Jump to content
zdravkofit

диагностика на електическите системи

Recommended Posts

Здравейте отскоро съм собственик на Хонда Hr-v 2000 година 105 коня имам питане дали в сервиз Юби Ко правят диагностика на електрическите системи и какви са им цените 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, CARPERA написа:

Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник.

автомобила пали когато си поиска автомобил с характер хахахаха стартера върти но нищо знам ли дали не е МАП сензор или пък клеморед идея си нямам за това търся диагностика на електрическата система винаги ми се е случвало на студено да ме предаде

Редактирано от zdravkofit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, CARPERA написа:

Виждам  че си от София

Това и твоя човек за Хондата

https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/

виждам че е от Дупница но някакъв телефон или адрес предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почети малко теми от форума

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам сходен проблем и търся сервиз в Пловдив(без Бултрако и Сашо хондаджията), където да мина диагностика. Ако работят и в събота, ще е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за кой Сашо пишеш? Аз ползвах няколко пъти услугите на сервиз, чийто собственик се казва Сашо, обслужват предимно Хонди и се намира в бившия гараж на "Балкантурист"  до КАТ. Останах доволен от работата им. Сподели , ако имаш оплаквания, че ми предстои смяна на масло и реглаж на клапани и милех там да ходя, та да имам едно на ум. Освен ако говорим за различни хора и сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за този Сашо говоря! Лети високо в небесата, смята се за Бог! Дава апокалиптични стряскащи диагнози, което те принуждава да харчиш огромни суми! Добре че не го послушах, карам си хондето още, без да съм похарчил и левче! Личи си, че знае доста, но е хубаво да падне малко сред обикновените хора....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако имаш нужда от компютъра диагностика и преглед на колата ми пиши. 

В Манастирски ливади Запад съм. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка.

Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети!

Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене.

Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина -

 

Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса?

Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси!

 

п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2001 г и има букса за диагностика,освен тези който си снимал. Залепена е точно от вътрешната страна на кората до левия крак на пасажера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето харви, мястото за голямата букса е празно, също като на клипчето. Има ги само тези двете малки.

При огледа не намерихме голяма букса, а от клипчето нищо не разбрах.

Нямам обяснение за това и се наложи, да прибегна до вашата помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В двойната букса пъхаш кламер, даваш на контакт и следиш и записваш миганията на лампата на таблото. Дълго са ти десети а късо единици. Пишеш в търсачката honda DTC chart и разчиташ грешката. Това е безплатното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! Ще пробвам още днас, като се прибера от работа.🤞

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за информацията, колега!

Ще поръчам от алито такъв адаптор, но май ще трябва да се преправя схемата, по която са свързани кабелите.

Поне така се вижда от темата във форума и от схемата на адаптора в алито.

 

5ca9a84s-960.jpg

 

H26dc743b1a1f4466b74ab100663168a0A.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради липса на адаптор, се наложи да прибегна до по-примитивния вариант, с окъсяването на двупиновата букса.

За моя изненада две лампи започнаха да мигат на таблото - чека и ABS-а. Чека отчете 5 дълги и 5 къси мигания, демек 55, а ABS-а 6 дълги и 1 късо - 61.

Както ме пъсъветва колегата, писах в търсачката на форума и в google "honda DTC chart", но поради невъзможността да ползвам английски език, не можах да се справя с откриването и разчитането на тези грешки.

Срам, не срам, пак ще моля за помощ или поне за съвет, къде мога да дешифрирам тези грешки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-Fiat-3pin-+-zahranvane-s-krokodili.html

https://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-Fiat-3pin-+-DIN-zahranvane.html

 

Обади се и питай става ли за хонда ако ли не ще ги преправиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимките се вижда, че самият преходник е за друг тип букса и хондаджийската няма да пасне по никакъв начин.

Бих снимал трипиновата букса на Харвито, но си счупих телефона и в момента съм с обикновена слушалка.

Всъщност, на клипчето по-горе се вижда формата на двете буксички на хондата, а този преходник е с правилна, елипсовидна форма.

 

п.п. Много съм на Вие с тоците и честно казано, преправянето не ми е много по силите.

 

 

Редактирано от seiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал колегата, може би има предвид, че трябва да се елиминират трипиновата букса на хондата и преходника на адаптера и да се свържат директно кабелите към 16 пиновата букса, по правилния начин.

Може би това е най-удачния вариант и ако става така, направо да поръчвам такъв адаптер?

Редактирано от seiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.08.2020 г. at 10:13, seiko написа:

Здравейте, колеги!

Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка.

Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети!

Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене.

Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина -

 

Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса?

Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси!

 

п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам.

Аз закупих hondash с три пиновата букса и за сега съм доволен ако още имаш нужда може да се разберем и да минеш да го закачим :) ако си от София или просто имаш път. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението, Bobka!

Закупих 16-пинов накрайник и го свързах по правилния начин към кабелите на 3-пиновия накрайник. Така и двете ми букси са действащи.

Диагностиката показа, че има проблем с ламбда сондата пред катализатора, но "проблемът" се оказа разкачени/извадени пинчета на тази сонда и след наместването им всичко си дойде на мястото. Грешките бяха изчистени и чека вече не свети нито на газ, нито на бензин.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16W5 мотора давана диагностика отворена верига на датчик разпределителен вал така от нищото и авариен режим паленето стана трудно и вървенето също проверени са кабели и съпротивление на датчика всичко ок проблема си остава има ли лек за това след смяна на бобина се появи проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме и делкото за проба но проблема си остана някой с малко инфо за по нататък какво да правим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.08.2020 г. at 9:32, sttekata написа:

По спомен това го дискутирахме в една друга тема и тоя адаптер не става. Аз мислех да си купувам, но се отказах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...