Jump to content
nedjalko1

Водещи втулки, Спирачни Апарати

Recommended Posts

Колеги днес сменах гуми и забелязах луфт в спирачните апарати - отдавна се чува едно чукане при спиране с ниска скорост.

Та мисля да сменя водачите. Някой сменял ли е да каже каква марка да купя и повече детайли.

И как да разбера дали въобще са за смяна.

Намерих тези.

https://www.avto.bim.bg/Komplekt-vodeshti-vtulki-spirachni-stremi-FRENKIT-za-HONDA-CR-V-II-RD-ot-2001-do-2006_p243842m214.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. И аз скоро сменявах водачите, че моите бяха блокирали и ми изкривиха дисковете, но не помня марката. Като цяло гледай да са точно същите, защото на нашите хонди имат два вида спирачни системи и имат малки разлики. Едната беше Акебоно, а другата Токико или нещо подобно.

Лека и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гледайте , че има два вида водачи, едните са по-къси!

Постоянно блокират и лека е да не слагате грес за спирачни апарати, че след 2-3 мес спичат!

Аз също съм патил и блокира постоянно долния водач!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, sttekata написа:

Много гледайте , че има два вида водачи, едните са по-къси!

Постоянно блокират и лека е да не слагате грес за спирачни апарати, че след 2-3 мес спичат!

Аз също съм патил и блокира постоянно долния водач!

А каква грес се слага или не се слага? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, cucy написа:

Здравей колега. И аз скоро сменявах водачите, че моите бяха блокирали и ми изкривиха дисковете, но не помня марката. Като цяло гледай да са точно същите, защото на нашите хонди имат два вида спирачни системи и имат малки разлики. Едната беше Акебоно, а другата Токико или нещо подобно.

Лека и успех!

Нисин, лукас и ате 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не слагай никаква грес! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, sttekata написа:

Не слагай никаква грес! 

Тая глупост не я пиши повече! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли аз, може ли аз, Господин Учител!?

 

Високотемпературна литиева грес.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Krasi-mir написа:

Може ли аз, може ли аз, Господин Учител!?

 

Високотемпературна литиева грес.

Аз си ползвам специализирана на ATE. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвах тази за водачите и буталата, които изкарах до предела и намазах с клечка през маншона. 

https://www.tech-co.bg/bg/produkti_auto/pasta-spirachna-hidravlika-ate 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, fenabg написа:

Тая глупост не я пиши повече!

Ти ли ще ми казваш кое да пиша аз бе морков! 

Слагай ако искаш и мас, само след 3 месеца да не е същото! 

Не се слага литиева, а си има грес на Ate за спирачки! Такава се слага, но и с нея клеясват. 

От опит - на сухо по-добре! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, sttekata написа:

Ти ли ще ми казваш кое да пиша аз бе морков! 

Слагай ако искаш и мас, само след 3 месеца да не е същото! 

Не се слага литиева, а си има грес на Ate за спирачки! Такава се слага, но и с нея клеясват. 

От опит - на сухо по-добре! 

 

 Нещо си нервен ми се струва? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моркова , господине  си знам кое как бъди спокоен .  Но ако не е трябвало нямаше от завода да слагат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, fenabg написа:

Тая глупост не я пиши повече!

Тоя заповеднически тон го ползвай в къщи. Оправи си "тона" пък после се обръщай към другите! 

100 пъти съм слагал грес за спирачки на Текстар и пак блокират. Плюс това ако малко прекали при натискане до край излиза трудно въздуха през водача, защото смазката уплътнява и остава в крайно положение (натиснат) така задържа и износва накладката накриво... от там започва да се нагрява и от ръждата вътре става бъркоч. След като изстине блокира! И се почва едно биене в педала, бучене, притрисане при натискане на спирачката. От тук нататък който иска да слага който иска да не слага. На новите коли вътре леглото на водача лъщи... няма корозия и всичко е топ.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, sttekata написа:

Ти ли ще ми казваш кое да пиша аз бе морков! 

Слагай ако искаш и мас, само след 3 месеца да не е същото! 

 

За този тон ли ми говориш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, fenabg написа:

За този тон ли ми говориш ?

Не за твоят, с който ти започна! Колега, ти сега на луд ли се правиш? 

Не сме детската градина, затова 

спирам със споровете, за да не спамя темата. 

Жив и здрав! 

Редактирано от sttekata
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, наистина греста в леглото на водачите беше спекла яко, приличаше на нещо като мазут, гъсто и лепкаво. И малката гумичка отпред на единия водач, явно от греста лепкаше, колкото и да я мия продължаваше да лепка. Аз като ги ремонтирах моите, сложих от смазката, която си беше в комплекта с водачите. Да се надяваме, че няма да спече, все пак за това е правена.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се слага неподходящата грес или не се сменя в продължение на стотици хиляди километри или гумичките са сдали багажа е напълно нормално! В моя случай греста и на 4-те апарата си беше в идеално състояние и водачите се движеха също идеално, но я смених превантивно. Кола и грес на 10г., задните накладки бяха оригиналните ТРВ, предните бяха Хонда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спекла е защото не е била правилната грес най вероятно. На водачите се слага високотемпературана грес. Има такава на АТЕ. На Хонда в комплектите - оранжевата. Розовата за буталото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Rakeem написа:

Като се слага неподходящата грес или не се сменя в продължение на стотици хиляди километри или гумичките са сдали багажа е напълно нормално! В моя случай греста и на 4-те апарата си беше в идеално състояние и водачите се движеха също идеално, но я смених превантивно. Кола и грес на 10г., задните накладки бяха оригиналните ТРВ, предните бяха Хонда. 

 

Според теб тази подходяща ли е?

 

https://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/gresi/смазка-за-спирачни-апарати-detail

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, birev написа:

Спекла е защото не е била правилната грес най вероятно. На водачите се слага високотемпературана грес. Има такава на АТЕ. На Хонда в комплектите - оранжевата. Розовата за буталото.

 

И според теб тази подходяща ли е ?

 

https://nspauto.bg/technicheski-spreiove-i-gresi/gresi/смазка-за-спирачни-апарати-detail

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е подходящата грес  https://www.tech-co.bg/bg/produkti_auto/pasta-spirachna-hidravlika-ate

Тази грес, която ти си посочил е за гърба на накладките и водачите на накладките, тоест не е подходяща за водачите на апаратите.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да и видя състава от каталога, но май не е за водачите на апаратите. Ако е на минерална основа като влезе в досег със спирачна течност и става мазало. А, колегата Rakeem е писал преди мен. Аз ползвам само на Хонда комплекти или по горепосочената на ATE.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, изнамерих тази закачлива темичка и постфактум осъзнах, че съм пообъркал греста на Ate за водачите на спирачните апарати и съм сложил Ate Plastilube вместо Ate bremszylinder,  като първата е на минерална основа. Питането е следното, дали маншоните на водачите са устойчиви на минерални греси понеже доколкото споделят колеги от други форуми при ползване на минерална грес по често се раздуват гумените пръстени по самите водачи. Обаче при мен на Акорда такива има само на долните предни, където явно ще трябва да сменя. Отзад и горе и долу, и отпред горе са си чист метал който се плъзга във втулката и ако маншоните биха издържали идеята е да не сменям там греста, която ми се вижда доста хубава и издържлива щом я дават за мазане на гърбовете на накладките и техните легла, неподатлива е на вода и пазеща от корозия и не на последно място е 3 пъти по-евтина от Ate bremszylinder ?

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук пише  къде трябва и къде не  трябва да се използва.

Screenshot_20231117-123238_Chrome.thumb.jpg.bdbe3e59cba553b6348e97f8b172f42f.jpg

Според писаното е точно за водачите.

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и аз като теб се заблудих, че става за водачите тип втулки, но тук се визират по скоро леглата на накладките играещи роля на техни водачи, а не другите които са във втулките. Ето тук са патилата на колега от тойота форума цък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...