Jump to content
zmiata29

Лагери на главини - марка и съвместимост

Recommended Posts

Аз колеги, отклоних малко пари от семейната хазна и реших, ей така, превантивно да си накупя разни чаколяци ОЕМски за CRVто 2006та.

С изненада открих, че предните лагери (44300-SAA-003, 44300-SCA-E51)  на Джаза 2001-2007ставт за задни на Црв то - купих ги. Купих и един преден 44300-S9A-003.

Та, искам аз да попитам, понеже вече един месец не се появява нещо на сметка, ОЕМско, какво друго читаво(фирма производител) да търся освен NSK?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SNR/NTN

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, понеже не е затупал тупана(слава богу), ще се поослушвам още време за ОЕМски.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакъв "бабин" начин за установяване на увредения лагер? Оня ден сменяхме заден амортисьор и докато беше на подемника викам да преслушаме лагерите, а майсторчетата викат; то на тая кола трудно се разбирало, щото нали 4WD, казват, ослушвай се, ако уцелиш поне посоката, пък ще го мислим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SNR

 

Иначе шумът може да се чуе - на подемник се чува ромолене. Може и със стетоскоп, но моят си се чуваше и така.

Чухме го покрай търсенето на причината за едно тропане и така смених преден ляв.

А можело бая километри да си карам така и да няма драма. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.11.2019 г. at 10:15, zmiata29 написа:

Благодаря, понеже не е затупал тупана(слава богу), ще се поослушвам още време за ОЕМски.

Имаш ли идея какъв е оемския? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет само, не купувай излишно части които не ти трябват. Заводите нямат да спрат да произвеждат а и ОЕМ части винаги ще има. Предполагам, че няма и да векуваш с тази кола :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз благодаря за съвета, но  опит знам, че тия чарколяци, като лагери, биалетки, съединител, верига(ангренаж), все изтропват, когато най малко очакваш.

Тогава купуваш нещо незнайно, скъпо и на бързо, щото колата ти трябва. Тази кола ми харесва и ме устройва и не мисля  да я сменям скоро, дърт съм вече и ми мина мерака да менкам колите на половин година.

А пък и като видиш червената табелка на кашончето( това явно е фетиш за мен) и цената за лагера е 20 пундака, на съединител 100, направо чупя всички прасета в къщи.

Преди 4 часа, fenabg написа:

Имаш ли идея какъв е оемския? 

Тези който са при мен са NSK.

Редактирано от zmiata29
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната Хонда чаках 6 години да изтропат биалетки и носачи и все още стоят част от частите а колата я няма отдавна. Всеки си знае естествено но ОЕМ части винаги можеш да купиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...