Jump to content
sotim

Питане за хонинг

Recommended Posts

Задължително ли е възстановяването на хонинга при смяна на запекли сегменти, при положение, че си личи в някаква степен стария хонинг и няма драскотини по цилиндрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв хонинга, сменяше сегменти и евентуално лагери. като канала на маслените сегменти трябва да е почистен много добре. Ако си толкова луд купи си ризи, бутала и лагери но тогава по добре е да си купи друг двигател например от eBay с някоя от фирмите като гъпко и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз се надявам на този вариант, само със сегменти и евентуално лагери. Просто сега съм разглобил всичко и се чисти до заводски вид, та не ми се иска, ако спестя от хонинговане да правя тази операция още веднъж. За това е и въпроса ми. Ако трябва да съм честен, още не съм мерил цилиндрите за елипса, но от факта, че си личи в някаква степен стария хонинг се надявам да пропусна момента с ремонт на блока.

 

И един съвет към тези, които са решили да изчистят двигателя до първоначалния му вид. След доста опити и препарати, стигнах до извода, че най-бързия и лесен начин за почистване на нагари и маслени отлагания е чрез използването на прав шлайф и телени четки, чак след което се преминава към химията. Разбира се, по заводски полираните повърхности избягвайте този метод.

prav-shlaif-metabo-gep-710-plus-710-w-ryazane-i-shlaifane-2860-500x500w.jpg

8811878547486.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип канала на компресионите сегменти не се чисти а само се развъртат
При спечени сегменти компресията се дига доста и колата върви повече от нова но след ремонта...
Ако имаше ръб разбирам да правиш основен ремонт.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонинга е важен фактор. Но още по важни са едрината и градуса и тн. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако главата не се стяга и на градуси непременно след някакви километри я стегни пак и не слушай ако ти говорят че няма смисъл не ги слушай даже и да сложиш оригинална гарнитура и болтове тогава ще ги провериш не вреди. Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо и естествено главата, леглата на клапаните клапаните и за всеки случай и гумичките на клапаните.

Може да си напълно наясно с тези неща, не знам. Дано да не са менте сегментите защото след  50 000км може да си на същото дередже. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ли обяснил по-добре подробно, че за първи път чувам.

Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.11.2019 г. at 13:31, Ioan написа:

Какъв хонинга, сменяше сегменти и евентуално лагери. като канала на маслените сегменти трябва да е почистен много добре. 

 

Преди 9 часа, Ioan написа:

По принцип канала на компресионите сегменти не се чисти а само се развъртат
 

 

Преди 1 час, Ioan написа:

Ако главата не се стяга и на градуси непременно след някакви километри я стегни пак и не слушай ако ти говорят че няма смисъл не ги слушай даже и да сложиш оригинална гарнитура и болтове тогава ще ги провериш не вреди. Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо и естествено главата, леглата на клапаните клапаните и за всеки случай и гумичките на клапаните.

 

Имаш ли идея колко глупости си написал ?  И колко мотора си сглобил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, fenabg написа:

Хонинга е важен фактор. Но още по важни са едрината и градуса и тн. 

След шлайфане това подобие на тези резки е като бледа временна рисунка и няма нищо общо с заводските, реално няма такива.

За канала на компресионите сегменти след толкова километри вече не е същия и сегментите могат да се завъртят при работа.

За стягането на главата нарочно ги стегнах с старовремски ключ, някой тръгнаха от 3кг при стягане преди 300-500км на 6,7кг. дали нямаше нужда!!!

Така че обясни какви глупости съм написал защото не ми е приятно някой да се изтъкват за моя сметка. Все пак форума основно е да си помагат хората а не за безплатна реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи първо защо канала на компресионните не се чисти? И кои са компресионни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2019 г. at 20:09, fenabg написа:

 

 

Имаш ли идея колко глупости си написал ?  И колко мотора си сглобил?

и на мен ми стана интересно:confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...