Jump to content
A4kakan

Проблем със съеденителя

Recommended Posts

Здравейте.Днес при изпреварване забелязах обортомераа тръгна напред а колата неускори.Когато пак я фурсирах и напънах всичко беше наред.Явно че е признак на съеденителя.Интересува ме дали имам жило или съм с помпи.Второ дали е зъдалжително да сменям и демферния маховик след като той недава никакви признаци или само комплекта притескател феродов и аксеален лагер.Изисква ли се специален саморигулиращ инструмент за притескателният диск при монтажа.Колата е црв 3 дизел 2008г.Моля за съвети и мнения.....

Редактирано от A4kakan
Обърках цифрите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума, пожелавам много безаварийни километри. 

Тук са обсъждани доста проблеми, хубаво е да разгледате темите по назад. Досега темите които пуснахте са широко обсъждани. Ето я и за съединителя цък.

Пожелавам Ви бързо да я вкарате във форма и после само да се наслаждавате на автомобила.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още един линк:

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител за смяна! 

Събирай пари и го сменя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.11.2019 г. at 17:50, A4kakan написа:

Здравейте.Днес при изпреварване забелязах обортомераа тръгна напред а колата неускори.Когато пак я фурсирах и напънах всичко беше наред.Явно че е признак на съеденителя.Интересува ме дали имам жило или съм с помпи.Второ дали е зъдалжително да сменям и демферния маховик след като той недава никакви признаци или само комплекта притескател феродов и аксеален лагер.Изисква ли се специален саморигулиращ инструмент за притескателният диск при монтажа.Колата е црв 3 дизел 2008г.Моля за съвети и мнения.....

 

Правилно, признак на съединител е.

С помпи е, не знам дали някой прави още с жило. Може и да има, не знам.

Демпферния маховик не е задължително, но е препоръчително да се смени със съединителя, за да не се издъни след 10-20 хил километра и пак да се плаща за смяна. Има майстори, които ги познават в какво състояние са, скачат отгоре, въртят се с него :) Имам предвид, че може да си сложиш нов, а стария да се продаде, около 300 лева вървят. Ако няма бюджет и щом няма признаци може и само съединителя да се смени. Въпрос на личен избор. Аз купих колата само със сменен съединител, без маховик, засега е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...