Jump to content
doktotra

Искрено и лично за Сивик 6ген.

Recommended Posts

Здравейте отново и за много години! 

Пак съм аз, пуснах същата тема преди няколко месеца в Акорд форума (надявам се да няма сърдити, че съм си променил избора за автомобил, мисля че се получи полезна тема) , но след ново пресмятане на финансите ми (имам 3ка по математика за това ми отне толкова време)  се замислих, че като един беден настоящ ученик все пак искам да ми останат някакви спестявания. И се пренасочих към по-долния клас, макар и да искам Акорд, ще трябва да се прежаля с по-тясното купе и с не толкова добрата возия. 

Питането ми конктрено е към fastback-a и Aerodeck-a, сиреч към английската сглобка. За японките знам, че са куче марка, но не знам как стоят нещата с англичаните. 

Питането ми е:

1. Как се държи на магистрални скорости 120-140км/ч? 

 

2. До колко е обезшумена? 

 

3. Кой е най- добрия мотор, за сега съм се насочил само към 1.6 116 и 126 коня? 

 

4. Какви са и слабите места? 

 

5. Има ли разлика във возията м/у fastback-a и Aerodeck-a, и дали е лагерница (вече знаем, че не вози като Акорд, но колко е зле/добре возията) ? 

 

6. Гледам, че се въртят 1.6 към 1700- 3200лв. а и няма много предлагане каква цена е нормална за тези коли? 

(като се вземе предвид, че ще мога да я купя този есен, понеже сега имам други харчове) 

 

И общо взето всичко, което се сетите за слаби места и покупка на такава кола. 

 

Желая успешна нова година на всички съфорумници и здраве на вас и семействата ви! 

 

Редактирано от doktotra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Как се държи на магистрални скорости 120-140км/ч?  - Много добре.

 

2. До колко е обезшумена? - Не е никак обезшумена! То всички Хонди са така...

 

3. Кой е най- добрия мотор, за сега съм се насочил само към 1.6 116 и 126 коня? - Зависи какво искаш. Ако искаш икономия на гориво, това не са твоите мотори. Търси 1.4i или 1.5i VTEC. Най-добре двигател D15Z8 ! Моята е 1.4 и съм я свалял до 4.9/100, но пък няма никаква динамика.

Ако искаш динамика, тогава 1.6 или още повече 1.8 VTi (B18C4 - 170 к.с), но пък разхода скача на 8 - 10л/100.

 

4. Какви са и слабите места? - Ако е подържана добре - няма слаби места. Единствено може да има разход на масло, понеже са заминали сегментите. Все пак такива коли на под 300 - 400 хиляди реални км няма от къде да се намерят вече... Лекува се със смяна на сегменти.

 

5. Има ли разлика във возията м/у fastback-a и Aerodeck-a, и дали е лагерница (вече знаем, че не вози като Акорд, но колко е зле/добре возията) ? - Не, не са лагерници и двете! Все пак Aerodeck-a вози малко по-добре.

 

6. Гледам, че се въртят 1.6 към 1700- 3200лв. а и няма много предлагане каква цена е нормална за тези коли? - При изключително добро състояние - макс. до 3500лв. Но VTi може да стигне и 7000лв.

 

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пътувам 80% извънградско и за това искам 1.6, а и задължено ще има газова. Пък за обезшумяването и без това ще сложа по добра музика, ще сложа и изолация ако е възможно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе, с риск да се повторя (от темата за Акорд) - нали осъзнаваш, че питаш за 18+ годишна кола?!

 

Намираш най-запазената, на най-изгодната за теб цена и скачаш.

 

Няма да разказвам, колко перфектен е модела.

Ще кажа само:

Този модел ме направи фанатик, повтарям ФАНАТИК, а не обикновен фен на Хонда.

Този модел е причината последните 16г през семейния гараж да минат 11 Хонди.

 

Относно въпросите ти - пост #2 изчерпа темата.

Ще си позволя само да допълня т.4 - разлепени тапицерии на вратите и тавана, и слаби дръжки за отваряне на вратите (както външни, така и вътрешни).

 

Иначе, ако говорим за най-добър двигател, за мен двигателите за този модел са два - бензин В18С4 и дизел 20Т2N. Всичко останало е компромис.

 

Off Topic

Три от Хондите ни бяха Сивик 6 "англичанка" със една единствена мааааааааалка разлика.

Емблемите и на 3-те бяха викингски кораб, т.е. ROVER:

- 416i, 16К4F, saloon

- 420SDi, 20Т2N, saloon

- 416SLi, D16Y3, auto, fastback

 

Ако аз трябваше да купувам Сивик 6 "англичанка" бих избрал Aerodeck, Rover 400/45, или MG ZS. А е така, от гъзария, бих вкарал в гаража си и един Rover 400 coupe, с Хонда двг и тарга покрив.

 

п.п. Хвърли едно око на Rover 400 '96-'99, Rover 45 '99-'05, и MG ZS. За мен това са най-красивите Хонда 6 "англичанка" :D

Бонус - 45-ицата и ZS-а ще са до 5г по-млади от най-младата Сивик 6 "англичанка". Ако ти влезе мухата, ще те пратя при правилния човек, който ще направи колата перфектна.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди англичанката бях с Rover 400, с 16К4F.

Интересното е, че въпреки абсолютно еднаквото шаси и окачване, Ровърът возеше осезаемо по-комфортно. Може би, защото е със 100кг. по-тежък... Също така ровърският двигател има значително по-голяма динамика от 1.4 и 1.5 двигателите на Хонда.

Но! Ровърския бензинов двигател е много ненадежден! 

Пропадат му ризите, гори периодично гарнитура на глава, а и други болежки.

Накрая ми писна и го разкарах поради тези причини.

Англичанката я взех 2013г. Обслужвам редовно с качествени консумативи и нямам никакви ядове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ROVER 600 е по-як за извън града или Акорд 95-99, то тогава е едно и също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rоver 45 отпада понеже няма двигатели на Хонда. Задължително търся бензин, остава само 416 ама в момента няма никакви обяви и ще следя и за тях.

Много ми харесва Aerodeck-a и ще си търся нещо такова.

Искам бензинче, щото ще ми излезе по-евтино от към гориво/поддръжка. 

Имам приятел, който също е фанатик на тема Хонда и би ми помогнал с избора. 

А да ми препоръчаш човек, не смятам, че ще се наложи понеже много обичам сам да си човъркам и имам някво ноу хау, и се надявам да се спрявам с повечо неща сам. Сегменти сам няма да си сленям, ама за другите неща не вярвам да се затрудня до такава степен. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах и по-горе.

Ако си спокоен шофьор и искаш да стигнеш от т.А до т.Б с минимален разход, без напрежение от нервно каране, тогава най-добре 1.5i VTEC D15Z8. Дори не ти трябва газова уредба! Само ще си "скопиш" багажника. Това е дори най-икономичния двигател от D-серията!

Аз не можах да намеря точно тоя двигател навремето, но и D14 е максимално икономичен, но е по-муден. Но пък данъкът ми е 40лв. на година, грубо.

Ако искаш динамика, тогава най-доброто е 1.8i VTi B18C4. В краен случай 1.6 серите. Но пък отиваш в съвсем друга ценова категория и като покупка и като разходи за гориво, а и данъкът е над 120 лв. на година. На 1.8i VTi  е дори над 250лв.!

Като цяло си ти трябва доста по-сериозен годишен бюджет!

И на двата варианта возията е една и съща!

Само вторият бие доста повече на джоба! ;)

Аеродекът е чудесна семейна кола. Побира много багаж.

 

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам д15z8 98 аеродеск 3 години вече 65  хиляди.този двигател е икономичен,но за дълаг път е слаб,изпреварване по магистралата над 120 трудно,види ли баир умира.шумни са.седалките не са конфортни.за къси растояния и градско са иидеални.но след дълго каране слизаш пребит.проблемите всеки тук ги знае.сегменти,биалетки,карета.пластмасите тракат всички,возят твърдомного.и все пак вече ми е на сърцето.другата хонда ще ми е акорд обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, dragob написа:

изпреварване по магистралата над 120 трудно

@dragob Може би трябва да си ревизираш VTEC-а...

Моят D14Z4 няма VTEC, пък имам чувството, че над 130 ще хвръкне! Често, с изненада се усещам по магистралата, че карам със 150, без да го настъпвам нарочно... Вярно в такива случаи разходът ми е 6.5/100, но нямам проблем с вървежа. Проблемът е, че бавно набирам до 120. После нямам проблеми... :)

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 . Вървят ,ама тромаво

2. Не са обезшумени

3.  1.8 

4.Ламарини , сегменти,стъклоповдигачи,увиснал таван,дръжки

Оглеждай купето,за ръжда иначе всичко друго се прави.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пласмасарии и такива неща няма как да не тракат, все пак са старички. Ще се ползва главно извънградско и за това искам да е над 100 кончета, значи 1.5 VTEC и двата 1.6 ще ми вършат работа. 

Пък за 1.8 много данък пък и ако мога да си позволя VTi, по скоро ще си купя Акорд. 

Редактирано от doktotra
Правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5i VTEC, но D15Z8 ! Щото другите 15-ски са малко хахави... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то не е ли само един 1.5 или се бъркам, колко коня е, 115?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z8 e 114 добичета и е най-добрият. Но има и едни "икономици" (D15Z3, D15Z4), които са 90 к.с.

Има и D15Z6, който е 114 к.с., но не го долюбват много...

Има и D15Z7, който е VTi със 128 к.с., но е много рядък и не съм виждал на пазара...

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

D15Z8 e 114 добичета и е най-добрият. Но има и едни "икономици" (D15Z3, D15Z4), които са 90 к.с.

Има и D15Z6, който е 114 к.с., но не го долюбват много...

Има и D15Z7, който е VTi със 128 к.с., но е много рядък и не съм виждал на пазара...

D15Z8 и D15Z6 са еднакви, първия се слага на англичанките, втория на японките, на англичанките се води уж 115к.с. Не знам кой е излъгал колегата, че японките са куче марка, то даже звучи смешно. По скоро се шири обратното мнение. Аз карам японски седан и мога категорично да заявя, че вози доста меко (сравнено с хечбека) и има прилично пространство вътре за класа си. Слабите места са еднакви за всички хонди - ламарини, обезшумяване, рейка, разход на масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм добри неща за  японките, имам и познат, който имаше Сивик 6та ген.  докато живееше в Америка и беше изключително доволен, но знам дали за Американския пазар не са различни от нашите японки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам колко би струвала подмяната на сегментите ако много ми хареса и реша да я задържа Хондичката? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са всички за сегменти, не се притеснявай толкова. Преди акорда и аз карах сивик 6та англичанка 1.6, купен за без пари и продаден за дори по-малко – маслото не мърдаше по щеката от смяна до смяна. Е, вярно че смених гарнитура на главата + гумички и водачи на клапаните :D.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки случай, знам ли какъв ще ми е късмета😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за ремонт утиваш при фена и действаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и Д16У3 113коня ,сега 90 в англичанка, много малеят извънградско каране и при изпреварване.Да не говорим с включен климатик колко по зле е.Колко е данъка на В18 ката ? 

Редактирано от AMD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина климатикът дърпа юздите назад, на 90-те коня...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на 113 същата работа 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15з6 и з8 са еднакви мотори 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/8/2020 at 1:15 AM, doktotra said:

 

 

Аз имам 1.5- 113k.c  vtec D15Z8 седан и като вържеш и разход е доста добре , сега зимата около 8 на газ лятото 10 със климатик. Имам 40к километри и само консумативи за сега. Не е супер конфортнa но сравнение със коли от тия години и за тия пари  3-3.500 е доста добре, доколкото ги следя тази цена си държи. Имам познат който има Aerodeck-a не съм сигурен за година и к.c но мисля че е същия двигател и той е много доволен. От към возия не мисля че е много по различно но пък Aerodeck-a може и да вози малко по добре. Давам според мене инфо за sivic6 1.5- 113k.c vtec D15Z8  

 

1. Как се държи на магистрални скорости 120-140км/ч?   

До 120-130 вози прилично ако има лека музика почти не се чува пътя от там нагоре вече возията и стабилноста на колата почва да се усеща че и идва повече . Аз съм карал и със 170-180 но там говорим вече за рисково каране. Мотора има запас и ускорява доста прилично 120-150 при изпреварване на магистрала примерно по нагорнище малко по бавно но не намаля както е при доста коли  около 100к.c 😁

 

4. Незнам за сегa честно, май нямат или са дребни  като пари се оправят със малко и лесно.

 

6.   Около 3000-3200лв  ако намерсих по запазен взимай недей се чуди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с това извънградско за което пишеш не си за тази кола. Ако се кара в града е перфектна но извън града е зле и не е приятна за каране ( изключвам VTI естествено, което няма как да намериш с бюджета който си написал ). Ако си се отказал от Акорд то виж VAG групата, някой Golf 4 или Skoda или огледай италианките - Grande Punto примерно което вози по-меко от Сивика, по-комфортно е, по-ново е като година, извън града е по-удобно въпреки горе-долу същите габарити и е евтино за поддръжка. И на мен ми е любима марка Хонда но трябва да се гледа реално и затова което ти искаш в тази тема, има по-добър избор. Да не говоря на изуст, имам известен опит с такава - 1.5 6-та хеч. След 120км/ч е като Лада вътре откъм шум. И не, не е от гумите, просто е шумна. Седалката е неудобна за дълго каране. Чувства се нестабилна с по-високи скорости и спирачките са зле при ревизирани апарати и нови дискове и барабани. Под зле разбирай зле, всички спират по-добре от повечето модели Хонда от тези години. Всички двигатели са добри, няма лоши. Слабите места са, че са на 100 години и за извънградско трябва да се понаправят за да е горе-долу удобно и приятно пътуването.
 

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам опит с англичанка, но 6-та седан (японка) вози по-добре и е по-комфортна от Голф4. Октавията от същите години (първо поколение) вътре е по-тясна :) 

 

ПП. Возията до голяма степен зависи с какви части по окачването е поддържан автомобила. Седана има комфортна возия и е стабилен в завои. В началото даже ми беше приятно като минавам през легнали полицаи. Все едно с лодка минавам през вълна :)

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това което търсиш моя съвет е да си вземеш Хонда Aerodeck 2,0 136кс. За 12г и над 250хкм. с обикновена АГУ разход 10-12л никакви проблеми не съм имал. Колата има невероятно окачване, двигател и интериор като на Ледженда. Цена под 2000лв в мобилето има няколко такива. 

Пп Става въпрос за американската Хонда Акорд комби. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

1 hour ago, vespa said:

Според това което търсиш моя съвет е да си вземеш Хонда Aerodeck 2,0 136кс. За 12г и над 250хкм. с обикновена АГУ разход 10-12л никакви проблеми не съм имал. Колата има невероятно окачване, двигател и интериор като на Ледженда. Цена под 2000лв в мобилето има няколко такива. 

Пп Става въпрос за американската Хонда Акорд комби. 

Колага, ако е възможно ще те помоля да ми пратиш линк, за да се подсетя. 

 

11 hours ago, Mkilla said:

Колега, с това извънградско за което пишеш не си за тази кола. Ако се кара в града е перфектна но извън града е зле и не е приятна за каране ( изключвам VTI естествено, което няма как да намериш с бюджета който си написал ). Ако си се отказал от Акорд то виж VAG групата, някой Golf 4 или Skoda или огледай италианките - Grande Punto примерно което вози по-меко от Сивика, по-комфортно е, по-ново е като година, извън града е по-удобно въпреки горе-долу същите габарити и е евтино за поддръжка. И на мен ми е любима марка Хонда но трябва да се гледа реално и затова което ти искаш в тази тема, има по-добър избор. Да не говоря на изуст, имам известен опит с такава - 1.5 6-та хеч. След 120км/ч е като Лада вътре откъм шум. И не, не е от гумите, просто е шумна. Седалката е неудобна за дълго каране. Чувства се нестабилна с по-високи скорости и спирачките са зле при ревизирани апарати и нови дискове и барабани. Под зле разбирай зле, всички спират по-добре от повечето модели Хонда от тези години. Всички двигатели са добри, няма лоши. Слабите места са, че са на 100 години и за извънградско трябва да се понаправят за да е горе-долу удобно и приятно пътуването.
 

Фен съм на Хонда, и ми се ще да си взема такава. Наистина ще се ползва главно извънградско и комфорта е важен. VAG не искам, не ми харесват и по мое мнение са леко прехвалени. (имам опит с VAG, и наистина не са по моя вкус) 

Ако имате някакви други предполежия до 3000-3500лв. с радост ще ги чуя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 hours ago, AMD said:

Карал съм и Д16У3 113коня ,сега 90 в англичанка, много малеят извънградско каране и при изпреварване.Да не говорим с включен климатик колко по зле е.Колко е данъка на В18 ката ? 

За Бургас е ~250лв. Прекалено много е, а и са скъпички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

15 hours ago, Mkilla said:

Колега, с това извънградско за което пишеш не си за тази кола. Ако се кара в града е перфектна но извън града е зле и не е приятна за каране ( изключвам VTI естествено, което няма как да намериш с бюджета който си написал ). Ако си се отказал от Акорд то виж VAG групата, някой Golf 4 или Skoda или огледай италианките - Grande Punto примерно което вози по-меко от Сивика, по-комфортно е, по-ново е като година, извън града е по-удобно въпреки горе-долу същите габарити и е евтино за поддръжка. И на мен ми е любима марка Хонда но трябва да се гледа реално и затова което ти искаш в тази тема, има по-добър избор. Да не говоря на изуст, имам известен опит с такава - 1.5 6-та хеч. След 120км/ч е като Лада вътре откъм шум. И не, не е от гумите, просто е шумна. Седалката е неудобна за дълго каране. Чувства се нестабилна с по-високи скорости и спирачките са зле при ревизирани апарати и нови дискове и барабани. Под зле разбирай зле, всички спират по-добре от повечето модели Хонда от тези години. Всички двигатели са добри, няма лоши. Слабите места са, че са на 100 години и за извънградско трябва да се понаправят за да е горе-долу удобно и приятно пътуването.
 

Всеки има различно усещане за возия , но последния месец навъртях около 8-9к километра във рамките на 8-10 дена и мога да кажа че нямам никакви болежки или мускулна треска от карането а не е като да не съм минавал със аудите , голфове , опели по 800-1000 километра на ден , еми все едно са ме били 20 човека но има още какво да се иска и то много особено над 130-140км от колата. А за спирачките на доста хора съм давал колата и всеки казва доста добре спира , незнам марка на дискове и апарати но си има спирачки и то доста добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бюджет около 3500 лева бих си взел сивик 7ма и не 1.6 а   1.4 . Само е проблем лятото на климатик с 1.4 постоянно души асфалта да си намери място да умре :D  но инак е куче . Да не кажа че към 4 вече е в друг клас съвсем , а за предложението за голф по горе това ти не трябва .

Редактирано от fenabg
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе ето го мойто предложение 

Honda Accord F20 B3 , Honda for Amerika, 1995г., ID:1154981 - Обява Продава Автомобил

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 minutes ago, fenabg said:

За бюджет около 3500 лева бих си взел сивик 7ма и не 1.6 а   1.4 . Само е проблем лятото на климатик с 1.4 постоянни души асфалта да си намери място да умре :D  но инак е куче . Да не кажа че към 4 вече е в друг клас съвсем , а за предложението за голф по горе това ти не трябва .

Не не не, за голф и дума да не става, на една 5ца исках да си сваля прозореца и пръста ми стана черен от копчето. 😀

 

8 minutes ago, vespa said:

Малко изтормозена ми изглежда, инак не е зле. Единствено не ми харесва задницата много, ама за 2 бона ще се прежаля😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

Докторе ето го мойто предложение 

Honda Accord F20 B3 , Honda for Amerika, 1995г., ID:1154981 - Обява Продава Автомобил 1 MB · 10 downloads

Редактирано преди 58 минути от vespa

 

Е, тоя кораб вози наистина като кораб! И е от времената, когато се правеха здрави автомобили!

Ето му и капкова проба на маслото: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057547083

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 minutes ago, dandilov said:

 

Е, тоя кораб вози наистина като кораб! И е от времената, когато се правеха здрави автомобили!

Ето му и капкова проба на маслото: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057547083

 

Гледам, че седаните и комбитата имат различни интериори, нещо друго различно имат ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи ако си се нагледал на акорд, а за кеша де се разиска горе сравнение със сивик няма  ,освен че са на 4 гуми . в пъти по добра кола Фката е безсмъртна .

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, но не ти разбирам въпроса... Кои седани и комбита?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 minutes ago, dandilov said:

Извинявай, но не ти разбирам въпроса... Кои седани и комбита?

На акорд, същото поколение (5то), което колегата прати, разположението на управлението на климатика на седана е под радиото, а на комбито е над радиото под въздуховодите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...