Jump to content
ogi28b

Хонда Акорд 7 - тема само за снимки

Recommended Posts

Здравейте, колеги, 

 

След бърза консултация с колеги от екипа на форума, реших да пусна тази тема, като идеята е в нея да се качват САМО И ЕДИНСТВЕНО СНИМКИ, придружени със съвсем кратък обяснителен текст към всяка. Впоследствие снимките може да се прилагат като линкове в други мнения.  Много често за някои колеги е достатъчно само да видят нещо на снимка, за да добият представа и това да им помогне да се ориентират. Затова колкото повече снимки има, толкова по-полезни бихме могли да си бъдем един на друг, без нужда от писане на десетки и стотици редове текст с обяснения за даден проблем или къде се намира еди-кое-си и как изглежда. 

 

За да може темата хем да е полезна, хем да не натоварваме страницата в частност и сървъра на форума като цяло, моля като качвате снимки, да се придържате към следните желателни правила:

 

- качвайте само по една снимка в мнение - защото платформата генерира 40 мнения на страница и представете си ако има по 4-5 снимки в мнение и всяка е по 1-2 мегабайта, страницата ще стане огромна - 150 - 200 мегабайта и зареждането ще става много бавно. Също така - някои хора ще отворят темата от мобилен телефон. Няма нужда да им източваме включените мегабайти само с отварянето на 3-4 поредни страници със снимки. Затова - една снимка в мнение е достатъчно.

 

- във връзка с горното - преди да качите снимка, преоразмерете я до по-ниска резолюция (на български език - да си я ресайзнете). Защото вече дори и най-бюджетните телефони имат камери с резолюция 4000 х 3000 и снимките стават по няколко мегабайта, а практиката показва, че резолюция от 1600 х 900 или дори по-ниска - 1280 х 720 е повече от достатъчна, за да може да се види каквото е нужно, без да се изпада в супер детайлност. Преоразмеряването е лесно - за Windows -> мятате си я на компа, от там с десен бутон на мишката върху файла -> EDIT -> отваря се PAINT, от там избирате RESIZE, от там избирате новата резолюция, потвърждавате, съхранявате промените и готово. Снимката от 2-3 мегабайта оригинално ще се свие до 300-500 килобайта - 10 пъти по-малко. Така 40 снимки в страницата ще заемат 10-15 мегабайта макс, а не 80-100

 

- качвайте снимките в мнението, а не давайте линкове към външен сървър - защото така те ще бъдат запазени на сървъра на форума за години напред. Ако просто дадете линк към външен сървър, след време тази снимка може да не е налична и да не се вижда, а може да е единствена за нещо.

 

- сложете няколко думи текст - например "Това е снимка на преден ляв горен носач", или "Снимка на дроселова клапа на 2.2 i-CTDi, гледана от левия фар" или "снимка на барабани за ръчна спирачка (само на комби)"

 

- за да бъде темата само по предназначение, не коментирайте и не питайте нищо в нея. Нека има само снимки

 

- качвайте всевъзможни снимки, защото винаги някой, някога, някъде може да има нужда точно от вашата снимка, колкото и банална да е. Е, ако има 5 едни и същи снимки на волана, може би няма нужда от 6-та. 

 

Дано да стане полезна тема!

---------------------------------------------------------------------

 

Ето, да дам начало, прилагам снимка на ключ в разглобен вид, всички части са разделени за да се виждат хубаво. Тези две снимки оригинално са 9.4 мегабайта, 4000 х 2250; преоразмерени са до 640 х 360 и общо са 320 килобайта. Каквото трябва - се вижда. 

 

IMG_20190915_113704.thumb.jpg.2bec9e7044f3df0446ba29ab2ff0eadc.jpg

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190530_135151.thumb.jpg.73d11674be7569f20ac574b4d3ef312d.jpg

 

Врътката за включване на светлините на модел фейслифт със сензор за светлина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долен тампон на скоростна кутия за I-cdti 2005

n0I20160609141805BKB.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заден долен тампон на двигател I-cdti 2005

50890SEFE00.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, ама не издържах!

С тая компресия "(на български език - да си я ресайзнете)" на снимките направо прецака темата, има други начини за намаляване на мегабайтите на снимките и запазване на резолюцията.

Сега какво да видя и каква полза има от снимката?

1.PNG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се, тази снимка наистина не е особено полезна. Снимка с размер 400 х 225, вътре обект с размер 180 х 150 пиксела и с надписи.... 

 

Колега @benjamin4o, качи снимката така че да се разбира нещо, моля те!

 

Да не съм безполезен с този коментар - качвам една снимка - общ изглед на задното окачване, кола с фабричен ксенон, снимано от позиция зад лявата гума:

 

IMG_20190722_172954.thumb.jpg.b5b95e3178490d5ef4e9c74b051d0ac9.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.11.2019 г. at 17:02, benjamin4o написа:

IMRC VALVE за I-cdti

2006-2008

 

36190RSRE01.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този сезон често има въпроси за пръскалките на фаровете и спирането им. Събрах малко картинки:

 

=========================================================

 

На ACCORD седан 2.2 дизел 2006-2008 (facelift) (снимка + линк):

 

IMG_20181210_220608.jpg

 

 

 

 

 

 

Редактирано от emod
Премахната снимка и текст за Accord 2.4; по доклад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка на казанчето, помпите и нивото на течност, която остава само за предното стъкло, след като вече спре да пръска на фаровете:

 

IMG_20190803_105806_.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ACCORD TOURER 2.4 бензин 2006-2008 (facelift) (снимка на @ceco_accord, стрелки от мен)

 

IMG_3105.JPG.787d7da4c7e867c15028c765234130eb.thumb.jpg.d347f3e23c4f7540018b15a5c86729c7.jpg

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглед откъм гърба на ляв фар за мъгла на Акорд, 2006-2008, 2.2, седан

 

 IMG_20190803_110534.thumb.jpg.9ba885ef034d26d1e801e35c63aa7715.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на детонационен датчик P0325 - след написана грешка и смяна с китайски, ми се наложи втора смяна с оригинален втора ръка. 
Според някой сервизи, трябва да се свали входящия колектор. Аз я направих без смяна, за около 10 минути. 
Изисква търпение и надрани ръце, малко удължение, чупещо рамо,голямо удължение, динамометричен ключ (31Nm), и свалянето на вакуумно маркуче.
83155072_155834465840858_8069591104997031936_n.thumb.jpg.bdb37f498197048f883c6bfa98784409.jpg83920810_482760529324472_8523652543564218368_n.thumb.jpg.d242d3bb2aa8aea8869ead7bebf121e6.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някой му се наложи да свали челната кора под волана, ето къде и как е захваната:

 

(в оранжево - винт, в жълто - щипки)

 

(колата е фейслифт седан 2.2)

 

IMG_20200519_104115.thumb.jpg.d854d2b0e3448ea8265552fb1dc7dfd4.jpgIMG_20200519_104121.thumb.jpg.3a4e29b89a602253ab35d4811a6662ce.jpg  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позиция на инерционния изключвател на 2.2 седан фейслифт:

 

IMG_20200519_104217.thumb.jpg.3468de3caa6afde8c24bc7c8c24c2105.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позиция на бутоните на педала на спирачките и педала на съединителя на 2.2 седан фейслифт, ръчна ск. кутия:

 

IMG_20200519_104531.thumb.jpg.e83f89a5de8fa0cdfd26b903b8505a7a.jpg IMG_20200519_104448.thumb.jpg.430efaf22e19175c6c46f400f777ebdc.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула с релета и бушони под волана, вляво от педала на съединителя. 2.2 седан фейслифт. 

 

Изглед отпред. Липсват 2 бушона, посочени са със стрелки. На тях ми е включен DVR-a:

 

IMG_20200519_131517.thumb.jpg.38df2a0d5e2b288ef60dcddc67c12a9b.jpg

 

-----------------------------------

Изглед отзад:

 

IMG_20200519_131534.thumb.jpg.649d4e018f6da407dcd7269f6693a3a5.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При удар (или преминаване през дупка дори) може да се задейства датчик, който прекъсва подаването на гориво с цел безопасност. В маншончето, оградено със синьо, има копче, което възстановява подаването на гориво. Намира се малко над педалите на спирачката и газта и близо до кормилния прът.

Чрез него се избягват репатриране и досадно висене по сервизи с неясни разходи.

Все пак, ако се задейства при ПТП, не препоръчвам да се използва. 

Capture.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...