Jump to content
rasthayan

Спирачки

Recommended Posts

Здравейте,

 

Колата е CRV 3 2.0 AT

 

Чуденето ми е.. по принцип ли не могат да спират добре или аз имам някъде проблем.

 

Дисковете са оригинални на 115 х.км, накладките на 30 х.км, течността на 30 х.км.

Гумите са 18ки всесезонни Вредщайн.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течноста цялостно ли е сменена ,прегледани ли са спирачните  апарати  буталата  добре  ли са, водачи маншончетата,има ли смазка по тях.

Накладките и те ли са оригинални. 

Има фирми рециклира апаратите спирането са подобрява в пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам забележки към спирачките. За мен си спира добре.

115 хил не са ли множко за спирачни дискове. Нямат ли голям ръб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сменени предни дискове и предни/задни накладки и спирачна течност (всичко оригинално) и също смятам, че колата не спира добре. Сравнявам я с други две служебни SUV-ита, които карам и спират далеч по-добре. Вероятно се дължи на твърде малките, неоразмерени правилно предни дискове. Но зависи с какво сравняваш и на какво си свикнал.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата спира перфектно. Налагало ми се е да набивам спирачки заради идиоти на пътя - винаги кове. С оригинални дискове и накладки съм, 18-ки гуми.

Rasthayan, винаги ли си усещал, че не спира добре - или напоследък? При по-плавно спиране или при рязко?

Наистина, при плавно спиране може да се усеща, че някак спирачките захапват по-бавно, т.е. в по-долна позиция на педала, което е до навик или до състояние на накладките.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервизнато ръководство има какъв е допуска в мм за дисковете,проверени ли са.

При не добре работещ спирачен апарат и корозирало бутало ,и да е сменена  течноста   никакъв ефект.

Различните марки накладки различно спират оригиналните не са върха на сладоледа.

Ако си сменил течноста какъв е цвета и сега в казанчето,ако не е сменяна дълго предната за отрицателно време почерняване и се  скапва новата,трябва на ново  да се смени.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или до състояние на спирачната течност. Тя се сменя не на пробег, а на време. Ако е на повече то 2 години, може да пробваш да смениш нея. Относно малките дискове да са виновни за лошото спиране – ако се включва абс-а когато спира, значи не са те.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е колага споко.Имаш чустно че не спира и са слаби срипачките ,но като се наложи и скочиш  на педала си кове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АБС-а работи ли коректно? Кой от какви дискове е доволен тук? Освен ОЕМ имам предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е проверено от сервиз на Хонда. Също така имам направен TÜV в същия сервиз. (TÜV е немския автомобилен преглед на коли).

Течността на вид е бистра и няма отлагания.

Дисковете наистина имат ръб, но е в допустимото.

АБС само веднъж се е пускал, след скачане върху спирачките с двата крака.

 

А какви дискове, накладки и тн ще подобрят спирането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизирай спирачните апарати има ремонтни комплекти.

Казваш дисковете имат ръб но е в допустимото ,това е след замерване имаш ли стойностите.

Смени както казах цялостно течността чрез източване от всеки апарат.

Пробвай с тази марка

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, note написа:

Наистина, при плавно спиране може да се усеща, че някак спирачките захапват по-бавно, т.е. в по-долна позиция на педала, което е до навик или до състояние на накладките.

Ето това се получава и при мен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък моята 3-та генерация, има много неприятни спирачки - не дава да се пипне педала и ако го натиснеш една идея по-силно, всички са на предното стъкло :D.

Това не е шега и сравнявайки я с 2-та ген.,  ако някой се качи и кара  3-та, след това се прехвърли на 2-та,  ще каже че тя е тотално без спирачки. Да ама и тя си спира, е малко по-различно, с по-голямо усилие върху педала и някак си нещата се случват доста по-плавно, но си спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Emicha написа:

А пък моята 3-та генерация, има много неприятни спирачки - не дава да се пипне педала и ако го натиснеш една идея по-силно, всички са на предното стъкло :D.

Това не е шега и сравнявайки я с 2-та ген.,  ако някой се качи и кара  3-та, след това се прехвърли на 2-та,  ще каже че тя е тотално без спирачки. Да ама и тя си спира, е малко по-различно, с по-голямо усилие върху педала и някак си нещата се случват доста по-плавно, но си спира.

Ето този ефект ми задеде казуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен дискове и накладки АТЕ точно като ги смених ме беше страх да ги натисна после им свикнах сега понякога ми се струва че не спират но като се загледам в километража доста бързо сваля скоростта а ми се струва че не спира. Това е единия вариянт другия е скапани гуми или проблем със спирачната система е третия вариянт. Но колата си спира доста добре поне за мен аз съм със зимни гуми и джанти 16-ки 215/70/16 Ханкук са гумите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко км си минал с АТЕ като цяло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грубо 20к но аз не използвам често и грубо спирачката намалявам плавно и си помагам с мотора. А и повечето ми километри са на извънгадско.

Направи ми впечатление че по диска бързо се образуваха черти и в началото имаше много прах от накладките сега май намаля . Направи ми впечатление че при по плавно спиране има леко потропване ли е вибрации ли е знам но при по бързо спиране няма проблем не тресе и си спира добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...