Jump to content
crown_bg

Семейният Джаз

Recommended Posts

Честита да ви е!

Бяла, спретната, Si - "какво му трябва на човека" - за в града!

Чакаме и твоята? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Честита да ви е!
Бяла, спретната, Si - "какво му трябва на човека" - за в града!
Чакаме и твоята?


Мерсиии Цецооо...
Моята, наша, голяма семейна, се мъдри още.

Ще видим до година до амина ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си я поръчай на "дядо Коледа" - знае ли се, може да е близо работата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега crown, след няколко месеца би ли драснал малко повече за новата ви придобивка, че имам намерение да сменя сивика на жената с този модел. Благодаря ти предварително. 

Пп за твоята семейна виж какво си взе Тино 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vespa, кажи нещо специфично ако те интересува, и ако имам наблюдения ще пиша.

По-късно, след някоя друга седмица ще пиша какво съм направил по колата, защото е било нужно, и какво защото така съм си решил .


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много да ви радва!

Кой двигател е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради ще каже, но май е "изтеглил дългата клечка", 1,5 / 145Nm / 88kW :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благидаря за пожеланията на всички!

Двг е 1.4 i-vtec с верига.
1.5 мисля че слагат само на Фит от тези години, но може и да бъркам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, моя грешка. Много версии има тоя Фитнат Джаз и голяма "мешана скара".

Твоята си е "нашенка". От RS версията с 1,5 новия мотор е взет боди кита, по-твърдите амове и преден торсион + друга настройка на ел. усилвателя на волана, но си е с 1,4 мотора и е означена Si за Европата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е, изпълнението си е за Европа, визията са я докарали много добре.

Запазили са функцията на колата като вътрешно пространство и багажник.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, crown_bg написа:

Двг е 1.4 i-vtec с верига.

Скоростна кутия? 

Като имаш наблюдения, би ли споделил за:

Като возия става ли за по дълги разстояния. Първата генерация е доста твърда. 

Волана как го чувстваш, усеща ли се пътя, защото по новите модели на всички марки които съм карал, имам чувството, че карам по лед. Другото е връща ли се волана при леко завиване, защото тук доста колеги се оплакват от първата генерация. 

Последно, как е шумът при по висока скорост. 

Благодаря ти предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на дълъг път доста добре се държи, не е досадно да се кара.
Шумът е по-нисък от на Акорд-а, но пък 180-200 с тая кола няма смисъл да гониш, но спокойно си държи 140-150 и е икономична.

Волана се връща на място накъдето и да го въртиш.

Това изпълнение е с твърдо окачване, защото е спортно, така че не е критерии за возията.
Аз нямам проблем, но все пак на неравен път, какъвто е пътя между Метро-Отбивка за летище СФ направо подскача, там асфалта е буквално на вълни.

На скокчета си минавам на 3-та без проблем, бавно все пак, и не друса.

Много е стабилна в завоите.

Скоростите са ръчни, класически 5 + класическа задна (крайно дясно и назад).
Къси са, на под 2К се редят, но дава и на по-високи да се превключва.

Изглежда да е дуракоустойчив, но ще видим по-нататък във времето.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. 

Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна при такава възможност .

И да, Цецо е прав, К20 държи по-високи об., за разлика от К24 ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vespa написа:

Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. 

Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 😀

За истинските хондажии животът започва след 6000 об/мин, та извинете че съм споменал (някъде, някога) колко са при К24А3 АТ със 100км/ч.

Той също ги може и обича, но на 1-ва, 2-ра и 3-та. За 4-та нямаме шосета, а за 5-а пък няма вътък да влезе във ВиТЕК-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Цецо знаеш, че имам в предвид за последната предавка. Аз врътвам 20хкм на година, повечето по магистрала. Нали не смяташ, че там ще ръчкам по над 6000об/мин. Е ако ме поканиш за по кафе ( не пия и бира като карам) на Петрохана няма да падна под 4000об/мин. Само, че последният път ми кипна спирачната течност, аз от де да знъм че са сменяла😂

Преди 1 час, ceco_accord написа:

За истинските хондажии животът започва след 6000 об/мин

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън темата:

Така е за втека, затова на Акорда го свалих на 4500, но си обичат Хонда високите обороти, колата там се чувства Хонда .

Коментарите извън темата може да преместите на друго място ако прецените.

Край на офф топика.




Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, да ви радва дълги години !

 

Какви екстри има за модела, и какви са избрани на твоята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какви екстри, да ти кажа нямам идея.
Ел. стъкла на всички врати, тонирани задни стъкла, климатроник...

Иначе е с Радио конзолата, седалките са доста удобни, от някакъв странен материал са, нещо като мемори материя.

Волана е кожен с издатините от вътрешната страна за ръкохвата, лоста си е гумен, но като гледам доста издръжлив на пот и мръсотия, защото не е "мръднал", волана също.
Има си захранване + усб + аух, изкарани, без нужда да се рови и разглабя за да ги намериш.

Няма подлакътник, това е екстра и ще търся втора ръка.

Има много поставки за чаши и други дреболии, което винаги ме е кефело в Хонда (май всички японски са така). С две жабки е.
Багажника има кора под която има доста пространство.

Без рез. гума е, с пяна и компресор.
Дойде си със зимни гуми Конти ТС860 с ДОТ 29/18, като нови са.
Летните бяха Дънлоп Блу, последен сезон, това са били оригиналните от завода, защото дота беше от годината на първа рег на колата.

Ляв мигач на огл. беше изгорял, поръчан е, на номера крушките бяха изгорели, сменени са, на единия бутон за климатика беше изгоряла крушка, и нея смених (писал съм в друга тема за това), това е за сега.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарадвах Джазката с нови гумени стелки и стелка за багажнкка, ОЕМ.

Смених задната емблема, че беше олюпена едната буква на "Si".

Скоро ще има и снимки.

 

Колебах се за ДРЛ модул, но така и не се намери смелчага да ми върже този с фотона, а предишните, които ми го сложиха на Акорда казаха никога да не се връщам с Хонда при тях.

 

Все пак реших да взема Филипс или Осрам, само да събера кеш ..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро гледах снимки и се сетих че видях такива светлини - странично в бронята. Изглеждаха добре. Нещо такова: http://www.hualin-international.com/Daytime-Running-Lights-p593.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро предложение, но струват даже по-скъпо от Филипс или Осрам, и то преди доставка.

Бих рискувал, но гаранцията на Филипс или Осрам е в години спрямо тази.

Все пак доста добре изглежда и ме кефи, такова нещо очаквам да постигна.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То беше само пример за вид и позиция. Иначе има доста ледове с подобна конфигурация и размери, които може да имплантираш на това място, а ако се справиш прилично, ще си изглеждат хармонично интегрирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. 
Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 


Последните два дни тествах, и при 100км/ч е под 3000, някъде 2900, но то няма разлика в звука.
Все пак е тих ДВГ, но К24 е по-тих ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24 е тих но шумоизолация куца, джазката как е в това отношение ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е толкова шумна определено, имайки в предвид че на Акорда ми правиха шумо и вибро изолация, навсякъде без подкалници.

 

Но пък на Акорда беше удоволствие да слушаш високите обороти.

 

Джаза е по-обезшумен.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес минах част от външни и вътрешни светлини към лед, доволен съм.

Като имам време ще пусна и снимки.

Опитах се да сменя халогените с жълти тела, но както обикновено винтовете захващащи твлото към кожуха са спекли, толкова че и ВД40 не помага.
Определено във времето на мъгла, дъжд и сняг 2500К-3000К жълтото просто прави контраста и видимостта в пъти по-добра от бялата, а й този отсреща те вижда по-добре от по-далече.

Ще търся от морга...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един малък външен "аксесоар" :
cb60630ddc5e3bfac2d191dce4e39afd.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2019 г. at 16:53, crown_bg написа:

 

Здравейте колеги!

 

След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда...

Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда):

053768cae6e88ca3e8bff9a40f53c2d4.jpg

fbf91b6a3ff765ddb2e4d5efff8edcbe.jpg

2e51ba9e78432413614151e85727643a.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Браво!!!! Уникална!!! Да ви е честита бялата карасавица!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Браво!!!! Уникална!!! Да ви е честита бялата карасавица!


Мерси колега!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави ! Колицата си е супер - ДЖАЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ ! ;)

...и не се хващай да сменяш задни свещи ! Предният модел е направо песен  ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по светлините:

Отвън:
H4 Къси/Дълги-Osram Led
H11-все още халоген жълти 3000К - ще бъдат заменени с Osram led
T10 Габарити-Philips led x-treme ultinon
T10 Номер-Osram led red Standard
T16 Светлини задна скорост-Osram led Premium
Т20 Фар мъгла отзад-Osram led premium
Мигачите за сега ги оставям, понеже релето е запоени на модула, а не както беше при Акорда отделно, т.е. ще трябват съпротивления.

Вътрешно:
C5W-Предни плафони-скъпи китайци, в Акорда още работеха когато я продадох, бяха сложени преди повече от година, и Osram, и Philips светят еднакво, не много по-добре от хубав халоген, разликата е малко доловима.
T10-Заден плафон-Philips led x-treme ultinon
T5-Подсветка жабка пред лоста-скъпи китайци-бяла светлина.

Тук ще попитам колегите с такива Джазки - имат ли жабката крушка или не, понеже не намерих такава?

Ето малко снимки, не е като на живо, но малко представа да се придобие:
7ec7aa57f110ee6dbf2076b0c0a89501.jpg329ee0a66a929a305614277964c050f4.jpg97ace4158254614f4f26854baa94a1bc.jpgfb0047999942d976338211133ecf475d.jpg2e9f2ff7fcd53df374ef6e02946609bf.jpgaf7a9047eaf289aaeaf793dd9573334d.jpgeee180bc810a81994a0fbb24e9f2aa36.jpged4966bf08dd561c797cbb9b6e7e578a.jpg4855123eaca6b19ed1a2ef3ecb0c8e74.jpgff47ba762eb94685eee047bac148906d.jpg





Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и изгорелия мигач на огледалото.

По-късно ще опиша процеса - сравнително лесно е, всеки може вкъщи да го постигне.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, относно мигача:
1- Откача се стъклото - Повдига се внимателно отдолу бъркайки с трим инструмент в долния ляв ъгъл.
Има щипки в 4-те краища на стойката, на която е захванато стъклото, а в горния край са 2 куки, всичко е пластмаса.
Самото стъкло е също и залепено с черно лепило (многовлакнесто) към тази стойка.
Подважда се щипката от същия долен ляв ъгъл.
За тези с електрическите има две кабелчета в горния десен ъгъл, да не забравите да ги извадите, след като откачите стъклото.
2-Капака на огледалото е на, вече забравих, но мисля около 6-7 щипки и една кука (куката е в долния десен ъгъл.
Отщипвате от външната страна първо, отщипете 2-3 и леко с ръкавици напъвате назад, с леки напъни на импусли, докато не щракне на откопчано (не счупено ).
3-Мигача е на 2 винтчета (рапидки), и една букса - тук вече няма нищо за обяснение.
4-Сглобявате в обратния ред.
5-Стъклото се слага, както следва - първо куките, търсете горе-долу вертикално положение, иначе няма да стане лесно, след което с повечко напън трябва да заклпчите стъклото с щипките, натискайте само където стъклото има упора на стойката, за да не стане беля.

Това е, готови сте!



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и от мен за това малко бижу! Карам от 2 години подобна кукличка, както я нарича жена ми, и не спира да ни радва.

Навъртях 30-ина хиляди километра по всякакви пътища и за миг не съм съжалил за избора си. Благодарение на нея съм вече твърдо хонда фен.

Благодаря ти за инфото за мигача в огледалата. За "Направи си сам" инфо ползвам http://www.hondafitjazz.com/manual3/index.html

На мен ми се наложи в началото да сменя миниатюрната крушка в бутона за вентилация на купето. Първо махнах с ръка -  абе, къде ще се занимавам, така ще се кара. През деня как да е, обаче нощно време не мога да го намеря, без да светвам лампа. От този клип: https://www.youtube.com/watch?v=l7ofxjzgwYo разбрах как се сваля радиото, което е по-трудната част от работата.

Иначе до сега съм сменил освен всички обичайни консумативи - преден колесен лагер, предни накладки, пистов ремък за климатика, биалети и 2 пъти крушки на фаровете.

Пожелавам освен безаварийно и много радостно ползване!

Ще се радвам да обменяме опит.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!
Ще обменяме опит !


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих една глупост с моя Джаз 2012 година. Но се оправих след едночасово лутане. Дано опита ми помогне на някого да си спести време и нерви.

При смяна на крушката в багажника я напъхах под 90 градуса и дадох на късо. И като угаснаха всички вътрешни "ламБи", барабар с радиото и дистанционното заключване, се "Фанах" за главата.

За щастие, май нищо по системата не "изгоря".

Разбрах кой бушон отговаря за горепосоченото:

 - №2 - 7,5А

При мен той е закачен на оранжева пластмасова щипка, отговаряща на №1 от схемата долу. Горният бушон е 10А е резервен, а долният е въпросният 7,5А, който не беше изгорял, но и нещата не работеха.

Тъпото е, че в книжката към колата и в интернет тази позиция се разминава. В книгата №1 е резервен, а №2 - задни светлини за мъгла. В нета открих таблица, според която №2 - 7,5А е TPMS* (сензор за налягане в гумите) - невярно за моя модел.

Замених го с един от неизползваните спрямо схемата до лоста за отваряне на предния капак и, отдъхнах си, всичко заработи както преди. Е, все пак трябваше да въвеждам секретния код на радиото и да си сверя наново часовника, но както се казва: "Бял кахър".

honda-fit-fuse-box-interior-2009.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко екстри, които скоро монтирах:

91cffaae3ea29e1befb3d14cce3e3c05.jpg

f763507bd7843c5cecdba90cebc3429d.jpg

658d66e028ea24bffebfc73532ea49ed.jpg

Ветробрани и огледала (стъкла).

Изключително доволен от качеството, просто нямат равни японците, всичко е изчислено.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...