Jump to content
JHM

Тампон двигател

Recommended Posts

Здравейте,бихте ли ударили едно рамо с един патр. номер и съвместимост?

Става въпрос за дясен страничен тампон за хонда акорд K20Z2 ръчна ск.кутия с парт номер:

50820-SAE-E11

Дали е съвместим с парт.номер

50820-SAE-E01,

който тампон се дава за К24 автоматична ск.кутия.

Визуално изглеждат еднакви,но дали са съвместими незнам?

Качвам снимки на моя протекъл от скоро

20200115_105921.thumb.jpg.7fee81be0a7af3e86096438f2e114c2a.jpg

 

К24

51271069d076ee4cd1bcd26f64402294.webp

Проблем ли е да се кара за кратко с изпусналия вече тампон?

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кратко и полека става - все пак мотора тежи надолу. Но не го бави, понеже натоварва и останалите тампони на мотора и кутията.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да видиш тук кой тампон се дава за въпросната кола по VINномера. 

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и тук и в Amayama,различават се по последните цифри,но конструктивно и визуално изглеждат еднакви.

Някой ако е наясно за някаква съвместимост,да сподели.

Този на снимката е от колега с автомат е най краткия във време вариант за смяна.

Ако не ще се поръчва от JP.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж по моргите за оригинален и здрав. Аз така направих, понеже заместителите са вероятно с различен материал и имало вибрации.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Цецо,такъв взех за 30лв.:thumbs1: вместо 300 нов,та да видим колко ще е във времето:D.

Кой от двата клипа по долу е по правилен,лато монтаж и къде точно се подлага това трупче за да повдигна двигателя?

1.

2.

По втория мисля да работя,ако е грешно поправете ме!

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение дали ще сваляш и петата към блока, или само тампона. Местенето на казанчето за хидравриката (във втория клип) не е проблем.

Трупчето (ако е късо) и крика сложи към края на картера и повдигай около 1 см, за да не усукваш прекалено и другите 2 тампона.

Моят е вече 4 години в колата и не съм страдал от това че е втора ръка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменен...,като за без канал,се справих добре;).

По трудно беше свалянето на кората под двигателя:D.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си свалял кората? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изках достъп до картера,за да повдигна от там двигателя на горе.

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос относно какви бяха симптомите на тампона, освен ,че е видимо омаслен ?! Предполагам лашкане при подаване и отнемане на газта във определен диапозон ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслен тампон е признак на друг проблем, не свързан със състоянието на тампона. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали е хидравличен или се бъркам ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вярно, че има и малсени, малко по енерция писах, сори! 

В такъв случай, правилно си отбелязал, вибрации и омасляване. 

Ако е омаслен, значи е изпуснал маслото и е пропаднал. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тампон обира повече движението на мотора напред и назад или се бъркам?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали двигателя 'лежи' върху него! За кой тампон говориш, за този от началото на темата?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това движение го гасят предният и задният тампони

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, Rakeem написа:

Е нали двигателя 'лежи' върху него! За кой тампон говориш, за този от началото на темата?  

За десен горен които е на снимката :)

Редактирано от jungles

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омаслен,значи свършил...!

Вибрации не съм усетил.

По парт номер се различават ,автомат и ръчка.

Не ги дават взаимозаменяеми,но визуално са еднакви и като размери също.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повтарям си мнението и в тая тема : Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат. Преди смяната имах гадна вибрация на купето на празен ход. След смяната колата заспа. Ако има някакви функционални разлики, аз не съм ги усетил.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ivailopp написа:

. След смяната колата заспа.

Особено гайкаджията като е забравил да смени единия.  :( :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са подробности. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...