Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

Можеш да си сложиш и заден десен подкалник, има ги в Тарос трейд, с оглед предпазване на купето.

За горната помпа имаше преди години бутало в комплект с пружината и всички гумички, струваше 28лв. и при мен кара вече 11г. Марката беше Сайкен, или нещо такова.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно помпата на съединителя, преди години сменях гумички, след като съединителя започна да пропада и все помпата все още работи перфектно. Ако няма някакви надирания в цилиндъра, аз бих сменил гумичките и би трябвало всичко да е ок. Според мен, в повечето случаи е по-добре качествено рециклирана OEM-ска част от чисто нова Aftermarket

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kvd74, @Terje, абсолютно съм съгласен с вас за ремонтният комплект обаче нямам идея дали е ОЕМ-ска или не е. Иначе ще взема един Saiken или Seiken от магазина. Чакам все още за няколко неща Мотобокса но са заети 3-та седмица.
@kvd74, гледах в japancars-a обаче не виждам да има оригинално там подкалник. Аз ли не виждам или? Единствено от едната страна има пластмаса която пази тръбите на резервоара. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бабата е вече в сервиз Мотобокс при д-р Цецо за различни процедури. Подарих и и едно Exedy, че хич не ме кефеше как сменя скорости. Трябва да се смени О-пръстен делко, преглед свободен ход на моторЯ, ходова част преглед и тн.. Като излезе ще пиша с инфо. IMG_20210902_104700.thumb.jpg.53600110e993fe40a2e884034e42b65b.jpg

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla Явно са нещо допълнително измислени, но ги има. Предполагам са еднакви и за комби.

https://www.avtosklad.bg/podkalnik-plastichen-zaden-237140/po/honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4-272601

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех старата лейди от сервиза и благодаря отново на Цецо за труда който е вложил в над 20 годишната кола. 
Motobox.thumb.jpg.b92834489cb80b293c17cab4c4793804.jpg
За информация на недоволстващите които пишат по темите, че били чакали много, моят час беше записан на 2-ри Август  за 9-ти Септември  но това не е толкова важно. 
- проблема с празният ход вече го няма, колата кове оборотите и на студено и на топло. Системата за празен ход не е била чистена вероятно никога. 
- ходовата част е наред 
- реглажа на клапани с комшията е бил добре направен 

Идва момента със съединителя...Кой нормален механик ще направи това?
1.thumb.jpg.bcf8ac4edcb1061e638f48547c4395fa.jpg2.thumb.jpg.0b5c10dd4debd9c8492862080ec03f27.jpg4.thumb.jpg.f5b4fc9df1a98fce1253d797f98aad04.jpg3.thumb.jpg.f55f276cac0a4c66d37aa5b9fd7a2d17.jpg

Лагерчето на маховика тоталка, по маховика ( съответно и лагера ) е удряно вероятно със секач или нещо подобно, че видиш ли "не пада тоА болт". И в крайна сметка семеринга също не е бил сменен. Всъщност, съединител си имаше "PHC Valeo" обаче монтирането е било под всякаква критика което не знам как може да се обърка като е на шлици. Не знам къде е правено а и ми е все едно обаче такава мърлящина и безотговорна работа скоро не бях виждал. Както се досещате - нов комплект съединител, нов лагер, нов семеринг и колата стана съвсем различна след намесата на Цецо. 

Наясно съм, че това е стар автомобил но не знам какво да кажа, то не е много за говорене. Колкото купето да е като на почти нова кола, толкова технически е правена от човек който дори в техникума 1-ви курс би се справил по-добре но на Ганьо трудно може да се обясни така или иначе. Ако не обичах марката толкова, отдавна да се бях прехвърлил към VW Group поради ред причини. 
 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че ще пиша в темата , но въпросът е свързан с ремонти и сервизи в нашата скромна държава.Та, някой знае ли дали имаме тук майстор,като тези от "Да продадеш колата си"-Ан Анстед и Еди, с удоволствие ги гледам как се прави ремонт и обслужване на коли от всякаква възраст и се възхищавам, аз не съм чувал за такъв майстор, бих се радвал ако има.Нашите са добри на жигули, опел и немските вагини.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stivenj, точно такива хора ни оправят колите, даже по-добри. Въпросът е, че са много малко а сервизите в същото време са много и човек не е трудно да се обърка. Ако искаш пълно възстановяване на колата то трябва да се бръкнеш по-дълбоко и за дадени модели е нерентабилно да се прави но пък всичко зависи от собственика в крайна сметка. Кеф цена няма ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме питайте защо и как, просто получих това което хейтех в темата за маслата: 
IMG_20210814_125904.thumb.jpg.8923e22e1a22d2bfec15506a78bb3c76.jpg
Трябваше да поръчвам така или иначе масло за R-a, старото беше на точно 5000км та го хвърлих и....пак сложих същото. Та за следващите още 5к км ще съм пак с такова. 
От 6-тата генерация пък ми остана нова помпа съединител, ако някой я иска на приятелска цена, нека ми пише, моите се оказаха и 2-те здрави.

IMG_20210914_103248.thumb.jpg.387141498b263466f7e60fd329d16e9d.jpg
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно започвам да подготвям оНдите за зимата. Ще наблегна на сивата, защото тя ще се ползва предимно в снеговете. Разходих се до фирменият магазин на Fertan и купих обезмаслител и прозрачна вакса за шаси
Fertan.thumb.jpg.8293aa90f472a50d4a0c22d1ee49d93e.jpg
Ваксата ми я нахвалиха пък да видим какво ще излезе. Ще "запечатам" колата където мога и се надявам да е във същият вид и пролетта. Иначе днес минахме бързо една баня:
IMG_20210916_121436.thumb.jpg.ef4be4fbae4ef90b875140a64edb489d.jpgIMG_20210916_121452.thumb.jpg.afd6efc21ef4cae9a26f2f5731d27b99.jpgIMG_20210916_121415.thumb.jpg.8456b764e3a702009496306923d0eb2e.jpg

Не бях обръщал много внимание на R'a, та сезонно и той "намаза" ;) 
banq.thumb.jpg.de3cf7012342f395ac3ddb9ed6336faf.jpg

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето стигна за горе долу 1/2 от колата. Успях да сваля и задната броня, че там е само гола ламарина. Измих като начало колкото мога, изчаках да поизсъхне и се започна:
IMG_20210916_182226.thumb.jpg.4d8514045f822e87991c15684c75e222.jpgIMG_20210916_182556.thumb.jpg.18dc506dbe82ad880602d6f828fa5a51.jpgIMG_20210916_183326.thumb.jpg.8c1d1f29511ce6768845bebfa72302ca.jpgIMG_20210916_183345.thumb.jpg.316f3af61291e3ec2b9f8fe87953ce7a.jpg

Мизерийката зад бронята не беше чааак толкова много колкото очаквах:
IMG_20210916_185630.thumb.jpg.bd9adff7fe499b22b79fe33806f4dd6f.jpgIMG_20210916_185914.thumb.jpg.a63097ab28090cfeb8a018ef9a72cb09.jpgIMG_20210916_185928.thumb.jpg.0788416fc3c71360cf8fc42d83fe17e9.jpgIMG_20210916_185934.thumb.jpg.33d35193a07631e9efe614eff055a426.jpg

Последва ваксата която стои жълтеникаво:
IMG_20210916_191459.thumb.jpg.95a467a99d92a4f4312b22541327aacf.jpgIMG_20210916_191510.thumb.jpg.2ae3f27762a95f65225925bbd23f067b.jpgIMG_20210916_191521.thumb.jpg.6bbfbeb4a1f93ee28ae72c73cfc25143.jpgIMG_20210916_191528.thumb.jpg.d55208aadbb8fc5b2e8ed88812a51390.jpgIMG_20210916_191542.thumb.jpg.f7c33d824cdba9832f161875be2dd8e8.jpg

Остава предната част както и отдолу но там има бая "матриал" от заводски битум. Както написа @Krasi-mir в по-предни коментари, явно тия коли са си направени да не ги лови много ръждата но си зависи и къде е прекарала младостта :D 

 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво я мажеш отдоло? И мен ме чака това упражнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pet71, купил съм освен тази вакса за шаси и битум на спрей. Реално обаче англичанката няма голяма нужда да се минава навсякаде. Заводски за разлика дори от 8-ма генерация, 6-та UK е мината много добре. При 8-мата ако няма пластмасовите кори отдолу които са по цялото протежение на колата, ще е зле положението. При Aerodeck-a, купето е пръснато много читаво още от завода, чак да не повярва човек. При 6-та ген. японката не е точно така.  Една от причините да харесвам много италианските коли е, че там ръжда няма или ако има е изключение. Антикорозионната обработка на купетата е страхотна и там такива проблеми няма.
При теб HRV-то е високо и спокойно може да вземеш и битум на четка. Въпросът е да нямаш никъде ръжда, защото с битума я запечатваш и става по-зле. Ако нямаш, мажаш/пръскаш смело но ако има по-добре да я свалиш до здраво чрез механична обработка или химическа такава с препарати от типа на Fertan, Вюрт и тн..
Сега някой ще каже, че колите са стари но и това не е много вярно, защото една голяма част от чисто новите които излизат от шоурума са на гол метал отдолу. Няма го това покритие което го имат по-старите коли с цел предпазане на купето.

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Имал съм 3 Ровър-а 400 а.к.а. Сивик 6 англичанка. Само на единия изгни тавана (така го купих), заради ненавреме отстранен теч на люка. Единия от тях се караше в България около 4г, никаква ръжда. Митсубиши Пинин след втората зима в България нямаше здрава ламарина по пода. Изгни му и тръбата за резервоара. Настоящето ми CR-V е 18-годишно, мейд ин ЮК. Няма точка ръжда. Джазката на съпругата ми, 14-годишна без ръжда. Авенсиса и той е 18-годишен мейд ин ЮК без грам ръжда. Не'нам к'во правят тия англичани, ама тук, на тоя влажен, солен морски въздух без ръжда ... ?

Аааа, 14-годишната японка Сивик 5 на съпругата ми нямаше прагове, вежди и под на багажника. Тотална ръжда. Двете ми CR-V 1 JDM тотален гнилоч на 15г.

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Е аз се чудех между битум, течна гума,шегре и полиуритан.

  Този път реших да пробвам с Боди 910. Реших да заложа на гумата. Ще видим какво ще се получи.

   Нямам и точка ръжда по купето.

 Смятам направо да почистя и газ.

   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pet71, екстра но да ти кажа, че не бих ползвал 910-ката. По-евтино е бях чел лоши отзиви. Купи си добра консерва на Car System или Fertan примерно. Бях чел, че има и разлика между самите бодита. Сивото да кажем било на каучукова основа и е било по-добро за прагове докато черното е на асфалтова но трябва да прочетеш, че аз чак толкова не съм задълбавал кое за какво е. Обикновенно действам със спрейовете, че ми е по-лесно поради липсата на компресор в момента. То не е и нужно да правиш дебел слой, 1 ръка с четката или пръскане е достатъчно.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих известно време и намерих калобрани за комбЕто от същата кола но седан. Честно казано ми харесва повече без обаче зимата е по-добре да има. Предните паснаха но задните, греда...Разминават се и има малка разлика. Та хартисаха ми задните, ако някой иска да ги разменим, нека каже ;) 

IMG_20210923_124812.thumb.jpg.4c5c3a8bcad5c2fab9344274e257a680.jpgIMG_20210923_130352.thumb.jpg.d0467df290ec50de7949cef5b6b0a1d3.jpg

Задните 6-та седан НЕ стават за комби :) 
IMG_20210923_141800.thumb.jpg.0b0a1b9ee1463719ee20c4ef1516b0c1.jpgIMG_20210923_141804.thumb.jpg.14b7d245af0d1215ad580a5a7f29fc2f.jpgIMG_20210923_141809.thumb.jpg.d6b16cfe38a189a261b1c0d9f1bfd64c.jpg
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръска ли калниците под тях? Пазят от камъчета, но там се събира мизерия и гние!

Има и некви препарати за освежаване, че стоят малко вехти на таз нова на вид кола.

Проблем на предните калобрани е и слизането от високи бордюри.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, където мога, пръсках. Да ти кажа, така ме мързи вече, че искам само да сложа зимните гуми, зимна течност и това да е тази година. Иначе да, изглеждат вехти ама те са си стари. Все пак 20 години най-малко са търкаляни по знайни и незнайни пътища обаче зимата замръзва иначе прагът като го няма това парче пластмаса. Има разни силикони и тем подобни мазила та ще го пръ"ц"на догодина :D Лошото за тия стари коли вече е, че то няма части, смисъл ОЕМ такива. Афтърмаркет се правят основните ама ОЕМ някой неща липсват. Точно калобрани не съм проверявал като цена за нови и дали могат да се поръчат но мисля, че са "out of stock" и те както няколко неща за които питах в Бултрако. Наложи се познат от чужбина да ми прати даже една част та я чакам още.
Високите бордюри отдавна няма къде да ги качвам но има дълбоки ями зимата но този аеродек е адски висок и няма да има проблеми.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, те ако още правят части за старите здрави Хонди, как ще продават новите?

Споко, тАа ша та вози (и носи) докато забравиш че си имал по-нова.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих и зимните гуми на "новите" джанти на сребърната стрела :D Джантата за моя изненада, макар и железарка се оказа "Dunlop"
1.thumb.jpg.d2cbbe75d324a38708d76bec41f72c2a.jpg2.thumb.jpg.c95f55c42f3e449917cdfa0d01dc0d28.jpg
Гумите са корморани с ДОТ 2020 но са от приятел на добра цена та ще изкарам вероятно поне 2 зими с тях. Не съм карал с такива до сега но предвид, че са най-евтините на най-евтините и правени от братята сърби, нямам големи очаквания :D Останаха старите джанти. Те бяха от Нисан/Рено, 14-ски, 4x100 и централен 60.1. Ако някой иска, нека ми пише за тях. 
3.thumb.jpg.cbe2563d115993319e1bde40c461f689.jpg

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни, прибирайки се от работа и тръгвайки да паркирам, изведнъж станах като парен локомотив. От предният капак на сивичето взе да пуши на талази и чак си помислих, че нещо се е запалило. Спрях, вдигнах капака и изненада - всичко в антифриз. От снадката на радиатора на ламелите с пластмасата, на струйки хвърля антифриза и веднага се сетих за темата на @ceco_accord:D Та, завторих капака и още същата вечер ми стана ясно, че ще ми трябва нов радиатор. Естествено варианти с разни прахчета и тем подобни "целебни" отвари винаги има но не мисля, че е окей. Та попитах @fenabg и той веднага ми намери вариант, намерих си и аз китайче но колега от другите групи ми предложи това
1.thumb.jpg.3ca5d177eaa18918e1d051ab78984a6c.jpg2.thumb.jpg.70a806d5a8b06212a59744791a51d6e5.jpg3.thumb.jpg.61e27a519b56156b36cd4c6dfb016b1f.jpg4.thumb.jpg.143e4ec6547db50b86520f3ff0844f22.jpg5.thumb.jpg.c2f0b75ab87608dfe562e2439c97b46f.jpg
Не му мислих много и го взех. Не се произвеждат вече ОЕМ-ски 6-та, поне в Европа са Out of Stock а останалите такива, че и чисто нови са си кът. За разлика от радиатора, ОЕМ капачка не можах да си намеря а старата не ставаше на новият радиатор а и не знаех, дали и тя не е проблемна. Купих каквато имаше на момента но просто да е ново и ми се падна това. Знам, че не е топ но важното е да работи коректно :) 
14.thumb.jpg.d62f700fa8e956bd9dca50c04874b429.jpg15.thumb.jpg.76a4697408dd28947f77f429f14fd8d8.jpg
При англичанката а може би и не само при нея, производител на радиаторите е "Calsonic". Фирмата "Calsonic Kаnsey" имат складове в 58 държави, включително и Европа. Превъртях Calsonic-a който е ОЕ за Aerodeck-a с този на Toyo от кашона и навсякаде пише, че са взаимозаменяаеми. Предполагам, че Toyo-то ги монтират главно на JDM Сивик. Спокоен пристъпих към демонтаж/монтаж. Свалих старият радиатор, свалих перката и изненада. Радиатора е 1:1 но захватите за перката не:
9.thumb.jpg.eb5c3d798ed35cefece546a0e2765e4f.jpg8.thumb.jpg.fcbf2a3577c7d59ce3f2174273bd7120.jpg

В долната част на старият радиатор си има отворите за стойката на перката докато тук е само пластмаса без да е разпробита с цел захващане. Предполагам, че на япончето което е правило радиатора са му горели ушите, защото отнесе голяма хранилка :D Не беше вариант да връщам радиатора, нито имах време да се занимавам, нито щях да взема нещо по-добро от това. Та бормашинта и спретнах набързо 2 захвата...
11.thumb.jpg.7cdcd08327f46d2f8f920fcc75ffe0f9.jpg10.thumb.jpg.e73d00e849109c1ea6285ab795070d23.jpg6.thumb.jpg.3cf0c849e474f1df87f13f66146b863b.jpg

Не е най-доброто решение но е решение. Перката не мърда което е най-важното а пролетта ще мисля да го захвана с гайки както трябва.

Ето и виновника от къде пускаше антифриза. На глед няма нищо но като има налягане е фонтан.
13.thumb.jpg.c66196d1f6b7d1d5e611d25c0da14569.jpg
 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Предполагам знаеш, че JDM-a на англичанката е Honda Domani ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Krasi-mir, нямах представа, че Domani е японското. Има си муцуната на англичанката и задницата на 6та седан :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късмет си е че е станало пред вас, а и проблема, както и решението са били категорични, а не от нейде да сълзи и въри го дири.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес малко се заиграх със старата ОЕ топка от FN2-то. Преди полирането :
5.thumb.jpg.c13b73b3d2d64a8642e4b7a77b4b0f1c.jpg6.thumb.jpg.5c21c16c4e298b59e538717567426516.jpg
След него :
1.thumb.jpg.cb37d45fbcf4856b7434486c7aa2ca17.jpg3.thumb.jpg.23322a878ac69537046b0b08feb675c5.jpg

Доволен съм от резултата и ако имах сребърен матов спрей то щеше да стане точно както новата ОЕ която купих за да заменя тази преди години. Не знам има ли някаква разлика между менте алуминиевите топки и ОЕ такива, защото ценово разликата е доста голяма.
7.thumb.jpg.d5f07ad12ea22c9339cf9e13ef1f3fb2.jpg8.thumb.jpg.298519a48f04fdb195e4a2abc48e5f2c.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кока кола и паста за зъби? :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin, водна шкурка 80 и 120. За кока-кола не се сетих да ти кажа а пастата ме мързеше да ида до банята да я взема и да стане "джам". Искам със спрей да си я боядисам и да стане 1:1 както е като чисто нова. Мен акъла ми е на друго място обаче. Отворих старият радиатор на D14-ската преди да го хвърля :

18.thumb.jpg.3d775866a7c620d124cf621fdd3ba0dc.jpg19.thumb.jpg.22d56c0768176aee8fbdfd9cc75adc95.jpg20.thumb.jpg.b2bb492d35933a51ea2d1a357ee5d482.jpg
Нищо нередно освен, че явно уплътнението е тоталка. Не си личи но явно е отлепило там където изпускаше. Та минаха 2 дни и на студен двигател викам да си долея остатъка от антифриза който бях забъркал. Отварям капачката на новият радиатор и гледам това
16.thumb.jpg.a8c472a8980f773768a3570af4ec57f3.jpg
Еййй, направо ми стана тъпо. Писах първо на Ванката ( Фена ) а после и на един съсед майстор но и според 2-мата не е г-ра. Иначе щека и капачка на маслото са си ок - няма отлагания а нивото на маслото също не е качено. Вярно, че старият антифриз не е бил сменян доста време но все пак. Та следя сега нивото да видим как ще е, карам я ежедневно и вече навъртях 3500км. 

Започвам да се замислям дали моята формула за (не)успеха е правилна или иначе казано външното състояние да е водещо при избора на кола, независимо дали по-нова или по-стара. Все пак предпочитам да се ремонтира дори двигател а не да се сменят вежди и панели. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия антифриз е поразложил стари полипи.

За топката - тегли в каналчетата 1 перманент маркер, а после може и да я лакираш.

Най-трудно се реставрира интериор, купето е по-лесно, мотор и кутия са песен, (за който има "музикален слух"), а най-лесно е задвижването и окачването.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, Mkilla написа:

Иначе щека и капачка на маслото са си ок

Много странно, че по капачката не се е полепило. Иначе се лекува.

Аз имах много лош случай на заминала гарнитура, пробив при 2 цилиндъра, но при тебе щом казват не е от това.

 

преди 58 минути, Mkilla написа:

Вярно, че старият антифриз не е бил сменян доста време

Да, именно. Тази форма на живот не се е появила снощи. :)

Промивка, правилен антифриз и следиш ако почне пак да си мени цвета - наново.

 

Съгласен съм с Цецо, формулата ти е правилна.

Редактирано от dindin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin, @ceco_accord ще видим, то ще си покаже. Дано да са само мизерии но пък каквото дойде в крайна сметка, те са здрави тия коли но Луиджи и Ганьо масло и антифриз не сменят та така става накрая :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена за един вариант да ти се появи такава гадост.

 

 

Гледай клипа, после първият коментар е с ъпдейт.

И аз го бях отдал на смесица от ръжда и конденз в студено време, но колата е мой набор. :)  

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin, само в новият радиатор за водата е така. По моторЯ и щеката няма нищо. Не знам дали има връзка с това от клипчето. Може и да е същата работа. Преди да се спомине старият радиатор, нямаше такова нещо по гърловината му. Ще пиша като измина още едни 1000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко. Соичиро е конструирал за Ханс, но е предвидил и Луиджи, и Ганьо, а даже и Шака Зулу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй, голяма работа са това хранителните магазини. То хляб, то винтоверти, то лютеница и до нея гайковерти :D 
2028538449_1.thumb.jpg.3cb6f154681f0ac5849f17b54e626f74.jpg
Шегата си е шега но не малка част от тия уреди са страхотни като цена/качество което получава човек накрая. Този е 500 нютона на отвиване и 100 завиване. Реално би трябвало да може да се разглоби цялата кола без проблем с него. На ток е което за мен е даже по-добре от тези на батерията. Голяма благинка си е гайковерта та който се чуди, да отнася някакъв. На мен ми спестява половината от времето при смяната на гуми. Та сложих зимните гуменки :
1461087157_3.thumb.jpg.e523d51ede5d7f1e2e858d8e6dcb2e3c.jpg
Стари са вече и то много ( 2015 DOT Bridgestone ), но не мисля да купувам тази година. Ще издевателствам с D14-ската в преспите а тук ще чакам едни по-сухи дни :D 

Естествено отидох и при Aerodeck-a за да видя това-онова. Не знам обаче адски много ме радва тая кола. Може би ако беше с 1.8 169кс в купето щеше да е доста блага за каране но още 1 висок данък не ми се плащаше а и то няма много живи роднини вече на нашият пазар в добро състояние. Докато откачах свещите за да ги видя в какво състояние са се загледах и изненада, малка локва от антифриз по скоростите :
IMG_20211028_134053.thumb.jpg.48dddb35306148d5b497adef835c6e74.jpgIMG_20211028_134030.thumb.jpg.9668d89dd6c77eff8eab5c260ec14b83.jpg
Маркуча от изпарителя който влиза в тройника си капе ли капе по малко върху скоростите. Скобата не беше много стегната та я притегнах и се надявам да е ок вече. Ако ли не ще трябва да сменям маркуча с нова скоба. Свещите цилиндър по цилиндър и не ми се виждат толкова зле: 
1.thumb.jpg.f6c7e47b2513eb41f35ec5a65d22f3c1.jpg3.thumb.jpg.0a4e2445f73e5da0e685e939d606737e.jpg4.thumb.jpg.c299bac8dbf09177778391617046adb4.jpg5.thumb.jpg.e4ed59c59af2959da578517d4289b905.jpg
Мисля да си изкарат тази година пък другата ще взема едни нови. Ще трябва обаче да имам среща с газаджия, че на около 1000км си бие жълтата ламБа. Откачам клемата на акумулатора да се ресетне компа и пак така до следващите около 1000км. Не е хич ок така а и не знам дали е бедна или богата сместа та ще трябва и това да гледам. За инфо само, някой сменял ли е катализатор на 6-та генерация? Аз имам и е със сонда на него? 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор за да попадне вода в маслото или обратното , нещо трябва да се разцепи преди това , през гарнитурата е на практика не възможно .

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обикновенно @fenabg е прав. Антифриза не е мръднал за около 700км. Явно при смяната на новият радиатор и новият антифриз, системата е повлякла някакви боклуци и отлагания. Старият антифриз не се знае на колко години беше. Пролетта ще го сменя отново и ще промия пак системата. Иначе когато се кара само на бензин, пали като нова. Като я оставя обаче да си обръща сама на газ/бензин от копчето автоматично, пали трудно. Какъв е проблема с газовата, идея нямам. Както казаше някой - има ли газ колата, става на гъз рано или късно. Ще се ходи на газаджия като имам време, иначе машинката е страхотна и ако някой търси бюджетно комби да си върши работа, бих му препоръчал с 2 ръце Сивик Аеродек. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкото CR-V превзема снеговете. IMG_20211207_195356.thumb.jpg.58cc79a97164e3e934fff75bbafa2de4.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Коледна картичка. Ще докара много подаръци. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.12.2021 г. at 17:32, Mkilla написа:

Както обикновенно @fenabg е прав. Антифриза не е мръднал за около 700км. Явно при смяната на новият радиатор и новият антифриз, системата е повлякла някакви боклуци и отлагания. Старият антифриз не се знае на колко години беше. Пролетта ще го сменя отново и ще промия пак системата. Иначе когато се кара само на бензин, пали като нова. Като я оставя обаче да си обръща сама на газ/бензин от копчето автоматично, пали трудно. Какъв е проблема с газовата, идея нямам. Както казаше някой - има ли газ колата, става на гъз рано или късно. Ще се ходи на газаджия като имам време, иначе машинката е страхотна и ако някой търси бюджетно комби да си върши работа, бих му препоръчал с 2 ръце Сивик Аеродек. 

И аз колега съм със със същата кола. 1.4 на газ почти 200000 хиляди на газ това лято почна трудно да пали , оказа че изпарителя е за смяна на мембрани смениха ми ги ,и колата заспа пали от раз 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...