Jump to content
еxplorer

RD1 -147 к.с- 99 г. от Италия и бъдещи проблеми за отстраняване !

Recommended Posts

Здравейте, колеги !

Вече и аз се сдобих с мечтаното ЦРВ 99 г. 147 коня !Почти перфектна на външен вид. Супер ускорение и вървеж. Колата е карана в Италия на газ след , което уредбата е махната…. Сега започваме да я разгадаваме и да откриваме може би някои проблеми. Та така….направих обслужване ,смяна на диф масло/след което той млъкна/ J Регулиране на клапани…15 на 20 не знам защо ,но така ми каза майстора било по-добре от 10 на 20….вие ще кажете дали наистина е по-добре .

Та първи може би проблем за бъдещо отстраняване се оказва : при студен двигател и и форсиране над 3500 оборота започва да пуши леко сиво син дим…..след, като загрее изчезва….появява се чак при форсиране на място от 5500 об. нагоре.

За мен има три опции :

Сегменти ?

Гумички на клапани ?

Лоша центровка – богата смес ?

Умишлено не съм сменил двигателното масло, за да не се наложи промивка с антикарбон ефект….май Хадо имаха такава за възстановяване до някъде на сегментите.

Сега ще меря компресията и ще видим, какво показва……между другото да попитам ако някой е мерил… при махане на буксата на комутатора спира ли горивоподаването от помпата ?

Благодаря и ще се радвам да получа съвети от собственици на въпросния модел !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, това за махната уредба в Италия ми звучи много смешно, защото за да я махнеш тук (в Италия) трябва да платиш колкото да ти сменят бутилката. По въпроса за пушека иска си нови сегменти. Няма нужда от добавки, става по лошо. За главата надявай се да няма вкопани клапани, че там цифрата е голяма. Успех с ремонта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти и гумички вървят заедно . А с мерене на компресия няма да разбереш нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушека е минимален.....явно нещо е в начален стадий. На три места ми казаха да карам така за сега. Това нещо ме кара да се пробвам да спра процеса .

 

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да правя ремонти  веднага за 1000 лв. при положение, че двигателя не се чува, като работи и колата си върви перфектно. Все пак някой знае ли дали буксата на комутатора при откачане спира и горивоподаването ?

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледам твърдо си решил да слагаш л@йна в колата . Имам познат колега от Пловдив като си усереш мотора ще ти дам координати . 
Ей тук може да видиш системното ползване на л@йна до какво води.

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Jim_G написа:

Не искам да правя ремонти  веднага за 1000 лв. при положение, че двигателя не се чува, като работи и колата си върви перфектно. Все пак някой знае ли дали буксата на комутатора при откачане спира и горивоподаването ?

Нямаш отделна букса на комутатора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш желание пиши на лс ще ти пратя масло с което да караш и да поизмие малко мотора но не слагай добавки . Има няма 18 мотора само на црв рд1 съм направил за миналата година та да  знам какво пиша.

 

 

https://m.facebook.com/commerce/products/2656979950992624/?ref=bookmarks

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, Jim_G said:

 

Умишлено не съм сменил двигателното масло, за да не се наложи промивка с антикарбон ефект….

Това не мога  да му схвана смисъла, моля  те обясни.

По принцип като търсих  кола тези от Италия изобщо не ги гледах,с газ  от там  дано е наред двигателя ти,като по караш ще разбереш дали харчи масло. 

За мен лично Италия+ газово италянеца е смятал да вземе душата на тази кола.

Това което съм видял  от такива  коли,най фрапантното беше за да не даде пари и да си купи нова дифтунга на пробката на картера беше зави.л метална шайба намазана с силикон 😂😂😂

Но може да не съм попадал на подържани кола от Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така.....днес си измерих компресията сам..показанията са 1-2-3-4 цилиндър  11,3- 10/ !?/ - 11- 12.....след слагане на масло 10 мл. в първи и втори отчете  13 първи на 15 втори---трети и четвърти с масло не ги мерих. Притеснява ме втори 5 бара разлика.....сегменти е явно. Свещите бяха над 2 мм. Доста изядени електроди ,но светлокафяви на цвят с черни резби . Намалих ги на 1-1.1. Интересното е ,че след запалването на колата започна да пуши доста. Карах я поне 5 км. и пак същото. Чудя се дали от наливането на масло в цилиндрите не се е разместил някой сегмент или от намаляването на  свещите дойде тази пушилка !? Какво смятам да правя :..../след доста противоречиви съвети от форуми и майстори/..  Поръчах нови свещи, както е от ръководството....масло Castrol GTX- уж с някаква добавка за изчистване......след това , ако не се оправи....преди ремонта му слагам bardahl maxi compression или на лики моли стоп пушек...нещо на тези римети, хадовци и ресурси им нямам доверие..... 

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво.! 

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Свещите какви поръча ,смени ги на минутата не карай повече с старите ако не искаш да скепуш още нещо
 това е за този двигател вторите са иридиеви1666060822_Untitled222.thumb.png.8cb28289789087d234c2f5dfa86077b3.png

Сложиш ли добавка просто отпиши двигателя незнам колко човека да ти го кажат,

компрасия се мери когато няма масло,тоест на изстинал двигател, тогава са истинските стойности.

 

масло Castrol GTX- уж с някаква добавка за изчистване..

има дасто по-добри масла колегата ти предложи добро.

Можеш да прочетеш темата с маслата,и да се ориентираш към общите поръчки тук в форума.

Ако вземеш в бадеще друга Хонда гледай да не е от Италия с газ.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Jim_G написа:

И така.....днес си измерих компресията сам..показанията са 1-2-3-4 цилиндър  11,3- 10/ !?/ - 11- 12.....след слагане на масло 10 мл. в първи и втори отчете  13 първи на 15 втори---трети и четвърти с масло не ги мерих. Притеснява ме втори 5 бара разлика.....сегменти е явно. Свещите бяха над 2 мм. Доста изядени електроди ,но светлокафяви на цвят с черни резби . Намалих ги на 1-1.1. Интересното е ,че след запалването на колата започна да пуши доста. Карах я поне 5 км. и пак същото. Чудя се дали от наливането на масло в цилиндрите не се е разместил някой сегмент или от намаляването на  свещите дойде тази пушилка !? Какво смятам да правя :..../след доста противоречиви съвети от форуми и майстори/..  Поръчах нови свещи, както е от ръководството....масло Castrol GTX- уж с някаква добавка за изчистване......след това , ако не се оправи....преди ремонта му слагам bardahl maxi compression или на лики моли стоп пушек...нещо на тези римети, хадовци и ресурси им нямам доверие..... 

 

Не разбирам много от двигатели, ама тези процедури с каква цел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Jim_G написа:

Какво смятам да правя :..../след доста противоречиви съвети от форуми и майстори/.

Виж добре тук изобщо не сме си противоречали напротив аз ти писах и на лични, но явно ти си водиш един монолог без да четеш нищо от това което сме написали. 

За твоя информация при издухани маслени сегменти пак има компресия двигателя. Успех с чупенето на двигателя. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик:

Имам чувството, че колегата след време ще ви обвини, че заради вас колата му е на трупчета... 🤐

Едно такова чувство... 🙁

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама иначе е хубава! Има си компресия, но малко пуши!

Нека не се обижда колегата,а да прочете! Хондите са надеждни и здрави, но със специфично обслужване и още по-особени ремонти, които не всеки може. Това ако до вчера си карал дръглив "Голф" по никакъв начин не може да го сравниш с "Хонда", въпреки, че много се опитват.

Нищо! Проба грешка и се стига до вярното решение, въпреки, че това се отразява на джоба.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проба-грешка ! Ще видим какво ще покаже....,но все пак форумите са за  да си помагаме....и да си даваме съвети , а не да развиваме....нещо друго нали ? . Аз въобще нямам намерение да наливам добавки в Хондата, но ако се окаже, че се върви към ремонт ,нищо не ми пречи да опитам.

Да ви кажа имам един Форд Мондео и след добавянето на някой "лайна" както им викат някой.....преди 3 години...компресията се вдигна с 2 бара и до ден днешен колата е ,като нова. Ясно ми е ,че моторите на Хонда са различни ...за това за сега внимавам и търся съвети......а, не пожелания за "чупене на мотора".....както и странни съвети,че "компресията се мерила на студен двигател и без масло"..,както и че,  по това мерене ,нищо нямало да се разбере...."комутатора и разпределителя нямали  букса".......има си ръководство....около 500 стр.!?.... там ясно се казва ,че мотора се загрява преди да се мери компресия.....откача се буксата.....спира се горивоподаването..мерим компресия с педала на газта до край..след това се слага 10 мл.масло и пак се мери...за да се разбере дали е от сегменти или нещо друго.....умножава се по 1.24.....степен на сгъстяване и компресия са съвсем различни неща !....поне двама "майстори" ги хванах ,че не го знаят....извинявайте все пак ако съм обидил някой !....... И така...какво направих днес.....масло Кастрол Магнетек 10-40 смяна на свещи по препоръка на производителя....въздушен филтър.......за деня съм доволен.......при форсиране вече няма дим.....дано не е моментно само .......не съм слагал никаква добавка още !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господин майсторе. Вие не търсите съвети а филосовствате! Къде е буксата на комутатора? Как с мерене на компресия ще разберете състоянието на мотора? Дрън дрън карай си мондеото и хондата не я мъчи. За избора на масло няма коментирам. Цялата плеада от слова която сте изписал не е за да търсите съвет. Засягате мой коментари и съм готов да поспорим за тая кола тук в тази тема. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак,ще повторя..Извинявам се ,ако съм обидил някой...! Не се правя на майстор. Просто търся съвети.....нали за това са тези форуми !?

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е буксата на комутатора,? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия комутатор няма.....прав си ....но,целия разпределителен механизъм има.....просто можеше да ме поправиш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време, Някой 😉 беше написал, че ФорумЪТ е общност... Със свои правила (писани и неписани), порядки, специфичен тон на общуване, авторитети (напълно заслужили) и т. н. и т. н. Jim_G, влизате в час, образно казано! Още малко четене на МануЕл, подбрани постове от подбрани хора и вс ще е ОК. И за да не е само нравоучителстване: маслото, Кастрол Магнетек 10-40, го покарай макс 1-2000 км и го смени. Докато навъртиш тези километри ще си се ориентирал с какво и къде. Успех и добре дошъл!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Jim_G написа:

Самия комутатор няма.....прав си ....но,целия разпределителен механизъм има.....просто можеше да ме поправиш....

В случая отговарям на директен въпрос. По лесно щеше да се зададе въпроса така:

-Колеги искам да премеря компресия, някакви препоръки или насоки? 

Или

- Колеги ще меря компресия и искам да прекъсна искрата на свещите (делкото) с цел безопасност. Как да го направя? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си....грешно зададен въпрос от моя страна...забрави ...Извинявай !


За сега нещата вървят перфектно...за майтап днес на двама мой клиенти с ЦРВ-та, който бяха спряли пред магазина ги помолих да ми форсират колите.....ами и те пушат при здраво форсиране...а моята спря !?....явно напразно съм се съмнявал в колата.....поне за сега !

 

 

Та така ,сега да продължим със следващия проблем или парадокс :

Имам глухо чукане от метал в два-три такта/так-так/ при силна вибрация....примерно влизане в дупка...на паваж много рядко се чува

Проверка ходова част....два накрайника/сменят се на момента/...нищо друго !

Втора проверка....наблягам им най-вече да проверяват ....биалетите...тампони стаб.щанга..... вътрешни накрайници и рейка...пак греда....всичко е БЕТОН !

Трети сервиз...СТЕНД...и пак нищо не откриха 

Смених си накладките...нищо,че бяха наполовина старите....с цел  да се върнат водачите на апарата с малко...и пак нищо !

Давайте съвети...сега мисля  тресачка някъде да търся

Редактирано от Jim_G

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампони на двигателя двата долни от страната  на всяко колело.Има тема за това в този  раздел. 

Хубаво е да се проверят всичките тампони на двигателя,смени тампончетата  на стабилизираща та щанга когато са изпечени и станали на бетон може да тракат. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заден централен тампон на двигателя. Той чука така и трудно се вижда. Иначе е лесен за смяна ако имаш гъвкави ръчички. Под резонаторната кутия на вх. колектор се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти ги всичките колегата говори за НМ-0011

Аз за НМ008 и НМ-ЕК3АLFкато този е почти винаги скъсан.

1684612002_FEBESTHM-060HondaCR-V1(RD)2.016V(RD1RD3)imagefull-6332278230.thumb.jpg.b38caa48348bde52c9995d2a7bfb1c03.jpg

 

Ето и темата за тях

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за пушенето 

На 25.09.2019 г. at 21:48, Jim_G написа:

 

За сега нещата вървят перфектно...за майтап днес на двама мой клиенти с ЦРВ-та, който бяха спряли пред магазина ги помолих да ми форсират колите.....ами и те пушат при здраво форсиране...а моята спря !?

Моята пушеше само при студен старт и то много без значение от оборотите на двигателя. 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четиридесет хиляди км карах с разход на масло 1 литър на 1000 км. Нито аз, нито някой друг видя колата да пуши!! Имам (и все още имам) катализатор, което не е без значение, сигурно. Ауспуха си беше мазен, обаче без да е нещо драстично. Това са моите 20   ст. по темата с пушенето и може ли да е критерий за нещо...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал си карах, как реши проблема с този  зверски разход  на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам тема за тази дълга и на моменти странна история. Даже последното мнение в нея е твое 😉

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата с пушека обикновено е предвестник на харч  на масло.

Засечи  си разхода на масло колега и ще разбереш дали са свързани  пушенето и разхода на масло.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На двигателя тампоните са проверявани, уж ....или толкова си могат по сервизите !?.....как на 4 места нищо не откриха бе !...вече чукането е нетърпимо. 

Чудя се дали тези тресачки за проверка на амортисьори няма да свършат работа.....мисля че в Пловдив на Рогошко шосе имаше такава ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети темата която съм написал двата сам може да ги видиш. Този отзад на двигателя заставаш пред колата включваш на скорост и буташ колата напред и назад ако и скъсан трака,или закъсан мотора подскача много. 

Както съм писал в темата след многократни проверки в сервизи и всеки ти вика Ок ,аз сам си свърших робота. 

Остави тези сервизи сам  свърши ги прегледай.  

Ето тук може да намериш по VIN номера си схемите на всичко по твоята кола

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето проблемите се свеждат до 3 основни...поне за сега !.....за това и така озаглавих темата.

Първия с пушенето и явно проблемен двигател за сега се оправи...след смяна на масло, възд.филтър,свещи и ремък с водна помпа

Втория е това чукане, което никой не може да установи.....2-ма стендаджии и други 2-ма майстори по ходова част направиха опит 

И третия проблем е доста интересен : 5 мин след палене на колата светва чека ! И на... тръгвам да ходя на диагностика .....обаче се оказва,че нямам obd 2 .....вдигат ми рамене /три опита на три места /....ами накрая си я направих сам с кламера....и ръководството което имам......показа грешка 1 ....кислороден датчик...явно е сондата/колата е имала газова и е махната/.Сега се чудя и тук какви мерки да предприема,но първо ще разровя са стари теми по този въпрос ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да  мърлявите газаджии я шунтират  или прекъсват  ,отиди при някой който разбира от това да я въстанови. 

Все още съм благодарен на Маркони че оправи  простотиите на предния газаджия ,една от която беше тази да клъцне сондата  щото не може да настрои газовата ,а такива  газаджии да ги ринеш с лопата тук, и правят свободни съчинения с колата ти.

Може да се въстанови.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, ако и сложа нова сонда дали няма да се оправи този чек ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...