Jump to content
voltmax

Проблем с Honda CRV 2010 дизел

Recommended Posts

15697689123781637194983.thumb.jpg.4d132a9600f4d130bea5fe8dc6a75112.jpgЗдравейте от скоро съм собственик на Honda CRV 2010 дизел автомат. Светна чека и колата влезе в авариен режим, записах час за диагностика в Honda Варна от където е закупена от първия собственик. Та закарах колата в Honda и се започна тестове 1 час. Колата е записала грешка дебитомер но след всички тестове механика ми обясни че всички показатели на дебитомера както и тръба към ЕГР А и всичко визуално е наред. И че от Хонда препоръчват смяна на клапан на ЕГР А и тя се оказа доста скъпа част. Та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен първо потърси второ мнение за диагностика.

Питай и за почистване на ЕГР клапан, знам че се чисти, но зависи точно какъв е проблема при теб.

Естествено в хонда ще препоръчат смяна, но чистенето също помага. Пак казвам, че не съм експерт и най-добре да я види специалист. Щом си от Варна мога да ти препоръчам две места, където да отидеш.

 

Ето малко информация:

 

https://www.dpf.bg/services/премахване-на-егр/

Редактирано от Bizzito
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да е в самите пътища на ЕГР-а и чистенето на самия клапан няма да помогне много.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, frizzante написа:

Проблема може да е в самите пътища на ЕГР-а и чистенето на самия клапан няма да помогне много.

 

Под чистенето на клапан не се ли подразбира и чистенето на пътищата? Аз поне ако отида да давам пари за чистене ще искам цялостно почистване на системата на ЕГР.

Както пише в статията ако е заминал клапана кофти. Но аз си мисля, че и при запушване хонда ще препоръчат просто смяна. 

 

@voltmax Колега каква е цената със смяната? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли. Ще свалят клапана и ще изчистят само него. Чистенето на пътищата изисква разглобяване и ще е трудоемко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Bizzito написа:

 

Под чистенето на клапан не се ли подразбира и чистенето на пътищата? Аз поне ако отида да давам пари за чистене ще искам цялостно почистване на системата на ЕГР.

Както пише в статията ако е заминал клапана кофти. Но аз си мисля, че и при запушване хонда ще препоръчат просто смяна. 

 

@voltmax Колега каква е цената със смяната? 

Цената с части и труд е 1000лв. Мен това толкова не ме притеснява колкото дали ще се оправи проблема. Аз като нов собственик на Хонда на какво трябва да обърна внимание по двигателя и ходова част та да не се счупи та тогава да му мислим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, voltmax написа:

Цената с части и труд е 1000лв. Мен това толкова не ме притеснява колкото дали ще се оправи проблема. Аз като нов собственик на Хонда на какво трябва да обърна внимание по двигателя и ходова част та да не се счупи та тогава да му мислим. 

В Варна поне имате двама много добри специалисти.Виж намери контакта на колегата Miamoto и да направи повторна диагностика преди да си почнал да сменяш каквито и да е части.Да попитам само в коя Хонда Варна е закара?Бултрако или Хонда Варна демек Карада?И ако не е тайна на колко километра е колата?

Редактирано от sredez403
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, sredez403 написа:

В Варна поне имате двама много добри специалисти.Виж намери контакта на колегата Miamoto и да направи повторна диагностика преди да си почнал да сменяш каквито и да е части.Да попитам само в коя Хонда Варна е закара?Бултрако или Хонда Варна демек Карада?И ако не е тайна на колко километра е колата?

Не е тайна колата е на 171000 км това е сигурно защото колата е закупена от Хонда Варна. Това е стария шоу рум на Мерцедес по фактурите се води (експерт снаб).  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето вижте последния пост колко  са запушен и ЕГР пътищата  как  тогава  да работи добре ЕГР клапана.

Първо се увери че те са почистени.

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Ето вижте последния пост колко  са запушен и ЕГР пътищата  как  тогава  да работи добре ЕГР клапана.

Първо се увери че те са почистени.

 

Не че не е невъзможно но колегата казва че уж е на 171000км.Не ми се вярва на тези километри ако са реални да има такова запушване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното в случая е да се увери че пътищата са чисти преди да пристъпи към по скъпи интервенции. 

Като знам какъв мазут е нашата нафта всичко е възможно.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките са в майстора, но на 205 000 км моята изглеждаше като стар, нечистен комин - всичко беше набухано със сажди, направо се чудя как е работил ЕГР. Почистване на ЕГР + пътищата =100 лв +1 кофа сажди аванта :)

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, voltmax написа:

 

Колега, може и само маркуча на вакумното управление да ти прави мизерии. И не би трябвало да ти влиза в авариен режим ако е проблем с системата за екология.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така след двуседмично стоене на колата в Хонда Варна дилемата надявам се че приключи. Колата влезе за смяна на клапан на ЕГР А но след като разглобиха колата се установи че не е от клапана а от не издържала заварка на фланеца на охладителя на ЕГР А. И се започна заваряване монтаж на колата проба и заварката не издържа. Пак разглобиха търсене втора употреба че нова е 1700лв, пак събиране проба на колата диагностики в движение и тъй нататък. Та колата вече е наред да чукна на дърво. Колеги първо разглобявайте колите и не се доверяваите само на диагностиката че излиза доста солено. 

IMG-fb493eb9dd0225dfe8ec6ebb45b4e568-V.jpg

IMG-161cb861b8f3892918507d74c08e7782-V.jpg

IMG-69e6b16e834abc4cbe7ae1904cf901a6-V.jpg

IMG-41fb303cd94d69394e0ced4d1285260c-V.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.09.2019 г. at 17:57, voltmax написа:

15697689123781637194983.thumb.jpg.4d132a9600f4d130bea5fe8dc6a75112.jpgЗдравейте от скоро съм собственик на Honda CRV 2010 дизел автомат. Светна чека и колата влезе в авариен режим, записах час за диагностика в Honda Варна от където е закупена от първия собственик. Та закарах колата в Honda и се започна тестове 1 час. Колата е записала грешка дебитомер но след всички тестове механика ми обясни че всички показатели на дебитомера както и тръба към ЕГР А и всичко визуално е наред. И че от Хонда препоръчват смяна на клапан на ЕГР А и тя се оказа доста скъпа част. Та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем. 

Здравей. Значи- не се плаши, какви 1000 лв за труд на почистване на егр-а бе човек?😀 Цялата работа е следната- вземи си уплътнения за клапана.  Вземи си спрей за карбуратор,има и на бардал спрей за почистване на турбината ,малко е скъп но върши чудесна работа. Сваляш си егр-а сам....за 15 мин работа е . Почистваш клапаните и тръбите и си готов. Разходи за уплътнения и спрей около 60 лв. Какви 1000 лв????😂ако не ти е ясно как става - пешеш си на руски в yutube очистка егр хонда crv 3 дизел и ще ти излязат показно видео как се прави!!! Никакви 1000 лв на вятъра не давай. Ако пък не ти се занимава вдигни се до Русе ,има едни момчета само с crv та 3 и 4 се занимават основно .за жълти стотинки ще ти го оправят. Пример- агренажна верига комплект плюс труда 500 600 лв. :) Ако решиш пиши - ще ти дам координатите им

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценна информация! Благодаря колега! За преди 2 години пост би следвало да си е решил проблема колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че не съм могъл на време да отговоря на човека. Колкото до тези момчета които се занимават основно само с honda crv ,информацията е актуална. Който има проблем може да се обърне към тях. Имам телефона му за връзка .  Аз от 1 тодина съм взел crv 3 2009 година дизел. Така и разбрах за за тези момчета по препоръки. Цените са нормални и народни :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли номер на тия хора в Русе...???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...