Jump to content
IvoDon

Honda Accord 2.2 CTDi Turbo проблем

Recommended Posts

Привет колеги,

 

За съжаление, първият път в който пиша тук е с доста сериозен проблем, ама надявам се знанията на форума да ми помогнат. Чувствам се в безизходица и всеки съвет би бил от помощ. Та нека премина в описание, или в кратце - колата счупи ос на турбината. От тук се започнаха и мъките в следния ред:

 

1. Намерих момчета от Монтана, рециклиращи турбини. Майстора я свали (от СА съм), пратих я, върнаха я на следващия ден я сложихме. Още в началото като излезна от сервиза не надуваше добре и като излезнах на дълъг път светна чека и турбото изключи. Звъннах на момчетата, които я рециклираха, казаха че най-добре да мина на място. Имах път натам, оказа се че пренадува постоянно - около 1.5 Бара без да разтоварва във високи обороти, затова е и забила. Мъчиха я доста време с разтоварващия клапан, като краен резултат я дадоха с надуваща турбина, но странно разтоварва в различни обороти. Пример: надува след 2000 оборота, на 2800 разтоварва, после продължава. Резултата не е задоволяващ, затова свалих я отново, върнах им я и ми върнаха парите. Така стигнах до точка 2.

2. Купих втора употреба, в последствие разбрах че е от Сивик. Тъй като фланеца от топлата част към генерацията не беше същия, използваха моята коруба на турбото и фланеца. Сглобиха я, сложихме я, но сега колата тотално не върви. Надува след 3000 оборота и то много слабо. Клапана не е пипан на тази турбина.

3. Днес ходих до ЮБиКо, момчето я качи на диагностика и покара. Прочисти всички датчици, но за съжаление резултат нулев. Според него е възможно да има нагар по топлата част, въпреки че майстора ме увери че турбото е перфектно изчистено.

 

До този момент наистина не знам какво би било правилно решение. Вариант да търся друго втора употреба турбо или рециклирам моето отново. Има ли къде другаде да търся проблема?

 

Благодаря ви,

Иво

 

П.С. Извинявам се ако подобна тема вече съществува. С търсачката не успях да я намеря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е акорда? Има разлика в управлението на турбините преди и след фейса. Тази която си сложил от сивик се монтира на акорда след фейслифта. Така че е възможно турбината да е добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2004г., префейс е. Според последните съвети, единствено клапана трябва да се регулира и би трябвало да стане... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтираш клапана от старата си турбина и регулираш него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото на вакуума в системата на двигателя преди фейса е по-ниско от нивото на вакуума след фейса. От там е и разликата в актуаторите на турбините.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...