Jump to content
Angelov_88

Вибрации в купето при 2.4 автомат

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Съжалявам ако повтарям темата, но не намерих информация по този въпрос в друга тема.

 

Има леки вибрации в купето когато колата е в покой на "D" или "R" , тампоните на окачването на мотора изглеждам добре, няма пукнатини не са твърди видимо,... не знам мембраната как е но колата не записва никаква грешка. 

 

Исках да попитам какъв е опита на хора със този модел и конфигурация 8ген 2.4 автомат.

Има ли ги тези леки вибрации и при вас? Не че са нетърпими ама бих се радвал да ги няма :)

Някой знае ли какво трябва да е налягането в тампона при различните режими? Или няква идея дали мога да оправя тези вибрации или си ги има по принцип.

 

Благодаря предварително

 

П.С.

Като слагах газовата смених свещите и взех на Bosch, и имам чуството че не се отразяват добре на работата на мотора, май ще трябва да ги сменям с NGK, може и частично от това да идват вибрациите. 

 

Поздрави

 

Редактирано от Angelov_88
грешка в заглавието

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леки вибрации на "D" или "R" е нормално да има, въпросът е какво за теб са "леки вибрации". За сравнение може да пробваш с аналогичен автомобил на някой съфорумец, склонен да обмените опит на живо.

В града при загрял мотор се усещат, малко по-значителни са лятото (на вкл. климатроник), а най сигурният тест е след известно извънградско шофиране. Тогава не само моторът е топъл, а и кутията (както и всичко в моторният отсек) е адекватно темперирано и усещането им е значително по-малко - клонящо към никакво.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кой  те е излъгал за тоя  Бош може за някой опелче да е добре. 

Колкото по-бързо ги изхвърлиш по-добре, докато не са направили поразия. 

Ето тук намери за твоя модел

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

И само Японско  NGK. 

Тампоните ги провери обстойно но ти да си там  един по един.Не се доваeрявай на майсторчета. 

Кога си правил опресняване на маслото и с какво, вярвам че си сложил Хонда ATF-DW1 ако е сменяно, при старо масло също не работи добре автомата.

При студена кутия  особено сутрин има вибрации. 

Но тя се предава към купето от тампоните този отзад на двигателя  е важен.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ceco_accord

Има няколко 8-ци които съм виждал на паркинга до работа ако ги засека ще ги питам да пробваме. Не мога да дам пример за "леки" вибрации но ги осещам и осещам как изчезват като тръгна.

 

Трябва да се кача в друга кола за да видя дали има същите вибрации.

 

Carpera

Като слагах газовата им казах да ми сменят свещите със иридиеви и те сложили на Бош, моя си е вината трябваше да им кажа NGK, питах ги защо Бош те ми казаха че NGK били двойно по скъпи и понеже не съм им вдигнал телефона ми сложили на Бош. Дам ще ги сменям.

 

Маслото го упресних преди 5к ама не беше барано от както е излязла от завода, та ще го упреснявам още два пъти със смяната на двигателното през 10к. Маслото го вземам от Бултрко, не бих рискувал със друго. Оглеждах ги всичките тампони и външно са 6+.

 

Някак си не ми харесва как работи мотора със тея свещи има леки прекъсвания и може и от това да са вибрациите

Тампоните никак не са евтини, та не бих ги сменил само за да разбера дали е от тях.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече не ходи при тея газаджии не отбират нищо от Хонда.Иридиевите но само на NGK  ще те изкарат тройно по-дълго от обикновенните ,на които живота е 40 хил км говорим само за NGK,

Масло си вземи от тук https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html

от общите поръчки от форума скоро ще има такава https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/

като за мен няма по-добро от ламаринената туба.

Незнам какво ти е газовото,но може и да е от него,и на бензин ли е същото с вибрациите.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Благодаря ти, ще пробвам от общите поръчки за следващата смяна :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е всички тампони на мотора и кутията да са здрави, а не само задния на мотора.

От свещите не вярвам да е, все пак са нови (но не пречи някоя да е бъгава). Друг вариант за повишени вибрации е някоя от бобините и не е задължително да е от нея, а може да е лош контакт в куплунга и. Пак няма да светва чека, но при диагностика ще се вижда ако има пропуски в запалването на конкретен цилиндър. Разбира се, щом има вибрации, стои и въпросът с реглажа на клапаните.

За предния вакуумен тампон не си спомням да е обсъждан в 8-ма ген Акорд, но за 7-ма имаше тема - виж видеата в нея:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма защо, вземи си и хубаво масло за двигателя от там.

Да както казва колегата реглажа на клапаните ,ако на газ си минал повече от 15 хил и това е първо регулиране ,отиди и виж на къде са стойностите,за да знаеш на толкова ле да регулираш или може следващия път на 20 хил.

Но при някой който е виждал на Хонда двигател отблизо и знае какво да прави.

Другото което е немаловажно при някой двигатели има външен филтър на автомата и той ако не е бутан откакто е станала кола,съвета ми е смени го.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, ceco_accord написа:

Важно е всички тампони на мотора и кутията да са здрави, а не само задния на мотора.

От свещите не вярвам да е, все пак са нови (но не пречи някоя да е бъгава). Друг вариант за повишени вибрации е някоя от бобините и не е задължително да е от нея, а може да е лош контакт в куплунга и. Пак няма да светва чека, но при диагностика ще се вижда ако има пропуски в запалването на конкретен цилиндър. Разбира се, щом има вибрации, стои и въпросът с реглажа на клапаните.

За предния вакуумен тампон не си спомням да е обсъждан в 8-ма ген Акорд, но за 7-ма имаше тема - виж видеата в нея:

 

 

Дам мислих си го това за бобините, но не вярвам да е от тях, на студено има повече вибрации и прекъсвания, като позагрее намаляват прекъсваниятя също.

Трябва да си взема преходник да си я закачам сам че не ми се ходи по сервизи постоянно. Регулаж съм правил като слагах газовото преди 5к, няма да бързам пак да правя поне за сега. За свещите четох някъде че са с различно съпротивление и за японски коли най-добре NGK или Denso, не знам дали е мит или е така.

 

Благодаря ще разгледам темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, CARPERA написа:

Няма защо, вземи си и хубаво масло за двигателя от там.

Да както казва колегата реглажа на клапаните ,ако на газ си минал повече от 15 хил и това е първо регулиране ,отиди и виж на къде са стойностите,за да знаеш на толкова ле да регулираш или може следващия път на 20 хил.

Но при някой който е виждал на Хонда двигател отблизо и знае какво да прави.

Другото което е немаловажно при някой двигатели има външен филтър на автомата и той ако не е бутан откакто е станала кола,съвета ми е смени го.

 

 

Филтъра на автомата е сменен :) , ще го сменя пак на третото опресняване пре 10к, след това на 40к ще опреснявам. Ще пробвам и с 0W30 да видим ще почен ли да го бара като е по тънко за сега 5W30 не го бара, не се налага да доливам когато карам нормално :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж  на клапаните кога за последно е правен км ,остави ли колата да престои там и на сутринта да го направят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със или без консуматори е вибрацията? Ако я има и при двата случая, при кой е по-осезаема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Повече не ходи при тея газаджии не отбират нищо от Хонда.Иридиевите но само на NGK  ще те изкарат тройно по-дълго от обикновенните ,на които живота е 40 хил км говорим само за NGK,

 

 

Иридиевите на DENSO няма ли да го изкарат поне толкова колкото иридиевите на NGK?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, jijane написа:

Със или без консуматори е вибрацията? Ако я има и при двата случая, при кой е по-осезаема?

 

Няма значение, дали е на климатик или не, вибрацията не се променя. По осезаема е при студен мотор отколкото на топъл. По някога са по слаби понякога по осезаеми, не мога да разбера от какво идва, имам чуството че има значение дали съм по баир или нанадолнище.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Cyreon написа:

 

Иридиевите на DENSO няма ли да го изкарат поне толкова колкото иридиевите на NGK?

 

Аз мисля че Denso и NGK няма да имат много разлика, просто мотора има леки претрисания и те не са постоянни ами на моменти сменял съм свещите и си мисля че е от тях, затова и се зачетох за Бош свещи на Хонда. предната ми 6та дойде от Германия със Бош и нямаше ядове ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Angelov_88 написа:

 

Аз мисля че Denso и NGK няма да имат много разлика, просто мотора има леки претрисания и те не са постоянни ами на моменти сменял съм свещите и си мисля че е от тях, затова и се зачетох за Бош свещи на Хонда. предната ми 6та дойде от Германия със Бош и нямаше ядове ама...

 

Ами и аз така мисля, ама понеже съм с DENSO Iridium и колегата каза, че само NGK ставали и аз подскочих до небето. Явно е сравнявал NGK иридиеви с други обикновени, но аз го разчетох, че освен NGK иридиеви друго нищо не става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Denso или NGK все тая като качество, за NGK просто плащаш повече, от Бош много хора се оплакват. 

Кога ти е се появиха тези вибрации, след газта и смяната на свещите ли, на бензин също ли ги има? 

Карпера те е питал и за клапаните, дали си ги регулирал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са регулирани преди 5к. вибрациите ги има и на бензин. Доста повече са когато мотора е студен но и тогава работи по грубо и самия мотор си има повече вибрации. Ако клапаните не са ок няма ли да създава и други дертове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 hours ago, Cyreon said:

 

Ами и аз така мисля, ама понеже съм с DENSO Iridium и колегата каза, че само NGK ставали и аз подскочих до небето. Явно е сравнявал NGK иридиеви с други обикновени, но аз го разчетох, че освен NGK иридиеви друго нищо не става.

Да стават и аз в момента съм с 

Denso Iridium поради факта  че ми ги предложиха на 50%.

Но бях  с NGK Iridium ако взимам пак ще е NGK Iridium. 

Когато  ги свалих  като нови бяха след  60 хил и незнам колко навъртени  от предния собственик  отвън.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Да стават и аз в момента съм с 

Denso Iridium поради факта  че ми ги предложиха на 50%.

Но бях  с NGK Iridium ако взимам пак ще е NGK Iridium. 

Когато  ги свалих  като нови бяха след  60 хил и незнам колко навъртени  от предния собственик  отвън.

 

И аз имам такива наблюдения като твоите. Моите NGK ги свалих на 90,000 км - ми те като нови, никакви забележки нито като нагар, нито като начин по който пали колата. Та сега DENSO-то е ОК, ама не знам дали ще изкарат колкото NGK. Ta затова ми беше любопитно като каза "само NGK".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/3/2020 at 2:03 PM, Angelov_88 said:

 

Трябва да се кача в друга кола за да видя дали има същите вибрации.

 

Колега, за днес имам възможност за такава проба. Ако и ти можеш днес, пиши на лично да се доразберем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, hrisimow написа:

 

Колега, за днес имам възможност за такава проба. Ако и ти можеш днес, пиши на лично да се доразберем.

Здравей колега, не проверих темата вчера и чак сега го виждам, писах ти на лично.

 

 

През почивните дни обикалях със колата и събрах малко повече наблюдения:

климатика дава отражение, просто трябва да го направиш на 'low' следката купето едобре затоплено или да накараш компресора да натовари мотора по някакъв начин.

 

Направи ми впечатление че на газ оборотите падат до 600-700 когато колата стои в покой на "D" , а на бензин почти не падат или най-много да паднат до 800. 

При палене сутрин на студено, при изцяло студен мотор вибрации има доста ако включа "D" и задържа спирачка, но те идват от неравномерната работа на мотора която се появи след смяна на свещи, като позагрее малко оборотите применро са на 1200 и включа на 'D' със спирачка вибрации няма, след това когато мотора загреее напълно вибрациите пак се появяват. 

 

На студен мотор са от свещите а на топъл от "ниски обороти"

 

Тампоните на мотора са Ок всичките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рефлаш, празния ход на 750 и вибрациите би трябвало да изчезнат почти напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, има ли опция да се регулират оборотите на празен ход? мислих че сама си ги определя спрямо натоварване и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на "P" или "N" , оборотите са на 900 , само на "D" и "R" със натисната спирачка падът надолу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като проблемът ти се е появил след смяната на свещите, смятам, че от там трябва да тръгнеш. Старите пазиш ли ги?

А знаеш ли кой точно модел на бош са ти сложили?

 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

За съжаление не знам, знам само че са иридиеви, ще проверя дали няма информация в книжката на газовата където са описали какво са сменяли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, снощи се видяхме със колегата hrisimow оказа се че тези вибрации май са си от модела :) , при неговата кола ги имаше също може би с една идея по слаби, но пък е 70 000км и 5г по млада :) .  

 

Ако подам леко газ докато съм в спряло положение със натисната спирачка и оборотите са качат на 900 всичко заспива и вибрации "претрепервания" няма.

 

Някой има ли идея как мога да вдигна оборотите, на празен ход са 900 , но на "D" спадат малко и почва да вибрира?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, могат да се вдигнат, както написах по-горе - с рефлаш. Друг вариант няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми в такъв случай най-вероятно тампоните на колегата са в по-добро състояние, но все пак тези вибрации имаше ли ги преди да смениш свещите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Rakeem написа:

Aми в такъв случай най-вероятно тампоните на колегата са в по-добро състояние, но все пак тези вибрации имаше ли ги преди да смениш свещите? 

 

Имаше ги, осетих ги още преди това, мислих си че са от тампоните на мотора ама,... мотора не мърда, няма припукване или пречукване и..... тампоните нямат пукнатини, само не мога да кажа дали мембраната в хидравличния от пред е добре. 

 

Казусът със свещите е следния, след като ги сложиха започна да пали малко по трудно, но не ми направи впечатление мотора да има някви претрисания, като паднаха температурите на вън като паля на студено докато загрее мотора има не-периодични прекъсвания > все едно някой цилиндър не пали, като загрее напълно мотора това почти изчезва или се случва много, много по рядко. Има и още нещо при пълна газова бутилка оборотите спадат по малко от колкото при почти празна, имам предвид на "D" при спряло положение.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи не е от свещите щом и преди ги е имало тези вибрации. Тампоните с времето се втвърдяват и абосрбационните им свойства намаляват от там ти идват по-силните вибрации спрямо тези на колегата с другия акорд. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Angelov_88 написа:

Някой има ли идея как мога да вдигна оборотите, на празен ход са 900 , но на "D" спадат малко и почва да вибрира?

Пробвай с включване на допълнителни консуматори. Зиме климатика не е голям фактор, а и рейката ти е електрическа, но може да нацъкаш фарове, подгреви. Би трябвало мотора да реагира с малко вдигане на оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Пробвай с включване на допълнителни консуматори. Зиме климатика не е голям фактор, а и рейката ти е електрическа, но може да нацъкаш фарове, подгреви. Би трябвало мотора да реагира с малко вдигане на оборотите.

Ще пробвам и ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едно мнение  на Маркони точно  за тези вибрации. 

Неговото  заключение  беше че Хонда в общи  линии  има пекалено голям въртящия момент  и от там малко повече вибрации от двигателя и купето. Като включим стареене на тампони ,амортизиране на двигател и агрегати,  и положението отива на масажен стол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, CARPERA написа:

Имаше едно мнение  на Маркони точно  за тези вибрации. 

Неговото  заключение  беше че Хонда в общи  линии  има пекалено голям въртящия момент  и от там малко повече вибрации от двигателя и купето. Като включим стареене на тампони ,амортизиране на двигател и агрегати,  и положението отива на масажен стол.

 

Има доста голяма разлика в вибрациите между 750оборота и 950оборота ама като не може лесно да се вдигнат, ще си я карам така. 

Както казах разликата между моята и на колегата която е 5г и 70 000км по млада разликата беше минимална (трудно дуловима), така че май Маркони е прав по скоро си е от модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От марката ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да няма леки вибрации, когато автомата е на скорост, а колата на място. Важното е че нищо по интериора не скърца и се усещат само с дупето и ръцете, но чак пък "масажен стол" не е. Ако има моменти в които са неприятни, винаги можеш да минеш на неутрална или паркинг. Все пак моторът на място и на скорост върти и кутията, а тя си е товар. По-скоро е вид резонанс на купето и по-високите обороти го изместват, но пък ако са близо до 1000 ще се повиши и разходът. Да не забравяме че това е минимална част от времето, но в големите градове и задръствания си е фактор и вид "данък" комфорт и лукс (и обездвижване на левия крак). :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моите обороти на празен ход съм ги вдигнал със 100 и всякакви вибрации, които имах, колкото и незначителни да бяха, изчезнаха. Верно, че става въпрос за 7-ма генерация, но принципно е същото и за 8-ма. Разликата в разхода не виждам, даже с другите настройки е малко надолу.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как то направи това,как ги вдигна с 100 нагоре. 

Между  другото  и аз имах съмнение  за ниски обороти  на празен ход но се оказа че стрелката  не е супер точна,при закачане то на комп си показа 750-800 колкото са за моя модел.А стрелката седеше по моя преценка на 650.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...