Jump to content
crown_bg

Джаз 2011-2015 Подсветка на Бутон за Климатик

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Отдавна не бях влизал, но скоро семейството се сдоби с горепосочния модел на Джаз.

 

Така,

Имам следното питане:

*Колко лесно се сменя крушката на бутоните (големите вляво на конзолата) за климатика, понеже на горния бутон за регулиран на вента и пускане/спиране на АЦ подсветката я няма, а предполагам че има тъй като на долния бутон под него има подсветка?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж това, въпреки че е за предния модел. Скоро правих упражнението. Смених подсветките, индикаторните лампички (които са същите ) както и по-голямата лампичка (една от двете) за подсвтката на 3-те врътки. Малко е играчка , но сега е ОК - всичко свети. Мисля че и при теб няма как да се мине без изваждане на цялата конзола. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, и аз така си мислех, просто исках евентуално ако някой е намерил друг начин да го сподели.

 

А крушките Т3 ли са, помниш ли, за да се подготвя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,
Днес имах време да го мъча.
Клипа не върши работа за модела '11-'15, ни благодаря на отзовалия се колега.

Ето клипчето за някой, на който евентуално би било полезно:



В крайна сметка смених крушката само като ползвах оригиналния цокъл.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам малко време да пиша, та да обобщя интервенцията:

За други колеги, които биха били любопитни колко би струвало тази манипулация в Бултрако (понеже винаги проверявам всичко там преди да ходя на друго място, на няколко пъти да не повярва човек но Бултрако бяха по-евтини):

Цена на крушка: 9,30лв. (крушките са 3, та казаха ми че трябвало и трите крушки да поръчам ),
скъпи са но цокъла е кофти и трудно се намира.

Цена за работа: 1ч. = 66лв.

Така, всичко ми отне под 1ч. без опит с този модел.
Понеже цокъла е Т5 (за табло обаче), и нямах такава крушка, свалих крушка от Т3 цокъл и трансплантирах на Т5 и светна.

Разбира се внимавах да не драскам, бях с ръкавици и правилните инструменти от клипа по-горе.

Така и така бях свалил и капака, на който е крушката осветяваща конзолата пред лоста, та и нея смених с по-светеща (лед Cree 6000К).



Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! И при мен  подсветката на врътката на вентилатора не работи, купих колата така и ми беше интересно как сте се справили. Значи излиза, че за да сменя крушката в тази врътка трябва да извадя целия панел с радиото. Ах тези японски инженери, как са се изложили в случая. Също много интересно е, че превключвателя  за корекция на височината на фаровете също няма осветяване и нощно време ми е много трудно да го намеря. Мисля си, че ще е много удобно ако се включва една LED лампа там в момента на включване на фаровете, но не се сещам как да го осъществя. Ако някой колега го е правил, моля да сподели технологията.    

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътката за промяна височината на фаровете ИМА осветяване. Вади се лесно. Като отвориш шофьорската врата, на страничната част на таблото има капаче. Сваляш капачето, врътката е на щипка, като свалиш и нея ще видиш къде е лампата за смяна. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Браво колега! И при мен  подсветката на врътката на вентилатора не работи, купих колата така и ми беше интересно как сте се справили. Значи излиза, че за да сменя крушката в тази врътка трябва да извадя целия панел с радиото. Ах тези японски инженери, как са се изложили в случая. Също много интересно е, че превключвателя  за корекция на височината на фаровете също няма осветяване и нощно време ми е много трудно да го намеря. Мисля си, че ще е много удобно ако се включва една LED лампа там в момента на включване на фаровете, но не се сещам как да го осъществя. Ако някой колега го е правил, моля да сподели технологията.    


Колега, не знам с кой модел си, но не е толкова трудно колкото изглежда на прочит.
На Акорда 7, на който сменях навигацията с фейсова, разглабянето беше в пъти по-трудоемко.
Радиото на Джаза е детска игра.

Все пак смяната на крушки (които има голям шанс да изгорят) беше лесна при Акорда спрямо Джаза.
На Акорда, никоя подсветка по табло или конзола не бе мръднала за толкова години (тези които са запоени или изискват много разглабяне).

Имахме Джаз 2005, там сменях само габарити и къси, за 15г. никаква друга крушка не е горяла. Също никога не бях разглабял конзолата.

Ако си с модела от подписа ми, откачаш жабката да виси, махаш капачката на която е подсветката за централната конзола пред лоста (там имаш 4 щипки в долната част и езичета в горната, така че не напъвай в горната част.

След като махнеш капачката, имаш болт 8мм, бъркаш през процепа и отвиваш.

Идва по-пипкавото, за по-лесно сядаш на пасажерската седалка, с по-удобната ръка побутваш конзолата отвътре през жабката, с трим инструмент внимателни навираш горе-вдясно (радиото) и напъваш на импулси внимателно, после долу-вдясно (радиото), докато не щракне отнякъде.

После се опитай с пръсти да дърпаш полека на импусли отново като навираш трим инструмента навътре и си помагаш с него, но не напъваш да жулиш.

Задължително слагаш ръкавици с мека повърхност на дланите и пръстите.

Записваш си кода за радиото, ако радиото ти е с код.

После изключваш всички кабели с изкл на този който е като мост (той излиза и влиза в конзолата).

Ще видиш един винт, който държи модула за климатроника, отвърташ го.

После подваждаш с ръце внимателно от дясно на ляво, като стигнеш до таблото, трябва да откачиш щипките на таблото за да изкараш модула за климатика.
Модула е защипан с щипки между централната конзола и таблото, щипките са на таблото и минават през уши на климатичния модул, така че внимавай да не напъваш душманската.

Реално достъпните крушки са на двата кръгли бутона за климатроника, по една крушка на бутон.

После в обратния ред.

Като цяло пластмасата е супер здрава, не можах да счупя нищо ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...