Jump to content
gitzev

Момчета,помагайте - предницата забива, свети чека

Recommended Posts

Проблема се появява само сутрин,на студен двигател. Паля,тръгвам и на втора колата губи мощност забива предницата. Така за около 30,40 ден. След което си тръгва нормално. Понякога го прави и на трета. Чека премигва ,но не свети постоянно. Премигва само когато е проблема. Качвана е на диагностика нищо не показа. Сменени са свещи и датчика на температурата. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем,нека сподели. Двигателя е D16W5 2001г 124к.с. След като загрее,никакви проблеми.

Редактирано от gitzev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога са регулирани клапаните  колата само на бензин ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не мига чека но го правеше сащото.Смених горивния филтар и гледам че се оправи но смених и ИАЦВ клапана че беше прецакан сега е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирани са преди месец и е почистен дросела

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да погледнете запалителната с-ма, капачка, кабели, свещи, палец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са сменени. Прави го и на газ и на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IVAC клапана чистен  ли е работи ли през него и после към дросела минава подгрева им от антифриз,действа ли .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които следят темата,след месец и повече ходене по мъките чека най-накрая светна. Прекъсване в цилиндри 1,2,4. Ся почваме да търсим проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам идеи всякакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен сценарий съм виждал при не добре направен реглаж на клапани, но при теб може и да е от друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или с неправилните свещи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови свещи дензо,след това сменени с NGK

Редактирано от gitzev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за топлинното число. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От магазина където ги купих, казаха че и двата модела стават за колата ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазиш  ли някоя  опаковка от свещите.

Може да свалиш едната свещ и да и видиш номера.

В магазина могат да ти кажат  много неща.

С кои си сега Денсо или NGK

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK,  нямам опаковка и нямам ключ за да сваля някоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дистрибуторна капачка има графит с пружина, който контактува с палеца. При мен беше заседнал от влага и не се движеше. Трудно, понякога не можех да запаля, чека свети, грешка излизаше в запалването. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, gitzev написа:

20191129_160600.jpg

Тука друго дават:

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=13829

 

Поне топлинното число е същото де. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще карам с тия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набутали са ти свещи които не са за твоя автомобил

http://avtokonsumativi.com/bg/product-view/554.html

имали са тези и са ти продали тези.

Свещите за твоя автомобил са от линка на колегата.

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=13829

като вторите са иридиеви и ти ги препоръчвам.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя от двете ще е по-добре да сложа.

20191130_153523.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези какви са номер, марка, ако са точните естествено новата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя от двете е ZFR5J-11 или ZFR5FIX-11? :D

За протокола "Момчета, помагайте" не е правилно име на тема.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е и въпроса една работила свещ,другата нова мисля че сам може да си отговориш.

Ако работилата е френското NGK  го изхвърли в коша не издържат много и дават дефекти.

Каквито и да вземеш гледай да са Японски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите са Дензо,гледах да са специално за моя кош

Редактирано от gitzev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек KJ16CR-L11 или K16TT или IK16TT ?

Колко излишен текст се изписа ей ...

Слагаш и казваш какво е положението. :)

 

Колегите горе казаха да си видиш капачката и палеца.

За паленето има ли значение дали е влажно или сухо времето или все е същото?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали си без проблем. След това идва проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с двата вида свещи си работеше много добре. Нищо че едните не ги дават за моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, gitzev said:

Коя от двете ще е по-добре да сложа.

20191130_153523.jpg

Тук на гадатели ли ,на изпит ли ни подлагаш.

Искаме информация за да ти помогнем  ти ни изкачаш с снимка в която криеш номерата на свещите.

С двата работела добре,имаш ли на представа колко поражения може да ти нанесе обратно по веригата свещ която не е точно за твоя автомобил.

 

Quote

Нови свещи дензо,след това сменени с NGK

Quote

Новите са Дензо,гледах да са специално за моя кош

Последно какво си купил с какво караш сега моля,гадателската топка се счупи.

IVAC клапана се чисти като се сваля от колата и се измива под течаща вода с обезмаслител,ако просто са пръскали с някъкав спрей,нищо не е станало.Също е и с дросела сваля се и хубаво с обезмаслител.

Клапаните престоя ли колата там вечерта и на сутринта на студен двигател да ги регулират.

Газта кога е монтирана и правеше ли го преди нея.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо никой не каза за ламбда сонда? Ако горивните смеси не са изобщо в ред ще имаш прекъсване в много цилиндри.И не е задължително да хвърля код и за нея. Гледате на диагностика волтажа или , ако е широколентова, съотношението въздух гориво... аз това бих проверил на прима виста. Може сензорът да е задръстен с продукти от изгоряло масло, което знаем, че тоя мотор си го прави :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто колата трябва да я види някой на който не му е за първи път. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламда сонда - да, ама широколентова в HR-V има ли такова животно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) не знам ... само предположение, но по всяка вероятност не е широколентова. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, ivailopp написа:

 е задръстен с продукти от изгоряло масло, което знаем, че тоя мотор си го прави :)

Тая кола се кара с Yacoo 5/30 LUBE0  от поне 35к откакто съм и правил мотора и има разход около 400-500 грама на 10к. Така че.. 

Сондата е обикновена 4 жилна. 

Пепи стига си се шашкал така или инак си при мен скоро за ремъци. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фене, в теб ми е надеждата!!!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи чакаме диагнозата. Кога къде какво се е объркало. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли решение темата? Нещо и моята почна мизерии да ми прави, дъждовно ли е, не пали. Палим я на бутане, докато сгрее е трагедия за каране забива, тресе. Оправи ли се времето няма ядове. Ще я пускам лятна кола😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...