Jump to content
ogibo

Разглобяване на фаровете?

Recommended Posts

Искам да премахна оранжевите пластмаси (или каквото е там) от предните мигачи. Лесно ли се разглобяват фаровете, и заслужава ли си влизането в този филм?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не влизай в такива филми със фаровете, не знам на хондето дали са лепени или са със пластмасова заварка, но в първи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първия случей шанса за проблеми след това е голям а в втория няма да успееш изобщо. Пробвай да си намериш такива втора ръка, моята е поръчвана със такива от завода, значи ще ги има и на други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, префейс моделите излизат от завода с бели мигачи, не са поръчвани като опция, моята е произведена 2011,с първа регистрация 2012,явно е някаква зайгравка на производителя, преди да пусне фейсовия модел. Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо си се объркал, преди фейса са с оранжеви маркери на мигачите, след фейса са с прозрачни безцветни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водят се префейс, погледни из форума където съм качвал снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата не съществува.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги и от преди това, моята е 2008 и е със фаровете от снимката на профила ми, които са различни от тези на фейсовата :). Не вярвам в Швейцария да си слагали в последстие, по скоро така си е поръчвана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покажи една снимка отблизо на твоите, за да се види разликата между твоите с бели пластмаси и тези на фейслиф-модел. Поне при 7-цата е така - има много ясни белези, по които фарът на фейслифт се различава от този на преди фейслифт, освен цвета на пластмасите пред мигачите: дизайнът на плексигласа пред габарита е характерен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете са различни на фейса и няма да станат на такава която не е,ще трябва и броня с решетката да се сменя.

image.ashx2.jpg

b6525d92-8c4e-9673-4970-1ebe4e67fab8.jpg

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги не исках да отварям нова тема за фарове реших тук да попитам ! Имам проблем и с двата фара влиза влага вътре ,единия му сменях запалка миналата година защото изгоря , а другия от скоро почна и той да има влага при което предполагат ,че и там ще гори запалаката на ксенона или крушката  . Колата не съм е блъскал  Хонда Акрд 8  2,2  150кс   ! 

Ако имате някакви предположение защо имат влага или от къде може да е това , дали да копувам нови два фара защото втора ръка не намирам много ?!

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е вода, щом го виждаш. Влиза вода вътре като вали дъжд или миеш на автомивка. Трябва да огледаш хубаво уплътненията на целия фар, обикновено около лампите има проблеми заради теснотията - който ги сменя, не обръща внимание на поставянето на маншоните и от някоя страна, където не се вижда, остава отворено. Също и където е монтирано моторчето за регулиране, може неговото уплътнение да пропуска. Рядко, но все пак се случва - фабричното залепване на плексигласа към корпуса да се наруши и да започне през него да пропуска. 

 

Като за начало - когато колата е паркирана, отвори някоя капачка/маншон, за да има по-добра вентилация и да се изпари по-бързо. Ако имаш условия - може също да обдухваш с топъл въздух плексигласа. Топъл нали, не горещ - трябва да можеш да си държиш пръстите на струята без да ти пари. Също помагат пликчетата-влагоабсорбатори ако сложиш такова в отвора. Не карай с него обаче. Ако някой те посъветва да използваш такова за постоянно, без да си уплътниш фара - това е заблуда и няма да ти реши проблема с водата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да предимко когато мия колата се получава или при някой по силен дъжд също така  ,възможно ли е да гори баласта на ксенона или гори самия ксенон от влагата ?!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...