Jump to content
thelastbonbona

Вибрации при гасене на 2.2 дизел

Recommended Posts

Привет колеги,

 

Как са вашите дизели като ги гасите? Всичко плавно ли се случва или има вибрации? Моята се изтръсква като мокро куче.. :D И при колега със същата пак е така та не знам нормално ли е или някой тампон да е тръгнал? Предлагайте идеи :)

 

п.с. за сравнение на колата на родителите ми - опел мерива (пак дизел но 1,7) като я гасиш не можеш да разбереш, че си я загасил в сравнение с Хондина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампони двигател,огледай ги детайлно един по един.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За другата, дизеловата по същият начин. Като мокро коте се изтърсва. Всичко е наред уж по тампоните. Имам да правя 1 дюза за толко години но не е от нея защото и преди си го е имало това. Имам чувството, че е в зависимост къде сипвам гориво и се проявява по-силно или по-слабо. Опела ако е помпа-дюза, там не знам какво може да го развали този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са тампони.

Пробвай да я гасиш с натиснат педал на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Mkilla написа:

За другата, дизеловата по същият начин. Като мокро коте се изтърсва. Всичко е наред уж по тампоните. Имам да правя 1 дюза за толко години но не е от нея защото и преди си го е имало това. Имам чувството, че е в зависимост къде сипвам гориво и се проявява по-силно или по-слабо. Опела ако е помпа-дюза, там не знам какво може да го развали този двигател.

Opel-а е CDTI колега.

 

 

Преди 7 часа, Emicha написа:

Може да са тампони.

Пробвай да я гасиш с натиснат педал на съединителя.


И аз си мисля за тампони, но нито знам къде се намират, нито им разбирам така - то и какво да видиш - отгоре не можеш ключ да изтървеш и да го загубиш (за идеята и чук да изтървеш ще изчезне, но това е друг въпрос), а отдолу кори мори :D При следващото обслужване ще помоля да я огледат. Съединителя и маховика са нови на има няма 10к км. Правеше го преди това, прави го и сега.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай тук по VIN номер има схеми на всяка част,също и на тампоните. Има ОЕМ номера на всяка част чрез него може да търсиш заместители,няма по- добро от от оригиналния дари читав втора употреба е добре от заместители.

Ето тук

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демпферна шайба на коляновия вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.11.2019 г. at 8:14, CARPERA написа:

Заповядай тук по VIN номер има схеми на всяка част,също и на тампоните. Има ОЕМ номера на всяка част чрез него може да търсиш заместители,няма по- добро от от оригиналния дари читав втора употреба е добре от заместители.

Ето тук

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

 

Не можах да се ориентирам кои елементи са точно колега.

 

Преди 2 часа, stefan 1 написа:

Демпферна шайба на коляновия вал.

 

Ще обясниш ли каква е идеята и има ли начин да се разбере дали наистина е от нея преди да се купи нова? Нещо да се разкачи, за да не играе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми дава да отворя препратката ти но по VIN номера на ЛС ще ти намеря схемата ако искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко повече писано за демпферната  шайба  може да ти помогне за диагностиката.

https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-dempferna-shayba-na-kolqnov-val-11638.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Ето малко повече писано за демпферната  шайба  може да ти помогне за диагностиката.

https://nasauto.bg/blog/kakvo-e-dempferna-shayba-na-kolqnov-val-11638.html

 

Много добре описано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, а има ли някакъв шанс да се провери дали е от нея, без да се сменя? Ако се разкачи ремъка примерно?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запали си колата и всетни с лампа ако ще го проверяваш сега и виж как се върти шайбата когато е на запален мотор, в случай че много играе значи е от нея ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колага.

Аз имам същия проблем при гасене / палене на мотора.... 😐 

Забелязах също, че когато я спра на някой лек наклон и задържа на спирачка, така че окачването да е под напрежение, тресенето се усеща в цялата предница....когато минавам по малки неравности пак същото..  Сякаш има някакъв луфт по предницата. А  до тук съм сменил. Накрайници, шарнири, амортисьори,биалетки и тампони на стабилизиращата щанга... И проблема си остана...  😐 

 При теб открили се решение на проблема 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Marty написа:

Здравей колага.

Аз имам същия проблем при гасене / палене на мотора.... 😐 

Забелязах също, че когато я спра на някой лек наклон и задържа на спирачка, така че окачването да е под напрежение, тресенето се усеща в цялата предница....когато минавам по малки неравности пак същото..  Сякаш има някакъв луфт по предницата. А  до тук съм сменил. Накрайници, шарнири, амортисьори,биалетки и тампони на стабилизиращата щанга... И проблема си остана...  😐 

 При теб открили се решение на проблема 

 

Още не колега, но съм в чужбина и не съм предприемал нищо все още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял демпферна шайба на същия мотор и определено тези вибрации при гасенето намаляха и почти изчезнах. Но сега пак се проявяват от време на време. Доста по-слаби са и аз ги отдавах на демпфера на съединителя, защото моя е на над 220 хил км, но ти казваш, че си го сменил. Може и тампони да са, пък може и нещо друго знае ли човек. Най-добре отиди при поне 2-3 майстори (сервиза) за дигностика, защото се пропускат неща, никой не е идеален, а при дизела много неща може да де объркат. Най-добре да имат добър опит с дизел и като цяло с добра репутация, защото често се казва карай докат не спре, нищо и няма :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има леко претрисане при гасене, но не мисля, че е някакъв проблем. Виждал съм го и при други дизели от различни марки. Вероятно се дължи на това, че няма клапа за меко гасене. На предната ми кола Джета 1,9 тди, имаше такава клапа, която затваря смукателния колектор при гасене и колата гаснеше без да трепне. На Хондата има един Swirl control valve, но не мисля, че върши същата работа.

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20295&nplgrp=1&cmodnamepc=CR-V I-CTDI&xcardr=5&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 ELEGANCE/SPORT&nplblk=E__3100

Всъщност някой знае ли за какво е този клапан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...