти стигне за промивка на двете системи.

Съединитела при затворена пробка помпай на място и гледай казанчето за утайки.

Като доливаш не знаеш в какво състояние е в апаратите и помпите течността , сигурно е зле там затова ги промий.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долях до горе ,  същата работа , но е черна течноста за съединителя , спирачната е доста чиста. Явно ще излезне помпа, но първо ще промием ако не се оправи ще се сменя няма кво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема не в този раздел че като тръгне едната помпа и ще я сменяш ,е добре да се сменят двете.

Не след дълго се скапвала и другата ,беше даден линк че не са накъква огромна сума.

Ако ще правиш тази процедура се замисли,естествено е и въпрос на финансии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че трябва и двете да се смеят заедно е пълна глупост. Когато течността е черна означава, че гумичките на горната помпа са заминали. Долната е за смяна когато започне да изпуска течност. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно днеска цял ден след като я запалих сутринта и припомпиx 10-15 пъти педала, спирах и тръгвах доста, няма проблем да се е оправила има ли такъв вариaнт ? :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течността е била малко...

Карай смело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от това явно, пак се разхлаби , тия гумички като се сменят има ли някаква файда ? Kолко време ще изкара ако само сменя уплътненията вътре или нова да няма ядове след това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени помпите не са скъпи  и стига помпа на педала да не се изкриви " .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вкарвай във филма с гумичките -цилиндъра също е износен ,взимай нова помпа от фена и край с мъките -аз така направих .

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10г., (все едно беше вчера), смених буталото с друго с наредени по него пружина и гумички, така се подаваше, още съм с него. Цилиндъра обаче си беше добре. Намерих темата, но снимката вече я няма. 

 

Screenshot_20200121_153711_com.android.chrome.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога ремонтните комплекти вършат работа ,прав си ,обаче заводската сглобка си е друга работа ,особено купена от сигурен човек като Ванко -Фена ,ако е навряна като моята ,дет се вика в кучия гъс ,втори път няма да я сваля ,затова не е добре да се рискува с експерименти .Друго се кара  с пълноценен съединител ,по едно време си мислих че новия ми съединител си заминава ,то няма първа ,другите влизат когато искат ,пък тя явно помпата не е натискала като хората и не е отделял напълно ,дори когато създаваше усещането на педала че работи нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених помпата , но според вас дали реално съединителя си отива. Зацепва още отгоре при съвсем леко натискане , но отделя почти горе и то за кратко почти ведната. Hяма ги тия вибрации при задържане на педaла преди да превключите като тръгнеш да отпускаш, пускам почти до горе, остава съвсем малко да отпусне и тогава отделя а доколкото знам е саморегулиращ се съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е признак на износен съединител. Може да те изкара и още 20хкм зависи как караш и колко ти е градското. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мойта помпа изпуска течност при педала мек е и губи на седмица под мин.,не разбрах ремонтен комплект или смяна на помпа  е за предпочитени

 за мен парите са без значение минавам 3000-4000км месечно

 

Редактирано от Йордан Данди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на помпа,и хубава промивка на системата не се знае в другата какво е.

Аз бих сменил и двете не са някъква цифра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На долната помпа има пробка,пълниш от казанчето и обезвъздушаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помпаш на ръка  , или с вакум на долната помпа"  ,  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, fenabg написа:

Ще помпаш на ръка  , или с вакум на долната помпа"  ,  

ок мерси

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата да е в хоризонтално положение, ако предницата е вдигната може да си помпаш цял ден...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 7 минути, birev написа:

Колата да е в хоризонтално положение, ако предницата е вдигната може да си помпаш цял ден...

Това няма никакво значение !

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не претендирам да съм прав, просто споделям опит. Миналата година като сменяхме течността, предницата вдигната, наливаме , помпим на ръка, педала го няма. дърпаме с вакум помпа, изтича течност от пробката педала пак го няма. Почти 300 мл. преточихме и нищо. Като я свалихме на земята захапа, не знам как беше влезнал и къде въздух:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, birev написа:

Не претендирам да съм прав, просто споделям опит. Миналата година като сменяхме течността, предницата вдигната, наливаме , помпим на ръка, педала го няма. дърпаме с вакум помпа, изтича течност от пробката педала пак го няма. Почти 300 мл. преточихме и нищо. Като я свалихме на земята захапа, не знам как беше влезнал и къде въздух:)

аз смених двете

 помпи ,говорим за празна система и напълването и

 

Редактирано от Йордан Данди
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Йордан Данди написа:

аз смених двете

 помпи ,говорим за празна система и напълването и

 

Закачи една спринцовка от тея де смучат маслото с нея :D  на пробката доло с маркуче  , отвий леко и дърпай . Да тръгне течността по системата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...