Jump to content
SpasiVel

Колата загрява до максимум

Recommended Posts

Здравейте, група! Имам Accord 1997 1.8i. Баща ми я купи  преди 12 години почти чисто нова. Караше я 10 години без да има никакви проблеми с нея, после я даде на мен. Аз я карам от 2 години и до преди 1 месец не ми беше създавала проблеми с температурата. Карам около 15 километра от нас до работното ми място със скорост от около 90-100 км. в час и като дойде време за паркиране, 1-ва; 2-ра; задна; 1-ва  и температурата се вдигне на 2 мм от максимума. Мога да мина 100 км с висока скорост, но на ниските предавки сякаш вижда много зор и започва да зягрява рязко. Смених й капачката и антифриза, маркуча е стегнат, всичко беше наред 2 седмици и днес пак същата история. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката на радиатора върти ли като си на място и колата е загряла?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата сменян ли е.

Когато е загрее как е в разширителния съд.

Закачете я на диагностика и вижте дали отчита вярно датчика температура антифриз той дава данни на стрелката на таблото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато караш със 90-100 км/ч, къде стои стрелката на температурата?

Като пуснеш парното на max стрелката пада ли?

Сменявана ли е някога водна помпа?

 

Да обобщим трите поста:

 

Перка радиатор, задръстен радиатор, термостат, водна помпа, датчик за температура (за стрелката), сензор (датчик) за включване на перката.

Проблема може да не е само в едно от тези неща.

 

п.п. Спаси, от мен имаш едно плюсче за грамотния пост (като описание на проблема, и като граматика). 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време на Rover 600 имах същия проблем и се бях изплашил страшно много. Ходих по най-различни майстори и нямаше решение. Нещата се оправиха от самосебе си. Когато работеше колата на свободна понякога температурата много бързо отиваше на максимум. Щом видех това просто форсирах 2-3 пъти и се оправяше. Така най-често зимата имах този проблем. След известно време обаче спря да го прави и сега си е ок. Перката си включваше и тогава и сега. Имахме подозрения за запушен радиатор, но след като проблема се оправи сам предпочетох да не пипам.

Дано това е от полза като инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз съм собственик на гореспоменатата хонда. Колата вкарваше компресия в радиатора. Духаше през гарнитурата. Живеем близо до Пазарджик и там си ремонтираме колите. Към днешна дата положението на колата е следното: в сервиза в двора на старото авто (хора на които вярвам напълно) се случиха следните неща: шлайфане на главата, смяна на гарнитурата на главата, смяна на 4 клапана незнам какви. След тези операции вече не духа в радиатора, но продължава да загрява и ето проблема. Водната пома е 30 хил километра, термодатчика е нов и не е от него, по някаква причина гръмна радиатора и  вече е нов. След като колата загрее не се включва перка, започва да върти перка чак когато колата е изгасена. МОЛЯ ПОМОГНЕ 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/15/2019 at 3:56 PM, CARPERA said:

Термостата сменян ли е.

Когато е загрее как е в разширителния съд.

Закачете я на диагностика и вижте дали отчита вярно датчика температура антифриз той дава данни на стрелката на таблото.

Първо отговори на тези въпроси,като на диагностиката е задължително да я видите.

Датчика за включване на перките на повечето Хонди е  на термостатното тяло,за да работи той трябва да няма въздух в системата.

Проверете антифриза за наличието на изгорели газове,тоест дали е читав ремонта.

Как разбрахте че не от термодатчика,понякога новите не пасват и показват че колата е загряла а тя не е,това се елеминира като си види на диагностика.

Защо са сменени клапаните зле ли бяха, прегряването ли доведе до това.

Кога гръмна радиатора,след ремонта ли.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до сервиза,колата още е там. Още не е правена диагностика това предстои. Вече не духа в радиатора. Термодатчика го смениха в сервиза. Капаните са регулирани 4-5 пъти до сега и по усмотрение на момчета в сервиза са за смяна и ги смениха. Радиатора е гръмнал след ремонта. Само това знам. Термостата също е нов. И благодаря, че се отзова толкова бързо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е читав ремонта,от какво ще гръмне радиатора.

Изчакай диагностиката.

Кой прави ремонта на главата обикновено това става в фирма която се занимава точно с това.

Като са сменили датчика не е казано че са улучили точния.

Колата има ли газ,на какъв пробег прави регулирането на клапаните.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам човек. Цялата околия шлайфа там .Най добрите са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли газ,на какъв пробег прави регулирането на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих колата с обикновена газова уредба и още е с такава. Реглаж на клапани е правен на 12 до 15 хил километра 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези с газовата май са объркали маркучите на охладителната система и от там май ще е проблема. Прекъснали са някакъв поток който не е трябвало. Не е лошо да се хвърли едно око там от професионалист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря ще я закарам и на професионалист. Може да отнеме няколко дни, но ще пиша тук. Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ колеги. Оказа се.,че постоянното загряване се дължи на некачествена водна помпа или по точно износени лопатки. Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш коя е тази марка която издържа 30 хил км,и се прецака

.

За да знаят колегите какво да не слагат.

Какво сложи  сега  и му гласува доверие  като марка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Материалите ги купуват работещите в сервиза. За съжаление не  съм запазил опаковката на старата помпа. Ще се опитам в утрешния ден да ми я снимат в сервиза, ако още е там .Ще пиша тук независимо дали ще имам резултат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казано по-точно сложили са ти боклук взели са отстъпката за него и той се прецаква за 30 хил км.

Тя ли е виновника за другите проблеми,и куп работи които сте сменили докато намерите виновника,включително и ремонт на глава.

Не казваш тя кога е сменена в времето преди проблемите или след тях.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я купих на 93 хил километра, направиха обслужване веднага. След това за 60 хил километра съм сменил 1 външно каре, бензинова помпа и 1 термостат. На 153 хил километра обслужване отново, без смяна на водна помпа. На 215 хил километра отново обслужване и пак без смяна на водна помпа. След 2 хил километра започна да грее по малко и да издава странен шум. С почти прегряла кола стигнах до сервиза. Там ме попитаха какво е правено до сега и аз им обясних. Смениха ми водната помпа, която беше счупена и нищо друго. Новата помпа работеше до 245 хил километра  (30 хил) сега колата е на 248 хил километра. От както дъщерята я кара само ходи на работа с нея (около 32 км на ден) и така все се оплаква, че грее по малко ,а лопатите на помпата стават все по малки и по малки  докато спря да върти антифриза. И да обобщя:сега след като я взех от сервиза колата се държи така както а купих преди години 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбрах но явно нямаш избор и каквото направят в тоя сервиз това става за лошо или за добро.

Това което питах е след като смени помпата ли прави ремонт на главата и клапаните,но няма значение.

Поне да са си признали че е тяхна грешка и да са я подменили за тяхна сметка,тая водна помпа.

Дано този път са си взели поука и да сложат качествени части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от форума на Рено имаха такъв проблем.Слагат водна помпа с пластмасови лопатки и слагат от евтения антифриз и той разяждаше лопатките.Лекуваха го само с оригиналният антифриз на Рено и водна помпа с метални лопатки.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да взема колата днес видях водната помпа, лопатки нямаше. Може би да е била с пластмасови нищо чудно 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е водната помпа на Акорда. Смених я защото не намерих кой да и подмени лагера, понеже се разбръмча.

Дал съм я на новият стопанин на комбито и ако замени лагера, ще си има читава резервна.

5af7edf391959_2.thumb.jpg.ce3fc767f69ae7e4c55e728c8d44f1f2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.autopower.bg/водна-помпа-febi-bilstein-renault-laguna-2-bg0-1-2.2-dci-bg0f-21995-g15261c43-i13751887.html

 

Да се обърне внимание на описанието, от какъв материал им правят перките някои марки.

Човек трябва много да внимава какво купува. 

Търсих на колегата снимка на стопена такава,стоеше само едното перо и то на половина но не я намирам.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята хонда беше такава помпа,  но без перки. Беше останала само звездата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм водни помпи с разрушена турбинка дори и от стомана, проблемът не се крие в материала от който е направена. Разрушава ги кавитацията която се получава в резултат на калпав или силно разреден антифриз както и използването само на вода в охладителната система.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 16 минути, CCord написа:

 Разрушава ги кавитацията която се получава в резултат на калпав или силно разреден антифриз както и използването само на вода в охладителната система.

https://bg.wikipedia.org/wiki/Кавитация

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това марката на износената помпа 

20201128_131721.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал със такава помпа,изкара си мандата 80х.км. безпроблемно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...