Jump to content
striking

Проблем с двигателя - Check Engine ON

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вчера докато шофирах, усетих за секунда две все едно леко се задави колата и след това се оправи. Непосредствено след това ми светна check engine както може да се види на снимката и двигателя промени начина си на работа. Усещам работата му някак странно, все едно има някакъв ремък или верига, която има износени зъбци и прехлъзва/прескача докато работи. Колата се движи, но не е ок. 2006 акорд facelift 2.4 двигател, Type S. Ясно е, че трябва да я закарам на сервиз, но според вас какъв е проблема и дали е опасно да измина 10км до сервиза. Притеснява ме това, че усещам този проблем физически, т.е. не е грешка, че свети лампата, а реално има нещо. Какво е вашето мнение?

IMG_20191109_145117.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влязла е в авариен режим от грешката, виж каква е, ако имаш някаква проста диагностика, ако не просто я изчисти, свали една от клемите на акумулатора, след това ще отнеме известно време да се оправи, че се е разбозил компютъра, но си карай спокойно, всичко което усещаш е предизвикано от това, че ти е светел чека за известен период, ако пак светне, изследвай какво го предизвиква по-дълбоко, ако не, дерзай. 

 

П.С  Залагам на нещо със сместа, гориво, смеси, сонди, свещи, бобини, ако има газ още по вероятно. И целият ми коментар се базира на това предположение. 

Редактирано от sashua
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, закачете я да видите каква е грешка и от там на сетне си прави планове какво да правиш. Ако няма на какво да я закачиш, кажи къде в София си и ако си ми близко ще и боднем кламера да видим какво ще излезе.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам газ да. Ако е влязла в авариен режим, как може той да предизвика различна работа на двигателя, по начин по който физически да го усещаш?

 

Diezz в района на Дианабад съм, ти в кой квартал си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аварийния режим е точно това - промяна на работата на двг.

Компа е отчел някакъв проблем и автоматично ти ограничава оборотите на двг, респективно скоростта. Не знам, колко е на Акорда, но на моето CR-V е 2500об/мин и 50 MPH. Идеята е да придвижиш (аварийно) колата на самоход до най близкия сервиз.

Ако грешката е моментна, аварийният режим ще се изключи след загасване на колата и палене след една цигара време. Лампата обаче остава да свети, т.е. грешката си е още в компа. Ако не се получи, правиш това, което казаха колегите пп-горе.

 

И аз залагам на грешка в горивната, или запалителната системи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 hours ago, striking said:

Diezz в района на Дианабад съм, ти в кой квартал си?

 

Минаваме на лична да не спамим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен често светва от газовото, P0325 - Knock sensor, предполагам от бедна смес, чистя я с OBDII ELM327 което си седи вкарано в OBD-то, никакъв проблем да я караш, колата става по-мудна, мисля че е защото минава в предварение, автомата превключва към 6700 оборота. След изчистване на грешката веднага колата се усеща значително по-пъргава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0325 - Knock sensor няма да светне от бедна смес, а светва от проблем със самия него. За бедна смес си има друга грешка. Както и за богата.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светва ми понякога след пускане на газта на 100км/ч или при студен двигател и ускорение на 50км/ч. 
Когато газта е хубава, рядко светва.
Смених оригиналния сензор с алтернативен, никаква промяна. Мисля да върна оригиналния да видя как ще е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 minutes ago, gmarinov said:

Светва ми понякога след пускане на газта на 100км/ч или при студен двигател и ускорение на 50км/ч. 
Когато газта е хубава, рядко светва.
Смених оригиналния сензор с алтернативен, никаква промяна. Мисля да върна оригиналния да видя как ще е. 

Ако си абсолютно убеден, че се случва само на газ, по скоро си оправи газовото и настройките, такива аномалии не са нормални, а газта не може да я различаваш каква е, единствено графит и сяра може да се съдържа, което да е в твой ущърб, но нали затова имаш филтри. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях убеден, че го прави само на газ, но скоро при шофиране на бензин пак ми записа грешката.
А за газта съм убеден, че има разлика от партидата, сега карах 2 резервоара с газ от турция, колата харчи по-малко и върви повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега се връщам от колегата. Колата работи на 3 цилиндъра на бензин и на газ, закачихме я и показва misfire на 1-ви цилиндър. Може би колегата не беше лошо да ни каже още тук, че е навъртял на газ 60к без да прави реглаж на клапаните.  На 95% процента съм сигурен, че там му е проблема, надявам се да няма пострадали клапани. Посъветвах го ако иска и да развърти бубини и свещи за да види дали ще се смени цилиндъра на misfire-a, но мойто мнение е, че си е за реглаж.

@striking след като ти направят реглажа пиши дали има промяна в работата.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.11.2019 г. at 12:02, mirott написа:

P0325 - Knock sensor няма да светне от бедна смес, а светва от проблем със самия него. За бедна смес си има друга грешка. Както и за богата.

От бедна може да светне вследствие детонаций 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.11.2019 г. at 11:50, gmarinov написа:

никакъв проблем да я караш, колата става по-мудна, мисля че е защото минава в предварение,

Проблем няма докато не се появи такъв а реално има такъв . Дали минава в предварение?
П.п . от къде черпиш инфо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз по едно време имах misfire и така си я карах, понеже нищо и нямаше на вървенето, нито е светвал чека. Просто Бранко 1 ден я закачи на тестера  и си показа.. Мина доста време докато се канех да си намеря бубина (понеже съмнението бе в нея), но при следващо ходене, ги разменихме и изчезна. Оказа се лош контакт. Явно сме наместили кабелите и бубините по-адекватно.

Да допълня само че при мен misfire-то беше 10 - 12 пропускания в рамките на минута при мин. обороти на място и не може да се каже че е работила на 3 цилиндъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, fenabg написа:

От бедна може да светне вследствие детонаций 

Да, така е, но ще има и грешка за бедна смес. Няма да е само за датчика. 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, mirott said:

Да, така е, но ще има и грешка за бедна смес. Няма да е само за датчика. 

Сигурен ли си, че ще изпише и друга грешка освен Knock sensor?
Ако е така, явно китайският датчик не работи добре от време на време, и смяната му с оригинален трябва да оправи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм бедна смес, богата смес и проблемен датчик. И за трите са светкали отделни грешки. Може и да светне дачтика заедно със сместа, теоретично. Но ако той е изправен а само сместа е кофти не би трябвало да светка за датчик. Пробвай като обедниш или обогатиш от настройките и ще разбереш най-лесно. Поздрави.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за мотора на акорд който слагат K24A3, ако работи на газ на колко км си правите реглаж? Все си мислех, че и при вас е на около 20к км, тъй като аз съм с k20. Питам този въпрос тъй като колегата, който е пуснал тази тема ми писа, че по телефона е говорил със сервиза на Слави в Овча Купел и са му  казали че к24 е по-здрав от к20 и, че при него на газ се прави реглаж на 50к км, предполагах, че и тук е на около 20к реглажа, ама явно съм грешал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит показа, че за к24 на газ 40к са много. Нещо между 20 и 30к.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, h5rov написа:

Моя опит показа, че за к24 на газ 40к са много. Нещо между 20 и 30к.

Точно . В миналия петък правих к24 ка  , та на 40к се беше стегнала та знае ли се . 1 всмукателен само беше на ред.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е натегнала смукателните за 40к не е на добре работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, diezz написа:

Колеги, за мотора на акорд който слагат K24A3, ако работи на газ на колко км си правите реглаж? Все си мислех, че и при вас е на около 20к км, тъй като аз съм с k20. Питам този въпрос тъй като колегата, който е пуснал тази тема ми писа, че по телефона е говорил със сервиза на Слави в Овча Купел и са му  казали че к24 е по-здрав от к20 и, че при него на газ се прави реглаж на 50к км, предполагах, че и тук е на около 20к реглажа, ама явно съм грешал.

На 15к вече си за реглаж,вярвай ми!

Не съм сервиз,но имам вече 4 реглажа за 80к. и все си искат корекция.

 

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици отваряхме за смяна гарнитура на капака за клапаните. Проверихме и тях, че са правени преди 27 месеца и 14700км.

Бяха леко натегнати 4 / 7 / 8 изпускателни и 1 / 2 / 4 / 6 / 8 всмукателни. Газова нямам, а колата се кара предимно около 2000 до 4000 об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При реглажа Входящ 0,21-0,25 и Изходящ 0,25-0,29 горната или долната граница гоните при работа на газ?
При предния реглаж майстора ги направи на горна граница - in 0,25  ex 0,29 и мотора стана много шумен (като полицейска астра) и го карах наново да прави реглажа със средни стойности. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.11.2019 г. at 13:41, gmarinov написа:


При предния реглаж майстора ги направи на горна граница - in 0,25  ex 0,29 и мотора стана много шумен (като полицейска астра) и го карах наново да прави реглажа със средни стойности. 

Винаги ги правя на горна граница и никога  не е бил шумен. Били са над горна граница. 

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ceco_accord написа:

Преди 2 седмици отваряхме за смяна гарнитура на капака за клапаните. Проверихме и тях, че са правени преди 27 месеца и 14700км.

Бяха леко натегнати 4 / 7 / 8 изпускателни и 1 / 2 / 4 / 6 / 8 всмукателни. Газова нямам, а колата се кара предимно около 2000 до 4000 об/мин.

В границите ли бяха, това според мен не е нормално, за толкова малко километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бяха. Всички описани по-горе (входни и изходни) бяха от 0,01 до 0,02 под долната си граница. Останалите са си по средата на толеранса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 minutes ago, ceco_accord said:

Не бяха. Всички описани по-горе (входни и изходни) бяха от 0,01 до 0,02 под долната си граница. Останалите са си по средата на толеранса.

Предполагам ги правиш с луфтомер 0.25 и 0.30, 0,01 трудно би се усетило. 
 

26 minutes ago, fenabg said:

Винаги ги правя на горна граница и никога  е е бил шумен. Били са над горна граница. 

Мисля да си ги направя сам, тъй като 2 пъти оставям колата на майстора, а не обичам да правят ремонти без да гледам :blush: 
В такъв случай ще ги правя входящ 0,25 и изходящ 0,30

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Не бяха. Всички описани по-горе (входни и изходни) бяха от 0,01 до 0,02 под долната си граница. Останалите са си по средата на толеранса.

Добре че си ги проверил, а не си чакал стандартния интервал. Дали времето оказва влияние, 15к са много малко километри, за да натегнат и то при кола карана на бензин. Като се сетя, че повечето коли втора ръка не са виждали луфтомер, а идват на по 150-200к. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ceco_accord написа:

Газова нямам, а колата се кара предимно около 2000 до 4000 об/мин.

И какво ще му стане на двигателя ако станат 0.15 на 0.20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На двигателя нищо, но колкото повече натягат толкова по-бързо ще натягат. Съответно за един интервал от километри ще си изразходил нетолкова малка част от ресурса за реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, тъй като темата я отворих аз, нищо че след това прерасна в друга дискусия искам да дам ъпдейт какъв беше моя проблем. Става на въпрос за дефектирала горивна свещ мисля се наричаше. Една продълговата част, която влиза към всеки цилиндър. Буквално смяната е за 5мин. Развива се капака на двигателя и изважда се частта и се пъха новата. Не знам дали се води консуматив, но поне смяната е като на такъв. Взеха ми 135лв за частта и 20лв за работа, като това включваше и компютърната диагностика. След това двигателя работеше дори като че ли по-добре от преди. Това е от мен, дано помогне на някой ако получи подобен проблем.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как изглеждаше въпросната част която смениха? Това:

https://www.avtochastionline24.bg/magneti-marelli/7483886

или това:

https://www.autopower.bg/запалителна-свещ-ngk-91039-is21913330.html

Първото(бобината) може да струва тия пари, но второто ( свещта) не. Ако са те одрусали тия пари за свещи само...попаднал си на крайно измамен сервиз...

 

Редактирано от ivailopp
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, striking написа:

Една продълговата част, която влиза към всеки цилиндър.

Май бобина се казваше......🎆🎇 или не ти казаха..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са му показали само едната свещ, но са сменили 4те, цената е разбираема. То свещ само една кой сменя?

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм.. да така е, но трябва да са 4 иридиеви,а обикновено сервизите не сменят с такива по презумпция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иридиевите на NGK ги сменях, 102 лева за 4бр. с отстъпката, вероятно бубина са сменяли, от нея колата работи много неравномерно. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, смениха първата част, а именно запалителната бобина. И въпреки това си мисля, защо пък толкова скъпа. Въведох частта от кутията в гоогле и цената беше като линка по-горе, а именно около 70лв. За реглаш казаха, че все още няма нужда, но след около 10к при следваща смяна на маслото е хубаво да се направи вече.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вдигам темата отново. Преди няколко дена се появиха същите симптоми. 99% е сигурно, че отново имам проблем с някоя от запалителните бобини. Какъв е шанса в рамките на 3 месеца да заминат 2 от 4 не знам... дали нещо може да предизвиква този проблем или просто си им е дошъл края?

 

Така погледнато има ли начин да се провери състояните на другите, защото ако тръгнеш на дълъг път и ти се случи това, няма да е много приятно.

 

Последния път ми взеха 135лв за часта, което ми се вижда наистина много. Защото за 100лв с доставката я намирам веднага от autopower.bg като примерен сайт.

 

Чух се с един друг сервиз, но от там ми казаха, че не ползват Delphi (марката, която ми поставиха последния път) ами 1-2 други марки, една от която беше NGK, до колкото разбрах и цената била 100-110лв за нея.

Според вас има ли значение коя марка ще се купи?

 

Другото, което си мисля е... дали да не си я сменя сам, като ще си спестя ходене до сервиз и 40~лв най-вероятно. Но предполагам, след това грешката няма да се изчисти сама и ще трябва да я закача да я изчистя. Какво е вашето мнение по този въпрос?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...