Jump to content
vladoe

Грешка Р0172 и двигателя работи неравномерно

Recommended Posts

Колеги колата е хонда fr-v 1.7 бензин 125 коня, двигателя работи леко неравномерно. Смених свещи имаше лека промяна, взех 1 бобина пробвах на всеки цилиндър, за да проверя дали не е тръгнала някоя, но пак нямаше разлика. Като влезне в оборот няма проблем. Накрая светна чека прочетохме грешката Р0172 богата смес. Та въпроса ми е от кои датчик може да прави проблем или егр или дюзи бензинови. Колата има и газова lpg tech. Другото което не ми харесва че свещите ги развих с 300 зора даже отива да повлича резба. Свещите май излизат леко в горивната камера трупат нагар и кат тръгнеш да развиваш се получава тоя ефект. Викам да не да са били по дълги да са ги объркали, но и новите бяха същата височина, ако някой се е сблъсквал ще съм благодарен да сподели опит. 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли сложи като свещи

https://www.ngkntk.com/bg/prilozhenie-za-namirane-na-chasti/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/HONDA/FR-V/ZFR6J-11/6221/

това дават за тоя двигател.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде с такива първия път което беше преди 9 месеца смених ги малко след това ми дадоха абсолютно същите защото спука една тетка на газовата и прегря доста и взе да прекъсва пак трудно ги извадих имаше една с леко пукнат електрод смених ги и доста се подобри работата, но пак имаше леко претрисане. Обаче с карането се задълбочи най вече докато е студена,и се хванах пак да ги сменя и ми дадоха пак NJK, но двуполюсни с тях се оправи сутришното тресене, но има леко треперене което го нямаше като я взех. Инак ги налагах на височина са същите, но работи по добре с двуполюсните пак са NJK, а старите бяха безупречни поне на око 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи клапаните ! Сложи това K20TT денсо  и пиши пак . Ако няма от къде да си вземеш денсо ми пиши имам всички денсо ползвани за хонда на склад.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От газовата е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещите малко ме е страх да ги развивам че предния път над 1 час ми отне лека полека и беше тръгнало да повлича резбата на главата. За кои клапани имаш напредвид 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, vladoe написа:

 За кои клапани имаш напредвид 

Центровка на всмукателните и изпускателните клапани на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола  ходила  ли е при майстор  който  разбира  от Хонда.

Че май  доста лоши интервенции  е получила.

Другата ти тема за HRVза IACV на клапана и циментиронето му незнам  какъв  майстор го е направил,но ако е пипал и друго по колата,сега  ти му сърба супата.

Да не е била и тази там. 

Клапаните  регулирани ли са  и как го направиха. 

Кой ти дава  тези акъл и за двуполюсни свещи.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам тема за Нr v то което е на майка ми и го оправих благодарение на вас, затова предпочитам да се консултирам първо във форума и тогава да прибягвам до по скъпи интервенции и пишман майстори. Фр- в то е на бащата и нямаше проблеми докато не го прегря и заработи на 3 цилиндъра, но след смяната на свещи се подобри доста дори незабележимо се усеща че работи нестъбилно само в ниските затова предполагам е нещо дребно. Грешката най вероятно предполагам е от газовата понеже я изтрихме и не се е появявала. Ще опитам с регулиране на клапаните може и от там да е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за двуполюсните свещи такива им излезнаха на каталога и викам ще ги пробвам с тях работи още по добре 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли от кога не са регулирани клапаните. 

Кога е сложен, газовото и на колко  хил км е с газовото. 

Защо е преграла колата, и какво направихте след прегряването.

Кой каталог гледаш на NGK  не дават нищо такова.Вземи си NGK но Японски не тук  продаваните Френски. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая година я взехме колата беше с газова която правеше проблеми постоянно светеше чека за ланда сонда и като подадеш повече газ превключваше на бензин сама и затова я сменихме с lpg tech преди 2 месеца с която няма проблеми и чека не беше светвал до ония ден. Прегряхме я както кара се пукна една тетка на старата газовата понеже беше пластмасова бащата късно видял стрелката че е прегряла, но мисля че няма проблеми няма да е месила антифриз масла само това леко прекъсване на оборот. Свещите имам отстъпка в автохит първия път като вземах им излезна еднополюсни njk и старите бяха същите даже номерата бяха същите. Сега като ги взех им излезнаха двуполюсните мисля че бяха френски нжката. Клапани не сме регулирали и на доста места четох че японските трябва на 50000 минимум да се регулират аз имам опел и ауди на много километри и такива проблеми не съм имал 🙂. Едно приятелче кара сивик и той имаше проблем регулираха му клапаните вика колата заспа 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с клапаните не е проблем,на всички бензинови Хонди се регулират през определен пробег от км.

Ауди-то и Опела са с хидравлични клапани, затова нищо не си правил по тях.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 хил  това е ако се кара само на бензин се регулират.Кола колко е карана на газ  без регулиране ,като това време  е прегрявана колата,ако това е така не бих карал  колата и км повече,.Моли се  да не са потънали клапаните. 

Направи  регулирането по-скаро

На Хонда се регулират клапаните мислех че ти е станало ясно  от HRV то.

Когато си на газ  се прави на 20-25 хил ,но това при хубово газово и много добри настройки.

При газово  сборен комплект и газаджия  който само плямпа на 15 почват да затягат клапаните.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hr- v то се кара малко и засега няма проблеми, но fr-v то се кара доста най вероятно си е за регулиране на клапаните. Според мен няма проблеми след като я прегря вече е навъртяла над 5 хиляди километра 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те като  затягат клапани не се появяват огромни проблеми ,единият е неравномерно робота на двигателя ,и ако се продължи така само вкопаваш клапани.Можеш да се информира колко е ремонт на глава.

Значи не знаеш изобщо на  колко са регулирани  и откога се карат така .

От Хонда  са казали че се регулират клапаните,  на всеки в сервизната ръководство пише на колко.

Според тем щом няма проблеми карай я така.

В най скоро време ще правиш  глави и на двете  коли. 

За да не се случи това регулираш и после  следиш за изминати километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя главата ще се сменя със свещите ме съмнява. Това са първите хонди в семейството и затова не съм толкова информиран сигурно там ще е проблема сега трябва и майстор да намеря да е в час процедурата. Иначе одеве пак ми светна чека явно има някакъв проблем със сместа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прочети малко  има я информацията  тук.

Регулирането  се прави закарваш колата престоява в гаража на майстора  и на сутринта на студен двигател  се регулират. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така бая време не съм писал понеже имах малко семейни проблеми. Първо смених свещите както колегата препоръча денсо К20 ТТ минах пак 200 300 км без проблем и пак същата работа стана при запалване сутрин на 3 цилиндъра докато позакрепи на 4, вече взе и да придърпва и лампата на компютъра почна и да премигва. Ония ден отворихме капака на клапаните замерихме хлабините всичко беше в допуск. Днес закарах колата в хонда сервиз прочетоха грешките им даде проблем 1и 2 цилиндър сместа, казаха че откъм датчици всичко е перфектно и проблема е механичен замериха компресията дали няма клапан или междуцилиндрите проблем, но всичко е точно 12 компресия на 4 те. Колата негуби антифриз, но за тях най-вероятно е за гарнитура на главата. Единствения проблем е че в радиатора винаги няма литър антифриз, а разширителното казанче е пълно и като го изсмучеш от казанчето в радиатора пак си го връща (което не е нормално), но пък не се губи. Казаха че ако се сменя гарнитура освен шлайф на главата било задължително да се сменят сегменти лагери, и блока да се челоса ( което ми се вижда в повече), понеже хондите били капризни. Та ако имате някаква идея че станах пишман с тая кола бих се радвал да споделите 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В радиатора трабва да са поне 3л.

Опиши проблема  кото загрее  пълни казанчето  до къде . Интересно че ако е гарнитура  няма да го връща. 

Накъде ходи ли да изследват антифриза  за изгорели газове. 

Напълни радиатора и казанчето до минимум  и виж какво ще стане.

Хода но антифриза е от минимума до малко над МАХ..

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Просто като напълня радиатора връща към 1 литър в казанчето. Ако казанчето е пълно до горе и пак напъня в радиатора го изхвърля през казанчето литър, и повече немръдва казанчето си седи до горе радиатора е с литър празен и така немръдва и негуби. Утре ще ходя да търся такива лентички за изследване на антифриза че нямаха в сервиза

Редактирано от vladoe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени капачката и сервиза .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката е нова като я купихме старата хвърляше по малко антифриз от нея. От 2 дена почна да хълца в движение особено днеска като подавам газ яко притриса и невърви намясто като я форсираш изглежда нормално. Съмнява ме някой датчик не ми се вярва да е гарнитура при положение че няма загуба на антифриз, колата непуши просто прекъсва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гарнитура си според мен .За сега системата надува в антифриза и за това ти липсва в радиатора а разшерителния съд е пълен.Когати изтине не може да си засмуче достатъчно понеже е надувала по голямо количество.Гледаи си температурата дали се покачва при изкачване или в задръсване и след това си стой нормално.А прекъсване се получава не всеки път а само когато загасяш колата и проблемния цилиндър остане с затворени клапани (в фаза засмукване )засмуква антифриз и овлажнява свеща .После като запашиш прекъсва до като се затопли и изпари влагата .Минах около  5000 км. до като разбера проблема .Колата не е FR-V но мисля че проблема е подобен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря колега натам отиват работата. При мен вече от 3 дена придърпва (но не като прекъсване)  в движение при подаване на газ само при плавно подаване и на място не се усеща бе ясно е че ще се отваря. Днеска търсих лентички да видя има ли газове в охладителната система да съм 100% сигурен, но не намерих ще търся из нета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа това 

IMAG1353.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен се оказа от това как беше вързан изпарителя към водната система. Това с гарнитурата е последното нещо което да гледа. Симптомите при мен бяха абсолютно същите описани по горе от колегата. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой мотор си колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Става въпрос за стария ми Акорд с двигател ф20б3 и също беше преди това прегрят поради блокирал термостат 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/5/2020 at 8:18 PM, vladoe said:

Просто като напълня радиатора връща към 1 литър в казанчето. Ако казанчето е пълно до горе и пак напъня в радиатора го изхвърля през казанчето литър, и повече немръдва казанчето си седи до горе радиатора е с литър празен и така немръдва и негуби. Утре ще ходя да търся такива лентички за изследване на антифриза че нямаха в сервиза

Ето това исках да чуя,ако съм те разбрал правилно,при пълно казанче и ти напълниш радиатора пак го изхвърля в казанчето без да го върне.

Според мен си за смяна на гарнитура глава,съвет вземи си оригинална.

Подготви се да е ремонта при човек разбиращ от това,който може да оцени и да прецени дали блока също е наред.

Ако това не се направи и по блока има наранявания и неравности,защото той не се сваля за шлайф ще се наложи след време пак да отваряш.

Ако се сваля и блока там вече се прави цялостен ремонт,каито включва и сегментите.

Ако взимаш глава,то трябва да я вземе от майстор за да се оцени тя в какво състояние е.

Като си ремонтираш твоята така знаеш в какво състояние е.

Леглата може да смениш само на изпускателните то там е жегата и там клапаните се вкопават,ако има такива и при всмукателните то много е изтървана такава глава.

Все пак ново легло от специална сплав не е малко пари.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, vespa написа:
Преди 9 часа, CARPERA написа:

Ето това исках да чуя,ако съм те разбрал правилно,при пълно казанче и ти напълниш радиатора пак го изхвърля в казанчето без да го върне.

Според мен си за смяна на гарнитура глава,съвет вземи си оригинална.

Подготви се да е ремонта при човек разбиращ от това,който може да оцени и да прецени дали блока също е наред.

Ако това не се направи и по блока има наранявания и неравности,защото той не се сваля за шлайф ще се наложи след време пак да отваряш.

Ако се сваля и блока там вече се прави цялостен ремонт,каито включва и сегментите.

Ако взимаш глава,то трябва да я вземе от майстор за да се оцени тя в какво състояние е.

Като си ремонтираш твоята така знаеш в какво състояние е.

Леглата може да смениш само на изпускателните то там е жегата и там клапаните се вкопават,ако има такива и при всмукателните то много е изтървана такава глава.

Все пак ново легло от специална сплав не е малко пари.

 

Да нещо такова ми обясниха в хонда сервиза свалят целия двигател прави се глава и блок пращали ги в Казанлък и в зависимост какви са последствията варира цената 350 лв труд техен, 300-400лв ремонт глава блок и като сложиш гарнитури отива доста над 1000 лв при което се чудя струва ли си да се инвестира. Има вариант да търся двигател 2 ра употреба, или да и пускам обява да пиша проблем в мотора и да заминава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав двигателя втора ръка, незнам  намират ли се за модела ти.

После идва въпроса как ще го опредериш като читав.

Или ремонт  основен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново онзи ден пръснахме мотора и си личеше че е духнала гарнитура. Други проблеми поне външно нямаше. Вчера закарах главата да я проверят, шлайфат и напаснат клапаните. Мисля обаче да не сменям сегменти и лагери че ми обявиха някви фантастични цени, а и компресията и е 12 което ми се струва прилично как мислите 🤔

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днеска я събрахме колата след шлайф напасване клапани и проверка на главата запали, но пак с лекото притрисане и след 20 км пак светна чека. Главата е правена в Казанлък професонално тя отпада да е проблема. Утре ще четем грешката, но предполагам ще е същатата някакви идеи какво може да е че се виждам в чудо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока как беше възможно е той да е наранен  ,какво  гарнитура  сложете,оригинална или която дадоха от магазина. 

Идеята е читав  майстор който знае какво прави,явно нямаш достъп до такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв проблем , оказа се гарнитура на главата, но  преди да разберем със сигурност, че е това ( загуба на антифриз, придърпване, загряване, бял пушек и най-вече тест за изгорели газове в антифриза) майстора предполагаше, че може проблемите да са в датчика за коляновия и разпределителния вал, или бензиновата помпа, тъй като при мен и свещите и бобините бяха нови. Другия вариант е блока да е крив, както има такова съмнение и при мен, което означава, че всичко се прави на ново и тогава вече човек може да се хвърли от някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...