Jump to content
rollin

Заден тампон на двигателя - какъв?

Recommended Posts

Здравейте

Някой сменял ли е въпросния тампон с нещо различно от оем и дали карат или са зле като качество?

Разликата в цената е доста голяма а и не съм сигурен дали моя е прецакан та ми се иска да го сменя...

50810-SDA-E11-500x500.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен предния тампон е сцепен отгоре около металното ухо. 
Гледах на видео, че оригиалния има вакуум маркуч, и при слагането на алтернативния се появяват леки вибрации. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния е с вакуум да, ама задния е без.

Аз имам едно пукане при потегляне и абсолютно всичко по окачването е здраво и вече се чудя от къде е.

Интересното е, че един Македонец идва при Боби за ремап и като карах неговата кола го имаше същото пукане и той ми каза че е ходил в 5 сервиза и са му казвали че всичко е здраво както казват и на мене а пукането е факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко при малко по резко потегляне ли пука 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах такова пукане при тръгване. Всичко уж здраво(някой понапукан тампон не се брои) и си пука при тръгване. Оказа се задния болт на десния долен носач, че не беше стегнат. То болта направи половин оборот, но явно е било достатъчно. Кой и за какво го е развивал не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, fenabg написа:

Недко при малко по резко потегляне ли пука 

Фенче по скоро при по внимателно потегляне, даже съм чувал "пукането" още на стартер като паля и това ме навежда на мисълта, че може да е тампон на двигателя.
Иначе се чува или при подаване на газ(по плавно) или при потегляне, дори съм го чувал и по неравност ама вече дали се дължи на неравността или на това че съм отпуснал или пък подал газ все още не мога да определя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същото пукане, когато купих колата един от болтовете на планката на моста беше скъсан, след смяната му пукането доста се редуцира. 
Сега миля, че трябва да проверя всички болтове по носачите и моста. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доскоро и аз имах пукане при потегляне. Оказа се лявата гайка на главината  - не беше стегната. Успя да се мръдне съвсем малко, но явно е било достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото и аз мисля че е някъде от болтовете на моста ама така яко са стегнати че няма на къде повече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да възродя темата колеги ще тъй като моят акорд 7 2.4 автомат има пукане което се усеща на волана и след проверка и разглобяване на всичко предното окачване няма нищо, помислих за кормилна рейка, но виждам че е писано за изпъкване при палене, което аз го имам от време на време и от време на време имам по голямо вибрации от мотора на празен ход, зависи дали съм спрял на равно или под наклон. Проверих наскоро тампона при пистовия ремък и е добре, сега ще проверя предния и задния тампон :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само да споделя че няма как да хванеш че е тампон, просто ръчкайки с щанги и какво ли не на канал, освен ако тампона не е леж/разпаднал се.

Относно дали ОЕМ или друг, аз знам от опит че само ОЕМ ще свърши това, за което е предназначен.

ОЕМ е светлинни години пред "другите" (изключвам тунинг афтърмаркет които са и по-скъпи от ОЕМ).

ОЕМ тампони и гумени уплътнения се обработват със специални химикали, които предовратяват напукване и стареене на каучука, докато стои на склад, както и такива които запазват качествата му за мн дълъг период от време.

Виждал съм с очите си за какво става дума.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите преден и заден на мотора (Акорд 7 / 2.4 / фейс / АТ) бяха "леш" и ги смених като я купих 2015-та със здрави ОЕМ - от морга и още са ок и на колата.

Важното е да са видимо здрави, а на предния да му държи вакуум пневмо мембраната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Важното е да са видимо здрави, а на предния да му държи вакуум пневмо мембраната.

Би ли споделил някакъв способ,с който да се диагностицират,освен визуално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предния - дърпаш с уста през тръбичката, за да изтеглиш въздуха и затапваш с език. Ако ти дърпа езика за 5-6 секунди и не променя подналягането, значи мембраната е здрава. Малко е монтьорски метод, ама е безотказен за неизнежените.

А дали каучука на двата е здрав визуално може да се прецени като се стегне тампона в менгеме и се усуква с нещо горния метален щифт. 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...