Jump to content
scyberboy

Моят нов Сивик 10 ген.

Recommended Posts

ЧЕСТИТО!

Ако това е съпругата - изглежда и тя е доволна?

Елегантен е седана, но има ли псевдо фиксирани 7 предавки на вариатора и перца на волана - за смяната им?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен,със здраве да си я караш!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, ceco_accord написа:

ЧЕСТИТО!

Ако това е съпругата - изглежда и тя е доволна?

Елегантен е седана, но има ли псевдо фиксирани 7 предавки на вариатора и перца на волана - за смяната им?

 

Мерси :)

 

@ceco_accord, има, да, както си пише у рекламата (и мануала). Цъках ги 1-2 пъти да ги видя, ама хич не ми трябват. Бастуна на "S" и леко газчица ;)

Жената е много доволна, въпреки че тя си кара акорда (ръчка и с по-малко копчета)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи когато седана е за Европа, вместо щатския 2.0 мотор с безстепенен вариатор е монтиран 1,5 Т с вариатор + М режим. Това е добре, понеже клонях към хечбека именно заради трансмисията, но преди време в Бултрако казаха че такова като твоето няма. Явно в Турция са усвоили тази модификация и вече изборът се свежда само до тип купе, а другото е еднакво.

Дай снимки и на интериора?

Има ли адаптивни амортесьори, като на хеч-а?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще щракна после и отвътре...
 

Копче за (адаптивност на) амортесьорите няма на седана. Тва е като разлика с хеча.

Другото са по-тънките заводски (летни) гуми - 215/50.

Аз зимните ги взех 225/45. Обмислям напролет, да продам тесните летни и да си взема 225 или дори 235.

 

 

DSC_2226.jpg

DSC_2229.jpg

DSC_2232.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225х45х17 са и достатъчни и са масов типоразмер, но са извън толеранса. Виж 235х45х17 ще и паснат.

Отзад  мултилинк ли е (като хеч-а), или греда?

Надявам се "комшиите" да са я сглобили добре, не че на острова не работят същите.

Споделяй, че да и се радваме. Все пак е ново поколение. С Легендата не я сравнявай. Онова е старата школа!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

Как е колцата, нови впечатления?

Би ли споделил за старт/стоп системата? Ползваш ли я, има ли смисъл и "странични ефекти", или си я деактивирал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Завъртяха ме задачите и няма време за форум :(

Ам доволно е, няма ядове засега. Разхода се вижда в карспендинга (в подписа).

Още сравнявам чат-пат с Легенда и ме хваща носталгията, ама... ще свикна :)

 

Старт/стоп няма на ЦВТ-то (чудех се защо)... тъй че, не мога да кажа нищо ;)

Направих към 1200 км. вече, започна да показва брояч за маслото - на към 6500 ще светне...

 

Засега нямам бензин в маслото (нито обратното) :D

И те такa...

 

Засичам все повече хора в Сф, тряа да спретнем среща.

 

Ако някой го интересува нещо конкретно - да пита!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, какви са ти мненията за стария Ледженд и новия Сивик след 7 месеца експлоатация и неволни сравнения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, този въпрос съм го пропуснал @ceco_accord - виноват :(

 

Ами, на 7700 вече.

Доволен съм.

 

По-лек, усеща се, не е като леджънда, да се "носи" :)

ЦВТ-то е малко локум, но се свиква и мисля, че по-скоро субективно ми се струва, защото като смачкам на "S" и всичко се губи в огледалото.

Масло в бензина, засега няма. На 3-ия месец само градско се бях филмирал, но няма драма.

Разхода е смешен.

Изключил съм повечето "екстри" - парктроник, следене/държане на лента, етц...

Ползвам си изключително много АЦЦ-то, доста по-бързо реагира от на Легена и спира/тръгва сама от/до 0 км. ;)

 

Легена си остава супер круизър, аз го ползвах за ежедневна кола в града. С него може да се носиш по бана с 200 км/ч сигурно 1000+ км. на ден и да не ти пука. Тва е.

Да повторя, че откъм материали и сглобка, няма база за сравнение просто. Сивика си е съвременна комерс кола, направена да изкара гаранцията (вероятно). Аз си тая надежди де, но... ще видим.

 

Айде, скоро на живо, надявам се.

 

П.С. Брояча за поддръжка (маслото) показва още 1500 км. Но мисля до месец да я вкарам, като направи 1 год.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е жив и здрав!

За АЦЦ-то си прав.

И на мен Сивик 10 ми допадна принципно, но още не ми се даваха толкова пари.

За сега ще "параходствам", па по-натам видно будет. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Ако бяха пуснали и комби версия, сигурно щях да се метна на 1 Сивик. Даже си бях рисувал версии. :) Ех - силни са мечтите!

 

 

civic-10-tourer-1.gif.5a582ee8a6d6afb400165d8ec24e2ac3.gif

civic-10-tourer-2.gif.7516ab41dee999058248cb6174ec4509.gif

civic-10-tourer-XC-2-A.gif.ac4f9d77055659c1b2d7673ac7b61037.gif

civic-10-tourer-XC-2-B.gif.3a6a6c8df87f292aabb63c2e76aa902d.gif

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото годишно обслужване мина - 8020 км.

Масло и филтър в Бултрако - безплатно (по пазарлък при закупуването) :) Остават още 4.

 

Всичко е точно.

 

Не знам дали споменах вече някъде, но навигацията (Гармин) е пълен шит, ни на английски, ни на български. Не води добре... абе... по-зле е от на Леджънда (КБ1) от 2006-а :(

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че колата е ОК.

За навито не предлагат ли ъпдейти в БТ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя мисля че си е ъпдейтната, просто е ташак.

Или ние сме се разглезили с Гугъл/Уейз, не знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.11.2020 г. at 15:41, scyberboy написа:

Тя мисля че си е ъпдейтната

 

Ето тук съм качил инструкциите за обновяване картите на Гармин. Валидни са за всички модели на Хонда с Андроид.

 

Иначе супер темичка, @scyberboy, браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, аз ги видях тези, но изобщо не обърнах внимание на Гармин ъпдейт инструкциите. Мерси, @Zlatozator

Ще ги пробвам, но пак казвам, не мисля че е до ъпдейт и самите карти, по-скоро навигацията с целия си интерфейс и функциониране не е ОК за мен :(

Не че я и ползвам много...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картата я ъпдейтнах наскоро - няма ефект върху функционалността (както и очаквах).

Още се чуди на английски ли, на български ли, с/без интернет ли - POI, адреси.... шитничка :)

 

Бавно но славно напредваме с километрите. Всичко е точно. Засега няма оплаквания.

km-8888---02.thumb.jpg.4d5ee82a6bf54a5023700d29b96393fc.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~10400 км.

 

Започна при продължително движение по неравности, да се чува някакво проскърцване отзад горе (нейде из салона) :)

Проблеми няма.

Разход - на carspending.com ;)

 

@ceco_accord ACC-то си е до 180 км/ч дге...

 

Замислям се за теглич, на който да слагам багажник за колела.

 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 е достатъчно.

Велобагажник на теглич си е галимации с КАТ заради трети рег. номер.

Виж моделите на IVTEC: https://ivtec.bike/produkt/avtomobilen-bagajnik-za-velosipedi-ivtec/

https://mtb-bg.com/2013/09/06/products-news-130906-ivtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес видях и твоят модел но комби, отблизо, но в син металик... По моя дневен маршрут за тичане.... Трябваше да спирам 🙈😉😱

Явно е от една седмица купена!?

Страшно ме накефи отблизо... Супер дизайн - просто ти грабва окото!!! 🤟👍🤟

Редактирано от mitaka0007
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЙ МОЙ МОДЕЛ НО КОМБИ ???

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2020 г. at 9:21, ceco_accord написа:
  Покажи скритото съдържание

Ако бяха пуснали и комби версия, сигурно щях да се метна на 1 Сивик. Даже си бях рисувал версии. :) Ех - силни са мечтите!

 

 

civic-10-tourer-1.gif.5a582ee8a6d6afb400165d8ec24e2ac3.gif

civic-10-tourer-2.gif.7516ab41dee999058248cb6174ec4509.gif

civic-10-tourer-XC-2-A.gif.ac4f9d77055659c1b2d7673ac7b61037.gif

civic-10-tourer-XC-2-B.gif.3a6a6c8df87f292aabb63c2e76aa902d.gif

Този, но в синьо.... Sorry за объркването... 🙈😁

Много sexy кола😍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, тоя Сивек 10 комби е добър (особенно ХС версиите), но Хонда не знаят за него. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, ceco_accord написа:

Аа, тоя Сивек 10 комби е добър (особенно ХС версиите), но Хонда не знаят за него. :)

Ще се опитам утре да го снимам.. 😜🤟😍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, та да уточним мистерията. Ако е Сивик, последното му коби е на 9-а генерасия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как усещаш Сивика на дълъг път - уморява ли шофирането с часове, или правиш почивки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай, бат Цецо, пропуснал съм те :)

 

Ами като че ли не усещам голяма умора.

До морето (Созопол) с 2 спирания за кафета (деца, жена, етц..) и цигарка, не съм усетил проблеми с кръст, гръб, ръце.

 

Не се сещам да съм го карал повече от 2.5-3 ч. без спиране обаче. То там е тънкия момент.

Сумарно също, макса ми е 5 ч. 

Виж ако ти се събират 8-10 ч. каране на ден, пак е друга бира ;)

 

В сравнение с леджънда, мисля че е малко по-зле.

Него го карах на евро трипа май и по 3-4 ч. без спиране и никаква умора не съм усещал. Мисля че сумарно на ден правих макс 8 ч. каране (ще те излъжа)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, към 12500 км вече - проблеми няма :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ден требе да ги разменим, ей тъй, за спорта. :) Ти бе предложил, ама тогава нямаше как.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направих второ годишно обслужване, на 13998 км :)

Безплатно, според пазарлъка при покупката...

 

Нашите приятели от Бултрако обаче пак се изявиха.

 

Час и половина чакам "годишното обслужване" + смяна на перата на чистачките (платих си ги 64 лв. с труда) + проверка неработещ "brake hold" (който не ползвам).

Такаааа... идва човеко, вика - готов си!

Всичко е точно, проблема с "brake hold" е от бутона, сега сме го оправили и сме поръчали нов, като пристигне ще дойдеш да го сменим (гаранционно естествено).

Екстра... тъкмо ще излизам, мисля си, чакай да питам - ъъъ, обслужването вкл. всичко: масло ДВГ, маслен филтър, възд. филтър и филтър на купето, нали ?

Гледа ме снизходително - не, само масло, много са малко километрите (няма 20 хил.), затова така. Хонда така са предписали.

 

Казвам, лани на първото (8 хил.) ми сменихте всичко, даже се похвалихте че Хонда давали само масло да се сменя, ама вие пускате и филтър фъндък (20 лв.)

Да ми бяхте казали, щях да си платя масления, въздушния и поленовия, да ги смените и тях :D

Не, не, няма нужда, те километрите са малко... 🙄

 

Иначе поръчват веднага бутонче, дето струва сигурно колкото 5 л. масло + 5 филтъра... БГ.

В целия комплекс на Челопешко шосе няма един автомат за кафе/вода/храна. Жалка работа.

 

Здраве да е!

Успокоявам се, че наистина карам доста малко и "нормално", та ще изкара до догодина по същото време само с масълце :)

 

IMG_20211011_080658.thumb.jpg.7feb668770f0f7f1bc9353f190370eeb.jpg

 

Редактирано от scyberboy
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сериозно ли за 1 маслен филтър са се направили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комуникацията и отношението им е на ниво първи клас втория срок 😑

Не го разбирам, но си го обяснявам - БГ фирма с БГ мениджмънт, всичко... тва е жалката действителност...

Както казах, важното е, да сме живи и здрави 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за тва Сестра ми като си купуваха CR-V се отказаха от баталите в Бултрако. Сега, поленовия филтър е за смяна. Писах на Тино, днес ще ми го донесе и утре ще е сменен :) А ти трябва да прескачаш 10 препядствия, че да дишаш малко по-хубав въздух докато киснеш в Софийския трафик :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.11.2021 г. at 22:30, scyberboy написа:

БГ фирма с БГ мениджмънт, всичко...

Стига с тоя негативизъм де. Това, че е "БГ" фирмата, не я прави задължително прокажена. Ние си знаем, че там е така - не са много по офертите. Въпросът е бил в пазарлъка. Явно им е влязъл малко вътрешно и са решили да минимизират загубата.

 

На твое място повече бих се притеснявал какво масло са сложили. Щото за сервизните им кампании с промоционална смяна на масла в последните година-две, от Бултрако слагаха от "нашето си". И с вискозитет далеч не същия, като този, препоръчван от производителя.

 

Аз затова откакто се научих как да си обслужвам 10-ката, вече си я правя сам - масло Castrol Honda ot ATO24, HCF-2 пак от там, сложих панелен спортен филтър, а за купето - намерих такъв афтърмаркет (FP 21 003), че не знам, дали има оем-ски с такива свойства: с антибактериално действие, с фунгицидно действие, филтър за финни частици (PM 2.5), филтър купе с полифенол, филтър с активен въглен, FreciousPlus. Чак очаквах, редом с упътването за смяната, в кутията да имам и зелен сертификат :doctor:

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20221022_173313.thumb.jpg.3b2135b62a40028e5d68f1dc1cad622a.jpg

 

Почти 3 години - проблеми засега няма.

Като изключим нормалните микро драскотини по лака, на купето отвън.

 

След месец предстои трето годишно обслужване, да видим този път какво и как ще се случи в БТ :D

 

:beer:

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...