Jump to content
Angelov_88

Вибрации в купето при 2.4 автомат

Recommended Posts

преди 7 минути, CARPERA написа:

И как то направи това,как ги вдигна с 100 нагоре.

Писал е - по-нагоре (в темата). :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рефлаш? ????

Ок това исках да обясни ,и колко са били преди него и колко са станали.

Ако знаеш ти как се прави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, crown_bg написа:

От марката emoji1317.png...
Sent from my iPhone using Tapatalk

Забравих че ти също я пробва и видя вибрациите :) 

 

Само да уточня, на празен ход без натоварване оборотите си седят на 850-900, под натоварване от автомата падат на долу. 

 

Ceco_Accord предпочитам вибрациите пред ръчните скорости, особенно за градско в София :D , В София тези вибрации са си фактор от 40мин на ден градско ~30 са на едно място :D . 

 

jijane Това със презаписване на компа (ре-флаш), малко ме притеснява, имам приятел който може да го направи, но се притеснявам за странични проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова страшно. Само пазете оригиналния файл, ако нещо се обърка. Компа на 8-ма генерация е по-модерен от този на 7-ма и трудно се убива. Иначе при 7-ма за 1,2,3 и колата остава на трупчета и компа трябва да се съживява на масата😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, jijane написа:

Не е толкова страшно. Само пазете оригиналния файл, ако нещо се обърка. Компа на 8-ма генерация е по-модерен от този на 7-ма и трудно се убива. Иначе при 7-ма за 1,2,3 и колата остава на трупчета и компа трябва да се съживява на масата😁

 

Браво, много успокои аудиторията :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако дали няма да се съгласят да ги вдигнат с 70/80  без да правят рефлаш.Трябва си питане.Ако се съгласят и аз ще дойда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убягва ви фактът че след 40 мин. градско шофиране (от които 30 са на място) маслото в автомата още не е в работна температура, както би било след 30 мин. извънградско шофиране. Във втория случай вибрации няма, а автомобилите се проектират и калибрират за движение, а не за престой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ceco_accord написа:

Убягва ви фактът че след 40 мин. градско шофиране (от които 30 са на място) маслото в автомата още не е в работна температура, както би било след 30 мин. извънградско шофиране. Във втория случай вибрации няма, а автомобилите се проектират и калибрират за движение, а не за престой.

 

Колега пробвал съм го и след извънградски преход от 250км и вибрациите си ги има, единствения момент когато ги няма е в междинното положение след като загрее леко но не е напълно загряла колата, но и забелязах че в този момент оборотите не падат когато колата стои на място. Също, ако натиснеш леко газта заедно със спирачката и поддържаш 900-950 оборота вибрации няма.

 

Преди 15 часа, Митко Йотов написа:

В Бултрако дали няма да се съгласят да ги вдигнат с 70/80  без да правят рефлаш.Трябва си питане.Ако се съгласят и аз ще дойда.

Добра идея, ама сигурно ще ме накарат да си запазя час и да им дам 80-100лв за диагностика за да ми кажат нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Angelov_88 написа:

 

Браво, много успокои аудиторията :D 

Е как иначе. Понеже от Хонда са много иновативни и за еропейския пазар въвеждат КАН комуникацията при акорд-а (външна, а не само между отделните модули в колата) с пускането на 8-цата. Та мисълта ми е, че записването на файл при 8-ма генерация е около 80 секунди и всичко е тип топ. При 7-ма генерация е друга бира, 12-13 минути при 512к бин и 17-18 минути при 1М бин. И там пада едно кръстене и стискане на палци, я лаптопа да не забие, да загасне, да го бутне некой невнимателен и всичко да приключи(разбирай съживяване на компа, ако стане). При 8-цата буутлоадер-а си е отделен и дори и да се скапе нещо при трансфера просто повтаряш процедурата. 

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Angelov_88 написа:

 

 

Добра идея, ама сигурно ще ме накарат да си запазя час и да им дам 80-100лв за диагностика за да ми кажат нещо.

Ако кажат,че може да стане софтуерно и не е проблем тогава ще запишем час и ще се плаща.

Иначе на думи от сорта  - не знаем,не сме сигурни.Така не.

Аз винаги може да се освободя и да дойда.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката не е 100лв., по-евтина е.
Можеш да поискаш цялостна или частична, поне така беше до мин година.
По този начин ми ъпдейтнаха софта на скоростите и инжекторите.

Помисли хубаво дали наистина е ОК айдъла да ти е на 900об.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтече времето за редакция, та не се занимавайте с Бултрако, няма да ви помогнат по тоя въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, crown_bg написа:

Диагностиката не е 100лв., по-евтина е.


Помисли хубаво дали наистина е ОК айдъла да ти е на 900об.

 

Ами толкова ми обявиха последния път като им звънях, даже повече излизаше пълната, закачане с компа, преглед на окачване и .... 

 

Извинявай за тъпия въпрос, но има ли причина да не е? Не искам да държи 1100 и да пада на 900 при натоварване а да си държи 900, ако няма друг проблем за мен 900 е ок, тъкмо лятото с климатик няма да се влошава

 

jijane на CAN протокол ли са 8те, повечето вече работят със SENT, някои са със PWM да не казвам кои, на CAN останаха само камионите, тракторите и багерите че не им се занимава да сменят, малко по скъпо голяма работа за тях. Не съм достатъчно наясно със тея рефлашвания, ако идвам към Пловдив и имаш време може да се видим да пием по нещо и да дадеш повече подробности :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто разсъждавам за евентуални послесдтвия от айдъл на 900...
На мен мин година ми взеха 90лв. за пълна диагностика, окачване и фарове, на 7-ген.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,моята е на 127000 км и няма абсолютно никакви вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви обороти държи на "D" на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или имаме различни критерии или има и други фактори които не отчитаме за сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбирам,колега!Питаш ме-отговарям ти -800 оборота на позиция D или  R с натиснат педал на спирачката.На бензин съм-още не съм сложил газовото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те колега, може би тампоните на моята са станали по твърди или нещо друго има, забелязах че с включването на консуматори се увеличават при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко часа ще ти пусна видео,ако мислиш,че нещо те пързалям.Лек ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор с тая кутия трябва да държи празния ход на 800±50 и не може да се настройва. Трябва да ги държи независимо от горивото. За да падат трябва да има някаква причина, но каква е тя трябва да се установи. Съмнявам се да е от свещи, защото примерно аз разлика между денсо и руския бош дето съм сложил не намирам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20200112_105339.thumb.jpg.9733e4d26f3483a6f6a297f74e477d88.jpgЕто го видеотоIMG_20200112_105421.thumb.jpg.a05232280416eb0e576834a41ee893d1.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

И аз имах вибрации на празен ход, на D. Оборотите играеха изключително малко, но бяха около 680/750 и на всеки 8-10 сек. се усещаше спад и съответно вибрации. Бях решил да си чистя дросела и след почистването, разкачих акумулатора, изчаках около минута, закачих го пак и без никакви допълнителни консуматори оставих колата да работи на място около 5-7 Мин. Сама си регулира оборотите и държи вече около 850 без значение дали е на D или N. 

Вибрациите изчезнаха. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Иванов написа:

Здравейте колеги,

 Сама си регулира оборотите и държи вече около 850 без значение дали е на D или N. 

Вибрациите изчезнаха. 

 

 

Здравей колега.

Обясни процедурата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, toniam написа:

След няколко часа ще ти пусна видео,ако мислиш,че нещо те пързалям.Лек ден!

Не съм си помислил че ме пъзаляш. Ще направя снимки и но изглеждат доста сходни, ако при теб наистина няма абсолютно никакви вибрации може би има нещо друго което вкарва вибрации при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, jijane написа:

Тоя мотор с тая кутия трябва да държи празния ход на 800±50 и не може да се настройва. Трябва да ги държи независимо от горивото. За да падат трябва да има някаква причина, но каква е тя трябва да се установи. Съмнявам се да е от свещи, защото примерно аз разлика между денсо и руския бош дето съм сложил не намирам. 

Свещите мисля да ги сменя защото не ми харесва как работят на студен мотор. На топъл са ок но докато загрее има на моменти едни странни леки прекъсвания които предполагам са от това че някой цилиндър не пали. Скоро ще си взема адаптер за да си я почвам сам и ще мога да следя за такива неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах кое да обясня. Ако е за почистването на дросела, то не го правих аз ,а ми го чистиха в сервиз, като го свалиха и търкаха с парцал и обезмаслител мисля. Като го изчистиха и сложиха, колата държеше високи обороти, около 1100. Покарах така около 2км докато не отидох до работа, там разкачих плюса на акумулатора и изчаках около минута - две. След това закачих плюса и запалих колата, без да пускам фарове, климатик и вентилатор. Никакви допълнителни консуматори. Колата работеше на място около 5 до 7 минути (може и 10 да са били) , като през това време оборотите падаха постепенно от 1100-1000 до 800/850 и така останаха ( по-скоро 850). Забелязах, че вече нямаше вибрации и колебание в оборотите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Иванов написа:

 Забелязах, че вече нямаше вибрации и колебание в оборотите. 

Общо взето така се самообучава  и спестяваш пари за същото . 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като изхвърлиш свещите Бош,почисти си и дросела както каза колегата.

Като се свали и почисти хубаво с обезмаслител добре става с Меглио,ако не си го правил.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чистил дросел до сега няма ли да стане без да го махам само да сваля тръбата от филтъра и да го почистя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Angelov_88 написа:

Не съм чистил дросел до сега няма ли да стане без да го махам само да сваля тръбата от филтъра и да го почистя

https://youtu.be/uG3G-PIcxlc

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от клипа е само забърсване аз говоря да се свали и напръска хубаво с обезмаслител да накисне и да се отмие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да съм полезен с моя опит. Колата е на 150 000км, като последните 25 000 съм ги минал аз на газ. Не съм правил още реглаж на клапани нито смяна на свещи. Никога не съм усещал вибрации при всички режими на работа. Колата работи и потегля изключително плавно. Има съвсем леко претрисане от климатроника лятно време, когато работи на охлаждане, но мисля ,че тук става дума за съвсем друго нещо. Оборотите на място на загрял двигател винаги са точно 800 на позиция N,P и падат на 750 при R,D,S.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво чакаш на 25хил но газ , че не регулираш клапаните,може би следващо твое инфо как се прави глава след като зетегнат клапаните.

Виж си и свещите обикновените се сменят на 40хил,иридиевите могат да издържат много павече.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, chus написа:

Ще се опитам да съм полезен с моя опит. Колата е на 150 000км, като последните 25 000 съм ги минал аз на газ. Не съм правил още реглаж на клапани нито смяна на свещи. Никога не съм усещал вибрации при всички режими на работа. Колата работи и потегля изключително плавно. Има съвсем леко претрисане от климатроника лятно време, когато работи на охлаждане, но мисля ,че тук става дума за съвсем друго нещо. Оборотите на място на загрял двигател винаги са точно 800 на позиция N,P и падат на 750 при R,D,S.

 

 

Сходна ситуация, пробвах да пусна всички възможни консуматори и да в този случей има повече вибрации, просто в някой моменти и без всички консуматори има леки вибрации на "D" и "R".

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих смики в различни режими, ето ги и тях:

 

При не напълно загрял мотор, вибрации няма:

image.thumb.png.51bf65ae3b7a738083c4be48bbf70eb0.png

 

При напълно загрял мотор на 'D' и "S"

image.thumb.png.9bcd64ef2cff939f0b91532a095de066.pngimage.thumb.png.7f8dc0221bf88cb77890ae05679093de.png

 

При напълно загрял мотор на "R"

image.thumb.png.0ee747041286b307f8adc6109be4bc3b.png

 

При напълно загрял мотор, на "P" "N"

image.thumb.png.7b5eb6283b2df36eb50666c352fdf1c4.pngimage.thumb.png.4a3c36b00a76bce91bc35edf539f6b5e.png

 

Ако подържа 850 оборота няма никви вибрации, освен това мисля че има и още нещо което по скоро е свързано със смеси или нещо такова, до колко стабилно работи мотора :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем  е в реакцията на ЕКУ то и компенсацията  на обороти при товар.

Това при мен и моя мотор става зле, при задръстен  дросел и IACV клапан,незнам при теб има ли го IACV. 

След почистването им особенно  на IACV клапана при моя мотор  вибрациите значително намаляват. 

И при мен вибрациите  се усилват под 800 обороти ако се задържат. 

Купих ли ги накрая тези свещи.

Та последното твое твърдение  там някъде е проблема.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би ли трябвало когато е на D или R да държи по високи оборит , тогава върти хидротрасформатора .... При мен на N и P държи ниски обороти 750 , а на D и R ги вдига на 850 ...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, CARPERA написа:

Проблем  е в реакцията на ЕКУ то и компенсацията  на обороти при товар.

Това при мен и моя мотор става зле, при задръстен  дросел и IACV клапан,незнам при теб има ли го IACV. 

След почистването им особенно  на IACV клапана при моя мотор  вибрациите значително намаляват. 

И при мен вибрациите  се усилват под 800 обороти ако се задържат. 

 

Няма идея, може би някой колега ще знае, къде се намира тоя клапан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...