Jump to content
frizzante

Маншони предни външни карета 2.0 бензин автомат

Recommended Posts

Някой сменял ли е маншона на външно каре отпред? Да сподели опит по процедурата. Има ли нещо по особено при смяната? Карето вади ли се от полуоската? Виждам, че се продава като отделен компонент и карето и маншона му със скобите. Самата смяна ме интересува как протича.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за 4 начина за смяна на маншон.

И трите започват със отвиване на централната гайка на главината, избиване на карето от главината, отвиване и избиване на долния шарнир. Със сигурност пропускам нещо.

 

1. Сваляне на цялата полуоска на операционната маса. Избиване на карето.

2. Избиване на карето от полуоската без да я вадиш цялата на масата. Номера е да задържиш полуоската за да не издърпаш вътрешното каре.

3. Не избиваш нищо. Махаш стария маншон и надяваш новия през карето чрез фуния и грес.

4. Като т.3, само че вместо фуния се ползва специален пневматичен инструмент за разширяване на маншона.

 

п.п. Автомеханик съм. Работил съм в сервиз. Сменявал съм маншони.

Т.4 е най-бърза и чиста, защото сепредполага, че имаш и пневматичен гайковерт.

Спестените пари от сервиз няма да могат да покрият нервите и труда, ако си сменяваш сам маншоните. Особено ако нямаш необходимите условия и инструменти (знания явно нямаш). Вервай ми!

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори не ми е минало през ум да го сменям сам и за секунда. Питам конкретно на този модел кола дали карето излиза от полуоската. Нещо ми се върти из главата, че на някой модели Хонда за да извадиш карето реално го чупиш. Тук целта е да сменя маншона, не карето. Карето си е здраво, маншона се понапукал и омазнен малко. Явно се предава. Виждам, че има парт номер за каре и за маншон. Някой на този модел вадил ли е карето за да смени маншона слагайки пак същото каре е въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си довърша темата за да има някаква информация тук и да не остане висяща, че май не е много ясно съдейки по мненията. Оригиналното каре НЕ излиза от полуоската или излезе ли няма да може да се върне същото. При скъсан маншон на оригиналното каре или сменяте карето със маншона или се слага еластичен маншон подходящ за такъв вид монтаж а някой може да си смени и цялата полуоска. Каза ми за сервиз от който идват, взимат свалената полуоска със скъсани маншони, разтракани карета или какъвто е проблема и ти дават здрава същата като си доплащаш за това. Не разпитах повече, защото не ме вълнуваше тая опция. При мен се оказа, че карето е сменяно вече и излезе лесно та сменихме само маншона. Бях взел два маншона за да сменя и другия профилактично, но там карето се оказа оем и...к*рец. Добре, че е здраво и карето и маншона. Ако стане нещо сменям каре с маншон и здраве да е. Това със еластичните маншони не ми го препоръчаха...не знам, ако някой е слагал такива да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...