Jump to content
todordankov

Хонда ЦР-В 98 147к.с. Загрява на климатик ? И още няколко въпроса...

Recommended Posts

Здравейте! 
Притежавам Хонда ЦР-В 98година 147 конски сили. 
Купих я миналия септември, от тогава съм навъртял 30 000км. - без грешка до средата на юли месец... 
Не обичам да карам на климатик и рядко го пускам, но жената нещо се размрънка, и го пуснах... след точно 10км. колата почна да загрява. Ясно ми, че на климатик се губи мощност. Усетих го и на звука на двигателя и на педала. Обаче вдигна стрелката на температурата, отпуснах малко газта, смъкнах на 4та предавка за да я вкарам хубаво в обороти и се успокои. Стигнах до един баир, а нагоре, и стрелката нагоре... Спрях, отворих капака и антифриза беше аха-аха на върха на разширителното казанче, почти преляла! На какво може да се дължи това ? Вярно ли е, че перките на климатика имат 2 степени ? Четох, че 2ра степен, може ли да е от това? Имах съмнения за издухана гарнитура, но маркучите ми не са одървени, а и за всеки случай я закарах на двама различни майстори за мнение, но единственото което ми казаха е, че гарнитурата ми не била издухана........... Някой може ли да ми даде съвет какво да гледам и къде да търся??? 

 

Ако може и друг въпрос да задам ... ? 
Откакто смених маслото с Тотал 7000 10-40 почна да си понагорва масло? Просто преди бях с Кастрол Магнатек и едвам го буташе ? Възможно ли е да има такава разлика в марките и мотора ми да не го харесва много това масло? :D Аз бая я карам... и на магистрали ми е ясно че си хапва масълце стареца ама... :) Иначе на 20 000 я закарах на реглаж на клапаните, след още някой километър пак ? 

Благодаря Ви, ако получа отговор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура  глава,  не може да прелива  през разширителния  съд, или да се пълни догоре ,колко е когато е студена колата до коя черта.

Правиш това

20190920_181655.thumb.jpg.94bc43ec794dcccabd679aee89ef755b.jpg

Пълниш я малко под средата чакаш да за загрее да включат  вентилаторите ,не трябва да излизат  балончета ,като  подаваш газ  не трябва да има  пак.

Или отиваш да изследват антифриза за изгорели газове. 

Другия начин пак след включени перки отваряш разширителния съд като  гледаш маркучето да е в антифриза не трябва да има балончета при подаване на газ.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, CARPERA написа:

Гарнитура  глава  не може да прелива  през разширителния  съд.

Правиш това

20190920_181655.thumb.jpg.94bc43ec794dcccabd679aee89ef755b.jpg

Пълниш я малко под средата чакаш да за загрее да включат  вентилаторите ,не трябва да излизат  балончета ,като  подаваш газ  не трябва да има  пак.

Или отиваш да изследват антифриза за изгорели газове. 

Извинявай ма това са пълни глупости и с фунията и с това че няма да пълни разширителния съд. Ей скоро издадох едно с такива симптоми, колегата е от форума нека пише. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай до къде трябва да пълни разширителния съд.

Писал е че е почти преляла при загряла . Затова попитах до къде е на студено антифриза в разширителния съд.  

Майстор  си ,уважавам те ,но кажи  метода как   да разпознаеш че е издухана гарнитурата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, todordankov said:


 

 

Ако може и друг въпрос да задам ... ? 
Откакто смених маслото с Тотал 7000 10-40 почна да си понагорва масло? Просто преди бях с Кастрол Магнатек и едвам го буташе ? Възможно ли е да има такава разлика в марките и мотора ми да не го харесва много това масло? :D Аз бая я карам... и на магистрали ми е ясно че си хапва масълце стареца ама... :) Иначе на 20 000 я закарах на реглаж на клапаните, след още някой километър пак ? 

Благодаря Ви, ако получа отговор :)

Ти сам си си отговорил на въпроса просто си сложил маслото което има най-много ментета на пазара.

Щом си доволен от Кастрола защо реши да сложеш Тотал,не ми отговаряй защото го продават за без пари,то такова му е и качеството.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука липсват малко коментари но случая е подобен .

Тези фуний от къде дойдоха не знам ма ...... 10 часа за обезвъздушаване  . Системата е херметизирана" няма определено ниво то ще се покачи когато налягането в системата се освободи  от капачката .Но ако освободи антифриз , може и да е въздух ,които при истиване на колата трябва да се замести с антифриз .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фуниите ти отговарям веднага,дори съм го тествал и работи.

 

Не вярвам да не знае автора на темата какво дава като информация.

Там точно е описано какво е движението на антифриза в разширителния съд и колко трябва да е той,тествано е от мен и е точно така.

 

Да полезна е и твоята тема ,колегата да си провери капачката дали е наред.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам момчета, много бачкам и нямам време много, а и не вярвах, че толкова хора ще се включат! Благодаря ви! Прибирам се след няколко часа от работа и веднага ще пробвам това с фуниите! 

Иначе единия ми път след 500км. като беше загряла и до няколко часа явно не беше изстинал мотора и си седеше почти до горе. Обаче на връщане като се прибрах, на сутринта отворих капака и си беше точно на максимума...не мога да му хвана спатиите, да го ева! :/

Ако излизат балончета какво означава? Че надува отнякъде въздух? Демек ми е спукала гарнитура? 

А за маслото, просто преди си го бях сменил 2 пъти в родния си град, сега се преместих в Благоевград и си намерих един майстор, който кара същата хонда и ми смени маслото с тотал, не мисля че е било най-евтиното....

Редактирано от todordankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо виж капачката дали е здрава ,  може да си купиш нова не са някъкви  пари освен ако не е ОЕМ.Направо вземи нова  преди да влезеш в друг филм

Балончета в антифриз  не са добре.

Ако имаш такива намираш  сервиз за тест на антифриза за изгорели газове ,или друг метод за тествате за издухана гарнитура. 

Колкото по бързо изкараш тоя Тотал от двигателя ще е по добре ако е на малко км хем ще е като промивка.Мое мнение махни го веднага и си вземи пак старото от което си доволен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да прочетеш написаното от мен преди да сложиш фунията. Охладителната ти система е перфектна, нормално е след като на студен двигател е на максимума при напълно загрял да се напълни цялото казанчето, без да изхвърля антифриз през капачката му. Фунията се използва за по бързо обезвъздушаване и нищо друго. След като вдигнеш оборотите на двигателя на по ниска предавка и веднага се охлажда, това значи, че нямаш проблеми с двигателя. Проблема е някъде между радиаторите и вентилатора. Карай си така до следващото лято и тогава започни да търсиш проблема. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 С фунията нищо няма да объркаш освен да обезвъздушите  системата. 

Ето пак да потретя тук в постнатата от мен тема е написано всичко колко и да къде трябва да е антифриза.

Прочети темата  колега и всичко ако е така както е описано в нея си Ок.

Първо се увери че имаш изправна капачка,и направи антифриза на МИН в разширителния съд. 

После както написах при загрял двигател развърташ капачката на разширителния съд и без да вадиш маркучето  от антифриза в него гледай,балончета не трябва да има при изправна система.

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта, пичове! 

Направих ги оня ден тея процедури с обезвъздушаването. Дано свърши работа! Няма как да коментирам, защото градско, дори и в гората, не са се случвали такива ексцесии с тоя антифриз. Ще Ви пиша пак по-нататъка като я изпъна 300 400км. 

Капачката и радиатора ги бях сменил миналото лято, но все пак ще си купя нова! На лято ще търся проблема, да не са случайно някакви мизерии набити между радиатора. 

А маслото ще го сменя още тази седмица :)

мерси! Лека вечер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...