Jump to content
PetarStanev

Покупка на Crv 3та генерация

Recommended Posts

На 18.01.2020 г. at 23:32, niksi написа:

Кола и жена са на късмет, каквото се падне. Ако попаднеш на читав екземпляр без значение дали ще е Тойотата или Хондата взимай го. 

От двата двигателя на Хонда, аз бих заложил на 2.4 заради мощността, но и другия не е лош пък и се среща по-често.

2.4 мотора на CR-V не е ли американска разработка и с по-малко коне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На книга е с 16 коня повече. Според тестовете и ревютата бил осезаемо по-мощен. Аз лично не съм го тествал и не мога да потвърдя. Също така има и конструктивни разлики - два разпределителни вала и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че CR-V с 2.4 мотора е с по-малко коне от 2.4 на Акорд.

Ето: 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21575894805072279&slink=e56iza

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21569441216266825&slink=e56iza

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21576931675924064&slink=e56iza

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци. Реших да пиша, понеже отворих темата, а и да помогна на колегата, който се чуди между рад4 и црв. Вече съм официален член на форума. Вчера си взех 2011 crv  2.0, ръчка от северна италия, на реални 175к. Няма ръжда, купувана е от хонда представителство. Колата надмина очакванията ми. Не знам дали преди фейслифта возят по-лошо, понеже не съм се качвал, но за фейслифтовата вози уникално, поне за моя вкус. Стегнато, но и комфортно. Доста добре обира неравностите. За сравнение имам приятел с мерцедес Ц класа 2011. Вози абсолютно идентично, на 17ки са и двете коли. Двигателя 2.0 е уникален. Препоръчвам го, щом жена ще го кара, колега. До 3000 оборота е като дизел направо, изключително спокойно се кара и не се чува. След 3000-3500 втека добре тегли. Не е супер бърза, но е достатъчна динамиката за спокойно изпреварване. Купих я нов внос от Сливен. И пътя сливен -Варна, през ришкия проход и 110 с темпомата през цялата магистрала шумен-варна, Разхода беше 6.8 по табло, а и като сметна колко гориво е остснало пак според таблото идва толкова. Сега някой ще каже, че не е толкова вярно таблото, но бих казал, че има максимум 0.5 литра разминаване. Ако се вземе и Автомат, спокойствието на шофиране ще е на нивото на мерцедес, с малко по-стегната возия, която е плюс за мен в завои и като цяло. Но и ръпната кутия е доста добра. Някой от форума каза, че е имал проблеми с 1, че трудно влизала. При мен няма нищо подобно. Всички скорости си влизат мазно и лесно, а това че лоста е горе е много удобно, защото ги сменям с лекота като съм се подпрял на подлакътника. Ако имате други въпроси питайте. Мисля да и сменя само маслото на двигателя и диференциала( въпреки, че не чувам шумове при пълно завъртян волан) и филтрите. Може би трябва и ремука и ролките на компресора на климатика? Как мислите? И да регулирам клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото на диференциал  има в задния,незнам  за какви шумове очакваш при въртене на волана.

Изясни си ,като въртиш волана който  при теб трябва да е с електрическа рейката няма там масло.

Не стана ясно  бензин или дизел  е защото при дизеловите мисля че е хидравлична рейката.

Имаш заден диференциал и задължително сменяш маслото събира  1.2л до протичане от горната пробка.

Смени  маслото на скоростната кутия, ако и на диференциал и скоростната не е сменяно направи го два пъти през малко км. 

Клапани задължително проверяваш.

Когато искаш инфо дай точно  информация  двигател код скорости и тн.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, PetarStanev написа:

Здравейте съфорумци. Реших да пиша, понеже отворих темата, а и да помогна на колегата, който се чуди между рад4 и црв. Вече съм официален член на форума. Вчера си взех 2011 crv  2.0, ръчка от северна италия, на реални 175к. Няма ръжда, купувана е от хонда представителство. Колата надмина очакванията ми. Не знам дали преди фейслифта возят по-лошо, понеже не съм се качвал, но за фейслифтовата вози уникално, поне за моя вкус. Стегнато, но и комфортно. Доста добре обира неравностите. За сравнение имам приятел с мерцедес Ц класа 2011. Вози абсолютно идентично, на 17ки са и двете коли. Двигателя 2.0 е уникален. Препоръчвам го, щом жена ще го кара, колега. До 3000 оборота е като дизел направо, изключително спокойно се кара и не се чува. След 3000-3500 втека добре тегли. Не е супер бърза, но е достатъчна динамиката за спокойно изпреварване. Купих я нов внос от Сливен. И пътя сливен -Варна, през ришкия проход и 110 с темпомата през цялата магистрала шумен-варна, Разхода беше 6.8 по табло, а и като сметна колко гориво е остснало пак според таблото идва толкова. Сега някой ще каже, че не е толкова вярно таблото, но бих казал, че има максимум 0.5 литра разминаване. Ако се вземе и Автомат, спокойствието на шофиране ще е на нивото на мерцедес, с малко по-стегната возия, която е плюс за мен в завои и като цяло. Но и ръпната кутия е доста добра. Някой от форума каза, че е имал проблеми с 1, че трудно влизала. При мен няма нищо подобно. Всички скорости си влизат мазно и лесно, а това че лоста е горе е много удобно, защото ги сменям с лекота като съм се подпрял на подлакътника. Ако имате други въпроси питайте. Мисля да и сменя само маслото на двигателя и диференциала( въпреки, че не чувам шумове при пълно завъртян волан) и филтрите. Може би трябва и ремука и ролките на компресора на климатика? Как мислите? И да регулирам клапаните.

Здравеи,  колега

Нека не подвеждаме колегите с реалната действителността.Напълно разбирам еуфорията от покупката на автомобил ,но не мисля че от един ден шофиране имаш реална представа от автомобила...това сравнение с Мерцедеса е в сферата на фантастиката..двата автомобила нямат нищо общо,защото са със съвсем различно предназначение...да не говорим за ускорения и д-р.подобни неща..или Мерцедеса е леко грохнал...или не си се качвал никога на Мерцедес, BMW или друг тип лимузина....C-RV  си е едно паркетно семейно джипче ...мисля че трябва да бъдем коректни към колегите...и да споделяме само истината за да сме полезни.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на CARPERA му е трудно да схваща прочетеното. Колата е ясно, че е с R20 двигател, масло на ръчна кутия се сменя веднъж не се опресняване. Под шум от навит волан има в предвид диференциала колегата. Клапани регулираш, смени масла и филтри и спирачната течност с обслужване на спирачните апарати. 

За това дали е паркетник всеки сам си определя, колегата не иска никой да заблуждава. 

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха явно почна да измисляш нови ръководства.

Сменяш го веднъж на скоростната и толкова така ли там е вечно,това са глупости.

Ако се сменя ,а не опреснява  защо не изтича всичкото.

Нека сам разясни колегата какво е искал да каже като навие волана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, PetarStanev написа:

Здравейте съфорумци. Реших да пиша, понеже отворих темата, а и да помогна на колегата, който се чуди между рад4 и црв. Вече съм официален член на форума. Вчера си взех 2011 crv  2.0, ръчка от северна италия, на реални 175к.

 

Поздравления, със здраве да си я караш!

 

Преди 1 час, PetarStanev написа:

Не знам дали преди фейслифта возят по-лошо, понеже не съм се качвал, но за фейслифтовата вози уникално, поне за моя вкус. Стегнато, но и комфортно. Доста добре обира неравностите.

 

Най-важното е, че колата отговаря на твоя вкус и даже надминава очакванията ти. Едно е да четеш ала-бала приказки по форумите, друго е да се качиш на автомобила...Вози добре за SUV в този клас, не е Мерцедес, но и няма такива претенции. Очакваме отзиви след още няколко хиляди километра!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мислих, че стана ясно, че е 2.0 бензин. При бавна скорост и пълно завъртане на волана се чува стържене. Така беше при А3ката ми с халдекс и ксто смених маслото се оправи. На диференциала със сигурност ще го сменя и на двигателя. Castrol 5w30? Asi np или нещо такова доколкото помня от форумите. Джипката може да е паркетна, но съм се возил много пъти и на мерцедеса ц класа 2011 фейслифт, да той е на гуми 225 45 17, аз на 225 65 17, но возията е идентична. Мога много добре да преценя. Доста обективен човек съм и не намесвам еуфория при заключения. 

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам маслото на ръчна скородтна и диференциал се сменят на 60 000 км изцяло. Благодаря note!

Но на това црв влизат доста мазно ръчните, а не на метал както съм усещал при други коли, което е признак, че е време за смяна. Ще пиша пак след по- дълго тестване. Гумите също са добре, имат още 2 години живот, окачването също, не е разкрачена. Двигателя е просто перфектен. Карал съм доста бензинови, но този е много добър за спокойно каране/икономия предвид, че влачи тон и половина и има достатъчно динамика, когато ти потрябва.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако го интересува, колата е спазарена за 16 600.

IMG_20200131_090557.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, PetarStanev написа:

Доколкото знам маслото на ръчна скородтна и диференциал се сменят на 60 000 км изцяло. 

То няма частична смяна при ръчна кутия. Намери си ръководството от някъде, защото смятам, че 60000км са прекалено малко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито на диференциал нито на ръчната можеш да смениш изцяло,не изтича всичкото при тази манипулация. 

Има обща поръчка тук в форума на масла  ще намериш всички  необходими за теб там,оригинални и на добри цени.

Тоя  Кастрол  най много да се набутал на менте.

Ако чакаш да се чува метал в метал  тогава всичко е заминало по дяволите. 

Пробвай при пълен ляв на бавна скорост ако има стържене смени маслото на задния диференциал, понякога след втората смяна спира шума.събира 1.2 да не ти налеят само 1л както казах до протичане от горната пробка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не е напълно смяната, но почти. Аз си запазих час при тоя дидо от miyamoto,  но те работили само, ако те поръчват масла/части. Ще се консултирам и следващия път може някъде другаде. Другия дидо от Варна не ми дигна, гледам сега си е включил телефона, ама вече запазих, квот такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на маслато на задния диференциал е елементарна процедура,мога да ти я покажа 

Заповядай не сме надалеко от Добрич  съм.

Ако желаеш да се научиш и ти се цапа.

Тук в форума има хубави ръководства изтегли ги ще ти помогнат.

Знам за какво искат с техни масла,защото провери го дали ще ти вземат за задния диференциал цената за 2л, като събира 1.2л .

А за частите взимат и от тях едни 30%  до 40%чисти  пари.

За клапаните се оставя колата вечерта, регулиране се прави на сутринта,който от тях двамата ти каже донеси и е готова след 4 часа те лъже.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време да се занимавам, оставям я и отивам на работа. Благодаря за информацията carpera. А ако я оставя в 10 сутринта, да изстине, не става ли следобяд да направят клапаните?Ще ги проверя колко ще вземат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става .

Двигателят ти е за 0w30

https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/htmlview#

Ето ти таблицата  има описани и филтрите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами относно реглажа на клапаните, в зависимост от сезона манипулацията може да се направи в рамките на половин ден, а понякога и по-малко. Аз при фена си правя реглаж на клапаните. Човекът си има лазерен термометър с, който ми мери температурата на валовете и ако е под 26-27 градуса ги регулира. Практиката показва, че колата пада на или под тези градуси след около 3 часа от последното гасене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това  за да се заяви че може за се прави трябва да имаш много сериозни наблюдения, за ефекта след това.

Ако посочения  метод  от теб е сигурен едва ли  само  един майстор ще го е открил.

Проверено ли от теб като си го направили чрез измерване с инфрачервени термометър ,дали стойностите след като оставиш колата денонощие са същите.

Едва ли повечето майстори ще искат колата да стои дълго при тях и чак на сутринта  да правят  реглажа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един цитат от ръководството за ремонт и поддръжка на Хонда  Акорд CL 9.

 

Регулиране на хлабината на клапана:

ЗАБЕЛЕЖКА: Регулирайте хлабина на клапана само когато температурата на главата на цилиндъра е под 38 ° C (100 ° F).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, CARPERA said:

Ако посочения  метод  от теб е сигурен едва ли  само  един майстор ще го е открил.

 

Сигурен съм, че си говорил с много майстори, и знаеш как стоят нещата в 90% от случаите – кат съм правил нещо по един начин 20 години и работи, няма да ме накараш да го променя. Аз като карам кола в нов сервиз и се правя на по-невеж… какви ли работи не съм чувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах точно какво  искаш  да  кажеш. 

Ти как  си го правил 20 години или изобщо не става  въпрос за  регулирането. 

Сподели как за теб е правилно. 

Моят опит е след многократно  регулиране на клапаните донеси колата,  и ела след обед готова е,после следва ремонта на глава. 

Това е за двигател на газ,както знаем там интервалите на регулиране са по къси.

Всеки сам решава и се доверява  на майсторите важно е да знае кое как става. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид друго – това би казал средностатистическия майстор. Рядко ще намериш някой да се занимава с експерименти, термометри или да чете книги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Този е единственият който може за един ден толкоз много глупости да напише в една тема 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

vespa  наистина спри да пишеш глупости и да си вярваш че са истини.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил от коя автокъща в Сливен купи колата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA Дидо от Миямото ме посъветва, че няма смисъл от реглаж на клапаните на този етап. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 175 хил км няма смисъл от реглаж.

Значи ги е проверил и са били в стойности,или не ги е проверявал каза ли след  колко хил  км да дойдеш пак.

Как мина обслужването  веригата провери ли в какво  състояние е. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза, че е проверил всичко. Веригата е наред. Ако карам на бензин, каза че може и никога да не се наложи да я сменям. Ремъка и ролките на компресора на климатроника и те били наред. Вече на следващата смяна на масло , сиг ще е преди зимата ще провери пак.

Доволен съм, с негови масла работи само (понеже му предложих аз да си донеса, но ми отказа) Внос от Америка били. Смени на двигателя, на диференциала и филтрите. 215лв. ми взе с труда. Изглежда доста свествен. Доволен съм като цяло. Единствено маншони на предните амортисьори трябва да сменя, за да не им скъсявам живота, но не е спешно. Всичко друго и по окачване е наред на колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
55 minutes ago, PetarStanev said:

[…]Веригата е наред. Ако карам на бензин, каза че може и никога да не се наложи да я сменям.[…]

 

Че на газ повече ли се износва? Инаеч за смяната на верига, да, в зависимост как е поддържана, ти как я поддържаш и как я караш, може и да не стигнеш до нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше в предвид, че веригата на тея двигатели е доста здрава и предвид състоянието на двигателя и ако продължи да се поддържа така двигателя, най-вероятно няма да се наложи да се смени. Иначе газта влияе по-лошо на клапаните.

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обобщим колата ти е на 175 не са регулирани клапаните  проверени  са и ти  е казал Ок.

Добре но след колко ще  ги провери пак.

Какъв вискозитет е маслото , колко литра сложи в диференциала.

Да при добра поддръжка и хубаво  масло което не караш повече от 10хил може веригата да издържи повече  от 250 хил ,но и тя не е вечна,когато се разтегне и прехвърли  зъб тогава става зле. 

Какво е това американското масло. 

При бензин  клапаните бягат нагоре в стойностите,  резултата  е негативен за валовете.

Затова се информирай какви са твоите стойности  на клапаните поне инфо да ти дава на къде са.Знам че това  не става и когато питаш майсторите сякаш ги караш да издават държавна тайна.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5w30 сложи. Amsoil - внос от америка. Били качествени и само такива ползвал.Надявах се на повече подробности, но не ми каза. Може би трябваше да съм по-настоятелен, но пък и гледам да съм внимател с майсторите (все пак ми пипат колата). Взе ми 215лв за смяна на маслото, филтрите и маслото на диференциала. Предполагам всички филтри е сменил, не ми показа старите, но не изглеждаше да лъже (макар че всичко очаквам от майстори, но при толкова добри отзиви за него, реших, че няма смисъл да го обиждам като го проверявам дали ме лъже за филтрите). Масло не е останало за доливане, макар че си мисля, че той взима в по-големи количества,а не в 5литрови туби. Ще наблюдавам колко харчи. Но със сигурност още тази година преди зимата ще го сменя пак, като до тогава шанса да навъртя 10 000км е нищожен.  Като цяло цената смятам, че е нормална, имайки в предвид, че и труда влиза (не че е кой знай какъв труд,  но все пак 30-40лв)

Днес бях на реглаж, понеже волана беше изкривен малко наляво. Човека я намести доста добре. Каза ми обаче, че предните дискове са за смяна, а Дидо ми каза, че могат още  да издържат. Мерихме ги и са 24мм и си мислих при следващата смяна на масло да ги сменя и тях. Човека ми показа, че тея марки от елиткар ги дават минимум 26мм и след това трябва да се сменят. Някой да сподели мнение по въпроса? И каква марка слагате. Този от реглажа ме посъветва за Текстар. Аз преди от АТЕ бях доволен, но той имал 4 случая на рекламации. 

Редактирано от PetarStanev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дисковете + накладки има тема, където се обсъждат различни марки. Аз на Акорда отпред карам с Феродо и съм доволен. Може би другия ми избор би бил АТЕ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик :

"макар че всичко очаквам отмайстори, но при толкова добриотзиви за него, реших, че няма смисъл да го обиждам като го проверявам дали ме лъже за филтрите)."

 

 От опит ще ти кажа( като бивш субару-притежател, посетил  почти всички майстори в София от темата с,, Белите сервизи") - не съм от претенциозните притежатели, но обичам да знам, че колата ми е в ред.  Плащам и висока цена! Нито един от тези прехвалени майстори, не ми оправда доверието--все имаше нещо, което да ме направи недоверчив накрая!  Все байганьовски номера накрая(  и в момента, единственият останал такъв, го хванаха други колеги, и потвърдиха моето мнение)! Сменил си ми някаква част по колата--искам го на хартия и в картон,, старата".. Поне докато не се уверя, че,, майстора" работи коректно!?  Има и останали малък процент, които са наистина честни с нас- ама е въпрос на късмет и много търсене! 

Надявам се да разбереш, смисъла на казаното от мен🙄🤫😉😏🙏

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, PetarStanev написа:

5w30 сложи. Amsoil - внос от америка. 

 

Че къде във Варна работят с Амсойл? Ако е такова маслото е супер. И цената също. И аз искам такова, но нямат подходящо за дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Bizzito написа:

 

Че къде във Варна работят с Амсойл? Ако е такова маслото е супер. И цената също. И аз искам такова, но нямат подходящо за дизел.

https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=26786&start=40

Ето ти един коректен търговец на Амсоил! Праща бързо и колегите са доволни😊

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...