Jump to content
Deodriver

Проблем с фарове(ксенон) след смяна на съединител. 2.2CDT-i

Recommended Posts

Здравейте,колеги.След като оправихме парното,споменах,че ми пребуксува  съединителя.Реших да отстраня и този проблем и я вкарахме през изминалата седмица за смяната.Мислех,че може да се размине само с съединител,но уви и маховика беше за смяна.Който е правил тази процедура знае,че се сваля целия мост на тая японска хлупка и още куп работи.След като всичко се събра и колата вече е в движение,се оказва,че фаровете са забити ниско долу.При ремонта колата беше на вдигащата се естакада,която в средата си има крик,който вдигаше само предната част на автомобила.Проблема си мисля,че идва от  начина по който е стояла при ремонта колата(с вдигната предница) и по-точно от датчите за нивото на фаровете,които са отпред и отзад от дясната страна.Някой имал ли  е продобен проблем и как го е решил?Дали на диагностика ще излезе нещо или просто трябва някаква калибрация на датчиците?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на са датчици, а обикновени потенциометри с рамо. Провери дали след ремонта са закачили рамото към окачването на автомобила. В момента е в крайно долно положение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимо всичко беше закачено.Утре ще гледам отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как и да е вдигана и на каквото и да е е все тая . Счупено рамо на датчиците , механична повреда , и тн варианти много . Даже ако не бъркам май можеха и да се превъртят . Виж дали не са блокирали шарнирните връзки или да им е счупен крепежа . Защо всеки дизелджия се самозаблуждава че маховика ще му се размине , просто живота му е 20к над съединителя .

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, fenabg написа:

 Защо всеки дизелджия се самозаблуждава че маховика ще му се размине , просто живота ми е 20к над съединителя .

 

Защото нямаше никакви симптоми,никакви вибрации,шумове или дрънкане.Реално можеше да изкара още 10-20хил. сигурно,но държа всичко да е наред,а и цената въобще не е страшна на комплекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Deodriver написа:

 

Защото нямаше никакви симптоми,никакви вибрации,шумове или дрънкане.Реално можеше да изкара още 10-20хил. сигурно,но държа всичко да е наред,а и цената въобще не е страшна на комплекта.

И след 15к пак ли щеше да сваляш кутията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, fenabg написа:

И след 15к пак ли щеше да сваляш кутията ?

Затова съм го сменил,за да няма втори рунд.Реално не е проблема,че ще се сваля пак,а че колата е в сервиза и се създава неудобство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.Оказа се обърнато лостче на потенциометъра.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...