Jump to content
JHM

Акумулатор

Recommended Posts

На 17.10.2019 г. at 17:01, JHM написа:

Хвана ме яд за това(не ми е за 13-те лв.) и си оставам европеец :tooth: с паневропеийската гаранция само!

От вчера,съм вече и с българска гаранция:bg:!

На 17.10.2019 г. at 22:29, benjamin4o написа:

това с гаранцията е пълен цирк,защото можеш и сам да го сложиш не че ще се повреди нещо

Вчера имах път през Бултрако и минавайки реших да се отбия за гаранцията ("глождеше ме нещо":D)!

Бях си монтирал сам вече акумулатора от две седмици,като този път,бях с колата вече.

Обясних,че съм го купил от тях и условията,които ми бяха казани,че ще трябва да замерят колата.

Получих любезно отношение и ми вкараха акорда вътре в сервиза,за проверка на заряда.

Колата излезе за 5 мин.,даже и кафето,което ме почерпиха,не можах да си допия.

Това всичкото стана абсолютно безплатно и с любезно отношение,за което благодаря на Бултрако и персонала им :bg::thumbs1:!

Ето и разпечатката от теста:

20191103_090753.thumb.jpg.5ba858cc300c415f2b038a22360a4394.jpg

 

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста е с Митроникс и показва че батерията е супер,а в гаранционната книшка пише ли на колко зарежда алтернатора,колко е под товар,някай замери ли за утечка,първите две задължително си вписват в книжката.

Едва ли са го  направили , и все пак не ти взеха тея 13 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.lidl.bg/bg/p/avtomobilt-moyat-priyatel/kontroler-za-avtomobilen-akumulator/p31566

Интересна джаджа за следене на акумулатора в реално време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да обиждам никого ще си позволя да вметна една забележка: електрическите величини се измерват....замерването е нещо друго.  Реалното състояние на  алтернатора може да бъде определено само на стенд под постоянно натоварване. Другия начин е по състоянието на акумулатора: примерно нов зареден...правиш му един бърз тест....караш една седмица и пак тест... ако се констатира разряд под 80% , време е да се обърне внимание на алтернатора.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Теста е с Митроникс и показва че батерията е супер,а в гаранционната книшка пише ли на колко зарежда алтернатора,колко е под товар,някай замери ли за утечка,първите две задължително си вписват в книжката.

Едва ли са го  направили , и все пак не ти взеха тея 13 лв.

Нищо незнам,нито книжка имам.Взеха колата вътре и ми я върнаха след няколко минути.

За мен е важно,че с тази бележка прикрепена към фактурата,гаранцията важи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес мой приятел си търси акумулатор.В два магазина  поради факта че познава  продавачите се тества за стартов ток нови акумулатори  при стартов 330 показват 250.

Това говори за голям складов престой в който продавачите имат указание  за дозаряд на акумулатора с цел поддръжката ,често да не кажа не го правят.С две думи внимавайте какво купувате често ви продават  такива  батерии.

Единия от начините това  да се подобри е след купуването  дозаряд  преди да се експлоатира този акумулатор.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей писах в друга тема и модераторите казаха,да пиша тука(предполагам)

Купих си и поставих Акумулатор на YUASA  3000 (60ah) 500 A(EN) Черна Серия.

На Хонда акорд 2.0 бензин  156 коня 2011.

Акумулаторът малко широк дойде в  сравнение с оригиналният.

За сега го сложих с малко натискане върху стандартната плазмата на която лежи оригиналния акумулатор но в скоро време мисля да я махна и да го направя.както трябва понеже скобите от горе не пасват и трябва да ги измайсторя(работа за 1 час с подръжни материали).

Първи впечатления  от новата батерия.Работи си  нормално и така за сега е това надявам се да съм бил полезен.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица смених вартата с нов банер за 130 кинта ,азиатски 45 ah ,банера го дават 390 ампера стартов срещу 330 на варта ,банера нещо не ми прави добро впечатление кутията му -боклучава черна смотана една такава ,после ,марка с големи претенции -няма контролно око -ареометър за електролита ,заредих си го преди монтажа както си знам ,върти като шантава сега ,ама вида му нещо ме гложди , не го свързвам с банер бул ,кой знае къде ги правят и лепват само етикета .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, MotoMK5 said:

Здравей писах в друга тема и модераторите казаха,да пиша тука(предполагам)

Купих си и поставих Акумулатор на YUASA  3000 (60ah) 500 A(EN) Черна Серия.

 

 

.Черната серия е стандартната на YUASA  подсилената е сивата можеш да видиш разликата им в стартовия ток.При добра поддръжка чрез дозаряд и тази ще изкара много.

 

Контролното око не е точно  . Това е повече за успокоение на клиента че нещо  контролира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, MotoMK5 написа:

Купих си и поставих Акумулатор на YUASA  3000 (60ah) 500 A(EN) Черна Серия.

Коя е причината да не вземеш точния размер и ампераж,при положение ги има в сивата серия и то на промоция.

http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 48Ah YBX5053 #info

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причиня няма конкретна Просто исках да е малко по мощен.

Аз го купих от Германия понеже съм там  в момента и цената беше добра за това взех и него. С времето ще се разбере дали съм направил правилен избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окото си е точно като всеки обикновен ареометър ,ама явно гледат от всичко да икономисат ,или акумулатора е фалшив и само лепенката друга .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Окото" в общия случай показва състоянието само на една акумулаторна клетка.

На стария ми акумулатор стана постоянно черно още на 3-та година. Въпреки това проблемите с него започнаха едва след още 3,5 или почти 6.5 от началото на експлоатацията му. Ако не бях се престарал да го тествам с товарна вилка и да му доливам дестилирана вода, със сигурност можеше да изкара поне още 1 година. Дотогава никога не беше свалян от автомобила и зареждан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност можеше да изкара още доста ако го беше дозаредил.

Като го тествахте с товарна вилка видяхте ли нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема ще попитам тук. Някой знае ли дали лидълско зарядно може да зареди докрай акумулатор? Имам такова, според търговеца е слабо това зарядно и няма да ми зареди оптимално акумулатора. Питам понеже акумулатора падна след 1ч слушане на музика. Акумулатора няма още две години и е в гаранция. Сега пак го сложих на зарядното(лидълското) и като го сложих ми показа около 12. Преди 2седмици 3 го зареждах. Мерих и с мултицет на запален мотор, показваше 14.2в. Идеята ми е да разбера дали акумулатора е за смяна, понеже е закупен онлайн и докато е в гаранция да го подменят. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляда въпроса а какъв е акумулатора апмерчасове как да разберем.

Лидълските зарадни  с няколко вида твоето характеристики. Когато слушаш музика гледай да е на запален двигател.

На запален мотор си видял на колко зарежда алтернатора ,14.2 е добре.

Дай малко инфо според това което си написал сакво да ти отговорим.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът е Solite  45Ач. Зарядното е ultimate speed ulgd 3.8 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но то изключва. Сега ходих да гледам. От 5ч е на зарядното, показваше 13.1V сега е 12.9V.  Ще отида най - добре в сервиз за акумулатори да го за мерят, става ли или не става. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнително малко време е този 1 час и да е паднал. По-скоро залагам на бъгав акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Nikito82 написа:

Акумулаторът е Solite  45Ач. Зарядното е ultimate speed ulgd 3.8 

Имам въпросното зарядно от Лидъл, вече 5 години--винаги си е вършил работата! Имаме две коли и резервен акумулатор в мазето.. Проблеми след зареждане не са се появявали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко часа зареждаш? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм имал проблеми с това зарядно. Но лошото е че акумулатора е закупен онлайн и искам да съм сигурен че е за смяна преди да го пратя. Понеже сигурно ще трябва да седя една седмица без кола, след като го пратя и да чакам да ми върнат друг акумулатор 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Nikito82 said:

Да, но то изключва. Сега ходих да гледам. От 5ч е на зарядното, показваше 13.1V сега е 12.9V.  Ще отида най - добре в сервиз за акумулатори да го за мерят, става ли или не става. 

След колко часа изключва.

Ти как разбра че акумулатора  е паднал  след слушане на музиката. 

Никакъв проблем това зарядно да зареди 45ah акумулатор то е за точно такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да разбера. Не мога да запаля колата! Не знам след колко часа изключва. Изключва след като наоълне 4 чертички. Може би час два след започване на зареждането. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да акумулатора  е малък и всякъква разряд би повлиял на запалването на колата в зависимост какво е било състоянието му. 

Стартовия ток  колко е .

Аз съм  с сивата Yuasa 52аh преди три вечери бях  забрави една крушка да свети в колата цяла вечер 12 часа без проблем запали сутринта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават го 440А. Друг път съм пускал музика докато мия колата и не съм имал проблем. Сега не бях слушал музика на акумулатор, но две седмици след като го зареждах, днес реших да го сложа на зарядното и ми показа около 12.3в, не помня точно. Беше на една чертичка според зарядното. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дасто съм писъл и има писъно за какво трябва да се внимава при  покупка на акумулатор.

Може да отидеш да го тестват да видят стартовите характеристики. 

На карай ги да проверят и колата за утечка. 

Възможно е да са ти дали стар и застоял акумулатор.

 Не казваш  каква е тази музика ако е от тая дето  падат прозорците .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук:1203805042_viberimage5464646.jpg.d5bcf9b991774884207accc35e0ff754.thumb.jpg.0825a319009008378942bfd74c60ddf6.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не музиката си е премиум саунд на хонда. Аз в другата кола имах такава дето падат прозорци ама проблем не съм имал такъв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 minutes ago, Nikito82 said:

Дават го 440А. Друг път съм пускал музика докато мия колата и не съм имал проблем. Сега не бях слушал музика на акумулатор, но две седмици след като го зареждах, днес реших да го сложа на зарядното и ми показа около 12.3в, не помня точно. Беше на една чертичка според зарядното. 

Кога е паднал , кога не си могъл до запалиш,кога си го  заредили. 

Защо днес пак.

Нещо не мога да схвана

Виж таблицата, ако караш на къси разстояния  сега с тея фарове , и имаш утечка  ето ти го проблема.

Тествай го и кажи какво е станало. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написал съм кога е паднал. И защо сега с тия фарове? Та аз съм нон стоп на фарове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо златно правило е да не се купува от онлайн магазини в БГ! Всичко е залежала стока и ментета! 

Моите наблюдения са, че в оборотните стандартни магазини за акумулатори и авточасти се продават нови " пресни" акумулатори Бош и Варта.

Второ златно правило е, като се купи акумулатор, първо да се сложи на зарядно до пълен заряд и след това в колата! Защото не се знае колко е стоял по складовете...

Трето златно правило е, да се зарежда с качествено зарядно! Лидълското не попада в тая графа....

@Nikito82

Искай си нов докато не му е изтекла гаранцията. 

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих това след като го купих. Зареждах го около 15ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Nikito82 написа:

Понеже сигурно ще трябва да седя една седмица без кола, след като го пратя и да чакам да ми върнат друг акумулатор 

Има вероятност пак същия да ти върнат,зависи от условията на гаранцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премиум саунда си черпи ток. Преди 2 години си сменях гуми/джанти пред блока с крика и пътем си лафихме с комшията, та се помотках. Сигурно е минал час и като палех всичко по таблото почти угасна, но колата запали. После и включих зарядното и я оставих в гаража. На другата сутрин го проверих, светеше си в зелено (както и очето на акумулатора) и колата си запали нормално.

Акумулаторът ми вероятно е като твоя, на почти 4 години, а зарядното е лидълско - от най-първите и просто устроените. Ползвал съм го и няколко пъти през зимите в големите студове, когато колата се кара със седмици само градско (по няколко км дневно) или изобщо не се кара. На акумулатора тая година не съм му "гледал в окото", просто не е напомнял за себе си. :)  Надявам се от снимката се вижда какъв е.

IMG_1872.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, dandilov написа:

... качествено зарядно! Лидълското не попада в тая графа....

 

Защо? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch C7 и CTEK MXS 5.0 TEST AND CHARGE са клас "умни" зарядни с много добро съотношение качество/цена. Зареждат всякакви акумулатори, всякакъв волтаж и капацитет, с режим на регенерация, режим "изправител", за да не се губят настройките, без да се сваля батерията  и т.н. Цената е по-висока, но и зарядно не се купува всеки месец, а и качествения акумулатор не е евтин продукт, че да го зареждаме с каквото имаме под ръка.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, Nikito82 said:

Написал съм кога е паднал. И защо сега с тия фарове? Та аз съм нон стоп на фарове

Колегата е написал къси разстояния  включени  фарове  и още консуматори,  това води да разряд на акумулатора  който не маже да се въстанови от алтернатора.

 

7 hours ago, Nikito82 said:

Аз направих това след като го купих. Зареждах го около 15ч

Ако на 15 час е изключило значи е бил много разреден от престоя в склада. 

Това искаме да ти кажем че този акумулатор няма много капацитет да работи без да бъде зареждан едновременно тоест  без да работи колата,естествено  тази характеристика  е свързана с експлоатацията.

Лидълските зарядни са добри за парите си но не са като тези от 200лв да, вършат чудесна работа за 40лв.

Моля колега dandilov изброи няколко зарядни за 40 лв качественни. 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA не беше разреден, просто  бях чел, че е хубаво преди да го сложа да го сложа на зарядното. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...