Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

Не. При превъртане на колело работи VSA. LSD-то блокира частично или изцяло въртенето на едното колело към другото спрямо количеството подадена газ. Т.е. при пълна газ двете колела се въртят еднакво и или превъртат и двете, или никое. При ненатиснат педал на газта работи като отворен диф. Има и варианти, които правят подобно блокиране и при спиране.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пояснил, FN2 e с диф като на Сивик 1.5 1996-та т.е отворен. Няма 70/30%, няма 100%, а чисто пестене на средства. Късните версии имат но са малко на брой. Мерси на @fenabg, че сподели опит как е правил неговите коли. Общо взето май е по-добре да има а не да няма! Нямам обаче на коя кола да пробвам как се усеща на предното с такъв диф но @fenabgме надъхва определено. В крайна сметка стиснатите японци са виновни но затова са форумите. :D

 

@Pavel_Pavlov, не съм съгласен с теб тук. При LSD блокировката се задейства при вече започнало превъртане ( буксуване и тн..) на едното колело а не преди това :) Виж за VSA не знам точно как работи освен, че ми е пуснат постоянно. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си, ако говорим конкретно за Torsen LSD. Не го взех предвид :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още изглеждат добре за близо 14 годишни коли. Всъщност той дизайна на 8-мата не знам дали скоро ще излезе "от мода".
IMG-20200507-102542-01.jpg

Малко и негативната част, не може само добри снимки. Точно си помислиш, че всичко с боята вече е наред и "оп", изненада на задният панел:
IMG-20200909-124415.jpg

Правено е освежаване преди около 1 година, явно е имало въздух останал под боята и резултатът е това. Въпреки всичко съм много доволен от хората при които ходя за боята та още на следващият ден приеха колата. А до това пък се стигна заради нормалното градско ползване на 1 кола та нещата след 2 години които трябваше да се освежат бяха тези:
Screenshot_20191019_133548_com.huawei.android.launcher.thumb.jpg.7679f42a5edd7171d6a318cacc3a9803.jpgScreenshot_20191019_133556_com.huawei.android.launcher.thumb.jpg.2e646579ecb0207b4292b69e559a92d9.jpg

Развитие по темата като я направят :D 
 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След близо месец, отново сме готови за каране. Боядисан е целият панел, предната броня с GP пакета и нов ксенонов фар.

IMG-20201002-184219.jpg
IMG-20201003-123605.jpg

Определено съм доволен, особено от фаровете. Полирали са и другият без даже да им казвам, че той пък беше матирал адски много.
IMG-20201002-184212.jpg
Има малка разлика между новият и старият дори и с полиране но с филио ще се сведе до минимум. От предишното полиране до пълен мат, нямаше и 1 година. Новият няма да има проблеми вече но полираният ще стане мътен отново.. 

P.S Как се наглася тази броня да няма луфтове? От както имам колата ( нищо, че бронята е сваляна 2 пъти за боя ), все си има луфт с фарове и маска. Нещо не могат да я нагласят при монтажа или се купуват нови държачи?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма отговор на моят въпрос за луфтовете с бронята, явно на всички колеги е в заводски вид :D За да запазя този път бистри фаровете си записах отново час при човека който ми слага фолио на задните прозорци миналата година. Отново доволно свършена работа а фолиото е от този тип които сами се възстановяват ако има деруги. 


IMG-20201010-094207.jpg
IMG-20201010-094216.jpg
IMG-20201010-094936.jpg
IMG-20201010-094944.jpg

 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде имаш луфт, от долната страна на фара ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, да. Под единият е повече от другият. Няма да се занимавам в момента с това но принципно ми е интересно дали някой се е заигравал да ги нагласява да са "почти" идеални навсякаде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има разстояние, но аз бронята не съм я свалял и не знам какво представляват тези държачи, но ако са метални, може би с леко огъване нагоре трябва да се коригира.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla дай малко повечко инфо за човека с фолиото - къде/какво/колко ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@scyberboy, те доста станаха вече хората които правят това и да се чуди човек къде да ходи но този човек е Tint Perfection BG. Информация къде се намира има като го гугълнеш :)  Както съм написал в темата, ходя вече за 2-ри път и за мен поне резултата е повече от добър. А за това колко взима е индивидуално. Трябва да се покаже колата ( примерно да му пишеш за модел кола и съответно цена ) както и какво фолио иска човек да сложи. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде си време и за смяна на гумите на Сивика. Трябва да се сменят и самите гуми с нови ( та и летните също ), но все не остават $$$ за това. Мисля да изкарам и тази година с 5 годишният Bridgestone. Миналата година нямаше проблеми, надявам се и тази да издрапа. 

IMG_20201105_162307.thumb.jpg.78453c69ac0dccdaf5dee45b1c6ec5a7.jpgIMG_20201105_154924.thumb.jpg.700182e5a6b90e8cde1b4e05f1246ef0.jpgIMG_20200425_123640.thumb.jpg.caaaae54ebeaea687874ebc5a8b23b8a.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде си време за годишната смяна на маслото. Километрите не бяха достигнати и на 1/2 дори но 12 месеца си минаха точно днес ( японска прецизност при смяната на маслото :D ) . Маслен филтър ОЕМ закупен от сервиза. Останалите филтри още не им е дошло времето.
IMG_20201203_131341.thumb.jpg.4a1e52b1a1f8b671e6fcb11ebcc08cc8.jpg
Тази година за разлика от други, купих Petro Canada 5/30 Supreme поради 2 причини. На първо място добрите отзиви във форума и на второ място цената която е доста прилична за добър клас масло. Оказа се, че не само аз чакам за смяна: 
IMG_20201203_125133.thumb.jpg.a02744dd1355693068e69c3f333047a7.jpgIMG_20201203_130818.thumb.jpg.772161c33c3090749de1abac3087afc6.jpg

В сервиза попитаха дали няма събиране на R-ките днес :D На колегата със 7-мата R-ка му слагаха 10/60 като вискозитет. Темата за маслата е адски дълга и знам, че е обсъждана доста но и според сервиза 10/60 е било по-доброто масло за колата. Аз си спомням, че след като бях сменил преди години с 5/50 и при студено време, стартът на колата беше доста по-труден от сега но в крайна сметка всеки си знае. Може наистина да е по-добре а 5/30 въобще да не е за този двигател но аз лично съм доволен от 5/30 и продължавам с него. 
IMG_20201203_131654.thumb.jpg.027a5e0f919d2719be85a7c7fba6d43b.jpg
Иска си малко да се измие под капака но ще е пролетта. Използвах момента докато колата е на подемника да разгледам какво се случва отдолу. Общо взето съм доволен от това което видях. Има тук-там какво да се коригира но като цяло е много добре за 13 годишна кола. Общо взето повечето работа е под багажника, може би защото точно там принципно заводски липсва защитна кора. 
IMG_20201203_125655.thumb.jpg.1d89722d82318fa78b773764a93af2c2.jpgIMG_20201203_125708.thumb.jpg.8ab4b0c971a332993cce3bc92f804627.jpgIMG_20201203_125744.thumb.jpg.f27c7c1e61dbd54449c4b1275032570c.jpg





 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10в60 е рейсингово масло за писта, което дори предварително се загрява преди да се запали двигателя, а да сложиш такова масло в евридейка и то на прага на зимата....нямам думи. А такова нещо като правилно масло за колата, видиш ли, защото била Р-ка...Вискозитета се подбира в зависимост от това как и къде ще се кара колата, ако е на писта посред лятото, може да е ок, ама този ще пърди из улиците на София и ще пали на минусови температури, което съвсем не е ок. 

Иначе Петрото от бг представителя ли го взе? Гледам, че е с новата опаковка? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem,  вискозитет като този срещам не за 1-ви път като коментари да кажем в UK форума. Няколко човека по думи написани там, карат с 10/60 и са адски доволни. В същото време в японска книжка пише 5/30, 5/40 и 10/30, в каталога на amsoil за Европа е 0/30 а за USA e 5/30 а Castrol 0/20, а сега де? Кое е вярно, кое не и кое за къде е? :D Иначе маслото е взето от БГ представителя. @CARPERA ми даде координати на човека като говорихме около обяд на единият ден и на другият маслото беше при мен. Надявам се само качеството да отговаря на всичко написано по български и руски форуми. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-важното е, че ти си сипал правилния вискозитет, особено към днешна дата, айде лятото можеш и 5в40, та дори и 5в50, ако обичаш да я ръчкаш здраво във витека. 

Относно Петрото, нямаш никакви поводи за съмнение, че маслото е излязло от рафинерията в Канада, а и няма кой да се занимава да прави шмекерии с масло, което има малък пазарен дял в България. 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баба Хонда пръска все още ;) Предполагам, че ще продължава като гледам новите как изглеждат.

IMG-20200508-174714-01.jpg

Не само аз мисля, че не сме от най-бързите :D 

IMG-20200814-104835.jpg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.thumb.jpg.a1be2a9832fdd77d90c529cd3dbbe62a.jpg2.thumb.jpg.a9196ad8248b808efd3ffd6e34ea859e.jpg4.thumb.jpg.c039b0392ceb136edaf427d47e46766f.jpg5.thumb.jpg.ba5c83bc8a960ae876f5927c2cd2fc32.jpg7.thumb.jpg.6d755b262bc72dc33f9115bacecf7467.jpg8.thumb.jpg.620f05047e3373ada2bc3659b4e4037b.jpg

Тия дни и играх една "контра". Салонът стана 'кат нов' :D Само афтършейф не сложих ама другият път.

nice.jpg

 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към момента нищо ново освен, че се продаваме. Единственото което ми липсва в тази кола е 4x4. Ако имаше такава система, надали някога щях да се разделя с нея :) 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, нищо не е вечно, човек си сменя приоритетите.

Обгрижвал си я достойно, връщала ти е радост, но глава помъдрява - следващата няма да е тъй стремглава. В нея няма да сядаш, а явно ще се качваш.

На таз и намери добър стопанин, а с новата и по чукаците ще бъдеш канен.

Няма да ти дрЪпа страстно волана от ръцете, но ще бЕреш облаци по върховете. :) 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, мерси за римите :D Надявам се да дойде човек който ще си я гледа пък да видим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, май ще събирам 2 теми в една - "моите сивици" :D Блага работа било с газовата уредба. Пълниш едни литри, караш ли караш и няма свършване а най-доброто нещо от всичко е цената и когато зареждам да кажа "пълни на маХ". Днес смених маслото, поради проблем с времето което ми е кът, сложих набързо невероятно доброто ( 😁 )  TOTAL 9000 5w40, ауспуха е чист като сълза та силно се надявам да съм случил и на запазен двигател. По ходовата част след проверка в домашни условия установих, че няколко тампона имат нужда от заманя - 2та ушати на задните носачи и 1 преден на моторЯ, дискове с накладки отпред и накладки отзад. Минах и през Бултрако да взема хидравлично масло ( бях отвикнал с тази електрика последните години ). Имам сълзене от г-рата на картера която все още не знам дали е само силикон или има физически такава. Рейката учудващо за мен не тропа и не лопа но струва ми се, че има и там сълзене което ще решавам по-нататък. Общо взето,  минимални неща за над 20 годишната колица. По-скоро впечатление ми направи това
IMG_20210721_120301.thumb.jpg.d1fcc3bd0a34e8f3edec5270859900ea.jpg IMG_20210721_120229.thumb.jpg.ff6e9f84dfe11a767b3eb2964c2533df.jpg IMG_20210721_120253.thumb.jpg.5a39e73e49fcc42d33c12079a863eea2.jpg IMG_20210721_120212.thumb.jpg.cb6c0720cf61038df0e89a0d0736932d.jpg IMG_20210721_142357.thumb.jpg.800ac7b066e5d5515a60b6568e0518f2.jpg IMG_20210721_142411.thumb.jpg.609e4117291a2a1145e411a7d8101740.jpg IMG_20210721_142418.thumb.jpg.a7ee0d510c557deb7ce4261d80933cd4.jpg

Надявам се след зимата да изглежда по същият начин. Чак ми става жал, че ще трябва да я търкалям по коловозите. 
 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си я пазиш, че изглежда като почти девственна колежанка.

Иначе като застана на колонката само казвам - "Газ до дупка" на служителя, а на Монтанската даже не го споменавам, щото са научили тая фраза и с нея ме посрещат. :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито!

Англичанка не гние. Вервай ми, личен опит.

Погледни и под декоративната пластмаса върху праговете. Най-добре ги свали и почисти под тях. Задържа кал, особено в задния край.

Гледам има и релси на покрива. Във краищата на лайстните, при предното и задното стъкла, отворите за изтичане на водата са малки и събира кал. Около местата за монтиране на релсите също. Свали всичко и почисти хубаво.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грехота е, на тя (на вид) нова кола, да не боядисаш супортите.

IMG_20210708_082447.jpg

IMG_20210708_082228.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, нещо не ми вдъхва доверие ако не се свали от маркучите и да се направи като хората т.е прахово, нови маншончета, водачи, боя и обратно. Това го правят тези пичове в София и някой ден може да се възползвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, 

Не знам, какво покритие слагат, ама 6-та ген англичанка не гние. Поне не, колкото 6-та ген японка. За 10г работа в център за ГТП съм се нагледал. Имам и личен опит с 3 броя англичанки, ама с емблема Rover. И 5-а ген Сивик съм имал, тотален гнилоч на 13-тата си година. Имах и CR-V 1 JDM, едното на 14г, другото на 16г - и двете на решето, включая тавана под гредите в предния край. Затова споменах твоите греди. Настоящето ми 18-годишно CR-V 2 англичанка няма точка ръжда.

 

Сваляне на гредите - не съм виждал как е на Сивик, ама изглежда да е същото със CR-V 1. Все пак, CRV-то е на база Сивик. Разказвам, как става на CR-V:

Капаците на средните опори са на щипка. Повдигаш вътрешния край на капака откъм тавана и дърпаш навън, към вратите. Предните и задните капаци имат 5-6 мм отворчета отвътре, откъм тавана. Вътре има пластинки. Пъхаш отвертка през отвора, натискаш пластинката и плъзгаш капака съответно към предното, задното стъкла. Естествено, махаш отвертката щом капака мръдне и тогава го доизбутваш.

Лайстните по средата, между опорите са свободни, капаците ги държат да не паднат.

Предните и задните къси парчета са на щипки. Плъзгаш ги напред, съответно назад за да се освободят.

Преценяваш на място, дали да сваляш гредите, за почистиш около опорите. Мисля, че няма да се наложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Krasi-mir, беше изчерпателен. Като има време, ще го направя. 
IMG_20210722_201000.thumb.jpg.f6228b566a3f8ac31769d1327dc7ad8b.jpgIMG_20210722_201009.thumb.jpg.aa16ae356ab1e89d44bedc76eae1a8e8.jpg

То не може само хубаво. Сега проблемите.. ;) 
1.Като се вдига шофьорският прозорец, тръгва криво от средата нататък и при пълно затваряне стои крив с малък процеп. Като карам по магистралата на затворени прозорци, чак духа от там. Повдигача ли трябва да сменя? 
2.Дръжката на вратата от вътрешната страна е счупена, от къде да взема нова афтърмаркет или да гледам на старо ОЕМ-ска?
3.Шофьорското огледало за задно виждане работи обаче някой е счупил пластмасовата панта и сега е залепено с изолирбанд и не може да се сгъва. Има ли ги афтърмаркет или и те само ОЕМ-ски по моргите?
4. Педалът на съединителя има някакъв малък празен ход който много ме дразни. Старият собственик "уж" бил сменял помпата - горната, не знам как и с каква но трябва да му помагам от време на време с върха на крака да се прибира педала. Иначе сменя идеално скоростите, проблеми няма, мек е много но това ме вбесява. Някой да има опит?

 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 Разбита е втулката на която лагерува двете части на механизма за вдигане на стъклото 
2 повечето са счупени и са по 30+ лева може и да имам .Слабо място им е .
3 Пак слябо място може би имам почти здраво за донор , много са кът вече
4 От вилката на помпата можеш да го обереш малко но остава да има една идея .

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Повдигачът, т.нар. "ножица" подлежи на ремонт.

Както каза @fenabg , слабо място е втулката на средата на ножицата. Ремонтирал съм лично със заваряване на болт и гайка и нова втулка. Ремонтирал съм и зъбното колело при моторчето и зъбния полумесец на ножицата. Наварявам износените зъби и оформям нови с флекса.

 

Вътрешната ръчка за отваряне също съм ремонтирал лично. Има чалъм за сваляне на ръчката, иаче се чупи.

 

Огледало също съм правил, ама беше преди повече от 10г и все още се намираха по моргите, т.е. направо го смених.

 

п.п. В селото на Ванката, Дупница, се подвизаваше една морга за Ронда. Човекът внасяше Ронди от Англия за части. Нямам време сега да го издирвам, но има рег тук във форума. Никът беше kristi09, или kristi0909. Може да пробваш със всичо изброено до тук с части от Ровер 400 от тия години. Еднакви са, но не съм на 100% сигурен. Намери го и го питай, май се казваше Георги.

 

п.п.п. Твоята англичанка, Ровър 400 и CR-V 1 имат много взаимозаменяеми части. Притежавал съм 3 Ровъра и 2 CR-V-та.

 

@kristi09 .Намерих го.

 

 

Дългата пръчка, която е между ръчката и бравата се монтира с едни мънички пластмасови щипка-втулка, и пластмасов ябълковиден накрайник. Чупят се, обикновено при демонтаж-монтаж от незапознати с материята "майстори". Освен от Ровър 400 и CR-V, стават и от Ровър 600, Акорд 6, MG и ... Ситроен Ксантия :D

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Krasi-mir, "обикновено при демонтаж-монтаж от незапознати с материята "майстори". Абсолютно съм съгласен ;) За заварка, електрожен имам но то си трябва телоподаващо което не ми е трябвало до момента. Мислех да купувам от тези които предлагат в Lidl, с тръбно-флюсовата тел но за момента се отказах. Уж ставали, като правели малко пръски но пък комшията който се занимава професионално с това каза, че били пълни боклуци. Истината е някаде по средата и все си мисля, че за аматьор като мен и лидълското ще свърши работа но ще го мисля по-натам. Иначе ще прегледам всичко стъпка по стъпка преди да купувам излишно като имам време от написаното от всички вас. Иначе днес пристигна това от @fenabg:
parts1.thumb.jpg.954a9755d3d8f7716bffff18a2e42dd7.jpg

Ако съм видял правилно докато си сменях дисковете и накладките, тези са тръгнали и трябва да се сменят. Фена препоръча тази комбинация и това взех. Понеже не съм сменял до сега сам тези тампони идва въпросът кой ще ги смени в София, че нито Ванката работи в момента да се разходя до Дупница, нито в София има сервиз на Хонда който да ги смени за 1 ден. Станало е като със зъболекарите, записване 2 месеца напред. То сервизи много има но пак опираме до това което каза @Krasi-mir с непознатите майстори ;) 

В същото време, познат който караше преди години англичанка ми вкара интересна оферта и се възползвах от нея - чисто нова рейка, не рециклирана и не монтирана, абе ново! 
10.thumb.jpg.225041f1e05051d0fe2e24f8c34b4aba.jpg 11.thumb.jpg.70d4bf0991da1947aed9150dc8d7e9ed.jpg 12.thumb.jpg.e901d6e3349c24ce62bcf3773ba1af83.jpg 13.thumb.jpg.367abdbf21851563fc83ea0f2db5b0f2.jpg 

Моята не е за смяна към момента обаче такава част надали ще купя някога иначе от магазина. А и като се замисля, то дали ги има и въобще вече е другият въпрос или са само рециклаж. То сигурно и рециклирането става ( не съм правил до момента никога ) но като гледам бая хора се оплакват след това, особено от хидравличните. При англичанките си върви с вътрешните накрайници което също е плюс до известна степен. Ще помисля дали на този етап ще се монтира но ако няма спешна нужда по-скоро ще я запазя "зор-заман" 

P.S Някой да знае читав сервиз за газови уредби в София ( освен Маркони в Русе ), да я погледне и да види дали има нужда от профилактика и донастройка?

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази нова рейка е уникат.ако не е тайна за колко купи колата?И аз 4 години карам аеродеск.Тампоните ги сменявах сам,бая игра беше,но трябва преса за избиване и набиване,свалях целия носач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@dragob, рейчицата е добро попадение, да. Да ти кажа не съм и очаквал но късмет. Иначе 3к е този. Не знам, не ми се стори много за състоянието и за това, че има разни добавки към него. То и тук трябва да се пипне за да стане "фенска" работа но гледах какви ли не гробници за тези и повече пари а да не говорим надолу какво става. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За големите тампони на надлъжния заден носач не ти трябва Хонда специалист. Всеки уважаващ себе си автомонтьор ще свърши работа с подходящите инструменти.

 

Тези тампони съм ги сменявал сам, без скоба, и без да свалям носача от колата. Разкача се късата щанга в предния край на носача и жилото за ръчната. Общо 5 тампона на 3 различни коли. Бой с чука и секача да извадя стария, и бой с чука, и бронзовото железо да набия новия. Хамалогия е, ама по него време бях млад и луд :D 

 

Трябва много да се внимава при набиването, да не тръгне накриво. Тампона има посоки на монтаж. Външна-вътрешна и горна-долна, както и дълбочина на набиване в носача. Ако това всичко не е спазено - проблем, къса се за норматив.

От късата щанга се регулира сходимост. Ако не се монтира правилно - проблем, къса се тампона и се нарушава сходимостта.

 

Абе, най-добре си е със скоба на място, или преса със сваляне на носача.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 6-ти генерации са голяма краста...Реших преди да отида на газаджия ( не знам нито къде, нито при кой ), да проверя поне филтрите. Купих да сменя 2 и 2 да имам в резерва. Единият външно изглеждаше стар а другият не исках и да си представям. 
k2.thumb.jpg.18b55e181e7768bb563185fb99d06a25.jpgk3.thumb.jpg.d79c78f27140a33c24d408d76b3cec2f.jpg
Малкият филтър беше по-зле: 
k6.thumb.jpg.985fc59b2cacd88c9d09c29831331c62.jpgk7.thumb.jpg.714c33d557e9429c0bd79d3d31e802ba.jpg
Според мен, не са сменяни поне 10 000км ако не и повече. Вътре естествено мизерийката си се беше събрала:
k5.thumb.jpg.7f063e36ea745d5fb9a39cd7a153ae2f.jpgk8.thumb.jpg.be0e9869767d83a21572faf05422ed5f.jpgk9.thumb.jpg.f9d1990fc60339ccde70cfb0ab09c8b0.jpg
Реално след като запалих и поработи на място, голяма разлика, да не кажа почти никаква не намерих. Може би в движение ще е друго а може би не. При превключване от газ на бензин и обратното има пропадане на оборотите, реглаж на клапаните не знам кога, кой и как е правил. Като някой Хонда майстор се освободи и колата влезе в бокса, ще се преглежда по-обстойно. Иначе бях поръчал още няколко неща като едно от тях дойде - заден гумен тампон, защото 20-тина години са си цифрА от където и да го погледнеш, особено за гумените неща по 1 автомобил. 
k.thumb.jpg.22e1b394f7c1a32438054921e3ff3993.jpgk1.thumb.jpg.7b614d2bd6688de36d327f2d3fafdf3e.jpg  

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога още да се доредя до сервиз та едно по едно къде аз, къде с жокер нещата се случват. Купих задни накладки които ще сменя тези дни ( китайски и те ), смених въздушният филтър, че стария беше бая задръстен както и приготвих за смяна едната от помпите за съединителя. Леко да се отклоня от темата но китайските накладки за по-спокойно каране се оказаха бая добро попадение. Ще дам инфо и за задните като ги монтирам но усещам как ще повторя със същите и следващият път.
IMG_20210728_163539.thumb.jpg.072105288de586b29bb4c9b0ad86def3.jpgIMG_20210728_163643.thumb.jpg.e056dc42cc9503eaac393ec72771be90.jpg
Не искам да взимам другата помпа обаче от разните по-евтини марки, някак си им нямам доверие. Ако някой има опит с горната помпа на нещо различно от OEM, Exedy или Aisin, нека каже. ОЕМ-ската е прекалено скъпа, останалите нещо не ги откривам в мрежата. Мислех си варианта, стара ОЕМ помпа с ремонтен компелкт обаче пак ще е нещо на 20 години и хич не ми се иска.

Иначе както съм и пуснал тема, като се запали колата, дали на бензин или газ, има пропадане на оборотите еднократно и после цял ден каране, няма проблеми. Като начало исках да се направи реглаж клапани и да се тръгне от там. Съсед монтьор ми даде едно рамо та спретнахме и реглажа: 
IMG_20210802_182212.thumb.jpg.7c0866d1af2fa26986b019d483d60354.jpg
За 227 000км, че и от Италия, не изглежда никак зле ( ако са тези километрите а не още толкова отгоре ). Не може човек да си оцапа пръста и на ауспуха но до момента съм минал само 700км та още нямам наблюдение, изчезва ли маслото или не. В крайна сметка клапаните бяха леко натегнати и вече са ок. Промяна в работата на празният ход обаче няма. Проверих свещите, оказаха се denso iridium та и от тях не е проблема а и колата не прекъсва. Капачката и палеца ще бъдат сменени, че са ОЕМ-ските, реколта 2000 година. Чак не знам как не е изгоряла я бубина, я комутатор. Има омасляване под делкото та както ми каза @fenabg,  "Мани капачката и виж има ли масло там или само с О-пръстен ще мине." Та само с О-пръстен ще да е
IMG_20210802_193049.thumb.jpg.d6d62eb5c505565b2e2624adbe203f16.jpg

Очаквам съседа да се обади и да вкарам при него колата за проверка на окачването и за смяна на тампоните. Уж здрави колите ама сервизите за Хонда са пълни със записване по 1 месец напред най-малко :D 

P.S някой да има О-пръстен за делкото на англичанката?
 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...