Здравейте колеги, ново 20.
От няколко дни забелязах, че след престой с изгасен двигател около 30 мин педалът на спирачката става твърд като камък.
Нямам никакви други проблеми със спирачките. Четох, че има голяма вероятност да е някакъв вакуум клапан на сервото, който държи налягането след гасене на двигателя. Другия вариант, за който четох е пробойна в системата, но нивото на спирачната течност не е мръднало. Поне засега.
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Не мога да н
Здрасти отново.
Твърдия педал означава, че ти се губи някъде вакума (не държи).
Това че не държи,заедно със съскането което чуваш при натискане на спирачката, ме кара да мисля че някъде по трасето имаш пропуск. Може да е от маркуча (спукан примерно),или клапана му да е блокирал (прецакани да не държи) , може там където влиза в сервото, гуменото уплътнение на щуцера да се е спекъл, скъсал и т.н.
Друга,възможна причина е, прецакано гуменото уплътнение (О пръстен), между спирачната