Jump to content
ilian_i

Скоростна кутия CVT

Recommended Posts

Здравейте,

моля мнение за CVT скоростна кутия за Сивик 2.0-160 кс за американския пазар.Година 2018-2019г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като устройство би трябвало да е като за европейския Сивик 10, но при него обикновено има перца на волана за ръчна смяна на предавките и има режим на 7 псевдо фиксирани позиции. Вероятно колата за която питаш е американски седан? Там перца няма и усещането е като обикновен вариатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да здрави са, но маслото задължително трябва да се сменя според препоръчаните интервали. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Drone написа:

Да здрави са, но маслото задължително трябва да се сменя според препоръчаните интервали. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли идея на колко км се сменя маслото и 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в сервизната книжка. Или в Auto-data. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно маслото във вариатора е "до живот", но това си е като присъда! Опреснява се на 60000км, или на 40000км при "тежка експлоатация".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариатора се обслужва/ревизира в зависимост от производителя задължително след 150-200 х/км, също както и ангренажа на мотора. Сваля се кутията и се отваря като се сменя "ремъка" ,  всички уплътнения/о-пръстени и ако се налага и конусите, клапани, помпата и т.н.  Интересувал съм се подробно за Нисан и Тойота, за първата марка не знам колко струва но в Тойота едно обслужване (смяна ремък и всички уплътнения плюс маслото) е около 1800лв в БГ  по инфо отпреди година и половина. Маслото се сменя задължително  цялостно (както на мотора) на 60к км ,  ако се кара предимно градско 40к - спесификации на двете марки.

За хонда Акура/Акорд 9  гледах един американец (спец в автоматите) разглобява и сглобява от - до вариатор и пича казва задължително ревизия на 120 - 150к мили. 

Преди година и половина ми дадоха много изгодна оферта за Тойота от магазина но беше SVT и се разколебах сериозно като веднага се хванах да черпя инфо от всякъде за тези кутии та ходих до Нисан защото са доста дълго с Вариатори и имат опит. Та там ми обясниха доста подробно за какво иде реч, оказа се и познат единия приемчик и ми снесе доста инфо.  

Е, разминах с Тойота-та тогава защото офертата беше 3 дневна, но пък си изпросих 30км тест драйв и усещането е доста необичайно за несвикнал с тази кутия. Кефа обаче е голям и няма усещане за боксуване и лагване както при класическия автомат с хидро.  Скоро покарах  Субару с вариатор и наистина кефа е голям, там са направили превключване от волана на 7 степени и го наричат Линеатроник.

 

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...