Jump to content
PetarStanev

Покупка на Crv 3та генерация

Recommended Posts

Колега, двете коли изглеждат добре, но са на доста километри. Възможно е да са истински, при мен за 1 година и 27 к км няма никакво износване на интериора, а сме ходили на морета, къмпинги, маже се яко от детето какво ли не.. (седалките са ест. кожа, не алкантара).

 

Кумът ми си взе май месец от Германия фейслифтова 2.0 ръчка, на 91к км (истинска) за 13400 евро, бях с него тогава. От лични впечатления (аз имам пре-фейслифт, 2.4 автоматик), автоматика е изкл. по-приятен за каране. На ръчката е много "тегава" първата скорост и е голяма мъка в града да се шофира тази кола. Извънградски "ластици" изискват връщане 2 предавки надолу, а разходът между 2.4 автомат и 2.0 бензин е незначителен (по спомен ни даде 9.5 за 1800 км., 120-130 каране, моята даде по спомен 10.5 със 130-140). С автоматика на хондата се свиква доста лесно, а с режими D3 и D2/1 има известни възможности за игра.

 

Лично, много ми харесва визията на фейса, с тези 18-ки джанти и броните, но това е глезотия. Не ми харесва синия дисплей на таблото, на пре-фейса е бели символи върху черен фон, много е красиво.

 

Шум - усеща се по-ниското ниво на шум при фейслифта, най-вече при скорости над 120 км/ч. 

 

Подлакътниците изобщо не са такъв фактор - много ги мислих преди да купя моята, но изобщо не усещам дискомфорт от по-тесните подлакътници, а аз не аз съм глиган 1.90м/95 кг.

 

Скоро преглеждах обявите в немското моби-ле, имаше няколко читави 2.4 автомат за по 9-10 к евро, на по 50-70 к км. За внос от там мога да ти споделя много. Препоръчвам ти да се замислиш за такава кола. Фейс, автомат, няма да намериш лесно, ако изобщо намериш. В Русия има стотици (бях гледал преди много), и са изкл. красиви коли, но вноса ще е одисея, а цената ще отиде на 14-16 к евро (има мито, а избягването на плащането на голяма сума изисква специални познания и контакти в района на Варна).

 

Бях така резервиран към автомата, изобщо не съжалявам за избора си. А искам да ти кажа, че с бебе в колата, автомата е голямо предимство (ситуации, бол). Иначе, тази кола е наистина много практична, ще я оцениш многократно, когато се сдобиеш с нея.

 

Ако имаш път към София, с удоволствие бих ти дал да покараш малко, за да усетиш предимствата на автомата (казвам го, защото минах през големи премеждия, докато си купя моята кола, и докато избера модела, изобщо).

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за изчерпателния отговор колега. Наистина ме замисляте за автомата. Но щом за 9-10к евро са на по 50-70к реални, за 16-7к лева би трябвало да са на 150-80к реални, което е приемливо за мен. Ще дебна още, не бързам като цяло. Имам още няколко месеца докато стана истински семеен :D 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших да набия толкова пари за 10-годишна кола, защото исках да нямам грижи с поддръжката. Засега се оправдава - сменил съм само пистов ремък и обтегач (към 300 лв. май беше всичко) за 27 к. км. Взех моята на 48к км за 12к евро. 

 

С планирания ти пробег, явно няма да имаш типичните периодични проблеми, свързани с голям пробег. Опасявам се само да не се наложи да изживееш същите проблеми при очаквания нисък пробег. Но, в крайна сметка, всичко се преживява, не са чак толкова скъпи за поддръжка май, тези коли. 

 

Но, ако не си карал, покарай и ръчка 2.0, намери от някого, вземи под наем за ден, плати си, уреди се, усети я. Много е тегава работата с тази първа скорост, мен изкл. много ме дразнеше. Иначе, с твоето каране се преживяват 2.0 бензинката, пък и с бебето в колата, едва ли ще изпреварваш тирове в Кресненското дефиле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седи Асан с Айшето  и малкия Азисчо , и минава комшията и носи една чанта . 
Асан - Комшо що носиш бе ?
комшията - кювтета купих ще пържа на тиган
Азисчо  -Тате що е тва кюфтета ?
Асан  - топчета от месо 
Азисчо - и тате убавили са тея кюфтета ?
Асан - ОО много са хубави 
Азисчо - А ти ял ли си ?
Асан - Не съм ял  ма един де е гледал как ги ядът каза че били много хубави .

Малко по късно като изчета всички мнения ще пиша , инак ще схванете вица надявам се ?

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, fenabg написа:

После веригите па били скъпи ми скъпи са .

 

Нещо за веригата на бензина да кажеш? От твои колеги съм го чувал. Ако бензинов е за смяна на верига не е поддържана, бягай надалече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Bizzito написа:

 

Нещо за веригата на бензина да кажеш? От твои колеги съм го чувал. Ако бензинов е за смяна на верига не е поддържана, бягай надалече...

Не е вярно , веригата е елемента които има триене желязо в желязо , триене което се намалява и редуцира  от маслото , с Дани  много пъти сме ги зачепвали в дискусий . Има си ресурс и при достигането му трябва да се смени . Много пъти съм давал една 3та генерация която поддържам  и е на над 250к  и все още не е за верига . Всичко е и до маслото  но най много ги скапват със смени на над 15к .

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия скапани вериги. Даваш 16-20 хиляди лева за кола и ако не можеш да си позволиш да смениш едни вериги или пък съединител за 700-800 лева, или ти е скъпо, то тая кола не е за теб. Като дойде време за смяна на верига/съединител, сменяш и продължаваш. От лоша финансова култура следва и монтаж на някакъв китайски сбирщайн газова и се почват драмите с клапани, обороти, вървеж и т.н.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, PetarStanev said:

 

Мерси за изчерпателния отговор колега. Наистина ме замисляте за автомата. Но щом за 9-10к евро са на по 50-70к реални, за 16-7к лева би трябвало да са на 150-80к реални, което е приемливо за мен. Ще дебна още, не бързам като цяло. Имам още няколко месеца докато стана истински семеен :D 

Човек нук нама такова нещо

. Тези  по на 50-60 или по на 150хил може да ги вземеш ако пазариш колата  от първия собственик. Тук влизат само дрънгели счупени от каране  по на 400 хил и нагоре и хоп ама всички стават 160 на 175хил.

Няма такава кола в Бг вкарана  отвън в автокъща на 150 хил км и да ти я дадат на 16 хил  лв.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, CARPERA написа:

 

Няма такава кола в Бг вкарана  отвън в автокъща на 150 хил км и да ти я дадат на 16 хил  лв.

 

Преди 4 години вкарах сивик 6та на 86000  , в момента един приятел продава хибрид на 68 000  и все доказуеми км . Всяко правило има изключения .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нали това написах ако я вземе от  първия собственика  не от автокъща .

Такива изключения се продават  за часове.

Дано да има късмет за попадне на такова.

Никой не написа че автомата изключително много пази веригата, и там  наистина може да попадне на кола с читава верига.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се сменя ангренажен ремък така и верига , не знам какво им се плашите толкова . 200 000 им интервала .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, jijane написа:

Стига с тия скапани вериги. Даваш 16-20 хиляди лева за кола и ако не можеш да си позволиш да смениш едни вериги или пък съединител за 700-800 лева, или ти е скъпо, то тая кола не е за теб. Като дойде време за смяна на верига/съединител, сменяш и продължаваш. От лоша финансова култура следва и монтаж на някакъв китайски сбирщайн газова и се почват драмите с клапани, обороти, вървеж и т.н.

 

Какъв е проблемът да се обясни на човека, щом пита. Аз ако не се бях информирал предварително тук щях да остана приятно изненадан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е проблем да сменя веригата. Но съм сигурен, че бензинките, особено от Швейцария не са на 400км. За дизелите може, но като гледах цените в швейцария и по нашите автокъщи, съм почти сигурен, че тези за 16-7 са на реални 170-200к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си мислиш че тези които си гледал там са тук по нашите автокъщи,повярвай тези които ги гледаш автоджамбазите ги заобикалят иначе щяха да са благотворително дружество.

Извинявай но като чета постовете ти,не варвах че има все още  хора вярващи в истините  в обявите за коли.

Ти си перфектния купувач за автокъщите,вземи някой с теб ако ще взимаш кола от автокъща ,който не  вярва толкова на автоджамбазите.

Най-добре си вземи кола отвън,от собственик на който колата му е пред къщата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига се филмира. От автокъща си купих 14 годишно ауди и беше на реални 240 000км. Не съм имал проблем. Има доста некачествени, но има и читави. Баща ми също от авткъща си взе мерцедеса и също беше на реални, провери го в мерцедес. 4 години кара без да е сменял верига, чак наскоро я смени.

Бензиновите коли са много по-добре от дизеловите, а той дори си взе дизелова.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правило на форума предходно мнение не се цитира.

 

Успех в закупуването на колата най-лесната част.

Ако избереш автоматик заповядай не сме далеко ще те науча как сам да си смениш,маслото в диференциала и автомата,и цялостно да си смениш спирачната течност.. и тн.Ако ти се цапа и още други неща.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам за цитата.

 

Иначе благодаря за предложението. И аз съм от Добрич, така че може и да се възползвам. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Това с волана е също много относително. В Италия това се случва от силното слънце в горната и лявата част на волана при целодневно стоене на паркинга а не от каране. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Карпера, първо му покажи, как се кара автоматик. После, как да изпреварва и как да изчезне от рискова ситуация за две секунди. Щото сам няма как да го научи от 2км тест драйв, или от 1 ден с автомата на приятел, докато А3-ката е в сервиза. Това сериозно, не се бъзикам.

 

п.п. Автоматика на Хонда е адаптивен, както и i-vtec. Настройват се според стила на каране на шофьора. Караш агресивно - имаш нормален (да не казвам спортен) автомобил, караш пенсионерски - имаш тромав, пенсионерски автомобил. Това от 10г и над 200К км с Хонда CR-V автоматик. Вече 3-та година карам и камиони автоматик. Нема такова удоволствие.

 

п.п.п. Написаното да не се приема като агитация за закупуване на автоматик. Просто реплика към противниците му.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Дайде един безплатен съвет тук, каква толкова философия има за изпреварването :D Щом има ограничено време/дистанция за изпреварване – оставя дистанция до предната кола и започва да се засилва към нея в такъв момент, че да може да се изнесе точно когато вече има възможност да започне изпреварването и когакато е близо до колата пред него. Така ще започне същинското изпреварване с по-голяма разлика в скоростта и ще минимизира времето в насрещната лента. Или в свалянето на предавките е тайната?

 

Редактирано от dindin
Офтопик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Безплатен съвет  мисли за теб и тези които возиш или те чакат вкъщи.Винаги се получава.

 

Редактирано от dindin
Офтопик
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Поста на колегата Kras-mir:

 

Карпера, първо му покажи, как се кара автоматик. После, как да изпреварва и как да изчезне от рискова ситуация за двесекунди. Щото сам няма как да го научи от 2км тест драйв, или от 1 ден с автомата на приятел, докато А3-ката е всервиза. Това сериозно, не се бъзикам.

 

п.п. Автоматика наХонда е адаптивен, както и i-vtec. Настройват сеспоред стила на каране на шофьора. Караш агресивно - имаш нормален (да не казвам спортен)автомобил, караш пенсионерски - имаш тромав, пенсионерски автомобил. Това от 10г и над 200К км с Хонда CR-V автоматик. Вече 3-та година карам и камиони автоматик. Нема такова удоволствие.

 

п.п.п. Написаното да не се приема като агитация зазакупуване наавтоматик. Просто реплика към противниците му.

 

 

Това трябва да се прочете от любителите на ръчката

 

 

Редактирано от dindin
Повтаряне на мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина много ме замисляте за този автомат. Вкарахте червея в мозъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петър, с извинение за това, че ще е поредното ми мнение, може би изкривяващо основната линия на дискусия:

 

Търсих кола супер много време. То не бяха фордове, субарута..бях изключил тотално ЦР-В-то, защото бях карал ръчка 2.0 и се бях отвратил от супер грубата работа на тази кутия (лично мнение, колеги!) - имах Форд Фокус, а на него скоростите му влизат като масълце. Накрая, след 2 месеца тръшкане се качих на една (бивша?) форумна 2.0 автомат и реших, че ще е такава. Тогава не знаех нищо за 2.4 автомата и по случайност намерих във Франкфурт една, която и взех.

 

За автокъщи, швейцарии и т.н. - катко казах, взех моята от автокъща до Франкфурт, с всички документи (фактури за обсл.). След това, като ходихме с кума ми, обиколихме 5-6 автокъщи (1000+ км) и попадахме на ТОТАЛНИ боклуци и тотални отрепки-продавачи. Накрая си взе 2.0 ръчка, фейс, но, както той каза: синтетично щастие - той си нави в главата, че му харесва, и си му харесва. Колата е бижу, просто ръчката мен лично ме дразни.

 

Швейцария не е изключение. Има читави, има и не-читави. Дори на Горубляне е така - условно казано, на 20 коли, 1 е истинска. Ако можеш да провериш добре колата и някой се навие да ти гарантира нещо (може да стане и чрез договор , защото по закон продавача предоставя 6-месечна гаранция за скрити дефекти - казвам ти го, като адвокат), купувай, ако ти хареса нещо. Но, приятелски съвет от непознат млад татко - не се осланяй на "Швейцария, 160 к км, 16к лв.". Няма такова нещо, бъди много предпазлив и бдителен.  Всичко е ад-хок и зависи от случая, т.е. конкретния автомобил.

 

(проверих обявите в немското мобиле - преди 10 дни имаше една 2.4 автомат от собственик, снимал си талона, на 70-тина хиляди км за 9500, сега я няма; същевременно, една на 73 к км стои от миналия декември непродадена).

 

И другото е - надявам се оценяваш отзивчивостта на шаманите тук. Преди да си купя Баба Хонда, много спамих и се занимаваха с мен тук, форума е страхотно място. Дано информацията тук ти е от полза и да ти помогне за кристализацията на желанията ти и мотивировката за осъществяването им. 

 

Иначе, правилно колегите казват: общото правило е, че читавите 3-ки се продават на секундата. Януари имаше една за 28 хиляди лева, 2012 г. на 150 к км., българска, продаде се за 1 ден, не стигнах да я погледна. Просто са читави машинки и се карат все повече.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Павеле,

Няма философия, няма инструкции, няма съвети. Всяка една пътна ситуация е различна, колкото и да прилича на предишна такава.

 

Както каза Карпера, всичко се свежда до правилна преценка.

Да знаеш, какво караш.

Да знаеш, как да го караш.

Да знаеш къде го караш.

Да знаеш собствените си възможности.

 

Най-важното при каране на кола е (перефразирам Карпера) софтуера на ECU-то на задкормилното устройство.

 

п.п. Когато минах едни 3000км за седмица, показвайки забележителностите на Англия на един приятел с първото ми CR-V RD1 JDM автомат, той вика:

- Абе ти тоя джип го караш, и той върви като лека кола!

 

 

Редактирано от dindin
Офтопик
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Преди 8 часа, PetarStanev написа:

Наистина много ме замисляте за този автомат. Вкарахте червея в мозъка.

Не е още вкаран  може през почивните дни да караш 1ген на газ, автомат .

Да видиш как супер върви на газ  ,напук на легендите че като сложиш газово (това важи за сборните комплекти,китайско полско турски части) колата се спъва, с хубаво газово лети, и разхода е с литър газ повече която е 94 ст  от бензина. 

Преговарям с приятел с 3ген преди фейса за пробно каране за теб.

Не обещавам нищо.

 

Ето един много добър пост за газта написан от Маркони и копиран от колегата. 

 

номер 41 втора страница

 

 

 

 

Редактирано от dindin
Офтопик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Карпера, но няма нужда да занимаваш хората.  Повече ми е приоритет да е читава колата, пък каквото дойде. Газта не съм я изключвал като вариант. Майка ми кара вече 10 години на газ една и съща кола. Ако е качествена и добре монтирана, няма разлика във вървежа. Но при моите малко километри ще я избивам към 4 години по груби сметки. Ще започна на бензин и ако случайно се промени нещо във живота ми и километрите, винаги имам вариант да мина на газ. 

 

 

1 hour ago, Vorpatril said:

Петър, с извинение за това, че ще е поредното ми мнение, може би изкривяващо основната линия на дискусия:

 

Търсих кола супер много време. То не бяха фордове, субарута..бях изключил тотално ЦР-В-то, защото бях карал ръчка 2.0 и се бях отвратил от супер грубата работа на тази кутия (лично мнение, колеги!) - имах Форд Фокус, а на него скоростите му влизат като масълце. Накрая, след 2 месеца тръшкане се качих на една (бивша?) форумна 2.0 автомат и реших, че ще е такава. Тогава не знаех нищо за 2.4 автомата и по случайност намерих във Франкфурт една, която и взех.

 

За автокъщи, швейцарии и т.н. - катко казах, взех моята от автокъща до Франкфурт, с всички документи (фактури за обсл.). След това, като ходихме с кума ми, обиколихме 5-6 автокъщи (1000+ км) и попадахме на ТОТАЛНИ боклуци и тотални отрепки-продавачи. Накрая си взе 2.0 ръчка, фейс, но, както той каза: синтетично щастие - той си нави в главата, че му харесва, и си му харесва. Колата е бижу, просто ръчката мен лично ме дразни.

 

Швейцария не е изключение. Има читави, има и не-читави. Дори на Горубляне е така - условно казано, на 20 коли, 1 е истинска. Ако можеш да провериш добре колата и някой се навие да ти гарантира нещо (може да стане и чрез договор , защото по закон продавача предоставя 6-месечна гаранция за скрити дефекти - казвам ти го, като адвокат), купувай, ако ти хареса нещо. Но, приятелски съвет от непознат млад татко - не се осланяй на "Швейцария, 160 к км, 16к лв.". Няма такова нещо, бъди много предпазлив и бдителен.  Всичко е ад-хок и зависи от случая, т.е. конкретния автомобил.

 

(проверих обявите в немското мобиле - преди 10 дни имаше една 2.4 автомат от собственик, снимал си талона, на 70-тина хиляди км за 9500, сега я няма; същевременно, една на 73 к км стои от миналия декември непродадена).

 

И другото е - надявам се оценяваш отзивчивостта на шаманите тук. Преди да си купя Баба Хонда, много спамих и се занимаваха с мен тук, форума е страхотно място. Дано информацията тук ти е от полза и да ти помогне за кристализацията на желанията ти и мотивировката за осъществяването им. 

 

Иначе, правилно колегите казват: общото правило е, че читавите 3-ки се продават на секундата. Януари имаше една за 28 хиляди лева, 2012 г. на 150 к км., българска, продаде се за 1 ден, не стигнах да я погледна. Просто са читави машинки и се карат все повече.

 

Благодаря отново за изчерпателния отговор. Дано имам и късмет :D 

 

П.П

С цел да получа доза хейт, снощи случайно попаднах на Toyota Auris na 120k km 2015 от официално представителство на тоята, 1.6 бензин, за 17 900. Та понеже съм доста рационален човек, мозъка почна да ме гложди, че си заслужава, въпреки че сърцето е на друго мнение. Моля да ме разубедите, че съм в грях :D

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Да продължавам ли (някъде там, дълбоко-дълбоко, има патерица в калъфче)? Багаж за 2 седмици колела, триатлони, къмпинги с бебе. Колко Аури-са ти трябват за това? Имали ремърке Ауриса?

20190904_064936.jpg

Редактирано от Vorpatril
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно ли ти е багажното място? Искаш ли 4x4? Тогава - SUV.

От друга страна Тойотата ще е  по-икономична за града. Само че тази цена ми се вижда височка като клас автомобил/пробег.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, Vorpatril said:
  Reveal hidden contents

 

Да продължавам ли (някъде там, дълбоко-дълбоко, има патерица в калъфче)? Багаж за 2 седмици колела, триатлони, къмпинги с бебе. Колко Аури-са ти трябват за това? Имали ремърке Ауриса?

20190904_064936.jpg

Убеди ме със снимката :D. 4x4 не толкова, колкото височината ме блазни и това, че мога да стана доставчик на перални и хладилници с тоя багажник :D

Аз съм и по палаткуването, така че определено ще има полза от багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то това е едно от най важните неща в един автомобил,иначе ще карам скутер.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,  

Дойде моментът да купуваме 4х4 и се колебая между CR-V III и RAV 4. Задължително ще е бензин и автоматик. За CR-V -то се чудя дали да е 2.0 или 2.4 мотора. Колата ще я кара жена ми, така че конете и голямата пъргавост отстъпват място на надеждността и сигурността. Моля да споделите мнения/впечатления. В другата тема ще пусна две обяви на конкретни коли.

Дали да е РАВ или CR-V, няма да питам тука 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей питаш нещо и си отговаряш,какъв точно е въпроса.

Впечатления има безброй теми за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Не съм си отговорил на нищо към момента. Не вярвам някой във форума на Хонда да ми каже купи си Тойота, просто споделих между какви коли се чудя. 

Преди да пиша прочетох доста мнения из форума, но много от темите се размиват. 

Въпроса кой от двата бензинови двигателя да избера и кой е по надежден при положение, че колата ще се кара основно градско от жена? Разходът на гориво не ми е проблем. 

Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо някой тук да не ти каже да си купиш Тойота. Като бивш притежател на Корола мога да ти кажа че е страхотна кола. Ако искаш седан, взимай. Когато търсих СУВ се отказах от РАВ заради дървената возия - малка кола с окачване на ленд кукурузер, багажника който се отваря като порта на гараж и това че тм ауто имаха фиксиран маршрут за тест райд само по булевард за 15 мин. В момента може да е различно, не съм ходил от там, нямам повод да си сменя колата.

От Бултрако ми казаха да си избирам къде да карам и да карам докато реша да я купя, качвах се по тротоари, дупки из циганските махали, паважи, засилки по виражи... Общо взето, знаят как да продават.

И да повторя Карпера - не разбрахме въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса го написах по-горе:

"...кой от двата бензинови двигателя да избера и кой е по-надежден при положение, че колата ще се кара основно градско от жена? Разходът на гориво не ми е проблем."

 

Относно това защо не очаквам някой тук да ми каже да си купя Тойота Рав 4, е че CRV и RAV са основни конкуренти в този клас. Хората в този форум са избрали CRV, нормално е да препоръчат тази кола освен ако не са попаднали на някоя много крива бройка.

Мнението ми е, че и двете коли са достатъчно добри, всяка със своите плюсове и минуси. Имах шанс да карам RAV 4 2008 година и съм съгласен с теб, че вози дървено и като оборудване е по-спартанска. CR-V до момента само съм разглеждал и изглеждат по-пипнати от равчетата. Скоро мисля да направя и тест драйв, за да имам база за сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като мощността не е от голямо значение вземи с двигател R20 който е разработен от инженерите на Хонда през 2006г. По евтина и по често срещана кола. Другия 2.4 е по стария двигател и се монтира на коли за американския и канадския пазар. Има доста оплаквания за разход на масло. Тук в Европа се монтира на Акорди от 2003г.

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола и жена са на късмет, каквото се падне. Ако попаднеш на читав екземпляр без значение дали ще е Тойотата или Хондата взимай го. 

От двата двигателя на Хонда, аз бих заложил на 2.4 заради мощността, но и другия не е лош пък и се среща по-често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май при колата има по-голям шанс да разбереш някои неща предварително, докато при жената си е чиста руска рулетка с 5 куршума в барабана 😅

Аз след още ровене и четене май се насочвам към 2 литровият двигател. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...