Jump to content
Petar.P

APP sensor

Recommended Posts

Здравейте колеги! Някой може ли да ми помогне със съвет от каде да си намеря app sensor  за Honda Accord CL7 Facelift 2006 2.0 мотор бензин. Гледам ги в ebay по 45 лири целият механизъм със сензора.. Незнам дали само сензора да търся или целият механизъм. И също така не намирам специално за Акорд 2003-2006 а по скоро 2004 - 2006 а в описанието пише че са за Acura 2004-2008 а те са с мотори 2.4-3.0 литра.. Ако някой запознат дали тези сензори за Акура стават за Акорда моля да сподели или ако някой е копувал такъв да прати линк моля. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават. И от ЦРВ също. В Ибей са китайските които са 50/50 или работи или не. А ти почете ли темите тук, и провери ли всичко , че се хващаш за него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако HDS диагностика е показала, сигурно е той. Когато на мен ми се развали, взех втора ръка от морга, разчитайки на това, че не е чак толкова често срещано и рискът да даде скоро проблеми не е толкова голям. В сервъзът, където четох грешката, ми казаха, че при дизелите е доста по-често срещан проблем от бензиновите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APPS sensor? 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото схванах от диагностиката се отнася до това което съм качил като снимки. Знам че може и да е зацапана клема и затова я почистих с ВД 40 Контактен спрей. За сега няма проблеми не се е показвала грешка, но не я карам на дълго... когато светна ходих до Италия и след първите 400 км светна Engin check + VSA check  и за да карам я гасих в движение и я палех по инерция и така на всеки 10-15 мин... След 3 седмици ще пътувам пак на дълго около 1700км и си мисля дали да не взема един сензор за всеки случай за изпът :) . Незнам просто дали целия механизъм или само сензора който е закрепен за него и дали ако е само сензора  трябва да се калиброва нещо или го слагам и съм готов.. Гледам в нета клипчета досега не съм намерил някой да сменя само сензора.

IMG_20190602_163706 (1).jpg

IMG_20190605_171117_1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялото се сменя. Може и да се отвори и почисти сензора, но доколкото чета и чувам, е временно, а и е играчка. Аз не бих тръгнал на дълъг път, ако е започнало да ми прави проблеми честно казано. Макар че на автомата е доста по-лоша ситуацията отколкото с ръчка.

 

Иначе само махаш старото и слагаш новото, няма друга работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е TPS сензора, който се намира до предното стъкло в ляво като застанеш срещу колата, много колеги от форума сме го сменили, вкл. и аз. Има писано във форума много. Ако на дълъг път колата влезе в авариен режим, откачи буксата на сензора за да излезеш от аварийния режим и след това палиш и се движиш нормално. Лампата остава да свети. И така до смяната му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че е APP sensor (accelerator pedal position sensor). TPS (throttle position sensor) мисля, че е друг, отделен от APP. ELM диагностиките неправилно четат app sensor грешка като проблем с TPS. Но не съм 100% сигурен в горното :).

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Pavel_Pavlov написа:

Може и да се отвори и почисти сензора, но доколкото чета и чувам, е временно, а и е играчка.

 

Временно , временно..... Колко да е временно?  4 години вече съм така.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е дали може или неможе се почисти ... Можа да го отворя но нямам резервен и ще е доста тъпо да го прецакам. 😄 Просто незнам кой става и кой не намирам два варианта в нета и повечето са доставка от сащ или китай. Мисля че е този honda accord 2003 aps148  но несъм сигурен...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти дал моя стария (също проблемен), но е от 2.4 пре-фейс. Ако знаеш, че са същите – твой е, да експериментираш на него. Мисля обаче, че са различни.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблема че и аз незнам кой да купя намирам 37971-RBB-003 което пише че е за Accura 2004 - 2008 ма година или  APS148 който пише че е за Accord 2003-2007  но пише мотор 2,4-3,0... Ако някой знае идентификационния номер на сензора моля да сподели... Става въпрос за 2.0 мотор даже моя е K20Z2..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са еднакви от тоя период , и които го имат разбира се. Няма значение ФРВ СТИЙМ ЦРВ АКОРД ЕЛЕМЕНТ СИВИК.... 

Имам един Китайски боклук дефектен. ( Добре че излезе дефектен че да го отворя и да  му видя качеството , което е леш ) разпарчадисан . Мога да го оправя , лепна , и да ти го пратя . Ноооооо аз не бих разчитал на такова качество. Същото като машинките за централно които китайците продават. едните са с жълтеникава пласмаса , другите мръсно бяла. И при двата модела моторчетата са шит. Обаче има качествени колекторчета за отзад. Сменям , слагам машинката после и газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ги в ebay .. китайските са по 50-70 евро а има и по 120-140 евро и са същия производител като на моя сензор.. забравих му името на снимката горе се вижда вероятно.. Името не ми звучеше мн японско но на лагера вътре се вижда ясен надпис made in Japan. Ще го поръчам после и като престигне ще го сменя да видя дали работи.. ако е ок ще отворя моя да го разгледам... Имам цял флакон вд40 😅

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. В епичното си търсене на съответния сензор за моя акорд попаднах на един уеб сайт в който можеш да намериш всяко едно болтче за Хонда. За съжаление в моя случай купих китайско защото на оригиналната част доставката беше 2-3 седмици от Япония ... на китайчето е 2 дни в моя случай а и има 2 г. гаранция и ще се пробвам с него. За всеки от вас който не може да открие коя част е за вашия модел ето сайта>  https://honda-europe.epc-data.com пишете вин номера избирате модификацията и излиза меню в което да изберете в коя система се намира частта а от там излизат скици със всяка една част на тях има номерче кликвате върху номерчето и излиза номера на частта и цената и ако я има налична... имайте в предвид че доставката е около 36 USD до бг. 

Редактирано от Petar.P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди 2 години първият от Китай работи 2 седмици и акорда 2005 дизел пак влезе в авариен режим

върнах оригиналния но малко изместен спрямо оригиналното си положение и така карам до днес без проблем.

Като отворих китаеца които уж е марков "APS" пипалата/пластинки според мен бяха монтирани наобратно и вместо да се плъзгат по 

по съпротивителните писти ги стържеха , същите писти бяха доста надраскани - изтъргани( за 2 седмици).

 

Днес втори датчик от Китай - али експрес  , преди да го сложа го разглобих и контактине пластинки този път бяха поставени 

както трябва , да се плъзгат по пистите на потенциометъра. Всъщност вътре им 2 потенциометъра назависими един от друг.

 

СТРАННОТО е че като отвотрих оригиналния датчик - с които е произведена колата неговите пластинки също бяха на обратно !!!

с този оригинален датчик колата е работила 17 години ???

 

Редактирано от Тедо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са наобратно пластините, реално така трябва да са според производителя, отваря се, почиства се и се измерва, реално едно чистене стига за още 50 000-100 000 км 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хонда България го имат наличен , 500лв и слагаш един път и забравяш за проблема. Сменя се за 10-15 мин. Без да калибрираш нищо. ( при мене се разцентроваха настройките на газовата 2.4 бензин)Неприятна е цената но тва е ОЕМ и всички останали части, това е истината, колкото и неприятно да е убедих се вече десетки пъти в тва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...