Jump to content
doktotra

Искрено и лично за Акорд 6ген.

Recommended Posts

Здравейте! Много съм си харесал точно този акорд, но понеже не познавам никой, който притежава такъв, искам да ви задам няколко въпросчета. 

 

Няма да ви питам колко гори, или колко е здрава(доста) или какви проблеми има(почти никакви, все пак е Хонда), а ще ви питам по-"интересни" неща. 

 

Колко е обезшумено купето?

Базата ми за сравнение:

Ксара Пикасо 2.0hdi '03 - Войнишко канче

Авенсис 1.8vvt-i '01 - не много добро, но задоволително

S80 2.4i '03 - много приятна и тиха

 

Има ли някакви дребни нещица, като копчета който се лющат, и подобни несериозни, но дразнещи неща? 

 

Гледам, че някои имат навигация, знам, че няма карти, но има ли други функции като борд компютър? 

 

Как е оригиналта музика в колата, какво има нужда от подобрение по нея? 

 

Трудно ли ще се намери кожен салон, или салон само с подгрев, понеже тази екстра липсва на колите с ръчни скорости? 

 

На магистрални скорости ~140км/ч какви обороти държи 2.0 V-tec на 5та?

 

Чета, че е с трърда возия. Съвсем ли липсва комфорта или просто е по-стегната? 

 

Хубав ден/вечер! Ще чакам отговорите ви с нетърпение. 

Редактирано от doktotra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите, които съм карал по продължително са Алфа 146, Хонда Акорд 6-та и вече карам 7-ма.

6-тата на 15" джанти е най-добрият вариант за стегнато държане на магистрала и меко возене в града. На 16" също няма да вози твърдо. Разбира се, като се качих на нея от Алфата, мислех, че вози много твърдо, но бързо свикнах. Много комфортно вози, дори малко ми липсва.

Над 100 км/ч вътре си става шумно, изолацията не е най-добрата, а оборотите при 140 ще са около 4000.

Редактирано от Knoxville
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше това, което исках да чуя. А за шума, с какво я сравняваме?

Но щом държи 4000 при 140 е неизбежно да е шумна, жалко... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такава 11 години.

Нищо не се олющи или разлуфти в интериора.

В завоите е стегната, заради торсионите, но неравностите минава меко (не колкото френските), заради пружините.

До 100 е тиха, над 120 се чуват гумите (зависи от асфалта и тях), над 150 осезаем става и въздушният поток, над 180 вече се повишава тон при разговори, но това не е нейната скорост. Автомата (с който бе моята) е с 4 скорости и са по-дълги, така че работи на по-ниски обороти. Крейцерската скорост на тая кола е при вертикална стрелка на скоростомера. До там е тиха и комфортна, после почва да се чува леко и мотора.

Борд компютър няма (не е проблем), както и навигация (която сигурно имаш на телефона си), музиката бива, но не е АХти. Ако обаче тези неща са ти приоритет пред самото усещане от шофирането - това не е твоята кола.

Описанията са субективни. Намери в някоя авто къща и покарай, за да я усетиш, а не да и четеш Т/Т данните.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумна е. Лющат се пластмаси и копчета. Музиката е добра.  Возията е перфектно балансирана. Има и модели с борд компютър. Ако това са ти критериите не ти я препоръчвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами критериите са ми да е приятна за пътуване на магистрални скорости, да е с добра возия и да не е с неоправдано скъпа поддръжка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе,

Както каза Цецо:

Преди 18 часа, ceco_accord написа:

...

Описанията са субективни. Намери в някоя авто къща и покарай, за да я усетиш, а не да и четеш Т/Т данните.

... и на кой, какво му харесва.

 

На мен лично моделът ми харесва. Окачването е направо супер и от техническа гледна точка, и като рентабилност. Двоен носач (double wishbone) отпред и многоточково (multi link) oтзад. Верно, има много повече тампони от ши&@#¥я Макферсон, ама е и много по-здраво. Ако всички тампони са на 6, е достатъчно твърдо, но не прекалено, за да усещаш всяко камъче на асфалта. Това е личното ми мнение.

 

Сега,

ако аз исках такава (всъщност искам), 1.6 и 1.8 веднага ги отписвам като вариант за оглед. Мъртваци са, и не горят забележително по-малко от 2-литровия (въпреки че спомена, че разхода не ти е приоритет). Аа, и задължително автоматик. Цецо спомена за оборотите - автоматикът на 4-та + lock-up поддържа същите обороти, както ръчната на 5-а, ако не и по-ниски.

Базата ми за сравнение е от преди 7г. Трябваше да намерим кола за брат'чеда. По моя препоръка започна търсене на Акорд 6. По него време аз карах четвъртата си Хонда - CR-V 1, JDM, В20В, автоматик, а съпругата ми третата си Хонда - Сивик 9. Предишната нейна Хонда беше Сивик 6, "англичанка", D16Y3, автоматик. Значи, сравнявах Акорда най-вече с моето CR-V и с англичанката на съпругата ми. Тествахме 2бр Акорд, едната 1.8 ръчка, а другата 1.8 автомат. Ми не беше моята кола. Накрая, изневиделица, изскочи една 2.0 SE Executive, saloon, ръчка. Като ниво на оборудване си имаше всичко от твоите приоритети, с изключение на навигация. Отнесохме я без замисляне, дори и със светещ engine check. Отстраних причината за светещия чек, и брат'чеда си вози ГЗ на нея около 3г., без никакви проблеми на стрикното английско ГТП. Акорда определено беше най-комфортен. Понеже ти спомена Ксара Пикасо и Тойота Авенсис - имал съм две подобни - Renault Megan Scenic, 1.6 бензин, и Volvo V40 1.9tdi. Шиникът :D е в пъти по-зле. Волвото е еднакво с Mitsubishi Carisma, имаше екстрите на Акорда, и почти се доближаваше до него.

 

п.п. Те ги те, трите, паркирани пред нас:

20131201_090020.thumb.jpg.0aa8a52cddccf44c8a2e3bb8b5037e42.jpg

 

п.п.п. Акорд 6 има и с 2.0 дизелов Ровър двигател. Изключително добър, но малко НЕмощен за това купе. Не знам как е откъм екстри обаче. Имал съм Сивик 6, англичанка, с този агрегат. Закарах го на тъста ми в България и той го кара към 4г., преди да го продаде на близо 400000 км, без проблеми по двг.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трактор изрично не, за това и съм се насочил към Жълтурковците. Не искам чудеса от колата понеже нямам огромен бюджет. Просто искам е по-"кола".  Няма да се кара много градско, но дори и сега като нямам кола пътувам доста извънградско, и тя ще се ползва главно за това. Ако беше градска нямаше да ми пука дали е 80 коня и е шумна.  За тея пари и пасат 5 и голф 4, ама пусто толкова са ми грозни отвътре и безлични, че не мога да се пречупя да го харесам. 

А ако някой пъта защо не дизел, ами

 

10л газ са 10 лв. 

Аналогична кола с дизелов мотор ще харчи примерно 

6л дизел, което е 12-14 лева в зависимост къде зареждаш. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата Краси коментара е напълно изчерпателен с една забележка от мен 😀 Не трябва да се отхвърля 1.8 който е 136кс защото е най срещания в обявите а и може напълно да задоволява изискванията на Доктора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ще ме разчуствате. Не ми се пишат спомени, но читав 2.0 SE АТ екземпляр, какъвто беше моят (с всички екстри без кожа) е истинската сентенция на термина "акорд". Всичко си е в едно общо и балансирано съзвучие, но не е келешка кола и човек трябва да узрее за нея.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа, Докторе, така нема се разберем :D

Променяш условията на задачата.

 

Първо

На 18.10.2019 г. at 14:59, doktotra написа:

...

Няма да ви питам колко гори,

...

 

Пък после

Преди 1 час, doktotra написа:

...ами, 10л газ са 10 лв. 

Аналогична кола с дизелов мотор ще харчи примерно 6л дизел, което е 12-14 лева в зависимост къде зареждаш. 

 

На т'ва у наше село едно време му викаха "Хем сърби, хем боли!".

 

Бай дъ уей, както викат у сегашното наше село,ако следвам твоите сметки: 

 

2-литровият бензинов Акорд гори 9-11л бензин, т.е. малко повече газ, пак т.е., да кажем около 12-13лв за газ.

2-литровият турбо дизел ми гореше, както каза ти, около 6л нафта, т.е., пак както каза ти около 12-14лв.

 

Таааа .... какво за трактора?! :D

 

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа, че сте най-готиният автомобилен форум 😀. А в нашето село газта е 0.90 левчета. Извънградско 13л газ трябва да съм доста нервен ми се струва, че да го постигна тоя разход, но може и да греша. Исках да дам някакви други доводи срещу дизела освен цена, явно е динамиката и че е английски. Ако ще е дизел поне да е мощен, да не ми пука, като изтропа нещо 😀. Има и добри дизели все пак, брат'чеда имаше S60 D5 автомат Виена-Бургас средният му разход беше 5.7 с Австрийска шелска нафта. Вървеше на изруд, веднага щом зареждаше от Бг-боклуците ни след 170 влизаше в авариен режим, запушваше дюзите лукойлската нафта. 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като спомена по-мощен дизел, отиваме на това, което каза Веспа

Преди 1 час, vespa написа:

... 1.8 който е 136кс ...

 

Мечо Пух съм го цитирал и друг път -"Колкото повече, толкова повече!". Гооооолям фен съм му :D

 

Оная сивата деветка на снимката беше 1.4i-vtec, има/няма 100 коня. Следващата деветка на съпругата беше същото купе, ама 1.8i-vtec, 143коня. Питай ме, на коя от двете се налагаше да изключвам климатика и еко режима за да "дръпне" прилично на магистралата?! Разход на гориво еднакъв и при двете.

 

Англичанката с 1.6, към 116 коня, автомат, гореше колкото 2-литровото ми CR-V, 147 коня, автомат- около 10 бензин.

 

п.п. За фактора "Качество на горивата" си мнооооого прав.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на мъртвата Ксара на бащата има се усеща разлика между дизел на Петрол, и дизел на Ромпетрол, като сипа от Ромпетрол се усещаха всички 90 коня. 

 

Акорда за сега остава първият вариант, ще търся 2.0 или 2.3, ръчка, че не ми се прави автомат.

 

Междудругото гледам, че по каталог на 2.3 му дават 204 нютона, това си е доста добре като за 154 кончета. Започвам все повече да се навивам на тая Хонда. Момчета ще ме направите сектант 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, doktotra написа:

веднага щом зареждаше от Бг-боклуците ни след 170 влизаше в авариен режим, запушваше дюзите лукойлската нафта. 

 

 

Е как пък мен не ми ги запушва дюзите лукойлската нафта,направо ставате банални с тия заучени фрази.Ти видя ли нафтата как я докарват от лукойла и точно нея сипаха в колата дето и се запушили дюзите .Или някой франчайз на Лукойл ти е заредил леко корабно гориво на половин цена внесено от Румъния примерно.Защото познавам хора карали много-много километри без проблем с нашата нафта.Единия е такси и има 350 000км.на Пежо от магазина карано пак с наша нафта без проблеми,без добавки и още върви,като ново.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми лукойл от Бургас, единствено Ромпретрол си внася горивата от Румъния, защото живях до нея и всяка сутрин виждах цистерната с румънска регистрация. Специално в бургаския смятам, че Ромоетролската нафта е най-добра. Но наистина много зависи в кой град си. Ако нямаш против сподели къде зареждаш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Лукойл на Трапезица зареждам.Там и на изхода към Созопол са си чисто Лукойлски бензиностанции.Веднъж заредих на Ромпетрола в Славейков,повече няма да повторя.

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе

преди 43 минути, doktotra написа:

...

че не ми се прави автомат.

...

 

За да се случи това ще трябва да си най- , ама ПО-ПО-НАЙ-големия карък.

Доста усилия ще трабва да положиш за да строшиш тук коментирания автоматик на Хонда.

Ще станат 10г откак съм у форума, не помня да съм чул някой да е успял.

Всъщност, сещам се за един младеж, който, незнайно как, беше успял да включи задна по време на движение напред.

Виж сега, това - "Започна да мига "D" на автомата, смених маслото (или някой соленоид) и се оправи." не го броя за строшен автоматик. "Ритането" при превключване също не го броя. Второто ми CR-V (онова на горната снимка) го карах 3г със "ритащ" автоматик.

 

Иначе

преди 43 минути, doktotra написа:

...

Междудругото гледам, че по каталог на 2.3 му дават 204 нютона, това си е доста добре като за 154 кончета.

...

 

Преди години един колега имаше Shuttle със F23** auto, '98-ми набор. Карал съм я, направо беше самолет сравнена със CRV-то.

 

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ли не харесваш Ромпетролската нафта.. 

Не знам колега, казвам ти неща, които съм видял с очите си. И са от шведски и френски дизели, не знам какво караш, но предполагам има значение. 

 

Краси, ритането на автомата лично на мен ми е неприятно на въпросното Волво S60 му риташе леко автомата и ми беше много странно. Преди време беше изкочила едно обява със страшно много екстри, като кожа, подгрев, навигация и още работки с 2.0 мотор/автомат. Ами много ми хареса, ама тоя автомат ме е страх да не ме пре*бе в даден момент, щото като си знам късмета баш при мен ще се каже мяо и ще стои на трупчета пред къщи докато го оправя. Още смятам, че ръчката най-безболезният вариант. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си знаеш, няма да те навивам, ама ... никога не казвай никога.

 

Off Topic

Не знам, колко дълги са ти извънградските пътувания.

Не знам, дали си пътник, или шофьор.

Не знам, какви са задръстванията в час пик около и във големите градове в България.

 

Това, което знам е, че за много каране по-добро от "голям" двг с автомат нема. От 11г личните ми коли са автоматик (3бр. CR-V и англичанката на съпругата ми). Съпругата ми предпочита ръчни ... да й се неначудиш.

 

Вече трета година съм шофьор на камион, 7.5 и 18т., предимно DAF и IVECO. Главно караме градско. Най-дългото ми извънградско е 450км в двете посоки. От 8-те камиона във фирмата половината са автоматик, 6 и 8-степенни DSG, които имат и ръчен режим. Познай, кога денят ми започва с усмивка, като видя, кой камион ще карам, 10-годишния DAF ръчка с бързи/бавни, на 450000 км, или 5-месечния с DSG, на 14000 км? Първият, след всяко спиране тръгва от 2-ра бавна и изреждаш още 7 предавки. Наскоро попаднах в задръстване - 2км ги пътувах 1.5ч, с постоянно преместване с по една дължина на камиона. Като се измъкнах от задръстването спрях да пикая. Ми пиках като куче, със вдигнат заден ляв крак.

 

Вторият има повече екстри от твоя списък със желания. Климатик, ABS, асистент при потегляне, моторна спирачка, система за следене на лентата за движение, система за стабилност, система за аварийно спиране при внезапно появило се препятствия, парктроник (отпред, отзад, отстрани) + камера за задно виждане, адаптивен круиз-контрол, който следи дистанцията и поддържа скоростта на този пред теб, а на спускане автоматично задейства моторната спирачка, когато скоростта ти надвиши с 2км зададената от теб, MP3 стерео с USB и блутуут, преместване на волана нагоре-надолу и напред-назад, борд-комп с каквото се сетиш, включая, коя точно крушка е изгоряла, и коя точно гума е с по-ниско налягане, ел.стъкла, ел.огледала с подгрев.

Другото, което ми хареса е, че круиз-контрола на камионите не се изключва, когато натиснеш съединителя. На Волвото ми се изключваше, а на Акорда непомня, май и при него се изключва.

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, doktotra написа:

Ами критериите са ми да е приятна за пътуване на магистрални скорости, да е с добра возия и да не е с неоправдано скъпа поддръжка. 

Accord 1.6 на газ си е точно за теб! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От толкова много общи приказки и суперлативи, май забравихме най-важното - слаби места, които задължително се проверяват при оглед. Може вече да ги знаеш, щом и ти не попита.

 

На първо четене се сещам за две - виене от задни лагери и буксуване на съединител. Ако продавачът ти разправя, че можеш да си регулираш съединителя, изобщо не му вярвай. Хидравличен е и от винта между педала, и помпата можеш да регулираш само празния ход на педала, не и работата на помпата.

 

Другите две слаби места са характерни за всяка Хонда от тая епоха - износени (нагорели) пластини на клемореда на контактния ключ и спойки на главното реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резко се сетих за едни снимки на тема Акорд 6

Off Topic

Един приличен 10-годишен Акорд

34575192_2012-09-0114_38_52.thumb.jpg.e2a20fffeeeb3c3e4c66dded0dfd96d1.jpg

И това, което остана от него след демонстрацията на спасителите

945368982_2012-09-0115_41_20.thumb.jpg.fd62bdf2030fde4e4c18bf241e7ca09c.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, doktotra написа:

Акорда за сега остава първият вариант, ще търся 2.0 или 2.3, ръчка, че не ми се прави автомат.

 

Междудругото гледам, че по каталог на 2.3 му дават 204 нютона, това си е доста добре като за 154 кончета. Започвам все повече да се навивам на тая Хонда. Момчета ще ме направите сектант 😀

2.0 е по-нов мотор и е 147 коня и 184 Nm. Пак е прилично вървежен и извънградско ми даваше 6,4 -7л, при нормална езда "с некои елементи на щуротия". Газ така и не му сложих.

Както не веднъж съм писал, хондовият автомат си е механична кутия (с валове и зъбчатки), просто вместо синхронизатори има пакети фрикционни дискове, а вместо съединител - хидротрансформатор. Единствените му проблеми (а не повреди) идват от безстопанственост и то продължителна. Ако си включва нормално при тест, маслото му не е прегоряло и е по норма, и колата си прави 200 по километража - тая кутия ще те надживее - ако и сменяш масълцето с оригинално, веднъж на 40 000км. Ако намериш автомат - пробвай, ако не - ще си ръчкаш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, казвал съм го и преди, аз най-обичам да си тествам автоматика на баир. Колкото по-стръмен, толкова по-добре (Мечо Пух :D ).

Имам си тук един любим баир, който ползвам за писта за тестове. Първокласен път с по 2 ленти и мантинела по средата (изкачващите имат 3 ленти, заради камионите), почти 1км дълъг, 9% наклон. Ограничението на скоростта е 70 Мph. Подхождам към баира със 70 и като паднат на 65 натискам бутончето "O/D OFF", и газта до долу. На върха на баира CRV-то е на 6000 об/мин и 80 Мph.

 

п.п. Докторе, 

Япончето иска (и не се плаши от) високи обороти. Ако искаш да върви на изрУд, оборотомера, колкото може по-близо до червеното.

 

Off Topic

По-горе споменах втората деветка на съпругата ми, 1.8 143 коня. Качвам се веднъж на магистралата. Зад мен напористо се опитва да ми влезе в багажника нек'ъв с BMW. Викам си - я едно бързо тестче. Както съм си на 3-та и 30-35 MPH, газта долу и отивам директно във втората лента. Онзи вече е в третата лента. Ми не можа да стигне до задната гума, докато не ми включи прекъсвача на 100 Mph, e така, както съм си на 3-та. Върнах газта и включих 6-та, щото вече имаше коли пред нас.

 

Такива "елементи на щуротия" :D ми идват отвътре, ама ги правя само, когато съм сам в колата. Веднъж, карайки си със 120, с 3-ма пътници, системата за сигурност, наречена съпруга, се обади от лявата седалка - "Абе, идиот", е сега се усетих, че ни возиш със 120Мph, а не 120км/ч".

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че японките искат обороти, както споменах съм карал няколко месеца Авенсис 1.8. Като се включи VVT-i след 3500 става друга кола. В ниските и липсват нютоните, ама във високите си е кеф.

Всяка седница по 200-300км, това е за първата година, а после може и да станат повечко. В момента нямам, и Акорда ще ми е първата собствена. 

Съображенията ми да е 2.0 или 2.3 са, че искам да я имам повече време, и все пак да се качвам с кеф в нея. 

Един приятел наскоро си купи HR-V с 1.6, този двигател на Сивик може и да е добре, ама джипката си се зореше на изпреварване бая. 

Щом казвате, че 'Фтомата е така устроен се навивам за автомат. 

Да разбирам, че не е с планетарни предавки? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е. Виж видеото в пост №3 от тая тема:

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е по близо до роботизирана като конструкция, от колкото нормален автомат. Значи няма да го изключвам като вариант. Преди време беше пусната в продажба един син Акорд с 2.0, автомат с всякакви екстри, кожа, подгрев, навигация, темпомат и т.н. В Пловдив се намираше(мисля). Окапаха ми очите, ама здравия разум надделя и реших да изчакам. Към днешна дата някой вече я е отнесъл, понеже обявата я няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има и други. Тея Акорди са вечни - само си сменят собствениците. Просто дебни и не пропускай, и дано я вземеш от прилежен човечец, дето я е почитал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам, обаче чак другото лято, за да имам пари и в повече. 

 

Гледам обаче, че няма много нов внос, по принцип не искам да е нов внос, а от човек. Почти всички са с газова уредба, газовата създава ли някакви проблеми, като клапаните при Субарутата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се продават коли от частни лица, защото са малко тези, които имат Акорд и не го харесват. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С търпение ще си намеря. Добрите ги отнасят бързо. Сега гледам стои много време, пък оная автомата за която писах я отнесоха за 2 седмици. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш - намират се: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11565286391680902&slink=cup078

Даже има 2,3, хеч: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525804045765631&slink=cup2j4

Дали си имал предвид тая синя: https://www.cars.bg/offer/5da41a5129cd0f5e097b81de Гледам още е активна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе,

Преди 18 часа, doktotra написа:

...

Гледам обаче, че няма много нов внос, по принцип не искам да е нов внос, а от човек.

...

Нов внос няма откъде. Все пак, най-младият Акорд догодина ще започне сам да си купува цигари и водка.

Е сега хвърлих едно око в най-големия английски сайт. В цяла Англия има обявени 16 Акорд 6-та ген., от които 4 са 1.8.  Цените са £600-2000. Има и три от предишни генерации, по една от 2-ра, 3-та и 4-та. Естествено, има и други сайтове, има и необявени в сайтове, ама ...

 

От човек в България:

Преди 4 часа, Knoxville написа:

Не се продават коли от частни лица, защото са малко тези, които имат Акорд и не го харесват. 

 

За газта и клапаните има доста теми. Чел съм ги, имам представа, за какво иде реч, но не искам да коментирам, защото:

 

Не харесвам газ и никога не съм имал личен автомобил на газ. Не бях карал кола на газ от 2002-ра (карах служебни, руски, с обикновена газова). Обаче, това лято, рент-а-кара (Есперо 1.8), който карах в България през отпуската беше с ГИ. Това започна да накланя везните, и все повече се замислям, дали да не бухна един ГИ на следващата Хонда, която искам (Odyssey 2.4 automatic JDM).

 

Off Topic

Собственикът на автокъщата, от където купих настоящето ми CR-V, се оказа фен на Хонда. 

20141117_145753.thumb.jpg.aa8d15e7944a5a32aabaeb88a5c02dea.jpg

Този експонат се мъдреше на топло в офиса му :D

Виж цената!

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, ceco_accord said:

Дали си имал предвид тая синя: https://www.cars.bg/offer/5da41a5129cd0f5e097b81de Гледам още е активна?

Не, не е тая, оная беше с мноого екстри, имаше даже подгрев на седалките, което за мен е огромен плюс. 

 

2.3то е лачено ама ми над бюджета. 

 

Първата и аз я гледах, хубава е. 

 

Краси, прелюдчето е много хубаво и цената му е хубава 😀.

Имам приятел, който е много запален по Хондите и с него може да измислим нещо да ми намери някоя, която не е обявена, щото си обикаля къщите да плакне окото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От подгрев имат нужда само кожените седалки (ако зиме си с тънки панталони), и то само първата минута след сядането в колата. Те обаче се усещат чак след 3-тата минута, а до тогава вече си стоплил кожата с твоето си тяло. Благинка е но за 4 години съм ги ползвал веднъж (за да знам че работят), но моята спи в топъл гараж. Ако твоята ще е "уличница", може би има смисъл, но само ако ги включиш и им дадеш малко време преди да седнеш. Гледай конкретният екземпляр да е добър, екстрите кола не карат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Разбира се, че ще гледам първо състоянието, ама колата наистина ще стои навън, няма къде да е на топло. Пък подгрева си е благинка зимъска поне за мен. 

 

Все пак ако е със климатик ще се замисля дали ще я купя. 

 

Аз съм си такъв, че докато не си намеря тоя екземпляр, който да ми легне на сърцето няма да мирясам. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо си се насочил специално към акорд6 ? 
Прегледай и сивик6 нямат голяма разлика, вярно малко карах и само градско акордa преди да си купя сивикa при това 2 години по млад акорд, нo дори на мен ми се струва че сивикa вози доста по добре и е малко по широка вътре, а за шума еми чува се но до 100-120 возията е доста приятна.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата не е голяма, а фундаментална - в полза на Акорда.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Fen8 said:

нo дори на мен ми се струва че сивикa вози доста по добре и е малко по широка вътре

Не съм се качвал на Сивик, но силно се съмнявам Сивика да е по-широка и с по-добра возия. Акорда е друг клас, с по-голямо междуосие и различно окачване. 

 

А и искам по-голяма кола, защото пътувам главно извънградско. За това не питам за Сивик. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...