Jump to content
Plamen77

Проблем с кабелите на фаровете

Recommended Posts

Здравейте

Може ли някой да ми помогне със свързването на кабелите към цокъла за крушката на фара?

Бях оставил колата при познат за регулиране на фаровете и смяна на цоклите. Явно е разменил кабелите и сега на таблото показва, че съм на дълги светлини, а реално съм на къси и обратно.

Къде мога да видя, кой кабел къде се свързва? Някой ако може да направи снимка на свързването на неговите фарове.

Колата е Honda Civic Fastback VI 1995 D16Y3

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре на Х4 буксата е плюса за къси, отляво е плюса за дълги и минуса съответно е отдясно.Това е като погледнеш буксата откъм крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но не съм наясно кой цвят е плюс, кой минус.

Ще откачам и закачам кабелите, докато уцеля.

Благодаря все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29474d1244310943-headlight-wiring-100_03

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не можете да ме разберете.

Кабелите са монтирани грешно в самия куплунг. Трябва да ги разкача и монтирам правилно

https://store.emk-33.com/product/894551/kuplung-krushka-far-h4-keramichen.html

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като погледнеш фасунгата не можеш ли да се ориентираш и за куплунга кой цват какво е. Все пак фасунгата може да влезе само по един начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е обратното,разменяш просто двата плюса . Най лесният вариант е да мериш с мултицед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Plamen77, това, което е написал колегата @AMD са съвсем точни инструкции кое какво е. Показал съм ти го нагледно от страната на лампата., същото е. 

 

LOW - късите светлини

HIGH - дългите светлини

GND - общ. 

 

Ако това не е достатъчно и не знаеш какво да направиш - мисля, че е най-добре да се обърнеш към сервиз. 

 

Все пак ще опитам още веднъж, с твоята снимка:

 

kuplung-krushka-far-h4-keramichen.thumb.jpg.ca3ea366eeb8f16f04b321e045b6c1bf.jpg

 

Размени оградените в синьо един с друг. 

 

Ред.: това е валидно само ако си сигурен, че свети къса светлина, вместо дълга и обратно. Ако е сбъркано мястото и на общия, тогава ще свети по съвсем различен начин - слабо и в оранжев цвят. 

 

Ред.: 2 - така се получава когато на кола с общ + и комутируеми минуси се свържат като за кола с общ минус и комутируеми плюсове. Накратко - който е свързвал - не е внимавал. Редно е да го оправи. 

Редактирано от ogi28b
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Успях да наглася кабелите на левия фар, но при десния имам проблем. Опитах всички комбинации, пробвах и с две различни крушки, но не става. Светлина няма. Възможно ли е да е изгорял бушон и всеки фар на отделен ли е? Бушоните са ми под волана, но не знам кой е.

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На отделни предпазители са .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих ги. На жабката под волана са показани. Беше изгорял бушона на късите, а когато закачах кабелите бях на къси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...